Het is al definitiefquote:Op donderdag 12 november 2015 15:00 schreef roos85 het volgende:
De Piemp overweegt om te stoppen met TVOH![]()
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)te-stoppen-met-voice
Het is 1 grote hoax.quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:21 schreef Dizer het volgende:
Overigens, slechtste seizoen tot nu toe. Geen favoriet. Geen talent.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:21 schreef Dizer het volgende:
Precies dit en dit.quote:Op vrijdag 13 november 2015 12:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is 1 grote hoax.
Brace en Ali is afgesproken werk en voeren een toneelstukje op, bijvoorbeeld. Gaat nergens over.
En toch kijken he
Waar hebben we dit eerder gehoord?quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:21 schreef Dizer het volgende:
Waarschijnlijk werd Brace benaderd door iemand van het team van TVoH, daar zijn ze zelf eerlijk over geweest (eerdere jaren). Dat maakt niet uit, zolang de coaches maar de vrijheid hebben om wel of niet op de grote rode knop te drukken en wel of niet voor die persoon te kiezen in de volgende rondes.quote:Op vrijdag 13 november 2015 12:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is 1 grote hoax.
Brace en Ali is afgesproken werk en voeren een toneelstukje op, bijvoorbeeld. Gaat nergens over.
En toch kijken he
Jij wilt nu de illusie wekken dat Ali echt van niets wist?quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk werd Brace benaderd door iemand van het team van TVoH, daar zijn ze zelf eerlijk over geweest (eerdere jaren). Dat maakt niet uit, zolang de coaches maar de vrijheid hebben om wel of niet op de grote rode knop te drukken en wel of niet voor die persoon te kiezen in de volgende rondes.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jij wilt nu de illusie wekken dat Ali echt van niets wist?
Ik weet niet of dat Ali dat wist, jij ook niet al denk jij het wel te weten.quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jij wilt nu de illusie wekken dat Ali echt van niets wist?
Nice nice nice, ik heb warme chocolademelk met marshmallowsquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Stokbrood met aioli, wijn.. Ik ben er klaar voor!
Anouk nog toch?quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Alle steals op..Slechte montage..
Dat geldt toch voor bijna al haar kandidaten.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Arthur was ook gekozen omdat Sanne een jeukende poes had he?
Nee, die heeft hem vorige week ingezet.quote:
ditquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat geldt toch voor bijna al haar kandidaten.
spoilerquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Werd net gezegd dat alle steals op zijn, dus als je de battle verliest dat je naar huis gaat.
Oh ja!quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, die heeft hem vorige week ingezet.
Hij wil rockachtig zingen maar heeft geen randje, het is echt niet mooi.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Lekker knijpen met die stem Arthur. Komt helemaal goed.
Voor het eerst danquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:48 schreef MissJ het volgende:
Sanne sopt denk ik echter op niet-baard, dus hoop niet dat ze zich daardoor laat leiden
Baard speelde op haar festival, is vast door..quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:48 schreef MissJ het volgende:
Sanne sopt denk ik echter op niet-baard, dus hoop niet dat ze zich daardoor laat leiden
Marco heeft zijn Piemp vast overgedragen aan haarquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:48 schreef MissJ het volgende:
Vagiempquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Marco heeft zijn Piemp vast overgedragen aan haar
Oh echt? Ja dan is Baard vast doorquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Baard speelde op haar festival, is vast door..
quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Marco heeft zijn Piemp vast overgedragen aan haar
En dan met zo'n neutrale blik, dat maakt het alleen maar ergerquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Omg Anouk isnog harder dan ik dacht
Of een hasbeen bent natuurlijk, dan kan het ook.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:51 schreef Cee het volgende:
Dertigplussers don't even fucking bother tenzij je in het achtergrondkoortje van de coach zit.
Ik denk over Jennie exact hetzelfdequote:Op vrijdag 13 november 2015 20:51 schreef Cee het volgende:
Dertigplussers don't even fucking bother tenzij je in het achtergrondkoortje van de coach zit.
Dat. Wel jammer.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:51 schreef Cee het volgende:
Ik heb soeplepels met meer persoonlijkheid dan Hartur.quote:
beetje mocro accentquote:
Marokko ligt niet in het Oostblokquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:58 schreef DKUp het volgende:
Het meisje met het Oostblok-accent mag door
Ditquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:58 schreef Cee het volgende:
Perfecte patat mayonaise uitleg
Alleen is het wel friet.
Ze klinkt als een zigeunerinquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Marokko ligt niet in het Oostblok
Nee, dan geef je een lulverhaal over musicals als kindje....dat snap je toch wel.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:00 schreef Cee het volgende:
Oh ze woont in Duitsland, zeg dat dan gewoon.
Of zingenquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
Team rood. Ze moet alleen niet praten.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:01 schreef MissJ het volgende:
blonde door graag, want ik vind die rooie irritant
Gia, hoe Belgisch, die zin!quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:01 schreef Gia het volgende:
Kunnen ze niet allebei afvallen? Er zijn betere naar huis gemoeten!
Eva beheerst haar stem ook veel beter.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:01 schreef MissJ het volgende:
blonde door graag, want ik vind die rooie irritant
dat heet gewoon slecht nederlandsquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Gia, hoe Belgisch, die zin!
Dit was gewoon Kapsalonquote:
Je wil je glazen toch ergens op kunnen zetten.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Een plaat van Maylissa. Om hondenpoep mee te ruimen zeker
Ik verstond ook klaarkomenquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:03 schreef MissJ het volgende:
pardon? Zei hij nou "van wie zou ik dan klaarkomen"![]()
Of wacht nee, hij zei plaat kopen
Hoezo Belgisch?quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Gia, hoe Belgisch, die zin!
oh hahahaha, het lag dus niet alleen aan mijquote:
Zelfs zonder Wendyquote:
Dit kan zo goed worden.quote:
Ja Baboesjkaquote:
Maar de stemmende doelgroep is 12 en die willen geen oude mensen muziek van meer dan 5 jaar geleden horen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Dit moeten ze bij een live show doen ipv telkens recente top40 meuk.
Als je donker haar hebt en je blondeerd het, laten ze vaak expres wat uitgroei over.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:08 schreef Uccie het volgende:
Zou die uitgroei horen of weet ze niet dat ze erbij loopt als pepe le pew?
aha, nog een reden om het gewoon zwart te laten dusquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
Als je donker haar hebt en je blondeerd het, laten ze vaak expres wat uitgroei over.
bij dit nummer heb ik veel gezapt van MTV naar TMF of The Boxquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb dit nummer veel geluisterd vroeger... Ben benieuwd!
Met Lieke die presenteertquote:
jaaaaa please!quote:
Bij the box eeuwen op je lied wachtenquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:10 schreef Stickertje het volgende:
[..]
bij dit nummer heb ik veel gezapt van MTV naar TMF of The Box
Ik wilde iets vertellen over de context, maar toen dacht ik: ik roep zelf altijd 'zielig verhaal' bij dat soort verhalenquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:10 schreef Stickertje het volgende:
[..]
bij dit nummer heb ik veel gezapt van MTV naar TMF of The Box
eerst vanuit een telefooncel bellen met een telefoonkaart omdat ik het dure nummer niet van huis uit mocht bellen.. en daarna als de tering naar huis fietsenquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij the box eeuwen op je lied wachtende kick
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
aha, nog een reden om het gewoon zwart te laten dus
Ze heeft er ook nog een giga achterwerk in, het is gewoon niet flatteus ook.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:12 schreef Aspergermeisje het volgende:
Waarom heeft niemand daar dat opgemerkt als iedereen hier meteen de associatie met een nachtjapon heeft...
En je ziet de zender er doorheen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze heeft er ook nog een giga achterwerk in, het is gewoon niet flatteus ook.
Oh wat ergquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
eerst vanuit een telefooncel bellen met een telefoonkaart omdat ik het dure nummer niet van huis uit mocht bellen.. en daarna als de tering naar huis fietsen
Dit.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Allebei door en rode troela van net naar huis
Ik zou nachtpon lekker naar bed sturen anders ipv naar de volgende ronde.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:13 schreef Uccie het volgende:
ALs je weet dat 1 van deze te stealen valt, ga je daar toch op wachten, kansloos die coaches ook.
ditquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:14 schreef Gia het volgende:
Ben hier ook niet van gecharmeerd. Wisselgeld.
Doe die witte maar door.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
Dit nummer.
Deze stemmen.
Nu zeg ik het: Ik heb genoten
omg zij is lekker man.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zou nachtpon lekker naar bed sturen anders ipv naar de volgende ronde.
Ze probeert niet, zoals vaak gebeurt, de ander te sparen als ze het niet goed vindt.quote:
Ik doelde op de oortjesquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze probeert niet, zoals vaak gebeurt, de ander te sparen als ze het niet goed vindt.
Wat natuurlijk veel beter is, want die zangwereld is natuurlijk keihard, dus je hebt niets aan fluwelen handschoentjes.
ohquote:
Das een oude van vorig seizoen. Bluh.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:18 schreef JaneDoe het volgende:
oh straks weer een discussie, ik hoop dat nu die blanke doorgaat anders wordt whitebeard weer boos
ja graag. ze is de lekkerste van alle zangeressen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze ligt al in bed, ga er maar naast liggen, van mij mag het
Ja maar anouk kon noodle niet stealen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:27 schreef Cee het volgende:
Arme Noodle.Waarom steelt Anouk dan ook die opera-muts, wat zijn dat voor Holland's got Talent taferelen?
i know, arrogant wichtquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Das een oude van vorig seizoen. Bluh.
Dat besefte ik me meteen na mijn post en ik besloot mijn fail gewoon lekker te laten staan.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja maar anouk kon noodle niet stealen.
Gelukkig ben ik er dan nog om het even te benadrukkenquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat besefte ik me meteen na mijn post en ik besloot mijn fail gewoon lekker te laten staan.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:29 schreef Myrr het volgende:
Oh deze. Die vindt zichzelf echt geweldig.
Woont vast in Amsterdam.
Ze heeft gewoon een boos hoofd, zeker zo gekeken toen de klok 12u stond.quote:
Sowieso zou ik zo'n steal niet zo vroeg direct allemaal gebruiken.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:13 schreef Uccie het volgende:
ALs je weet dat 1 van deze te stealen valt, ga je daar toch op wachten, kansloos die coaches ook.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:29 schreef Myrr het volgende:
Oh deze. Die vindt zichzelf echt geweldig.
Woont vast in Amsterdam.
Ach, volgens mij weten ze vantevoren al wie ze willen stelen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sowieso zou ik zo'n steal niet zo vroeg direct allemaal gebruiken.
echt hequote:
Hoop ik ook. Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat donkere meisje wint dik dik dik dik.
jaquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:34 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ben ik de enige die voor Babette is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |