Huwelijk, geregistreerd partnerschap... ik zie niet in wat de sentimentele meerwaarde is...quote:Op woensdag 11 november 2015 16:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik geloof heilig in huwelijken. Maar dat zal ik wel weer zijn.
Misschien qua wetgeving, je weet zeker dat je genaaid gaat wordenquote:
Ik heb vernomen dat je tegenwoordig wel automagisch onder huwelijkse voorwaarden trouwt.quote:Op woensdag 11 november 2015 16:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Misschien qua wetgeving, je weet zeker dat je genaaid gaat worden
Huwelijkse voorwaardenquote:Op woensdag 11 november 2015 16:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat je tegenwoordig wel automagisch onder huwelijkse voorwaarden trouwt.
En dat je naar de notaris moet als je in gemeenschap van goederen wilt trouwen.
Whatever that means.
Trouweneen overbodige gewoonte uit de oertijd.
Die wil eigenlijk wel.quote:Op woensdag 11 november 2015 16:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Huwelijkse voorwaardendat zijn de gruwelijkste voorwaarden voor de vrouw
Wat vindt je vriendin ervan trouwens dat jij er zo over denkt?
Herkenbaarquote:Op woensdag 11 november 2015 16:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die wil eigenlijk wel.
Och we zien wel.
Ja dit.quote:Op woensdag 11 november 2015 16:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Herkenbaar
Ik ben er niet fel op tegen. Ik hou ook van een goed feest, dus wie weet idd.
Maar het heeft 0,0 prioriteit bij mij en geef m'n geld liever aan een goede reis samen uit ofzoof een huis
terwijl meestal dingen wat dikker worden als ze getrouwd zijnquote:Op woensdag 11 november 2015 16:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja dit.
Ik dik het wel wat aan hier hoe erg ik er op tegen ben
En ze meten zich een kpk aan want dan is immers de buit binnen.quote:Op woensdag 11 november 2015 16:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
terwijl meestal dingen wat dikker worden als ze getrouwd zijn
Voor je het weet komen ze op deze pagina terecht
https://www.facebook.com/kortpittig/?fref=ts
quote:Op woensdag 11 november 2015 16:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
terwijl meestal dingen wat dikker worden als ze getrouwd zijn
Voor je het weet komen ze op deze pagina terecht
https://www.facebook.com/kortpittig/?fref=ts
Ik was eerderquote:Op woensdag 11 november 2015 16:20 schreef ChatGirl het volgende:
Ja, nou loop je net je post te editten SC
Lekker pittig kort kapsel. Kan niet beterquote:Op woensdag 11 november 2015 16:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik was eerder
Maar goed, voordat je getrouwd bent:
[ afbeelding ]
Na een paar jaar huwelijk:
[ afbeelding ]
jaa die wil jij wel even "Lamaballen" zeker!!!quote:Op woensdag 11 november 2015 16:24 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Lekker pittig kort kapsel. Kan niet beter
hiihhahaahoohhooh, met mijn wollige ballen!11!quote:Op woensdag 11 november 2015 16:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
jaa die wil jij wel even "Lamaballen" zeker!!!
soppige wol ! : 9quote:Op woensdag 11 november 2015 16:27 schreef Lamabal het volgende:
[..]
hiihhahaahoohhooh, met mijn wollige ballen!11!
Lamabal used ball of fur
Knop radio, Ed. Knop radio.quote:
Was ik al te laat voorquote:
aai over je bolquote:Op woensdag 11 november 2015 16:51 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Was ik al te laat voor
En dan na dat gegil gewoon Adele draaien. Alsof ik nog geen pijn aan mijn oren had.
Weer eens met jou. Trouwen?quote:Op woensdag 11 november 2015 16:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Herkenbaar
Ik ben er niet fel op tegen. Ik hou ook van een goed feest, dus wie weet idd.
Maar het heeft 0,0 prioriteit bij mij en geef m'n geld liever aan een goede reis samen uit ofzoof een huis
Alleen op maandagochtendquote:
Ook als optie aangeboden bij mokkeltje mocht het zo ver komenquote:
ik zat van de week te luisteren naar Eddy Keur bij KX Radio hoe het bij 538 is. En dan hoor je bij zo'n oude radiorot toch wel hoe trots je bent om bij 538 te werken.quote:Op woensdag 11 november 2015 21:06 schreef Pino112 het volgende:
C&S winnen een award vanwege de overstap naar 538
Eens, ik vind Eva echt een hele fijne djquote:
Een buxushaag zou tegenwoordig nog interessantere radio maken dan Rabbering.quote:Op woensdag 11 november 2015 22:02 schreef rubbereend het volgende:
Sterker nog, Eva zou perfect zijn om Rabbering te vervangen.
Klopt, maar dan ga ik puur op haar uiterlijk afquote:
Prima idd... hoef ik Frank niet te horen want dan ben ik grotendeels met lunchpauze...quote:Op woensdag 11 november 2015 22:11 schreef rubbereend het volgende:
Als mijn sollicitatie als opvolger van Wilbert lukt zou ik er dit van maken. Wat verschuiven binnen de huidige ploeg. En wat snijden
6-10 Timur & Ramon
10-12 Veenstra
12-2 Frank
2-4 Eva
4-6 Giel
Voor Giel zou een nieuwe impuls zeer welkom zijn, en face it, hij gaat voorlopig niet weg. Timur en Ramon hebben al eens de ochtend super gedaan. En Frank (ik vind hem wel leuk) is nog niet sterk genoeg om zo'n belangrijk tijdstip te dragen als hij nu doet. En verder zit Rabbering echt te vastgebakken en kabbelt zijn programma veel te veel.
Waar heb je mijn Sander en Domien gelaten?!quote:Op woensdag 11 november 2015 22:11 schreef rubbereend het volgende:
Als mijn sollicitatie als opvolger van Wilbert lukt zou ik er dit van maken. Wat verschuiven binnen de huidige ploeg. En wat snijden
6-10 Timur & Ramon
10-12 Veenstra
12-2 Frank
2-4 Eva
4-6 Giel
Voor Giel zou een nieuwe impuls zeer welkom zijn, en face it, hij gaat voorlopig niet weg. Timur en Ramon hebben al eens de ochtend super gedaan. En Frank (ik vind hem wel leuk) is nog niet sterk genoeg om zo'n belangrijk tijdstip te dragen als hij nu doet. En verder zit Rabbering echt te vastgebakken en kabbelt zijn programma veel te veel.
Domien gewoon van 6-9quote:Op woensdag 11 november 2015 22:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Waar heb je mijn Sander en Domien gelaten?!
En die Eva mag eruit.
Domien houdt gewoon zijn stekkie. Hoogie mag eventueel op de plek van Eva.quote:Op woensdag 11 november 2015 22:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Waar heb je mijn Sander en Domien gelaten?!
En die Eva mag eruit.
Ik vind het serieus een gezellig programmaquote:
Ja graag. Het liefst tussen 2 en 4 in de middag ofzo.quote:Op woensdag 11 november 2015 22:16 schreef SilentChaos het volgende:
Oh en SC wil ook een eigen programma met veel Country en oude Rock'n Roll.
Muis is het hier mee eens
Dit is prima radiomuziek:quote:Op woensdag 11 november 2015 22:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja graag. Het liefst tussen 2 en 4 in de middag ofzo.
Muis is het ook met u eens.quote:Op woensdag 11 november 2015 22:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dit is prima radiomuziek:
De redneck staten in de VS zijn het met me eens
Hoogie is leuker. Spontaan gezellig, goede eigen keuzes qua muziek.quote:Op woensdag 11 november 2015 22:21 schreef Cee het volgende:
Sander ipv Frank. Hoogie zou volgens mij veel meer luisteraars aanspreken, kan makkelijk een populariteitscurve a la Domien meemaken als hij de kans krijgt. En niet als invalskracht wordt gebruikt doordeweeks. Waarschijnlijk hebben ze destijds toch voor het hypen van Frank gekozen vanwege de combi alternatief/mainstream/hipster/kijkmijeensnagellakdragen. Zoiets heeft een Q of 538 niet en daarmee onderscheidt 3fm zich van de meute.
Niet dat dat in populariteit goed uitpakt.
Gewoon een open sollicitatie sturen en niet vergeten te vermelden dat je al werkervaring hebt opgedaan als jinglemaker voor 3fm.quote:
ze wilden echt wat anders dan C&S anders hadden ze makkelijke route genomen en een duo ingeruild voor een duo, Timur en Ramon waren voor velen toch wel de gedoodverfde kandidaten.quote:Op woensdag 11 november 2015 22:21 schreef Cee het volgende:
Sander ipv Frank. Hoogie zou volgens mij veel meer luisteraars aanspreken, kan makkelijk een populariteitscurve a la Domien meemaken als hij de kans krijgt. En niet als invalskracht wordt gebruikt doordeweeks. Waarschijnlijk hebben ze destijds toch voor het hypen van Frank gekozen vanwege de combi alternatief/mainstream/hipster/kijkmijeensnagellakdragen. Zoiets heeft een Q of 538 niet en daarmee onderscheidt 3fm zich van de meute.
Niet dat dat in populariteit goed uitpakt.
Precies ik stuur gewoon m'n hele prutfolio meequote:Op woensdag 11 november 2015 22:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Gewoon een open sollicitatie sturen en niet vergeten te vermelden dat je al werkervaring hebt opgedaan als jinglemaker voor 3fm.
Dit kan niet meer misgaan.
Gewoon binnenlopen op 1 januari en recht door naar het oude kantoor van Wilbert.quote:
Ik krijg soms wat stukken mee van zijn weekendprogramma, inderdaad een prima show, leuke items, geen moment dat ik denk 'moet dat nou?'quote:Op woensdag 11 november 2015 22:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoogie is leuker. Spontaan gezellig, goede eigen keuzes qua muziek.
Vergeet de ervaring niet als radioluisteraar! En voeg al je zinnige 3FM posts bij als bijlage.quote:Op woensdag 11 november 2015 22:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Precies ik stuur gewoon m'n hele prutfolio mee
Pandaplint erbij als rechter handquote:Op woensdag 11 november 2015 22:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Gewoon binnenlopen op 1 januari en recht door naar het oude kantoor van Wilbert.
Faxquote:Op woensdag 11 november 2015 22:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vergeet de ervaring niet als radioluisteraar! En voeg al je zinnige 3FM posts bij als bijlage.
Hoogie is stiekem nog een kleuter en doet wat baldadige dingen ja. Ik vind hem daarom juist een goede 3FM dj.quote:Op woensdag 11 november 2015 22:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik krijg soms wat stukken mee van zijn weekendprogramma, inderdaad een prima show, leuke items, geen moment dat ik denk 'moet dat nou?'
En af en toe mogen er wat VIP-tickets deze kant opquote:Op woensdag 11 november 2015 22:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Pandaplint erbij als rechter hand
en het topic als fanbase
Wel voor echt goeie concerten. Geen 3FM presents Dotan, Kensington of dat soort meuk meer hoorquote:Op woensdag 11 november 2015 22:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En af en toe mogen er wat VIP-tickets deze kant op
Maak op 3FM ontdek je nieuwe muziek eens echt waar.quote:Op woensdag 11 november 2015 22:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wel voor echt goeie concerten. Geen 3FM presents Dotan, Kensington of dat soort meuk meer hoor
3fm presents Blake Shelton.quote:Op woensdag 11 november 2015 22:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wel voor echt goeie concerten. Geen 3FM presents Dotan, Kensington of dat soort meuk meer hoor
Is niet zo moeilijk, je pakt gewoon de populaire artiesten uit de VS (en dan niet de oost en westkust) en je hebt mensen waar nog nooit van gehoord is (volledig onterecht overigens).quote:Op woensdag 11 november 2015 22:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maak op 3FM ontdek je nieuwe muziek eens echt waar.
Er zijn een aantal vrouwen in dit topic die dat helemaal niet erg zouden vinden, zeker niet meer nu hij weer single isquote:
Kacy Musgraves komt 22 november naar Melkweg, maar geen geldquote:Op woensdag 11 november 2015 22:30 schreef SilentChaos het volgende:
SC penetreertpresents Miranda Lambert
quote:
Ja wrijf het er maar inquote:Op woensdag 11 november 2015 22:31 schreef rubbereend het volgende:
oja, voor ik het vergeet, vrijdag naar CHVRCHES
graagquote:
Ga je alleen of met Mint? Of met iemand anders. En als die persoon dan ziek is wie neem je dan mee?quote:
quote:
Ik ben al bezet sorryquote:Op woensdag 11 november 2015 22:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kacy Musgraves komt 22 november naar Melkweg, maar geen geld![]()
Ik heb een sugar daddy nodig die van country houdt.
iemand andersquote:Op woensdag 11 november 2015 22:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga je alleen of met Mint? Of met iemand anders. En als die persoon dan ziek is wie neem je dan mee?
sersjee?quote:
Hoe groot is de kans dat die persoon ziek wordt?quote:
Waarom lees ik dit in Ekstra-weekend stemmetje in m'n achterhoofd?quote:
vrij kleinquote:Op woensdag 11 november 2015 22:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat die persoon ziek wordt?
Je mag Pandaplint als referentie geven.quote:Op woensdag 11 november 2015 22:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Gewoon een open sollicitatie sturen en niet vergeten te vermelden dat je al werkervaring hebt opgedaan als jinglemaker voor 3fm.
Dit kan niet meer misgaan.
Ik geloof dat ik een referentiequote:Op woensdag 11 november 2015 22:41 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Je mag Pandaplint als referentie geven.
Ze hebben nog kaartjes voor België.quote:Op woensdag 11 november 2015 22:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Owh en 20 april Dixie Chicks in de HMH![]()
Georganiseerd door Mojo Concerts. Mss doet 3FM wel een presents? Of gratis kaartjes? Of zal ik gewoon Wilbert even tweeten?
Beiden concerten uitverkocht
Ik heb toch geen geld.quote:Op woensdag 11 november 2015 22:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ze hebben nog kaartjes voor België.
meer naaien voor geldquote:
Het is nog ff. Dus je kan nog een sugardaddy zoeken die je ticket wil betalenquote:
Als ik dan een goede heb gevonden gaan we gewoon naar Amerikaquote:Op woensdag 11 november 2015 22:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het is nog ff. Dus je kan nog een sugardaddy zoeken die je ticket wil betalen
Dat kan natuurlijk ook. Mag ik dan mee naar de USA?quote:Op woensdag 11 november 2015 22:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik dan een goede heb gevonden gaan we gewoon naar Amerika
Tuurlijk.quote:Op woensdag 11 november 2015 22:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook. Mag ik dan mee naar de USA?
quote:
Wat wil je eigenlijk doen aan de overkant van de plas?quote:
Autorijden, mooiste wat er isquote:Op woensdag 11 november 2015 23:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat wil je eigenlijk doen aan de overkant van de plas?
Daar heb ik mijn mensen voor.quote:Op woensdag 11 november 2015 23:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Autorijden, mooiste wat er is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |