Wat een bananenrepubliek blijft het toch ook.quote:Russische tv blundert met beelden van geheim nucleair document
Mensen die binnenkort omgelegd gaan worden dus.quote:Op donderdag 12 november 2015 09:06 schreef Reya het volgende:
[..]
Wat een bananenrepubliek blijft het toch ook.
Typisch links, niet vies van geweld.quote:Op donderdag 12 november 2015 09:12 schreef xpompompomx het volgende:
Wel mooi dat er in mijn mooie stad een bomaanslag is gepleegd vannacht.
Thierry Baudet vindt van niet.quote:Op donderdag 12 november 2015 09:12 schreef Kaas- het volgende:
Rusland moeten ze gewoon alles afpakken. Het WK voetbal en alle ooit behaalde medailles bij sporttoernooien afpakken is een mooi begin. Dan alle buur(t)landen lid maken van de NAVO. En nooit nog olie of gas van ze kopen, zelfs niet een beetje.
Veel te saai zonder russenquote:Op donderdag 12 november 2015 09:12 schreef Kaas- het volgende:
Rusland moeten ze gewoon alles afpakken. Het WK voetbal en alle ooit behaalde medailles bij sporttoernooien afpakken is een mooi begin. Dan alle buur(t)landen lid maken van de NAVO. En nooit nog olie of gas van ze kopen, zelfs niet een beetje.
Ok.quote:Op donderdag 12 november 2015 09:13 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Thierry Baudet vindt van niet.
Maar hij is dan ook zo'n GeenStijlmens en die geilen op Putin.quote:Op donderdag 12 november 2015 09:13 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Thierry Baudet vindt van niet.
We kunnen prima zonder.quote:Op donderdag 12 november 2015 09:13 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Veel te saai zonder russen
En nog een hardnekkige photoshopcampagne waarin je Poetin met een klein piemeltje ziet.quote:Op donderdag 12 november 2015 09:12 schreef Kaas- het volgende:
Andere kant van de stad, niks van meegekregen.quote:Op donderdag 12 november 2015 09:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Typisch links, niet vies van geweld.
We importeren alle huwbare meisjes al.quote:Op donderdag 12 november 2015 09:12 schreef Kaas- het volgende:
Reya pest mij.quote:
Krijg je enkel ellende mee, vrouwen uit die hoek.quote:Op donderdag 12 november 2015 09:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
We importeren alle huwbare meisjes al.
Gelockt, zodat ik u voor eeuwig met deze uitspraak kan chanteren.quote:Op donderdag 12 november 2015 09:17 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Reya pest mij.
Zullen we zijn huis in de fik steken?
U bent de kenner.quote:Op donderdag 12 november 2015 09:18 schreef Reya het volgende:
[..]
Krijg je enkel ellende mee, vrouwen uit die hoek.
Zeg ouwe pestkop, waarom kan ik niet meer P/DM'en?quote:Op donderdag 12 november 2015 09:19 schreef Reya het volgende:
[..]
Gelockt, zodat ik u voor eeuwig met deze uitspraak kan chanteren.
Hij pest mij ook al een paar dagen.quote:Op donderdag 12 november 2015 09:17 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Reya pest mij.
Zullen we zijn huis in de fik steken?
Iedereen die tegen Poetin is ziet graag een Islamitische Staat en meer Syrische vluchtelingen.quote:Op donderdag 12 november 2015 09:19 schreef Gerolsteiner het volgende:
Niets mis met Rusland. En Poetin wint ook nog eens. Paar stukjes land erbij, de EU in puin, het Westen verliest in Syrië. Hoppa.
Mail naar forum@fok.nl sturen, na een ban worden je rechten niet automatisch hersteld.quote:Op donderdag 12 november 2015 09:20 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zeg ouwe pestkop, waarom kan ik niet meer P/DM'en?
Goed getraind met gedestilleerde dranken.quote:Op donderdag 12 november 2015 09:21 schreef Reya het volgende:
[..]
Met mijn voet kan ik niet snel genoeg wegrennen, bovendien.
Is dat iets nieuws?quote:Op donderdag 12 november 2015 09:21 schreef Reya het volgende:
[..]
Mail naar forum@fok.nl sturen, na een ban worden je rechten niet automatisch hersteld.
Correct.quote:Op donderdag 12 november 2015 09:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Iedereen die tegen Poetin is ziet graag een Islamitische Staat en meer Syrische vluchtelingen.
Ongesteld allicht. Voor mindervalide mannen duurt dat enkele decennia per keer kennelijk.quote:Op donderdag 12 november 2015 09:20 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Hij pest mij ook al een paar dagen.
Nieuw EU-beleid: ongediplomeerden worden hinderlijk gevolgd op het internet, opdat ze zich een keer op hun scriptie gaan richten.quote:Op donderdag 12 november 2015 09:23 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Ongesteld allicht. Voor mindervalide mannen duurt dat enkele decennia per keer kennelijk.
Wat nu als er geen vergoeding noch erkenning voor u in zit?quote:Op donderdag 12 november 2015 09:34 schreef Kowloon het volgende:
Ik wil je scriptie wel schrijven, waht. Ik heb al vier scripties geschreven dus heb ruime ervaring. Uiteraard wel tegen een vooraf betaalde vergoeding.
Slecht aanbod.quote:Op donderdag 12 november 2015 09:35 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Wat nu als er geen vergoeding noch erkenning voor u in zit?
Dit is mijn beste aanbod.
Jaren geleden eens een nieuwsbericht gekeken over een taxirijder die scripties schreef in opdracht, had er tientallen geschreven.quote:Op donderdag 12 november 2015 09:34 schreef Kowloon het volgende:
Ik wil je scriptie wel schrijven, waht. Ik heb al vier scripties geschreven dus heb ruime ervaring. Uiteraard wel tegen een vooraf betaalde vergoeding.
Joden zouden ook eens het beste met ons voor hebben.quote:Op donderdag 12 november 2015 09:19 schreef Gerolsteiner het volgende:
Niets mis met Rusland. En Poetin wint ook nog eens. Paar stukjes land erbij, de EU in puin, het Westen verliest in Syrië. Hoppa.
Over Pia Dijkstra zeker.quote:Op donderdag 12 november 2015 10:04 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom heb je mijn reactie weggehaald, Reya?
Dat is gewoon in nieuws. Zijn de woorden van Bosma.
quote:Op donderdag 12 november 2015 10:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Kijk, dit vind ik dan wel weer een leuk bericht, ipv te jammeren over dat het niet eerlijk is dacht een compleet dorp in Wales, wat Starbucks kan, kunnen wij ook.
Heel het dorp gaat offshore
http://www.volkskrant.nl/(...)inationals~a4183991/
Ja, maar mag je hier geen geintjes over maken.quote:
Maar weer niet als student dronken een keer het Horst Wessel lied zingenquote:Op donderdag 12 november 2015 10:09 schreef KoosVogels het volgende:
Je mag het wel van de daken schreeuwen als politicus. Dat dan weer wel.
Maar Martin Bosma zou in POL dus gecensureerd worden, dat biedt hoop.quote:Op donderdag 12 november 2015 10:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, maar mag je hier geen geintjes over maken.
Je mag het wel van de daken schreeuwen als politicus. Dat dan weer wel.
Die is betrokken bij genocide, dus mag van Bosma geen Kamercommissie voorzitten en heeft hij protest aangetekend. Ik nuanceer het nu zelfs nog.quote:
Dat kan ik toch ook niet weten. A priori zijn zulk soort uitspraken, zelfs in het POL-café, niet toegestaan, want smadelijk. Met context wordt dat natuurlijk anders.quote:Op donderdag 12 november 2015 10:04 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom heb je mijn reactie weggehaald, Reya?
Dat is gewoon in nieuws. Zijn de woorden van Bosma.
Eigenlijk zou de_nuance uw gebruikersnaam moeten zijn.quote:Op donderdag 12 november 2015 10:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die is betrokken bij genocide, dus mag van Bosma geen Kamercommissie voorzitten en heeft hij protest aangetekend. Ik nuanceer het nu zelfs nog.
quote:“Radio Freedom riep op tot aanslagen op democratisch gekozen lokale politici. Daarbij was alles geoorloofd: brandbommen, mijnen en handgranaten. Vele honderden stierven. Radio Freedom juichte als politici zich terugtrokken uit angst voor geweld. Wie daaraan meewerkt, zoals mevrouw Dijkstra, heeft blijkbaar geen respect voor de regels van de democratie en kan natuurlijk nooit geloofwaardig een commissie voorzitten die toeziet op ons openbaar bestuur. Het ANC liet alleen leden toe die zwart waren. Joden, Indiërs, blanken en kleurlingen (mensen van gemengd ras) waren uitgesloten. Dat racisme was blijkbaar aanvaardbaar voor mevrouw Dijkstra. Mede dankzij de inzet van heel veel idealisten zoals mevrouw Dijkstra is Zuid-Afrika nu het meest racistische land ter wereld, met 114 rassenwetten. Het ANC is als regeringspartij verantwoordelijk voor 365.000 onnodige AIDS-doden, vele honderden marteldoden per jaar, een explosie aan corruptie en misdaad, alsmede de stelselmatige vernieling van het onderwijs en de zorg. Mevrouw Dijkstra heeft nooit afstand genomen van haar strijd voor het genocidale en communistische ANC.”
Haha, wat een malloot.quote:Op donderdag 12 november 2015 10:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Die is evil
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)e-aan-genocide.dhtml
Helaas al bezet.quote:Op donderdag 12 november 2015 10:14 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Eigenlijk zou de_nuance uw gebruikersnaam moeten zijn.
Daar is geen woord van gelogen als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 12 november 2015 10:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Volgens meneer Bosma zijn persbericht
Bosma:
[..]
quote:Op donderdag 12 november 2015 10:15 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Daar is geen woord van gelogen als je het mij vraagt.
Niemand heeft dat gelezen.quote:Op donderdag 12 november 2015 10:15 schreef Kaas- het volgende:
Overigens allemaal spuit 11, ik postte hier gister al over bitches.
In mijn vorige post hierboven kun je het nog eens teruglezen.quote:
Dat wil hier in Nederland vrijwel niemand weten.quote:Op donderdag 12 november 2015 10:15 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Daar is geen woord van gelogen als je het mij vraagt.
http://pvv.nl/index.php/4(...)58-pia-dijkstra.htmlquote:PVV-woordvoerder Martin Bosma: "Radio Freedom riep op tot aanslagen op democratisch gekozen lokale politici. Daarbij was alles geoorloofd: brandbommen, mijnen en handgranaten. Vele honderden stierven. Radio Freedom juichte als politici zich terugtrokken uit angst voor geweld. Wie daaraan meewerkt, zoals mevrouw Dijkstra, heeft blijkbaar geen respect voor de regels van de democratie en kan natuurlijk nooit geloofwaardig een commissie voorzitten die toeziet op ons openbaar bestuur."
"Het ANC liet alleen leden toe die zwart waren. Joden, Indiërs, blanken en kleurlingen (mensen van gemengd ras) waren uitgesloten. Dat racisme was blijkbaar aanvaardbaar voor mevrouw Dijkstra. Mede dankzij de inzet van heel veel idealisten zoals mevrouw Dijkstra is Zuid-Afrika nu het meest racistische land ter wereld, met 114 rassenwetten. Het ANC is als regeringspartij verantwoordelijk voor 365.000 onnodige AIDS-doden, vele honderden marteldoden per jaar, een explosie aan corruptie en misdaad, alsmede de stelselmatige vernieling van het onderwijs en de zorg. Mevrouw Dijkstra heeft nooit afstand genomen van haar strijd voor het genocidale en communistische ANC."
Jawel hoor. En iedereen weet dat ook. Maar om je tegenstander te framen is het wel gemakkelijk om te roepen dat ze er niks van willen weten.quote:Op donderdag 12 november 2015 10:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat wil hier in Nederland vrijwel niemand weten.
Er wordt vooral een grote stropop opgezet. Er wordt gedaan alsof het ANC niet bekritiseerd mag worden, terwijl dit in de praktijk genoeg gebeurt.quote:Op donderdag 12 november 2015 10:26 schreef KoosVogels het volgende:
Natuurlijk is Zuid-Afrika op veel vlakken een puinzooi, maar dat valt niet bepaald los te zien van de moeilijke tijden die het land achter de rug heeft. Apartheid heeft de verhoudingen nou niet bepaald goed gedaan.
De val van het apartheidsregieme is zeer goed geweest, maar wat er daarna gebeurd is, is een enorme teleurstelling. Kijk de docuserie van Adriaan van Dis eens, die trouwens ook actief was voor het ANC.quote:Op donderdag 12 november 2015 10:26 schreef KoosVogels het volgende:
Natuurlijk is Zuid-Afrika op veel vlakken een puinzooi, maar dat valt niet bepaald los te zien van de moeilijke tijden die het land achter de rug heeft. Apartheid heeft de verhoudingen nou niet bepaald goed gedaan.
Valt wel mee. Beetje een omhooggevallen meeloper.quote:Op donderdag 12 november 2015 10:29 schreef Kosmoproleet het volgende:
Bosma is nog best een gevaarlijk mannetje hoor.
Vaak wel.quote:Op donderdag 12 november 2015 10:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Joden zouden ook eens het beste met ons voor hebben.
Geestverwanten van de PVV.quote:As far-right leader Marine Le Pen seeks election in depressed northern France, her message to voters boils down to: Choose me, I’ll restore France’s social protections and save you from American-led globalization.
Klinkt als een goede leider om het Frans-Duitse fundament van de EU te ondermijnen.quote:
De gemiddelde PVV-stemmer weet überhaupt niet waar Zuid-Afrika ligt.quote:Op donderdag 12 november 2015 10:45 schreef KoosVogels het volgende:
Ik denk ook dat Wilders helemaal niet zit te wachten op die malle racist met z'n gelul over Zuid-Afrika en een Prinsenvlag-speldje op z'n jasje.
Hij kan puike speeches schrijven. Dat schudt Wilders niet allemaal uit z'n mouw.quote:Op donderdag 12 november 2015 10:45 schreef KoosVogels het volgende:
Ik denk ook dat Wilders helemaal niet zit te wachten op die malle racist met z'n gelul over Zuid-Afrika en een Prinsenvlag-speldje op z'n jasje.
Dat is helaas niet alleen waar voor PVV stemmersquote:Op donderdag 12 november 2015 10:46 schreef Reya het volgende:
[..]
De gemiddelde PVV-stemmer weet überhaupt niet waar Zuid-Afrika ligt.
Op de mavo werd hij vast niet onderwezen in speech schrijven.quote:Op donderdag 12 november 2015 10:46 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Hij kan puike speeches schrijven. Dat schudt Wilders niet allemaal uit z'n mouw.
Tijdelijk als in totdat die godse vluchtelingen weer eens thuis blijven.quote:Zweden voert grenscontroles tijdelijk weer in
In deze sc ook niet. Ze moeten eens komen praten met Chantal die bij me werkt. Zij en haar man zijn 15 jaar geleden uit ZA gevlucht. Die kan je wel wat life anekdotes meegeven.quote:Op donderdag 12 november 2015 10:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat wil hier in Nederland vrijwel niemand weten.
Hadden ze geen gated community in een gated community in een gated community?quote:Op donderdag 12 november 2015 10:52 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
In deze sc ook niet. Ze moeten eens komen praten met Chantal die bij me werkt. Zij en haar man zijn 15 jaar geleden uit ZA gevlucht. Die kan je wel wat life anekdotes meegeven.
Jawel hoor. Iedereen weet dat het in ZA geen feest was en is. En ook iedereen wist dat dat er aan zat te komen.quote:Op donderdag 12 november 2015 10:52 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
In deze sc ook niet. Ze moeten eens komen praten met Chantal die bij me werkt. Zij en haar man zijn 15 jaar geleden uit ZA gevlucht. Die kan je wel wat life anekdotes meegeven.
Groot deel van mijn familie woont er nu al meer dan 35 jaar prima. En nu?quote:Op donderdag 12 november 2015 10:52 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
In b4 Waht's getroll.quote:Op donderdag 12 november 2015 10:55 schreef KoosVogels het volgende:
Nu is het wachten op de eerste user die Apartheid gaat lopen vergoelijken of zelfs verheerlijken.
Nu hopen dat ze geen slachtoffer worden lijkt me.quote:Op donderdag 12 november 2015 10:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Groot deel van mijn familie woont er nu al meer dan 35 jaar prima. En nu?
U heeft Gerolsteiner weer eens al zijn genoegen ontnomen.quote:Op donderdag 12 november 2015 10:55 schreef KoosVogels het volgende:
Nu is het wachten op de eerste user die Apartheid gaat lopen vergoelijken of zelfs verheerlijken.
Beetje dom gereutel dat men zou "vluchten" uit Zuid-Afrika. Of het zijn een stel kanslozen natuurlijk.quote:Op donderdag 12 november 2015 11:01 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Nu hopen dat ze geen slachtoffer worden lijkt me.
Ze wonen in Orania?quote:Op donderdag 12 november 2015 11:05 schreef Tem het volgende:
[..]
Beetje dom gereutel dat men zou "vluchten" uit Zuid-Afrika. Of het zijn een stel kanslozen natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |