Ik weet nog wel betere oplossingen.quote:Op woensdag 11 november 2015 12:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ze heeft een raar kuiltje bovenaan haar tetten. Zou je als asbak kunnen gebruiken, of een plek om kleingeld te bewaren.
Oh, excuses dan! Ik was in de veronderstelling dat je dan een rare op kreeg!quote:
Ik weet het jong, ik weet hetquote:Op woensdag 11 november 2015 12:29 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik weet nog wel betere oplossingen.
Kijk, daar heb je alle steekpenningen.twitter:wilbertmutsaers twitterde op woensdag 11-11-2015 om 12:18:09Begin. 2016: @3FM ; @mojoconcerts https://t.co/yE2GREZuEG
reageer retweet
Kan ik moeilijk horen, want meisjes van 15 van tegenwoordig klinken niet meer als toen ik 15 was.quote:
En jij klonk als eenquote:Op woensdag 11 november 2015 12:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan ik moeilijk horen, want meisjes van 15 van tegenwoordig klinken niet meer als toen ik 15 was.
Normaal 15 jarig meisje.quote:
Maar een jaar is een jaar toch?quote:Op woensdag 11 november 2015 12:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Normaal 15 jarig meisje.
Meisjes van tegenwoordig worden veel te snel oud.
Ze zien er gewoon ouder uit.quote:
Komt door de uggsquote:Op woensdag 11 november 2015 12:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze zien er gewoon ouder uit.
Basisschool meisjes van 12 zien er tegenwoordig al heel volwassen uit
Make-up speelt ook een rol. Ik mocht van moeder toch echt geen make-up toen ik 12 was, nu normaalste zaak van de wereld.quote:
Doe eens pics posten toen je 15 was dan.quote:Op woensdag 11 november 2015 12:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Make-up speelt ook een rol. Ik mocht van moeder toch echt geen make-up toen ik 12 was, nu normaalste zaak van de wereld.
Kleding dat te koop is voor deze leeftijdsgroep is volwassener.
Hormonen in eten.
Meisjes worden steeds vroeger ongesteld.
Die heb ik niet, want toen hadden ze nog geen digitale camera's op gsm met camera functie voor hippe selfies.quote:Op woensdag 11 november 2015 12:54 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Doe eens pics posten toen je 15 was dan.
Msn webcam had je toen wel!quote:Op woensdag 11 november 2015 12:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die heb ik niet, want toen hadden ze nog geen digitale camera's op gsm met camera functie voor hippe selfies.
Neequote:
Ik schrok me wild toen ik meisjes van 12 tot 16 naar een kinderdisco zag gaan hier op het dorp. Het waren (sorry dat ik het zeg) net kleine hoertjes.quote:Op woensdag 11 november 2015 12:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Make-up speelt ook een rol. Ik mocht van moeder toch echt geen make-up toen ik 12 was, nu normaalste zaak van de wereld.
Kleding dat te koop is voor deze leeftijdsgroep is volwassener.
Hormonen in eten.
Meisjes worden steeds vroeger ongesteld.
Ik snap niet hoe je dat als moeder kunt laten gebeurenquote:Op woensdag 11 november 2015 12:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik schrok me wild toen ik meisjes van 12 tot 16 naar een kinderdisco zag gaan hier op het dorp. Het waren (sorry dat ik het zeg) net kleine hoertjes.
Dat had ik ook. De moeders zetten ze echter af bij de disco.quote:Op woensdag 11 november 2015 12:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je dat als moeder kunt laten gebeuren
Zal ik dan maar op het rode knopje drukken? Dan is het gedaan met de wereld. Ik twijfelde heel lang, maar moeders die hun dochters er bij laten lopen als hoertjes is mss wel de druppel.quote:Op woensdag 11 november 2015 12:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat had ik ook. De moeders zetten ze echter af bij de disco.
De wereld is verrot*kras*
Doe maar na de carnaval. Anders worden Roel en rubbereend verdrietig.quote:Op woensdag 11 november 2015 13:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zal ik dan maar op het rode knopje drukken? Dan is het gedaan met de wereld. Ik twijfelde heel lang, maar moeders die hun dochters er bij laten lopen als hoertjes is mss wel de druppel.
Een groot feest om het einde van de wereld in te luiden.quote:Op woensdag 11 november 2015 13:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe maar na de carnaval. Anders worden Roel en rubbereend verdrietig.
Je wilt het liever tijdens Nieuwjaar?quote:
Ik wil liever nog wat langer leven.quote:Op woensdag 11 november 2015 13:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je wilt het liever tijdens Nieuwjaar?
Maar lama, het gaat om kwaliteit niet om kwantiteit!quote:Op woensdag 11 november 2015 13:07 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik wil liever nog wat langer leven.
Maar muizzzzzzzzzz, vermoord dan alle kinderen die zich zo gedragen, en de moeders erbij.quote:Op woensdag 11 november 2015 13:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar lama, het gaat om kwaliteit niet om kwantiteit!
Ik was ook stomverbaasd dat de OP ineens weer in het invulveld stondquote:Op woensdag 11 november 2015 12:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, excuses dan! Ik was in de veronderstelling dat je dan een rare op kreeg!
Sorry zo werkt de rode knop niet.quote:Op woensdag 11 november 2015 13:09 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Maar muizzzzzzzzzz, vermoord dan alle kinderen die zich zo gedragen, en de moeders erbij.
quote:
Bedankt.quote:
Is je pedopas eindeljk goedgekeurd ja?quote:Op woensdag 11 november 2015 13:11 schreef Bronson het volgende:
Ik ontferm mij wel over de kindjes huehue.
In mijn tijd, en dat is nog net iets voor jouw tijd, waren er ook genoeg meisjes die wat gewaagder gekleed erbij liepen... Is denk ik niet iets van deze tijd maar is er altijd al geweest.quote:Op woensdag 11 november 2015 13:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zal ik dan maar op het rode knopje drukken? Dan is het gedaan met de wereld. Ik twijfelde heel lang, maar moeders die hun dochters er bij laten lopen als hoertjes is mss wel de druppel.
Zal wel komen dan omdat ik uit het oosten kom en naar nette scholen ging.quote:Op woensdag 11 november 2015 13:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
In mijn tijd, en dat is nog net iets voor jouw tijd, waren er ook genoeg meisjes die wat gewaagder gekleed erbij liepen... Is denk ik niet iets van deze tijd maar is er altijd al geweest.
Sterker nog, in de tijd van mijn moeder droeg iedereen hotpants of miniskirts... was toen ook echt niet normaal hoerig!
Dankquote:
twitter:rudymackay twitterde op woensdag 11-11-2015 om 13:08:10@YIMAonline @3FM @NPORadio6 @wilbertmutsaers @mojoconcerts nouja...ik zoek nog een baan vanaf januari
reageer retweet
Rudyquote:Op woensdag 11 november 2015 13:23 schreef Bronson het volgende:
twitter:rudymackay twitterde op woensdag 11-11-2015 om 13:08:10@YIMAonline @3FM @NPORadio6 @wilbertmutsaers @mojoconcerts nouja...ik zoek nog een baan vanaf januari
reageer retweet
quote:Uit-je-dip-tip
Andre Hazes - De Vlieger
Guus Meeuwis - ’t Dondert en 't bliksemt
Jan Smit - Als de morgen is gekomen
Hazes is de enige goede artiest uit het lijstje.quote:
En Paul, en SR.quote:Op woensdag 11 november 2015 14:02 schreef wolfrolf het volgende:
Ben benieuwd wie de nieuwe stationsmanager wordt.
Hopelijk flikkert ie Frank van de zender af.
paul tsja. Die gaat ook steeds simpeler uit zijn ogen kijken.quote:
Ik heb geen problemen met Giel eigenlijkquote:
Maar zijn ochtendshowquote:Op woensdag 11 november 2015 14:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met Giel eigenlijk
Sterker nog, zijn nieuwe programma op vrijdagavond met Eva () vind ik erg leuk
Eva.quote:Op woensdag 11 november 2015 14:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met Giel eigenlijk
Sterker nog, zijn nieuwe programma op vrijdagavond met Eva () vind ik erg leuk
Het is niet een vraag waar ik dagelijks over nadenk.quote:
Ach je hebt vast wel een voorkeur.quote:Op woensdag 11 november 2015 14:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is niet een vraag waar ik dagelijks over nadenk.
Hazes > Meeuwis > Smitquote:
Bronson vroeg naar vrouwen die ik zou doen. Volgens mij ben jij geen vrouw.quote:
Ik kan mijn plasser tussen mijn benen doen en hoog praten. Good enough?quote:Op woensdag 11 november 2015 15:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bronson vroeg naar vrouwen die ik zou doen. Volgens mij ben jij geen vrouw.
De befaamde "Mangina"quote:Op woensdag 11 november 2015 15:16 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik kan mijn plasser tussen mijn benen doen en hoog praten. Good enough?
3 min feest op de radio met je biertje in je handquote:
ik heb liever gewoon 3 minuten stilte met een biertje in m'n handquote:Op woensdag 11 november 2015 15:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
3 min feest op de radio met je biertje in je hand
Je bent oud aan het worden meneertjequote:Op woensdag 11 november 2015 15:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ik heb liever gewoon 3 minuten stilte met een biertje in m'n hand
Valt wel mee, Guus Meeuwis mag van mij gewoon liever thuis blijvenquote:Op woensdag 11 november 2015 15:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bent oud aan het worden meneertje
Zekers.quote:Op woensdag 11 november 2015 15:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Valt wel mee, Guus Meeuwis mag van mij gewoon liever thuis blijven
Wat ga ik vragen aan wie?quote:Op woensdag 11 november 2015 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zekers.
Zeg wanneer ga je het haar vragen?
ik ga trouwens met Lara.... Waarheen?quote:Op woensdag 11 november 2015 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of je gaat trouwens met Lara.
Maar Pienjo heeft nog geen last van 30+ kriebels.quote:Op woensdag 11 november 2015 15:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ik ga trouwens met Lara.... Waarheen?
maar ik zie wel waar je heen wilt, mijn reactie: Trouwen
eerst vakantie, dan misschien samen een huis kopen en dan zien we wel. Je kan het beter aan Pino vragen, die is al een stapje verder.
Ik ook niet en J. voor zover ik weet ook niet (en bovendien weet ze hoe ik er in sta dus kan ze hoog en laag gaan springen, het gaat voorlopig niet gebeuren)quote:Op woensdag 11 november 2015 15:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar Pienjo heeft nog geen last van 30+ kriebels.
Goeie vraag!quote:
Trouwenquote:Op woensdag 11 november 2015 16:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik geloof heilig in huwelijken. Maar dat zal ik wel weer zijn.
Huwelijk, geregistreerd partnerschap... ik zie niet in wat de sentimentele meerwaarde is...quote:Op woensdag 11 november 2015 16:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik geloof heilig in huwelijken. Maar dat zal ik wel weer zijn.
Misschien qua wetgeving, je weet zeker dat je genaaid gaat wordenquote:
Ik heb vernomen dat je tegenwoordig wel automagisch onder huwelijkse voorwaarden trouwt.quote:Op woensdag 11 november 2015 16:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Misschien qua wetgeving, je weet zeker dat je genaaid gaat worden
Huwelijkse voorwaardenquote:Op woensdag 11 november 2015 16:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat je tegenwoordig wel automagisch onder huwelijkse voorwaarden trouwt.
En dat je naar de notaris moet als je in gemeenschap van goederen wilt trouwen.
Whatever that means.
Trouweneen overbodige gewoonte uit de oertijd.
Die wil eigenlijk wel.quote:Op woensdag 11 november 2015 16:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Huwelijkse voorwaardendat zijn de gruwelijkste voorwaarden voor de vrouw
Wat vindt je vriendin ervan trouwens dat jij er zo over denkt?
Herkenbaarquote:Op woensdag 11 november 2015 16:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die wil eigenlijk wel.
Och we zien wel.
Ja dit.quote:Op woensdag 11 november 2015 16:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Herkenbaar
Ik ben er niet fel op tegen. Ik hou ook van een goed feest, dus wie weet idd.
Maar het heeft 0,0 prioriteit bij mij en geef m'n geld liever aan een goede reis samen uit ofzoof een huis
terwijl meestal dingen wat dikker worden als ze getrouwd zijnquote:Op woensdag 11 november 2015 16:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja dit.
Ik dik het wel wat aan hier hoe erg ik er op tegen ben
En ze meten zich een kpk aan want dan is immers de buit binnen.quote:Op woensdag 11 november 2015 16:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
terwijl meestal dingen wat dikker worden als ze getrouwd zijn
Voor je het weet komen ze op deze pagina terecht
https://www.facebook.com/kortpittig/?fref=ts
quote:Op woensdag 11 november 2015 16:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
terwijl meestal dingen wat dikker worden als ze getrouwd zijn
Voor je het weet komen ze op deze pagina terecht
https://www.facebook.com/kortpittig/?fref=ts
Ik was eerderquote:Op woensdag 11 november 2015 16:20 schreef ChatGirl het volgende:
Ja, nou loop je net je post te editten SC
Lekker pittig kort kapsel. Kan niet beterquote:Op woensdag 11 november 2015 16:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik was eerder
Maar goed, voordat je getrouwd bent:
[ afbeelding ]
Na een paar jaar huwelijk:
[ afbeelding ]
jaa die wil jij wel even "Lamaballen" zeker!!!quote:Op woensdag 11 november 2015 16:24 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Lekker pittig kort kapsel. Kan niet beter
hiihhahaahoohhooh, met mijn wollige ballen!11!quote:Op woensdag 11 november 2015 16:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
jaa die wil jij wel even "Lamaballen" zeker!!!
soppige wol ! : 9quote:Op woensdag 11 november 2015 16:27 schreef Lamabal het volgende:
[..]
hiihhahaahoohhooh, met mijn wollige ballen!11!
Lamabal used ball of fur
Knop radio, Ed. Knop radio.quote:
Was ik al te laat voorquote:
aai over je bolquote:Op woensdag 11 november 2015 16:51 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Was ik al te laat voor
En dan na dat gegil gewoon Adele draaien. Alsof ik nog geen pijn aan mijn oren had.
Weer eens met jou. Trouwen?quote:Op woensdag 11 november 2015 16:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Herkenbaar
Ik ben er niet fel op tegen. Ik hou ook van een goed feest, dus wie weet idd.
Maar het heeft 0,0 prioriteit bij mij en geef m'n geld liever aan een goede reis samen uit ofzoof een huis
Alleen op maandagochtendquote:
Ook als optie aangeboden bij mokkeltje mocht het zo ver komenquote:
ik zat van de week te luisteren naar Eddy Keur bij KX Radio hoe het bij 538 is. En dan hoor je bij zo'n oude radiorot toch wel hoe trots je bent om bij 538 te werken.quote:Op woensdag 11 november 2015 21:06 schreef Pino112 het volgende:
C&S winnen een award vanwege de overstap naar 538
Eens, ik vind Eva echt een hele fijne djquote:
Een buxushaag zou tegenwoordig nog interessantere radio maken dan Rabbering.quote:Op woensdag 11 november 2015 22:02 schreef rubbereend het volgende:
Sterker nog, Eva zou perfect zijn om Rabbering te vervangen.
Klopt, maar dan ga ik puur op haar uiterlijk afquote:
Prima idd... hoef ik Frank niet te horen want dan ben ik grotendeels met lunchpauze...quote:Op woensdag 11 november 2015 22:11 schreef rubbereend het volgende:
Als mijn sollicitatie als opvolger van Wilbert lukt zou ik er dit van maken. Wat verschuiven binnen de huidige ploeg. En wat snijden
6-10 Timur & Ramon
10-12 Veenstra
12-2 Frank
2-4 Eva
4-6 Giel
Voor Giel zou een nieuwe impuls zeer welkom zijn, en face it, hij gaat voorlopig niet weg. Timur en Ramon hebben al eens de ochtend super gedaan. En Frank (ik vind hem wel leuk) is nog niet sterk genoeg om zo'n belangrijk tijdstip te dragen als hij nu doet. En verder zit Rabbering echt te vastgebakken en kabbelt zijn programma veel te veel.
Waar heb je mijn Sander en Domien gelaten?!quote:Op woensdag 11 november 2015 22:11 schreef rubbereend het volgende:
Als mijn sollicitatie als opvolger van Wilbert lukt zou ik er dit van maken. Wat verschuiven binnen de huidige ploeg. En wat snijden
6-10 Timur & Ramon
10-12 Veenstra
12-2 Frank
2-4 Eva
4-6 Giel
Voor Giel zou een nieuwe impuls zeer welkom zijn, en face it, hij gaat voorlopig niet weg. Timur en Ramon hebben al eens de ochtend super gedaan. En Frank (ik vind hem wel leuk) is nog niet sterk genoeg om zo'n belangrijk tijdstip te dragen als hij nu doet. En verder zit Rabbering echt te vastgebakken en kabbelt zijn programma veel te veel.
Domien gewoon van 6-9quote:Op woensdag 11 november 2015 22:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Waar heb je mijn Sander en Domien gelaten?!
En die Eva mag eruit.
Domien houdt gewoon zijn stekkie. Hoogie mag eventueel op de plek van Eva.quote:Op woensdag 11 november 2015 22:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Waar heb je mijn Sander en Domien gelaten?!
En die Eva mag eruit.
Ik vind het serieus een gezellig programmaquote:
Ja graag. Het liefst tussen 2 en 4 in de middag ofzo.quote:Op woensdag 11 november 2015 22:16 schreef SilentChaos het volgende:
Oh en SC wil ook een eigen programma met veel Country en oude Rock'n Roll.
Muis is het hier mee eens
Dit is prima radiomuziek:quote:Op woensdag 11 november 2015 22:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja graag. Het liefst tussen 2 en 4 in de middag ofzo.
Muis is het ook met u eens.quote:Op woensdag 11 november 2015 22:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dit is prima radiomuziek:
De redneck staten in de VS zijn het met me eens
Hoogie is leuker. Spontaan gezellig, goede eigen keuzes qua muziek.quote:Op woensdag 11 november 2015 22:21 schreef Cee het volgende:
Sander ipv Frank. Hoogie zou volgens mij veel meer luisteraars aanspreken, kan makkelijk een populariteitscurve a la Domien meemaken als hij de kans krijgt. En niet als invalskracht wordt gebruikt doordeweeks. Waarschijnlijk hebben ze destijds toch voor het hypen van Frank gekozen vanwege de combi alternatief/mainstream/hipster/kijkmijeensnagellakdragen. Zoiets heeft een Q of 538 niet en daarmee onderscheidt 3fm zich van de meute.
Niet dat dat in populariteit goed uitpakt.
Gewoon een open sollicitatie sturen en niet vergeten te vermelden dat je al werkervaring hebt opgedaan als jinglemaker voor 3fm.quote:
ze wilden echt wat anders dan C&S anders hadden ze makkelijke route genomen en een duo ingeruild voor een duo, Timur en Ramon waren voor velen toch wel de gedoodverfde kandidaten.quote:Op woensdag 11 november 2015 22:21 schreef Cee het volgende:
Sander ipv Frank. Hoogie zou volgens mij veel meer luisteraars aanspreken, kan makkelijk een populariteitscurve a la Domien meemaken als hij de kans krijgt. En niet als invalskracht wordt gebruikt doordeweeks. Waarschijnlijk hebben ze destijds toch voor het hypen van Frank gekozen vanwege de combi alternatief/mainstream/hipster/kijkmijeensnagellakdragen. Zoiets heeft een Q of 538 niet en daarmee onderscheidt 3fm zich van de meute.
Niet dat dat in populariteit goed uitpakt.
Precies ik stuur gewoon m'n hele prutfolio meequote:Op woensdag 11 november 2015 22:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Gewoon een open sollicitatie sturen en niet vergeten te vermelden dat je al werkervaring hebt opgedaan als jinglemaker voor 3fm.
Dit kan niet meer misgaan.
Gewoon binnenlopen op 1 januari en recht door naar het oude kantoor van Wilbert.quote:
Ik krijg soms wat stukken mee van zijn weekendprogramma, inderdaad een prima show, leuke items, geen moment dat ik denk 'moet dat nou?'quote:Op woensdag 11 november 2015 22:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoogie is leuker. Spontaan gezellig, goede eigen keuzes qua muziek.
Vergeet de ervaring niet als radioluisteraar! En voeg al je zinnige 3FM posts bij als bijlage.quote:Op woensdag 11 november 2015 22:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Precies ik stuur gewoon m'n hele prutfolio mee
Pandaplint erbij als rechter handquote:Op woensdag 11 november 2015 22:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Gewoon binnenlopen op 1 januari en recht door naar het oude kantoor van Wilbert.
Faxquote:Op woensdag 11 november 2015 22:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vergeet de ervaring niet als radioluisteraar! En voeg al je zinnige 3FM posts bij als bijlage.
Hoogie is stiekem nog een kleuter en doet wat baldadige dingen ja. Ik vind hem daarom juist een goede 3FM dj.quote:Op woensdag 11 november 2015 22:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik krijg soms wat stukken mee van zijn weekendprogramma, inderdaad een prima show, leuke items, geen moment dat ik denk 'moet dat nou?'
En af en toe mogen er wat VIP-tickets deze kant opquote:Op woensdag 11 november 2015 22:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Pandaplint erbij als rechter hand
en het topic als fanbase
Wel voor echt goeie concerten. Geen 3FM presents Dotan, Kensington of dat soort meuk meer hoorquote:Op woensdag 11 november 2015 22:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En af en toe mogen er wat VIP-tickets deze kant op
Maak op 3FM ontdek je nieuwe muziek eens echt waar.quote:Op woensdag 11 november 2015 22:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wel voor echt goeie concerten. Geen 3FM presents Dotan, Kensington of dat soort meuk meer hoor
3fm presents Blake Shelton.quote:Op woensdag 11 november 2015 22:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wel voor echt goeie concerten. Geen 3FM presents Dotan, Kensington of dat soort meuk meer hoor
Is niet zo moeilijk, je pakt gewoon de populaire artiesten uit de VS (en dan niet de oost en westkust) en je hebt mensen waar nog nooit van gehoord is (volledig onterecht overigens).quote:Op woensdag 11 november 2015 22:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maak op 3FM ontdek je nieuwe muziek eens echt waar.
Er zijn een aantal vrouwen in dit topic die dat helemaal niet erg zouden vinden, zeker niet meer nu hij weer single isquote:
Kacy Musgraves komt 22 november naar Melkweg, maar geen geldquote:Op woensdag 11 november 2015 22:30 schreef SilentChaos het volgende:
SC penetreertpresents Miranda Lambert
quote:
Ja wrijf het er maar inquote:Op woensdag 11 november 2015 22:31 schreef rubbereend het volgende:
oja, voor ik het vergeet, vrijdag naar CHVRCHES
graagquote:
Ga je alleen of met Mint? Of met iemand anders. En als die persoon dan ziek is wie neem je dan mee?quote:
quote:
Ik ben al bezet sorryquote:Op woensdag 11 november 2015 22:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kacy Musgraves komt 22 november naar Melkweg, maar geen geld![]()
Ik heb een sugar daddy nodig die van country houdt.
iemand andersquote:Op woensdag 11 november 2015 22:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga je alleen of met Mint? Of met iemand anders. En als die persoon dan ziek is wie neem je dan mee?
sersjee?quote:
Hoe groot is de kans dat die persoon ziek wordt?quote:
Waarom lees ik dit in Ekstra-weekend stemmetje in m'n achterhoofd?quote:
vrij kleinquote:Op woensdag 11 november 2015 22:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat die persoon ziek wordt?
Je mag Pandaplint als referentie geven.quote:Op woensdag 11 november 2015 22:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Gewoon een open sollicitatie sturen en niet vergeten te vermelden dat je al werkervaring hebt opgedaan als jinglemaker voor 3fm.
Dit kan niet meer misgaan.
Ik geloof dat ik een referentiequote:Op woensdag 11 november 2015 22:41 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Je mag Pandaplint als referentie geven.
Ze hebben nog kaartjes voor België.quote:Op woensdag 11 november 2015 22:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Owh en 20 april Dixie Chicks in de HMH![]()
Georganiseerd door Mojo Concerts. Mss doet 3FM wel een presents? Of gratis kaartjes? Of zal ik gewoon Wilbert even tweeten?
Beiden concerten uitverkocht
Ik heb toch geen geld.quote:Op woensdag 11 november 2015 22:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ze hebben nog kaartjes voor België.
meer naaien voor geldquote:
Het is nog ff. Dus je kan nog een sugardaddy zoeken die je ticket wil betalenquote:
Als ik dan een goede heb gevonden gaan we gewoon naar Amerikaquote:Op woensdag 11 november 2015 22:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het is nog ff. Dus je kan nog een sugardaddy zoeken die je ticket wil betalen
Dat kan natuurlijk ook. Mag ik dan mee naar de USA?quote:Op woensdag 11 november 2015 22:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik dan een goede heb gevonden gaan we gewoon naar Amerika
Tuurlijk.quote:Op woensdag 11 november 2015 22:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook. Mag ik dan mee naar de USA?
quote:
Wat wil je eigenlijk doen aan de overkant van de plas?quote:
Autorijden, mooiste wat er isquote:Op woensdag 11 november 2015 23:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat wil je eigenlijk doen aan de overkant van de plas?
Daar heb ik mijn mensen voor.quote:Op woensdag 11 november 2015 23:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Autorijden, mooiste wat er is
Rondrijden, sightseeing. Van alles!quote:Op woensdag 11 november 2015 23:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat wil je eigenlijk doen aan de overkant van de plas?
Als ik de loterij win dan ga ik.quote:Op woensdag 11 november 2015 23:06 schreef SilentChaos het volgende:
Ik kan het iedereen aanraden on ieder geval
Ik ga ze ophalen! Heb helemaal niets met de muziek (op 1 nummer na), zonde van het kaartje. Kan er beter iemand heen die het wél tof vindt.quote:Op woensdag 11 november 2015 22:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga je alleen of met Mint? Of met iemand anders. En als die persoon dan ziek is wie neem je dan mee?
Slapen is overrated.quote:Op woensdag 11 november 2015 23:23 schreef ieniminimuis het volgende:
En bed.
Ik ging om 10 uur even een spelletje doen en muziek luisteren. Ook niet meer doen duus.
Minttaxiquote:Op woensdag 11 november 2015 23:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga ze ophalen! Heb helemaal niets met de muziek (op 1 nummer na), zonde van het kaartje. Kan er beter iemand heen die het wél tof vindt.
quote:
Ik ben 2x een maand geweestquote:Op woensdag 11 november 2015 23:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Als ik de loterij win dan ga ik.
De koers is nu ¤1 = $1.07quote:Op donderdag 12 november 2015 09:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben 2x een maand geweestwas niet goedkoop, maar opzich vond ik het, met 12000KM achter de kiezen in de auto, wel meevallen, maar goed... de euro was toen nog $1,40.
Was totaal ongeveer ¤2500-¤3000 kwijt per reis
Maar daarvoor wel dus 12.000km rijden, elke avond in een motel en elke dag uit eten (zowel lunch als avondeten)
Dan wordt't idd een stuk minder leukquote:
Te laat naar bed gegaan?quote:Op donderdag 12 november 2015 10:10 schreef Lamabal het volgende:
Tering, ik ben gewoon kapot moe en ben net wakker. HOE DAN
#Liefdagboek
2 keer wakker geworden tijdens de REM he. Heul vaag, HEUL vaagquote:Op donderdag 12 november 2015 10:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Te laat naar bed gegaan?
Slecht geslapen?
Tijdens je REM wakker geworden?
Of het is gewoon een extra gezellige start van een kut dag.
Ik denk dat ik voor die tijd al zelf in slaap ben gevallenquote:Op donderdag 12 november 2015 10:18 schreef Lamabal het volgende:
[..]
2 keer wakker geworden tijdens de REM he. Heul vaag, HEUL vaag
Wil je me vanavond in slaap kriebelen muis?
7*48=336.quote:Op donderdag 12 november 2015 10:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar als je de hele dag elke 2 uur kaarten kunt winnen en dan 7 dagen lang. Dan is de bijna de hele HMH gevuld met 3FM winnaars
Nog steeds belachelijk veel. En reken er maar niet op dat de kaarten die 3fm weg geeft plaatsen achteraan zijn. Nee joh je staat met je snufferd zowat op het podium.quote:Op donderdag 12 november 2015 10:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
7*48=336.
Da's 6% van de capaciteit van de HMH.
6% is niet veel. Sterker nog, het zou me verbazen als het weggeefgehalte bij concerten van die grootte niet op minstens 10% ligt. Kijk, als er nog 5 andere kaartjes-weggeef-acties zijn van dergelijke grootte, dan wordt het een ander verhaal, maar daar heb (en wil) ik geen zicht op.quote:Op donderdag 12 november 2015 10:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nog steeds belachelijk veel. En reken er maar niet op dat de kaarten die 3fm weg geeft plaatsen achteraan zijn. Nee joh je staat met je snufferd zowat op het podium.
Uh dat was eind november.quote:Op donderdag 12 november 2015 10:47 schreef Guppyfriend het volgende:
Ligt het aan mij of maakten ze vorig jaar dat anthem voor SR veel vroeger bekend? Voor m'n gevoel werden we toen rond deze tijd al doodgegooid met Jacqueline en nu nog niks?
Themalied, niet anthem.quote:Op donderdag 12 november 2015 10:47 schreef Guppyfriend het volgende:
Ligt het aan mij of maakten ze vorig jaar dat anthem voor SR veel vroeger bekend? Voor m'n gevoel werden we toen rond deze tijd al doodgegooid met Jacqueline en nu nog niks?
Really?? Hmmm, dan klopt mn gevoel van geen kant!quote:
http://megatop50.3fm.nl/n(...)zevende-themalied-srquote:Op donderdag 12 november 2015 10:56 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Really?? Hmmm, dan klopt mn gevoel van geen kant!
Een van de grootste voordelen van man zijn. De wereld is ons toilet.quote:Op donderdag 12 november 2015 11:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Wildplassen
Je bent toch geen hond?
Uitermate genieten is dat.quote:Op donderdag 12 november 2015 11:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Een van de grootste voordelen van man zijn. De wereld is ons toilet.
Killers bedoel je?quote:Op donderdag 12 november 2015 10:51 schreef Bronson het volgende:
Verdomme SC, dit is toch gewoon een bazennummer?
Dit was/is een hit.quote:Op donderdag 12 november 2015 11:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Killers bedoel je?
Stukken beter dan hun hits ja.
quote:Op donderdag 12 november 2015 11:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Elke grote stad heeft tegenwoordig plaszuilen. Dan hoef je toch niet meer tegen gebouwen aan te piesen?
Als je het ergens buiten de stad tegen een boom doet, moet jij weten. Stiekem jaloers. Hoeveel excursies ik niet uren rond heb gelopen met een volle blaas
Die hadden ze toen nog niet. En ik kan heel moeilijk plassen in het bosquote:
Geen grote dan, nooit eerder gehoord...quote:
Is Muisje een beetje preutsquote:Op donderdag 12 november 2015 11:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die hadden ze toen nog niet. En ik kan heel moeilijk plassen in het bos
En we zijn ook zo vaak in gebieden geweest waar het landschap totaal geen privacy biedt. Sta je daar gehurkt middenin het weiland.
Beetje.quote:Op donderdag 12 november 2015 11:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Is Muisje een beetje preuts?
Sletquote:Op donderdag 12 november 2015 11:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Beetje.
Al heb ik meer studiegenoten naakt gezien en zij mij dan nodig was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar ik verwacht dat dat vrouwen onderling wasquote:Op donderdag 12 november 2015 11:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Beetje.
Al heb ik meer studiegenoten naakt gezien en zij mij dan nodig was
Ow nee hoorquote:Op donderdag 12 november 2015 11:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja maar ik verwacht dat dat vrouwen onderling was
Tja mannen zijn daar nou eenmaal wat makkelijker inquote:Op donderdag 12 november 2015 11:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ow nee hoor
Mannen die gewoon de badkamerdeur open laten staan, mannen die gaan springen in het water terwijl ze naakt zwemmen.
I've seen it all![]()
Iets te makkelijk.quote:Op donderdag 12 november 2015 11:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tja mannen zijn daar nou eenmaal wat makkelijker in
Wel een beetje een lelijke bikini, je kunt de padding zien zitten.quote:
Idd, uit dat dingquote:Op donderdag 12 november 2015 11:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wel een beetje een lelijke bikini, je kunt de padding zien zitten.
Ik hou wel van subtiel.quote:
Ja. Volledig onnodig want mevrouw Sheppard heeft tettenvlees voldoende.quote:Op donderdag 12 november 2015 11:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wel een beetje een lelijke bikini, je kunt de padding zien zitten.
quote:
quote:
Als dat geen neuken wordtquote:
Komt door Evaquote:Op donderdag 12 november 2015 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Elbow stond ook in de q music top 1000 ik was verbaasd over de muziekkeuze van de q music luisteraar
Het wordt een trio SC.quote:Op donderdag 12 november 2015 11:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[..]
Als dat geen neuken wordt
Tot ellenboogdiepte erin ook?quote:
Ik heb eens die lijst bekeken. Dat is echt om te huilen.quote:Op donderdag 12 november 2015 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Elbow stond ook in de q music top 1000 ik was verbaasd over de muziekkeuze van de q music luisteraar
Ga eens weg.quote:
Qua grootte moet dat best lukken ja.quote:Op donderdag 12 november 2015 11:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tot ellenboogdiepte erin ook?
RIP CGquote:Op donderdag 12 november 2015 11:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tot ellenboogdiepte erin ook?
quote:
Klopt, helemaal.quote:Op donderdag 12 november 2015 11:52 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik heb eens die lijst bekeken. Dat is echt om te huilen.
quote:Op donderdag 12 november 2015 11:54 schreef Bronson het volgende:
[..]
Neen. Ik zie Guy als ultieme kroegmaat, dat wil ik graag zo houden.
Sowieso een trio met een andere man en een vrouwquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |