De afgelopen 2 jaar waren idd matig, al helemaal na het Zuid-Afrika seizoenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is beter dan de afgelopen 2 jaren voorlopig, oke groep, oke opdrachten en Art is dit seizoen voor t eerst niet vervelend..
Dus -iemand- is niet de mol :-oquote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:44 schreef sneakydesert het volgende:
twitter:MollootWIDM twitterde op zaterdag 06-02-2016 om 15:25:26Voor de duidelijkheid: de link van zijn/haar afvallersdagboek is gevonden, daar staat zijn/haar foto bij. #widm reageer retweet
Samequote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:59 schreef KaBuf het volgende:
Te laat voor mij
Hoop gewoon dat het niet klopt.
Dus we kunnen er vanuit gaan datquote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:55 schreef steffo78 het volgende:
[..]
Dus -iemand- is niet de mol :-o
Een of andere sukkel die de site beheerd van de avro heeft de afvallersfoto van -iemand- al online gegooid.
http://wieisdemol.avrotro(...)flevering_6/gone.jpg
(Is inmiddels weer verwijderd)
Je kon het trouwens vinden door in de link van de vorige afvaller het afleveringsnummer te veranderen naar 6.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vandaag afvalt..?
Oke, van diegene kan ook gezegd worden dat volgens de twitterverwachtingen diegene er al eerder uit zou gaan, maar... speltechnisch is het niet logisch.
[ Bericht 0% gewijzigd door Moira op 06-02-2016 17:04:04 ][i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Niet omdat ik hem/haar al dan niet verdenk, maar gewoon omdat het dan leuker zou zijn vanavond.quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus we kunnen er vanuit gaan datIk heb het ook uit je spoiler weggehaald hoor. Mensen klikken daar toch op, ook al willen ze het niet weten. Het haalt gewoon de lol weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vandaag afvalt..?
Oke, van diegene kan ook gezegd worden dat volgens de twitterverwachtingen diegene er al eerder uit zou gaan, maar... speltechnisch is het niet logisch.Fuck the EBU.
Ja, dat is ook wel kut, jaquote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:07 schreef Moira. het volgende:
Ik ben iig al chagrijnig dat het hier nu gepost is en ik het weg heb moeten halen, waardoor ik het alsnog weet
Als je het echt wil weten zoek je het toch wel op en als je het echt niet wil weten klik je toch niet op die spoiler?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb het ook uit je spoiler weggehaald hoor. Mensen klikken daar toch op, ook al willen ze het niet weten. Het haalt gewoon de lol weg.
Ja daarom, als mensen het echt willen weten dan zoeken ze het wel buiten FOK! op.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je het echt wil weten zoek je het toch wel op en als je het echt niet wil weten klik je toch niet op die spoiler?
Nouja, het zal wel, en het is ook een beetje flauw, maar ik overweeg wel wat aanpassingen nu
quote:
Aangezien ik het nu 'toch al wist' ben ik 't gaan opzoeken, maar op het WIDM-forum wordt juist weer een andere kandidaat genoemd die op die exit-foto's stond.quote:
Welke naam stond er dan? DM graag.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:55 schreef steffo78 het volgende:
[..]
Dus -iemand- is niet de mol :-o
Een of andere sukkel die de site beheerd van de avro heeft de afvallersfoto van -iemand- al online gegooid.
http://wieisdemol.avrotro(...)flevering_6/gone.jpg
(Is inmiddels weer verwijderd)
Je kon het trouwens vinden door in de link van de vorige afvaller het afleveringsnummer te veranderen naar 6.
Foutje, bedankt.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:05 schreef Madhouse11 het volgende:
Nou, dat klopte dus. Lekker handig
De user die hier postte zei dat 't Klaas was die op die foto stond (dat is de naam die ik heb weggemod), maar dat was dus daadwerkelijk idd Cécile. Vraag me af hoe 'ie hier dan bij Klaas kwam.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:05 schreef Madhouse11 het volgende:
Nou, dat klopte dus. Lekker handig
Je merkt het ook aan de lengte van het shot.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:39 schreef gnilrednoz het volgende:
overigens, vrij irritant dat vaak aan de hand van de muziek al te voorspellen valt of iemand een rood scherm gaat krijgen of niet. meh.
Zouden Klaas, Tim en Annemieke de finalisten zijn?quote:Op zondag 7 februari 2016 19:34 schreef texelonia het volgende:
Art was net te gast bij Zapp Weekjournaal (kijkt mijn zoon altijd). Aan het eind had ie nog wat tips om op het spoor van de mol te komen, nav de laatste aflevering: "Tim en de telefoon, Annemieke en de jokers en Klaas en de groepsfoto." Of zoiets. Ik ben dan geneigd te denken dat die drie het juíst niet zijn! Maar ik zit wel een beetje in een Rop tunnel... Eigenlijk vind ik alles best zolang Klaas het maar niet is!
Ja, dan maken ze leuke groepfoto'squote:Op maandag 8 februari 2016 00:50 schreef Amarantha het volgende:
Wat ik trouwens wel leuk vind om te zien is dat de kandidaten veel met elkaar de afleveringen kijken op zaterdagavond.
Ja dit soort foto's zie ik dus ookquote:Op maandag 8 februari 2016 01:02 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ja, dan maken ze leuke groepfoto's
[ afbeelding ]
Airen presenteerde zaterdagavond shownieuws zag ik bij UG.quote:Op maandag 8 februari 2016 01:03 schreef Amarantha het volgende:
Ja dit soort foto's zie ik dus ookIk vind dat wel leuk.
Oh wacht, er is gewoon een topic van.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:10 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
De Belgen zijn na jaren ook weer bezig, met onbekende Vlamingen.
Of ben ik spuit elf hiermee?
Opnemen voor dat je weggaat.quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:14 schreef Stansfield het volgende:
Weet iemand hoe je wie is de mol in het buitenland kan kijken? Ben komend weekend op wintersport. En weet niet zeker of ik daar Nederlandse tv heb. En uitzendinggemist werkt niet. Heb wel iets gelezen met vpn netwerk maar dat gaat me zeker niet lukken.
Iemand nog andere tips?
Installeer Hola, werkt als een tierelier en is heel makkelijk. Ik kijk er al vanaf het begin mee vanuit het buitenland.quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:14 schreef Stansfield het volgende:
Weet iemand hoe je wie is de mol in het buitenland kan kijken? Ben komend weekend op wintersport. En weet niet zeker of ik daar Nederlandse tv heb. En uitzendinggemist werkt niet. Heb wel iets gelezen met vpn netwerk maar dat gaat me zeker niet lukken.
Iemand nog andere tips?
Dan hoef je niet opnemen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:55 schreef Stansfield het volgende:
En als je het live wilt kijken of via uitzendinggemist later op die avond?
quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:57 schreef Aoibhin het volgende:
Hola installeren op Chrome.NPO live en uitzending gemist werken dan gewoon prima. Ik kijk het zelf al drie jaar in het buitenland en heb nog nooit een aflevering hoeven missen.
quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:02 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
[..]
Installeer Hola, werkt als een tierelier en is heel makkelijk. Ik kijk er al vanaf het begin mee vanuit het buitenland.
quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:05 schreef Stansfield het volgende:
Dat klinkt handig. Vanavond eens even uitvogelen. Maar lijkt me niet heel ingewikkeld.
Alleen even voor mijn weekje wintersport danquote:Op woensdag 10 februari 2016 16:33 schreef NoXia het volgende:
Let wel op. Hola gebruikt jou gegevens. Zelfs wanneer Hola uit staat. Dus geen gevoelige sites bezoeken
http://adios-hola.org/index.html#problem_tracking
[..]
[..]
[..]
Waar heb je dat vandaan?quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:07 schreef jcdragon het volgende:
Er schijnt nog een aflevering te komen met een heftige executie. Sommigen van de crew moesten een traantje wegpinken volgens Art.
Chat sessie met Art bij de buren.quote:
Net even gelezen. Leuke chat met verrassende antwoordenquote:Op donderdag 11 februari 2016 21:12 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Chat sessie met Art bij de buren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:51 schreef Meke het volgende:
Voor de mensen die de spoiler niet durven openen: het gaat over een mogelijke deelnemer voor volgend jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel leuk dat je ook Annemieke verdenkt. Het zou wat zijn als de Mol elke week de afvaller interviewt.quote:Op donderdag 11 februari 2016 18:31 schreef Rockfire het volgende:
Wie is de Mol? 2016 - Aflevering 6
Daar had ik nog niet bij stilgestaan, maar dat zou wel heel grappig zijn jaquote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:26 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Wel leuk dat je ook Annemieke verdenkt. Het zou wat zijn als de Mol elke week de afvaller interviewt.
quote:Airen Mylène en Taeke Taekema hebben een relatie. De twee hebben elkaar leren kennen tijdens de opnames van Wie is de Mol.
Aan Shownieuws bevestigt de SBS-presentatrice dat de twee een relatie hebben. Eerder plaatste ze al wat foto's van zichzelf en een man op wintersportvakantie. Dat blijkt nu haar Wie is de Mol?-collega te zijn.
Mylène moest in de tweede aflevering van het huidige seizoen de show verlaten. Taekema zit bij de laatste vier deelnemers van Wie is de Mol?.
Verdere details over de relatie geeft de presentatrice nog niet.
Want? Voorbeeldjes?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:36 schreef Xummon het volgende:
als ik sommige mensen op facebook zie over WIDM, denk ik echt mens ga TikTak kijken, dat programma past beter bij je.
persoon A staat op de foto achter de rug van persoon Bquote:
Herkenbaarquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:36 schreef Xummon het volgende:
als ik sommige mensen op facebook zie over WIDM, denk ik echt mens ga TikTak kijken, dat programma past beter bij je.
Ja, dat vroegen wij ons hier ook al afquote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:06 schreef Maartel het volgende:
Zou ie haar dan nog steeds niet mogen vertellen of ie wel of niet de mol is?
Nee je bent absoluut niet de enigequote:Op donderdag 18 februari 2016 12:39 schreef Burdie het volgende:
Ben ik de enige hier die elke donderdag denkt: "yay, vanavond... oh crap, zaterdag pas"?
Kan er maar niet aan wennen.
Dan wordt het je telefoon uithouden hele avondquote:
Onderweg geen radio en gesprekken opvangen.quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan wordt het je telefoon uithouden hele avond
Haha ja en plankgas naar huis!quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:52 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Onderweg geen radio en gesprekken opvangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |