De KNRM vind ik wel een toffe club.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zijn de zg Goede Doelen beter dan?
Klopt. Ik ben een beetje suf van de tramadol.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:09 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het een vrijwillige bijdrage is.
"Meisje wil jij een cola?"quote:Op woensdag 11 november 2015 17:12 schreef Rivalo het volgende:
Geen leuk grapje met Coke, Minderjarige meisjes en de PVV in de TT
Ik heb bewondering voor de wijze waarop ze politiek bedrijven, maar inhoudelijk ben ik het denk ik voor geen letter met ze eens.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:14 schreef Kowloon het volgende:
Nee, Euri, ik deel enkel een aantal standpunten met de SGP. Hoef je niet direct boos om te worden.
Studenten zou ik aan de andere kant ook niet moeten.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben een beetje suf van de tramadol.
En Bob, als er lieve oude dametjes kwamen collecteren, zou ik vaker geven. Hier zijn het meestal studenten met een vlotte babbel en een iPad.
Bewijst toch maar dat je gewoon totaal niet bij die club thuishoort Kow.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:14 schreef Kowloon het volgende:
Nee, Euri, ik deel enkel een aantal standpunten met de SGP. Hoef je niet direct boos om te worden.
Die uitspraak is te ferm.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik heb bewondering voor de wijze waarop ze politiek bedrijven, maar inhoudelijk ben ik het denk ik voor geen letter met ze eens.
Welke andere Eurosceptische partij die niet links is adviseer je dan?quote:Op woensdag 11 november 2015 17:17 schreef Euribob het volgende:
[..]
Bewijst toch maar dat je gewoon totaal niet bij die club thuishoort Kow.
Dit is de Fok!z. Je bent racist of je gaat eigenhandig allochtonen knuffelen, meer smaken zijn er niet. Dat geldt voor de SGP ook, je vindt het niets of je zit iedere zondag drie keer in de kerk en vindt dat de vrouw achter het aanrecht thuishoort. In een lange rok.quote:
De PVV is ook tegen goede doelen. Dusja. Dat kamp een beetje.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:18 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Welke andere Eurosceptische partij die niet links is adviseer je dan?
Je hebt liever dat ik PVV stem dan SGP?quote:Op woensdag 11 november 2015 17:20 schreef Euribob het volgende:
[..]
De PVV is ook tegen goede doelen. Dusja. Dat kamp een beetje.
Haha, ja, dat kun je proberen natuurlijk.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:16 schreef Euribob het volgende:
[..]
Studenten zou ik aan de andere kant ook niet moeten.
Of ik zou mezelf bij ze inschrijven, dan die iPad afpakken en erop beginnen te stampen terwijl ik roep "die iPad kreeg ik er toch gratis bij!?"
Kon dat wel contant dan? Want dat was toch het probleem?quote:Op woensdag 11 november 2015 17:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha, ja, dat kun je proberen natuurlijk.
Ik had laatst een slimmerd aan de deur die een argument inbracht tegen mijn 'helaas laat je me niet met contant geld betalen'. Hij vroeg 'hoeveel zou je dan geven'. Ik zei 'een tientje'. Nou, zei hij toen, 'dan schrijf je je voor twee maanden in en dan zeg je weer op'. Ik stond met mijn mond vol tanden en ben erop ingegaan.
Je moest wat gegevens invullen en dan zouden ze het automatisch afschrijven.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:24 schreef Euribob het volgende:
[..]
Kon dat wel contant dan? Want dat was toch het probleem?
Slachtoffer van je eigen smoesjes.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik stond met mijn mond vol tanden en ben erop ingegaan.
Precies. Daar had ik wel bewondering voor.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:25 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Slachtoffer van je eigen smoesjes.
Coke is voor bejaarden, de jongeren van tegenwoordig willen xtc.quote:Op woensdag 11 november 2015 16:55 schreef xpompompomx het volgende:
'Oud-politicus fout met minderjarige meisjes'
[..]
Goed standpunt.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:28 schreef Janneke141 het volgende:
Aan al die GoedbeDoelen-organisaties met besturen, commissarissen en hoofdkantoren geef ik sowieso geen cent. Ik ken twee mensen die iedere zomer min of meer op eigen houtje zes weken naar binnen-Afrika gaan om daar goeie dingen te doen voor een groep kinderen, en die steun ik daarin. Als het bouwdorp in de wijk een inzameling of een rommelmarkt doet mag je me altijd bellen, maar die grote jongens zal ik blijven boycotten. Dat is gewoon een industrie.
NGO Israeli Intifadaquote:Op woensdag 11 november 2015 17:31 schreef Gerolsteiner het volgende:
Ik geef tien hele euro's per maand aan goede doelen.
Voldoende voor morele superioriteit.
Zo heb ik jarenlang in mijn vakantie schooltjes staan bouwen in midden en zuid Amerikaquote:Op woensdag 11 november 2015 17:28 schreef Janneke141 het volgende:
Aan al die GoedbeDoelen-organisaties met besturen, commissarissen en hoofdkantoren geef ik sowieso geen cent. Ik ken twee mensen die iedere zomer min of meer op eigen houtje zes weken naar binnen-Afrika gaan om daar goeie dingen te doen voor een groep kinderen, en die steun ik daarin. Als het bouwdorp in de wijk een inzameling of een rommelmarkt doet mag je me altijd bellen, maar die grote jongens zal ik blijven boycotten. Dat is gewoon een industrie.
quote:Op woensdag 11 november 2015 17:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zo heb ik jarenlang in mijn vakantie schooltjes staan bouwen in midden en zuid Amerika
kan daardoor de ontwikkelingshulp industrie, en ik ben dus erg tegen ontwikkelingshulp zoals overheden die bedrijven. Dat doet vrijwel niets voor de mensen daar, is vooral industriesubsidie en baantjes voor oud cda politiciquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |