oh hahahaha, het lag dus niet alleen aan mijquote:
Zelfs zonder Wendyquote:
Dit kan zo goed worden.quote:
Ja Baboesjkaquote:
Maar de stemmende doelgroep is 12 en die willen geen oude mensen muziek van meer dan 5 jaar geleden horen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Dit moeten ze bij een live show doen ipv telkens recente top40 meuk.
Als je donker haar hebt en je blondeerd het, laten ze vaak expres wat uitgroei over.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:08 schreef Uccie het volgende:
Zou die uitgroei horen of weet ze niet dat ze erbij loopt als pepe le pew?
aha, nog een reden om het gewoon zwart te laten dusquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
Als je donker haar hebt en je blondeerd het, laten ze vaak expres wat uitgroei over.
bij dit nummer heb ik veel gezapt van MTV naar TMF of The Boxquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb dit nummer veel geluisterd vroeger... Ben benieuwd!
Met Lieke die presenteertquote:
jaaaaa please!quote:
Bij the box eeuwen op je lied wachtenquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:10 schreef Stickertje het volgende:
[..]
bij dit nummer heb ik veel gezapt van MTV naar TMF of The Box
Ik wilde iets vertellen over de context, maar toen dacht ik: ik roep zelf altijd 'zielig verhaal' bij dat soort verhalenquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:10 schreef Stickertje het volgende:
[..]
bij dit nummer heb ik veel gezapt van MTV naar TMF of The Box
eerst vanuit een telefooncel bellen met een telefoonkaart omdat ik het dure nummer niet van huis uit mocht bellen.. en daarna als de tering naar huis fietsenquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij the box eeuwen op je lied wachtende kick
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
aha, nog een reden om het gewoon zwart te laten dus
Ze heeft er ook nog een giga achterwerk in, het is gewoon niet flatteus ook.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:12 schreef Aspergermeisje het volgende:
Waarom heeft niemand daar dat opgemerkt als iedereen hier meteen de associatie met een nachtjapon heeft...
En je ziet de zender er doorheen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze heeft er ook nog een giga achterwerk in, het is gewoon niet flatteus ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |