Hij wil rockachtig zingen maar heeft geen randje, het is echt niet mooi.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Lekker knijpen met die stem Arthur. Komt helemaal goed.
Voor het eerst danquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:48 schreef MissJ het volgende:
Sanne sopt denk ik echter op niet-baard, dus hoop niet dat ze zich daardoor laat leiden
Baard speelde op haar festival, is vast door..quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:48 schreef MissJ het volgende:
Sanne sopt denk ik echter op niet-baard, dus hoop niet dat ze zich daardoor laat leiden
Marco heeft zijn Piemp vast overgedragen aan haarquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:48 schreef MissJ het volgende:
Vagiempquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Marco heeft zijn Piemp vast overgedragen aan haar
Oh echt? Ja dan is Baard vast doorquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Baard speelde op haar festival, is vast door..
quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Marco heeft zijn Piemp vast overgedragen aan haar
En dan met zo'n neutrale blik, dat maakt het alleen maar ergerquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Omg Anouk isnog harder dan ik dacht
Of een hasbeen bent natuurlijk, dan kan het ook.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:51 schreef Cee het volgende:
Dertigplussers don't even fucking bother tenzij je in het achtergrondkoortje van de coach zit.
Ik denk over Jennie exact hetzelfdequote:Op vrijdag 13 november 2015 20:51 schreef Cee het volgende:
Dertigplussers don't even fucking bother tenzij je in het achtergrondkoortje van de coach zit.
Dat. Wel jammer.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:51 schreef Cee het volgende:
Ik heb soeplepels met meer persoonlijkheid dan Hartur.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |