Tofquote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:52 schreef TLC het volgende:
Het is wel een beetje een historisch seizoen voor WIDM, want Art heeft nu evenveel seizoenen achter zijn naam staan als presentator als Angela Groothuizen
Ja Art doet het prima👍🏼quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:04 schreef Moira. het volgende:
TofIk hoop dat hij het nog lang blijft doen, vind 'm een leuke presentator voor WIDM.
Dat lijkt me gewoon onzin eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:59 schreef TLC het volgende:
Ik hoorde Remy vandaag op tv zeggen dat hij van de NPO zaterdag niet naar WIDM mocht kijken (hij moest alles via twitter volgen), waarom mogen kandidaten niet naar de tv uitzending kijken ?
Kandidaten kijken altijd zelf gewoon thuis het seizoen. Als ze er voor de finale uit moesten weten ook zij pas bij de ontknoping wie de mol is, en soms hebben ze het al geraden a.d.h.v. tips/hints in de afleveringen net zoals 'wij'. Vaak kijken ze samen met een groepje kandidaten.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:59 schreef TLC het volgende:
Ik hoorde Remy vandaag op tv zeggen dat hij van de NPO zaterdag niet naar WIDM mocht kijken (hij moest alles via twitter volgen), waarom mogen kandidaten niet naar de tv uitzending kijken ?
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 21 januari 2016 11:26 schreef lolcat8811 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de liefhebbers: de 'originele' Vlaamse versie van 'De Mol' krijgt (na jarenlange afwezigheid) weer een vervolg vanaf 1 februari op de commerciële zender VIER. Je kan alle uitzendingen in NL bekijken via de vier.be website als je het volgende doet:
- Voeg de extensie 'Hola' toe aan Chrome
- Zet de extensie aan op land Belgie
- Registreer je bij vier.be en bevestig je account
- Login en geniet van alle uitzendingen!
Voorproefje: http://www.vier.be/demol/(...)entini%C3%AB/1592605
10e.nl zet dat altijd in een schema:quote:Op maandag 1 februari 2016 12:01 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Kun je ergens vinden wie wie verdenkt?
quote:Afgelopen weekend was in Wie Is de Mol? een gedrogeerde Art Rooijakkers te zien, die na een heftige insectenbeet toch de presentatie voor zijn rekening nam.
Art Rooijakkers is op locatie op de Dominicaanse Republiek slachtoffer geworden van een insectenbeet.
Bij de eerste opdracht met de fietsen liep Art op blote voeten, en op enig moment trapte hij op een giftige duizendpoot. Zijn teen zwol enorm op. “Er reist altijd een arts mee, die heeft er een zalfje opgesmeerd, een injectie gegeven met antigif en Art kreeg pijnstillers”, laat een woordvoerder van AvroTros weten aan RTL Boulevard. Als gevolg daarvan was Art nogal ‘wausie’.
Art kon zijn presentatieteksten niet goed onthouden en heeft dat een aantal keer opnieuw moeten doen. De presentator was behoorlijk van slag door het incident. Het goede nieuws is dat er geen blijvende schade is.
Het belangrijkste is natuurlijk op wie Marjolein zat (of juist niet zat) maar dat staat er dan weer niet bijquote:Op maandag 1 februari 2016 12:04 schreef Rockfire het volgende:
[..]
10e.nl zet dat altijd in een schema:
[ afbeelding ]
Dat laten ze nooit weten van de afvaller. In aflevering 1 zat ze op Rop, in aflevering 2 op Annemieke, Ellie en Rop, in aflevering 3 op Annemieke, Ellie, Remy en Rop en in aflevering 4 op Ellie.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:52 schreef opreis het volgende:
[..]
Het belangrijkste is natuurlijk op wie Marjolein zat (of juist niet zat) maar dat staat er dan weer niet bij
Ik vind dit juist een van de betere seizoenen van de afgelopen jaren. Ijsland vond ik niks, Honkong vond ik ook tegenvallend, in 2011 een beetje saaie groep qua zoektocht naar de mol en een saaie mol. Seizoen 2015 vond ik qua groep redelijk maar ik miste de spectaculaire opdrachten. Dit jaar: leuke groep (en de afvallers zijn tot nu toe naar volgorde van mijn voorkeur), leuke opdrachten, veel (nep)hints om over te discussiërenquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:58 schreef DaMart het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of zijn er meer mensen die dit seizoen tot nu toe minder vinden dan voorgaande seizoenen?.
twitter:MollootWIDM twitterde op zaterdag 06-02-2016 om 15:25:26Voor de duidelijkheid: de link van zijn/haar afvallersdagboek is gevonden, daar staat zijn/haar foto bij. #widm reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |