Rondrijden, sightseeing. Van alles!quote:Op woensdag 11 november 2015 23:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat wil je eigenlijk doen aan de overkant van de plas?
Als ik de loterij win dan ga ik.quote:Op woensdag 11 november 2015 23:06 schreef SilentChaos het volgende:
Ik kan het iedereen aanraden on ieder geval
Ik ga ze ophalen! Heb helemaal niets met de muziek (op 1 nummer na), zonde van het kaartje. Kan er beter iemand heen die het wél tof vindt.quote:Op woensdag 11 november 2015 22:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga je alleen of met Mint? Of met iemand anders. En als die persoon dan ziek is wie neem je dan mee?
Slapen is overrated.quote:Op woensdag 11 november 2015 23:23 schreef ieniminimuis het volgende:
En bed.
Ik ging om 10 uur even een spelletje doen en muziek luisteren. Ook niet meer doen duus.
Minttaxiquote:Op woensdag 11 november 2015 23:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga ze ophalen! Heb helemaal niets met de muziek (op 1 nummer na), zonde van het kaartje. Kan er beter iemand heen die het wél tof vindt.
quote:
Ik ben 2x een maand geweestquote:Op woensdag 11 november 2015 23:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Als ik de loterij win dan ga ik.
De koers is nu ¤1 = $1.07quote:Op donderdag 12 november 2015 09:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben 2x een maand geweestwas niet goedkoop, maar opzich vond ik het, met 12000KM achter de kiezen in de auto, wel meevallen, maar goed... de euro was toen nog $1,40.
Was totaal ongeveer ¤2500-¤3000 kwijt per reis
Maar daarvoor wel dus 12.000km rijden, elke avond in een motel en elke dag uit eten (zowel lunch als avondeten)
Dan wordt't idd een stuk minder leukquote:
Te laat naar bed gegaan?quote:Op donderdag 12 november 2015 10:10 schreef Lamabal het volgende:
Tering, ik ben gewoon kapot moe en ben net wakker. HOE DAN
#Liefdagboek
2 keer wakker geworden tijdens de REM he. Heul vaag, HEUL vaagquote:Op donderdag 12 november 2015 10:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Te laat naar bed gegaan?
Slecht geslapen?
Tijdens je REM wakker geworden?
Of het is gewoon een extra gezellige start van een kut dag.
Ik denk dat ik voor die tijd al zelf in slaap ben gevallenquote:Op donderdag 12 november 2015 10:18 schreef Lamabal het volgende:
[..]
2 keer wakker geworden tijdens de REM he. Heul vaag, HEUL vaag
Wil je me vanavond in slaap kriebelen muis?
7*48=336.quote:Op donderdag 12 november 2015 10:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar als je de hele dag elke 2 uur kaarten kunt winnen en dan 7 dagen lang. Dan is de bijna de hele HMH gevuld met 3FM winnaars
Nog steeds belachelijk veel. En reken er maar niet op dat de kaarten die 3fm weg geeft plaatsen achteraan zijn. Nee joh je staat met je snufferd zowat op het podium.quote:Op donderdag 12 november 2015 10:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
7*48=336.
Da's 6% van de capaciteit van de HMH.
6% is niet veel. Sterker nog, het zou me verbazen als het weggeefgehalte bij concerten van die grootte niet op minstens 10% ligt. Kijk, als er nog 5 andere kaartjes-weggeef-acties zijn van dergelijke grootte, dan wordt het een ander verhaal, maar daar heb (en wil) ik geen zicht op.quote:Op donderdag 12 november 2015 10:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nog steeds belachelijk veel. En reken er maar niet op dat de kaarten die 3fm weg geeft plaatsen achteraan zijn. Nee joh je staat met je snufferd zowat op het podium.
Uh dat was eind november.quote:Op donderdag 12 november 2015 10:47 schreef Guppyfriend het volgende:
Ligt het aan mij of maakten ze vorig jaar dat anthem voor SR veel vroeger bekend? Voor m'n gevoel werden we toen rond deze tijd al doodgegooid met Jacqueline en nu nog niks?
Themalied, niet anthem.quote:Op donderdag 12 november 2015 10:47 schreef Guppyfriend het volgende:
Ligt het aan mij of maakten ze vorig jaar dat anthem voor SR veel vroeger bekend? Voor m'n gevoel werden we toen rond deze tijd al doodgegooid met Jacqueline en nu nog niks?
Really?? Hmmm, dan klopt mn gevoel van geen kant!quote:
http://megatop50.3fm.nl/n(...)zevende-themalied-srquote:Op donderdag 12 november 2015 10:56 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Really?? Hmmm, dan klopt mn gevoel van geen kant!
Een van de grootste voordelen van man zijn. De wereld is ons toilet.quote:Op donderdag 12 november 2015 11:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Wildplassen
Je bent toch geen hond?
Uitermate genieten is dat.quote:Op donderdag 12 november 2015 11:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Een van de grootste voordelen van man zijn. De wereld is ons toilet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |