De KNRM vind ik wel een toffe club.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zijn de zg Goede Doelen beter dan?
Klopt. Ik ben een beetje suf van de tramadol.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:09 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het een vrijwillige bijdrage is.
"Meisje wil jij een cola?"quote:Op woensdag 11 november 2015 17:12 schreef Rivalo het volgende:
Geen leuk grapje met Coke, Minderjarige meisjes en de PVV in de TT
Ik heb bewondering voor de wijze waarop ze politiek bedrijven, maar inhoudelijk ben ik het denk ik voor geen letter met ze eens.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:14 schreef Kowloon het volgende:
Nee, Euri, ik deel enkel een aantal standpunten met de SGP. Hoef je niet direct boos om te worden.
Studenten zou ik aan de andere kant ook niet moeten.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben een beetje suf van de tramadol.
En Bob, als er lieve oude dametjes kwamen collecteren, zou ik vaker geven. Hier zijn het meestal studenten met een vlotte babbel en een iPad.
Bewijst toch maar dat je gewoon totaal niet bij die club thuishoort Kow.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:14 schreef Kowloon het volgende:
Nee, Euri, ik deel enkel een aantal standpunten met de SGP. Hoef je niet direct boos om te worden.
Die uitspraak is te ferm.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik heb bewondering voor de wijze waarop ze politiek bedrijven, maar inhoudelijk ben ik het denk ik voor geen letter met ze eens.
Welke andere Eurosceptische partij die niet links is adviseer je dan?quote:Op woensdag 11 november 2015 17:17 schreef Euribob het volgende:
[..]
Bewijst toch maar dat je gewoon totaal niet bij die club thuishoort Kow.
Dit is de Fok!z. Je bent racist of je gaat eigenhandig allochtonen knuffelen, meer smaken zijn er niet. Dat geldt voor de SGP ook, je vindt het niets of je zit iedere zondag drie keer in de kerk en vindt dat de vrouw achter het aanrecht thuishoort. In een lange rok.quote:
De PVV is ook tegen goede doelen. Dusja. Dat kamp een beetje.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:18 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Welke andere Eurosceptische partij die niet links is adviseer je dan?
Je hebt liever dat ik PVV stem dan SGP?quote:Op woensdag 11 november 2015 17:20 schreef Euribob het volgende:
[..]
De PVV is ook tegen goede doelen. Dusja. Dat kamp een beetje.
Haha, ja, dat kun je proberen natuurlijk.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:16 schreef Euribob het volgende:
[..]
Studenten zou ik aan de andere kant ook niet moeten.
Of ik zou mezelf bij ze inschrijven, dan die iPad afpakken en erop beginnen te stampen terwijl ik roep "die iPad kreeg ik er toch gratis bij!?"
Kon dat wel contant dan? Want dat was toch het probleem?quote:Op woensdag 11 november 2015 17:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha, ja, dat kun je proberen natuurlijk.
Ik had laatst een slimmerd aan de deur die een argument inbracht tegen mijn 'helaas laat je me niet met contant geld betalen'. Hij vroeg 'hoeveel zou je dan geven'. Ik zei 'een tientje'. Nou, zei hij toen, 'dan schrijf je je voor twee maanden in en dan zeg je weer op'. Ik stond met mijn mond vol tanden en ben erop ingegaan.
Je moest wat gegevens invullen en dan zouden ze het automatisch afschrijven.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:24 schreef Euribob het volgende:
[..]
Kon dat wel contant dan? Want dat was toch het probleem?
Slachtoffer van je eigen smoesjes.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik stond met mijn mond vol tanden en ben erop ingegaan.
Precies. Daar had ik wel bewondering voor.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:25 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Slachtoffer van je eigen smoesjes.
Coke is voor bejaarden, de jongeren van tegenwoordig willen xtc.quote:Op woensdag 11 november 2015 16:55 schreef xpompompomx het volgende:
'Oud-politicus fout met minderjarige meisjes'
[..]
Goed standpunt.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:28 schreef Janneke141 het volgende:
Aan al die GoedbeDoelen-organisaties met besturen, commissarissen en hoofdkantoren geef ik sowieso geen cent. Ik ken twee mensen die iedere zomer min of meer op eigen houtje zes weken naar binnen-Afrika gaan om daar goeie dingen te doen voor een groep kinderen, en die steun ik daarin. Als het bouwdorp in de wijk een inzameling of een rommelmarkt doet mag je me altijd bellen, maar die grote jongens zal ik blijven boycotten. Dat is gewoon een industrie.
NGO Israeli Intifadaquote:Op woensdag 11 november 2015 17:31 schreef Gerolsteiner het volgende:
Ik geef tien hele euro's per maand aan goede doelen.
Voldoende voor morele superioriteit.
Zo heb ik jarenlang in mijn vakantie schooltjes staan bouwen in midden en zuid Amerikaquote:Op woensdag 11 november 2015 17:28 schreef Janneke141 het volgende:
Aan al die GoedbeDoelen-organisaties met besturen, commissarissen en hoofdkantoren geef ik sowieso geen cent. Ik ken twee mensen die iedere zomer min of meer op eigen houtje zes weken naar binnen-Afrika gaan om daar goeie dingen te doen voor een groep kinderen, en die steun ik daarin. Als het bouwdorp in de wijk een inzameling of een rommelmarkt doet mag je me altijd bellen, maar die grote jongens zal ik blijven boycotten. Dat is gewoon een industrie.
quote:Op woensdag 11 november 2015 17:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zo heb ik jarenlang in mijn vakantie schooltjes staan bouwen in midden en zuid Amerika
kan daardoor de ontwikkelingshulp industrie, en ik ben dus erg tegen ontwikkelingshulp zoals overheden die bedrijven. Dat doet vrijwel niets voor de mensen daar, is vooral industriesubsidie en baantjes voor oud cda politiciquote:
Ik heb een kas in de tuin staan, zin om daar eens te komen graaien?quote:Op woensdag 11 november 2015 17:36 schreef Kaas- het volgende:
Ik zou wel penningmeester van een goed doel willen zijn, om uit de kas te graaien.
Ik kan me niet voorstellen dat een paar zomers vrijwilligerswerk in de jaren '60 erg veel vertellen over het huidige OSW-beleid van Nederland.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
kan daardoor de ontwikkelingshulp industrie, en ik ben dus erg tegen ontwikkelingshulp zoals overheden die bedrijven. Dat doet vrijwel niets voor de mensen daar, is vooral industriesubsidie en baantjes voor oud cda politici
Vals krengquote:Op woensdag 11 november 2015 17:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat een paar zomers vrijwilligerswerk in de jaren '60 erg veel vertellen over het huidige OSW-beleid van Nederland.
Helemaal daarvoor naar Duitsland, terwijl ik hier ook niets tekort kom is ook weer een beetje veel moeite.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik heb een kas in de tuin staan, zin om daar eens te komen graaien?
Geniet er van, voor je het weet ben je oude kaas en brokkel jequote:Op woensdag 11 november 2015 17:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Helemaal daarvoor naar Duitsland, terwijl ik hier ook niets tekort kom is ook weer een beetje veel moeite.
Ku Klux Klan?quote:Op woensdag 11 november 2015 17:31 schreef Gerolsteiner het volgende:
Ik geef tien hele euro's per maand aan goede doelen.
Voldoende voor morele superioriteit.
Klopkoek's eng.quote:
Veel verder dan plaatjes posten komt hij niet, mijdt iedere inhoudelijk discussiequote:Op woensdag 11 november 2015 17:46 schreef Nautilus. het volgende:
Klopkoek, die studeerde politicologie toen ik hier voor het eerst postte (2007?) Zal inmiddels ook wel een glanzende carrière hebben.
Zo leer je nog eens wat.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:46 schreef Nautilus. het volgende:
Klopkoek, die studeerde politicologie toen ik hier voor het eerst postte (2007?) Zal inmiddels ook wel een glanzende carrière hebben.
Lijkt me echt het type student dat regelmatig meeging gezellig een biertje doen.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:46 schreef Nautilus. het volgende:
Hopelijk duurt dat nog even.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Geniet er van, voor je het weet ben je oude kaas en brokkel je
Misschien heeft hij gewoon een keer teveel gesnoven en is ie er in gebleven.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Lijkt me echt het type student dat regelmatig meeging gezellig een biertje doen.
Kollektief kafe de Bijstand in Nijmegen waarschijnlijkquote:Op woensdag 11 november 2015 17:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Lijkt me echt het type student dat regelmatig meeging gezellig een biertje doen.
Whehehequote:Op woensdag 11 november 2015 17:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
`Cafe de Bijstand in Nijmegen waarschijnlijk
Als er toch één café zijn naam eer aan doet...quote:Op woensdag 11 november 2015 17:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kollektief kafe de Bijstand in Nijmegen waarschijnlijk
Jep. Ik moet bekennen dat ik er nog wel eens kwam met een scharrel van mequote:Op woensdag 11 november 2015 17:52 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als er toch één café zijn naam eer aan doet...
Volgens mij zitten jullie tijdens die meets óf in krakershollen of in tenten waar ze in elkaars hol zitten.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja. Volgens mij met de laatste POL-meet geweest.
Eet dan gewoon een apple.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:54 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Gaan Mac'en in een volle trein
Big Macs eten?quote:Op woensdag 11 november 2015 17:54 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
quote:Op woensdag 11 november 2015 17:54 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Neuh. Maar de meest recente meet verliep wel apart ja doordat er een kleinere groep kwam dan normaal en bijna enkel studenten.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij zitten jullie tijdens die meets óf in krakershollen of in tenten waar ze in elkaars hol zitten.
quote:Ziekenhuis Slotervaart maakt miljoenenwinst met productie heroïne
Het MC Slotervaart (voorheen Slotervaartziekenhuis) in Amsterdam maakt al jaren miljoenenwinst met de productie en distributie van heroïne. De inkomsten ervan zijn al die tijd verzwegen.
Dat concluderen twee journalisten van Het Parool en NRC Handelsblad in het boek De kraak van het Slotervaartziekenhuis - en de avonturen van Aysel Erbudak dat vrijdag verschijnt.
De heroïne wordt door een dochterbedrijf van het ziekenhuis gemaakt in opdracht van het ministerie van Volksgezondheid (VWS) en is bestemd voor drugsverslaafden die het onder begeleiding door een hulpverlener krijgen toegediend.
Jaarlijks ontvangt de zogenoemde heroïne-bv van VWS 3 miljoen euro als vergoeding voor zijn werkzaamheden, meer dan 1 miljoen daarvan is winst. Die winst ging naar het eigen vermogen van het ziekenhuis en tot 2013 verdiende het Slotervaartziekenhuis op die manier een kwart van z'n eigen vermogen aan heroïne.
nu.nl
Briljant.quote:
Ik word vrolijk van het nieuws dat mijn belastingopbrengsten goed terecht komt.quote:
Nu nog een overheid die dividend uitkeert ipv belasting intquote:
Dat doe ik, tomaatjes, maar helaas niet iedereen in deze coupequote:
Het Slotervaartziekenhuis is geprivatiseerd.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nu nog een overheid die dividend uitkeert ipv belasting int
Het is iets van de mac zie ik. Ze is zelf wel big. Treinstrugglesquote:
Enige private ziekenhuis in Nederland toont weer eens de innovatiekracht van de vrije markt.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:02 schreef Gerolsteiner het volgende:
Puike winst. Kan ook geen beter ziekenhuis bedenken om dit uit te voeren.
Gewoon lekker eersteklas reizen, heb je dat soort problemen doorgaans niet.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:03 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Het is iets van de mac zie ik. Ze is zelf wel big. Treinstruggles
Het is eerste klasquote:Op woensdag 11 november 2015 18:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gewoon lekker eersteklas reizen, heb je dat soort problemen doorgaans niet.
Dan ze in de verkeerde klasse, stuur haar weg.quote:
Waarschijnlijk een medewerkster van een marketing- en communicatiebureau.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:05 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dan ze in de verkeerde klasse, stuur haar weg.
Dat is altijd gewoon wachten op de buut'nlaander die zich niet aan de regels van de stiltecoupe wil houden.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:06 schreef Janneke141 het volgende:
Ga in de stiltecoupe zitten. Prachtig sociaal experiment is dat.
En dan zie je de introverte triestelingen nadrukkelijk knikken naar het - nauwelijks leesbare - tekstvak "stilte / silence" terwijl de extraverte malloten meteen beginnen te brullen of het stil kan zijn.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is altijd gewoon wachten op de buut'nlaander die zich niet aan de regels van de stiltecoupe wil houden.
Ik zie het toch vooral babyboomers doen. En terwijl ze binnen komen en vragen of dit echt de trein naar x is nog opmerken ' goh ria, hier hoor je stil te zijn'. En beginnen te ratelen.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is altijd gewoon wachten op de buut'nlaander die zich niet aan de regels van de stiltecoupe wil houden.
Niet wachten tot de mensen zijn uitgestapt is ook een mooie.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:06 schreef Janneke141 het volgende:
Ga in de stiltecoupe zitten. Prachtig sociaal experiment is dat.
Of, over het niet-ingecheckte vervoersbewijs: "Oh, meneer de conducteur, ik wist ECHT niet hoe dat ding werkte hoor."quote:Op woensdag 11 november 2015 18:14 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik zie het toch vooral babyboomers doen. En terwijl ze binnen komen en vragen of dit echt de trein naar x is nog opmerken ' goh ria, hier hoor je stil te zijn'. En beginnen te ratelen.
Je vouwfiets met een kettingslot aan de deur vastmaken.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Niet wachten tot de mensen zijn uitgestapt is ook een mooie.
Prachtig is dat. Die stiltecoupe laat echt alle uitersten in mensenlijk gedrag bij gedwongen samenleven zien.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En dan zie je de introverte triestelingen nadrukkelijk knikken naar het - nauwelijks leesbare - tekstvak "stilte / silence" terwijl de extraverte malloten meteen beginnen te brullen of het stil kan zijn.
Ik word er wel heel recalcitrant van als iemand te snel "SSSTTT" roept.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:18 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Prachtig is dat. Die stiltecoupe laat echt alle uitersten in mensenlijk gedrag bij gedwongen samenleven zien.
Lekker een hoestbui faken om dat soort mensen op de kast te jagen.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik word er wel heel recalcitrant van als iemand te snel "SSSTTT" roept.
De trein die het perron nog niet heeft verlaten en dan al totaal in de stress omdat iemand een geluidje maakt.
Ik heb dat in India gedaan.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zo heb ik jarenlang in mijn vakantie schooltjes staan bouwen in midden en zuid Amerika
Goed verhaal.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:23 schreef Kaas- het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)915938676736/photo/1.........
Tja, bij de PVV staan ze nou eenmaal achter de blanke Zuid Afrikanen. Wat natuurlijk wel erg vreemd is voor een 'partij' die haar bestaansrecht ontleent aan het kankeren op immigranten.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:23 schreef Kaas- het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)915938676736/photo/1.........
Daniël van der S. is dat toch?quote:Op woensdag 11 november 2015 18:34 schreef xpompompomx het volgende:
Leuk plaatje op NOS.nl:
[ afbeelding ]
Voormalig collega van de Brievenbuszeiker inderdaad.quote:
Ja. Next.quote:
klopt. Wel eens gesproken toen hij in het EP zat. Er waren slimmere parlementsledenquote:
Dat blijktquote:Op woensdag 11 november 2015 18:40 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
klopt. Wel eens gesproken toen hij in het EP zat. Er waren slimmere parlementsleden
Hij had wel 2 leuke filmpjes over het gedrag van zijn mede-EP'ers.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:40 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
klopt. Wel eens gesproken toen hij in het EP zat. Er waren slimmere parlementsleden
Dat er nog leven mogelijk is met zo'n hoofdquote:
Wel eens in de spiegel gekeken?quote:Op woensdag 11 november 2015 18:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat er nog leven mogelijk is met zo'n hoofd
Daar kun je alles van vinden, maar daar zitten gelukkig nog wel 2 ogen inquote:Op woensdag 11 november 2015 18:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wel eens in de spiegel gekeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |