Ik weet nog wel betere oplossingen.quote:Op woensdag 11 november 2015 12:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ze heeft een raar kuiltje bovenaan haar tetten. Zou je als asbak kunnen gebruiken, of een plek om kleingeld te bewaren.
Oh, excuses dan! Ik was in de veronderstelling dat je dan een rare op kreeg!quote:
Ik weet het jong, ik weet hetquote:Op woensdag 11 november 2015 12:29 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik weet nog wel betere oplossingen.
Kijk, daar heb je alle steekpenningen.twitter:wilbertmutsaers twitterde op woensdag 11-11-2015 om 12:18:09Begin. 2016: @3FM ; @mojoconcerts https://t.co/yE2GREZuEG
reageer retweet
Kan ik moeilijk horen, want meisjes van 15 van tegenwoordig klinken niet meer als toen ik 15 was.quote:
En jij klonk als eenquote:Op woensdag 11 november 2015 12:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan ik moeilijk horen, want meisjes van 15 van tegenwoordig klinken niet meer als toen ik 15 was.
Normaal 15 jarig meisje.quote:
Maar een jaar is een jaar toch?quote:Op woensdag 11 november 2015 12:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Normaal 15 jarig meisje.
Meisjes van tegenwoordig worden veel te snel oud.
Ze zien er gewoon ouder uit.quote:
Komt door de uggsquote:Op woensdag 11 november 2015 12:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze zien er gewoon ouder uit.
Basisschool meisjes van 12 zien er tegenwoordig al heel volwassen uit
Make-up speelt ook een rol. Ik mocht van moeder toch echt geen make-up toen ik 12 was, nu normaalste zaak van de wereld.quote:
Doe eens pics posten toen je 15 was dan.quote:Op woensdag 11 november 2015 12:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Make-up speelt ook een rol. Ik mocht van moeder toch echt geen make-up toen ik 12 was, nu normaalste zaak van de wereld.
Kleding dat te koop is voor deze leeftijdsgroep is volwassener.
Hormonen in eten.
Meisjes worden steeds vroeger ongesteld.
Die heb ik niet, want toen hadden ze nog geen digitale camera's op gsm met camera functie voor hippe selfies.quote:Op woensdag 11 november 2015 12:54 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Doe eens pics posten toen je 15 was dan.
Msn webcam had je toen wel!quote:Op woensdag 11 november 2015 12:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die heb ik niet, want toen hadden ze nog geen digitale camera's op gsm met camera functie voor hippe selfies.
Neequote:
Ik schrok me wild toen ik meisjes van 12 tot 16 naar een kinderdisco zag gaan hier op het dorp. Het waren (sorry dat ik het zeg) net kleine hoertjes.quote:Op woensdag 11 november 2015 12:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Make-up speelt ook een rol. Ik mocht van moeder toch echt geen make-up toen ik 12 was, nu normaalste zaak van de wereld.
Kleding dat te koop is voor deze leeftijdsgroep is volwassener.
Hormonen in eten.
Meisjes worden steeds vroeger ongesteld.
Ik snap niet hoe je dat als moeder kunt laten gebeurenquote:Op woensdag 11 november 2015 12:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik schrok me wild toen ik meisjes van 12 tot 16 naar een kinderdisco zag gaan hier op het dorp. Het waren (sorry dat ik het zeg) net kleine hoertjes.
Dat had ik ook. De moeders zetten ze echter af bij de disco.quote:Op woensdag 11 november 2015 12:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je dat als moeder kunt laten gebeuren
Zal ik dan maar op het rode knopje drukken? Dan is het gedaan met de wereld. Ik twijfelde heel lang, maar moeders die hun dochters er bij laten lopen als hoertjes is mss wel de druppel.quote:Op woensdag 11 november 2015 12:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat had ik ook. De moeders zetten ze echter af bij de disco.
De wereld is verrot*kras*
Doe maar na de carnaval. Anders worden Roel en rubbereend verdrietig.quote:Op woensdag 11 november 2015 13:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zal ik dan maar op het rode knopje drukken? Dan is het gedaan met de wereld. Ik twijfelde heel lang, maar moeders die hun dochters er bij laten lopen als hoertjes is mss wel de druppel.
Een groot feest om het einde van de wereld in te luiden.quote:Op woensdag 11 november 2015 13:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe maar na de carnaval. Anders worden Roel en rubbereend verdrietig.
Je wilt het liever tijdens Nieuwjaar?quote:
Ik wil liever nog wat langer leven.quote:Op woensdag 11 november 2015 13:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je wilt het liever tijdens Nieuwjaar?
Maar lama, het gaat om kwaliteit niet om kwantiteit!quote:Op woensdag 11 november 2015 13:07 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik wil liever nog wat langer leven.
Maar muizzzzzzzzzz, vermoord dan alle kinderen die zich zo gedragen, en de moeders erbij.quote:Op woensdag 11 november 2015 13:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar lama, het gaat om kwaliteit niet om kwantiteit!
Ik was ook stomverbaasd dat de OP ineens weer in het invulveld stondquote:Op woensdag 11 november 2015 12:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, excuses dan! Ik was in de veronderstelling dat je dan een rare op kreeg!
Sorry zo werkt de rode knop niet.quote:Op woensdag 11 november 2015 13:09 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Maar muizzzzzzzzzz, vermoord dan alle kinderen die zich zo gedragen, en de moeders erbij.
quote:
Bedankt.quote:
Is je pedopas eindeljk goedgekeurd ja?quote:Op woensdag 11 november 2015 13:11 schreef Bronson het volgende:
Ik ontferm mij wel over de kindjes huehue.
In mijn tijd, en dat is nog net iets voor jouw tijd, waren er ook genoeg meisjes die wat gewaagder gekleed erbij liepen... Is denk ik niet iets van deze tijd maar is er altijd al geweest.quote:Op woensdag 11 november 2015 13:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zal ik dan maar op het rode knopje drukken? Dan is het gedaan met de wereld. Ik twijfelde heel lang, maar moeders die hun dochters er bij laten lopen als hoertjes is mss wel de druppel.
Zal wel komen dan omdat ik uit het oosten kom en naar nette scholen ging.quote:Op woensdag 11 november 2015 13:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
In mijn tijd, en dat is nog net iets voor jouw tijd, waren er ook genoeg meisjes die wat gewaagder gekleed erbij liepen... Is denk ik niet iets van deze tijd maar is er altijd al geweest.
Sterker nog, in de tijd van mijn moeder droeg iedereen hotpants of miniskirts... was toen ook echt niet normaal hoerig!
Dankquote:
twitter:rudymackay twitterde op woensdag 11-11-2015 om 13:08:10@YIMAonline @3FM @NPORadio6 @wilbertmutsaers @mojoconcerts nouja...ik zoek nog een baan vanaf januari
reageer retweet
Rudyquote:Op woensdag 11 november 2015 13:23 schreef Bronson het volgende:
twitter:rudymackay twitterde op woensdag 11-11-2015 om 13:08:10@YIMAonline @3FM @NPORadio6 @wilbertmutsaers @mojoconcerts nouja...ik zoek nog een baan vanaf januari
reageer retweet
quote:Uit-je-dip-tip
Andre Hazes - De Vlieger
Guus Meeuwis - ’t Dondert en 't bliksemt
Jan Smit - Als de morgen is gekomen
Hazes is de enige goede artiest uit het lijstje.quote:
En Paul, en SR.quote:Op woensdag 11 november 2015 14:02 schreef wolfrolf het volgende:
Ben benieuwd wie de nieuwe stationsmanager wordt.
Hopelijk flikkert ie Frank van de zender af.
paul tsja. Die gaat ook steeds simpeler uit zijn ogen kijken.quote:
Ik heb geen problemen met Giel eigenlijkquote:
Maar zijn ochtendshowquote:Op woensdag 11 november 2015 14:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met Giel eigenlijk
Sterker nog, zijn nieuwe programma op vrijdagavond met Eva () vind ik erg leuk
Eva.quote:Op woensdag 11 november 2015 14:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met Giel eigenlijk
Sterker nog, zijn nieuwe programma op vrijdagavond met Eva () vind ik erg leuk
Het is niet een vraag waar ik dagelijks over nadenk.quote:
Ach je hebt vast wel een voorkeur.quote:Op woensdag 11 november 2015 14:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is niet een vraag waar ik dagelijks over nadenk.
Hazes > Meeuwis > Smitquote:
Bronson vroeg naar vrouwen die ik zou doen. Volgens mij ben jij geen vrouw.quote:
Ik kan mijn plasser tussen mijn benen doen en hoog praten. Good enough?quote:Op woensdag 11 november 2015 15:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bronson vroeg naar vrouwen die ik zou doen. Volgens mij ben jij geen vrouw.
De befaamde "Mangina"quote:Op woensdag 11 november 2015 15:16 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik kan mijn plasser tussen mijn benen doen en hoog praten. Good enough?
3 min feest op de radio met je biertje in je handquote:
ik heb liever gewoon 3 minuten stilte met een biertje in m'n handquote:Op woensdag 11 november 2015 15:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
3 min feest op de radio met je biertje in je hand
Je bent oud aan het worden meneertjequote:Op woensdag 11 november 2015 15:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ik heb liever gewoon 3 minuten stilte met een biertje in m'n hand
Valt wel mee, Guus Meeuwis mag van mij gewoon liever thuis blijvenquote:Op woensdag 11 november 2015 15:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bent oud aan het worden meneertje
Zekers.quote:Op woensdag 11 november 2015 15:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Valt wel mee, Guus Meeuwis mag van mij gewoon liever thuis blijven
Wat ga ik vragen aan wie?quote:Op woensdag 11 november 2015 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zekers.
Zeg wanneer ga je het haar vragen?
ik ga trouwens met Lara.... Waarheen?quote:Op woensdag 11 november 2015 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of je gaat trouwens met Lara.
Maar Pienjo heeft nog geen last van 30+ kriebels.quote:Op woensdag 11 november 2015 15:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ik ga trouwens met Lara.... Waarheen?
maar ik zie wel waar je heen wilt, mijn reactie: Trouwen
eerst vakantie, dan misschien samen een huis kopen en dan zien we wel. Je kan het beter aan Pino vragen, die is al een stapje verder.
Ik ook niet en J. voor zover ik weet ook niet (en bovendien weet ze hoe ik er in sta dus kan ze hoog en laag gaan springen, het gaat voorlopig niet gebeuren)quote:Op woensdag 11 november 2015 15:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar Pienjo heeft nog geen last van 30+ kriebels.
Goeie vraag!quote:
Trouwenquote:Op woensdag 11 november 2015 16:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik geloof heilig in huwelijken. Maar dat zal ik wel weer zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |