Wat voor toets moet je maken?quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:21 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Boxing Day BPL kijken
en leren voor m'n herkansing
Te vroeg gejuicht.quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:18 schreef Martinello het volgende:
Gelukkig niet lamlendige Frank in het huis.
Waaroverquote:Op dinsdag 10 november 2015 19:24 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Een hertentamen gewoon
En die oorbelquote:Op dinsdag 10 november 2015 19:24 schreef Rickertman96 het volgende:
Dat haar van die gast kan echt niet
Erg klote inderdaad, wat studeer jij?quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Oh dat is lastig, daar heb ik ook eens een toets van moeten maken
Nu niks meer, maar heb 2 jaar Management, Economie en Recht gestudeerd.quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:26 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Erg klote inderdaad, wat studeer jij?
Nee hoorquote:Op dinsdag 10 november 2015 19:29 schreef Pedroso het volgende:
Met Boudewijn de Groot is helemaal niets mis mee, met de rest van de familie De Groot is alles mis mee (muzikaal gezien).
Ik wist niet dat Maarten van Roozendaal een zoon van Boudewijn was, weer wat geleerd.quote:
Jaquote:Op dinsdag 10 november 2015 19:34 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Maarten van Roozendaal een zoon van Boudewijn was, weer wat geleerd.
Nou nou, herrie.quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:35 schreef Karina het volgende:
Wat een herrie. En van die lichteffecten krijg ik koppijn.
Boudewijn heeft ook een broer die Ferry heet.quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:34 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Maarten van Roozendaal een zoon van Boudewijn was, weer wat geleerd.
Ach heel slecht is het niet, wel erg dertien in een dozijn.quote:
Daar leek ie ook wel een beetje op, alleen in de wat slankere uitvoering.quote:
Was zeker een spannende serie, denk alleen dat als je het nu terugziet het erg tegenvalt.quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:39 schreef TLC het volgende:
Caya, zij was altijd goed in Unit13en wat n spannende serie was dat
Wel goede muziek gemaakt, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:40 schreef marcodej het volgende:
Boudewijn lijkt me een ontzettend suffe lummel.
Bazenserie was dat idd.quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:39 schreef TLC het volgende:
Caya, zij was altijd goed in Unit13en wat n spannende serie was dat
Héél goede muziekquote:Op dinsdag 10 november 2015 19:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wel goede muziek gemaakt, dat dan weer wel.
Ook niet echt.quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wel goede muziek gemaakt, dat dan weer wel.
Van een Afstand heb ik hier nog liggen op CD, geweldige plaatquote:
Dat is de Jezus van 2014.quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:44 schreef Vatta het volgende:
Wie is die porcupine tree zanger look a like aan tafel.
Neuh maar dit is reclame he.quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Hij wekt niet de indruk dat hij daar nu graag zit trouwens.
Praat een beetje met een verstopte neus.quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:46 schreef Karina het volgende:
Jimmy heeft eigenlijk best een gekke spreekstem. Beetje muppetsachtig.
Peppi en Kokkiquote:Op dinsdag 10 november 2015 19:50 schreef Vatta het volgende:
Wat is deze? Simon and Garfunkel parodie.
Nee is enig kind ! Is een andere Ferry de Groot maar geen familie..quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:36 schreef Martinello het volgende:
Boudewijn heeft ook een broer die Ferry heet.
Doet me wat denken aan Arie en Bastiaanquote:Op dinsdag 10 november 2015 19:52 schreef Karina het volgende:
Dit is net Jacobse en van EsOf de vieze man meer eigenlijk.
Ik denk niet dat ie het meende...quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:52 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee is enig kind ! Is een andere Ferry de Groot maar geen familie..
Het was ook een klein grapje.quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:52 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee is enig kind ! Is een andere Ferry de Groot maar geen familie..
Gelukkig is Pauw wel interessant vanavondquote:Op woensdag 11 november 2015 16:51 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Sylvana als tafeldame, gezellig zeg.
quote:Op woensdag 11 november 2015 16:51 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Liever Sjek als tafelheer maar die zit er voor een andere reden denk ikquote:Op woensdag 11 november 2015 16:51 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Dan weet je het wel he!quote:Op woensdag 11 november 2015 17:56 schreef Karina het volgende:
[..]
En wat is dat voor naam voor een band: Rectum Raiders
Yep, zoiets als de Bareback Knights.quote:
quote:Op woensdag 11 november 2015 18:55 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Yep, zoiets als de Bareback Knights.
Ik vind alles best als het maar geen ordinaire band is Corriequote:Op woensdag 11 november 2015 17:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Liever Sjek als tafelheer maar die zit er voor een andere reden denk ik
En wat is dat voor naam voor een band: Rectum Raiders
Oh en Youp
Nee emancipatiequote:Op woensdag 11 november 2015 19:04 schreef tbracing het volgende:
Sylvana Simons
vraag 1 wat zal het worden deze keer slaven verleden of zwarte piet discussie ?
vraag 2 in 1 5 0f 10 minuten
Prima artikeltje weer van de Speld inderdaadquote:Op woensdag 11 november 2015 19:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
http://speld.nl/2015/11/1(...)-is-gewoon-een-hoed/
Zeker weer een paar twitter pubers waar ze zich over opwind...quote:Op woensdag 11 november 2015 19:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
Sylvana neemt social media echt veel te serieus!
Ik kwam letterlijk een half uur geleden deze tegenquote:Op woensdag 11 november 2015 19:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat een kutleven moet die Sylvana hebben.
Nog niet broeder.quote:Op woensdag 11 november 2015 19:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Heb je Conan speelt Fallout 4 gezien?
Nee, wel witjes.quote:Op woensdag 11 november 2015 19:14 schreef eenjongen... het volgende:
Is het woord zwart al gevallen?
Als je kijkt naar Frank is Sjek echt viesdunquote:
Frank was Bassie bij Jensen radioquote:Op woensdag 11 november 2015 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je kijkt naar Frank is Sjek echt viesdun
En Reinout Oerlemans, René Froger en Ma Tokkie.quote:Op woensdag 11 november 2015 19:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Frank was Bassie bij Jensen radio
Jij kent je klassiekers, ouwe ruggenkruiperquote:Op woensdag 11 november 2015 19:24 schreef tralalala het volgende:
[..]
En Reinout Oerlemans, René Froger en Ma Tokkie.
Jazeker kanalenvegerquote:Op woensdag 11 november 2015 19:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij kent je klassiekers, ouwe ruggenkruiper
In de herhaling. Broekje uit, alles.quote:Op woensdag 11 november 2015 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoi Marco!
Heb je maandag nog naar Beatries gekeken?
Wat een viezerikenquote:Op woensdag 11 november 2015 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lekker een komkommer in je muil steken.
Twisted sisterquote:Op woensdag 11 november 2015 19:36 schreef Cynix ® het volgende:
Ok, toch weer net iets anders dan The Village People.
Ook niet een bijster slimme opmerking van ome Nico.quote:Op woensdag 11 november 2015 19:37 schreef marcodej het volgende:
Nico is van twitter weggepest door zwarte vrouwen.
Oh dat ook ja.quote:Op woensdag 11 november 2015 19:36 schreef Monolith het volgende:
Beetje Steel Panther kloon volgens mij.
Wat was zijn opmerking?quote:Op woensdag 11 november 2015 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook niet een bijster slimme opmerking van ome Nico.
Hij sprak de waarheid.quote:Op woensdag 11 november 2015 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vertel mij meer over de op merkingquote:Op woensdag 11 november 2015 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, zit wat in. Kijk, dat schrijft ome Mark van der Linden net: maak je een grap over homo's, dan ligt iedereen te schuddebuiken. Maak je een grap over Joden, negers etc dan heb je het hooivorkvolk achter je aan zitten. Niet iedereen kan tegen de waarheid maar je kan ook wel een beetje rekening houden met het volkje wat op Twitter rondhangt. Het feministenvolk en het Negerinnencoluminstesvolk voelt zich makkelijk verontwaardigd.quote:
Is het net zo episch als Conan die Tombraider speelt?quote:Op woensdag 11 november 2015 19:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Heb je Conan speelt Fallout 4 gezien?
quote:Op woensdag 11 november 2015 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vertel mij meer over de op merking
Dan weet je dat je wat over je heen gaat krijgen jaquote:
Nic0 is verwijderd van Twitter dus ik zou het niet op kunnen zoeken helaas.quote:Op woensdag 11 november 2015 20:39 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wat is de context achter deze tweet? #Teluiomhetoptezoekenhashtag
quote:Speelfilm Maryland: Matthias Schoenaerts
De Belgische acteur Matthias Schoenaerts (1977) timmert hard aan de weg. Internationale speelfilms volgen elkaar op, hij werkte al met onder meer Kate Winslet, Michelle Williams, Tilda Swinton en Eddie Redmayne. Deze ‘Belgische Marlon Brando’ debuteerde op 15-jarige leeftijd en speelde in twee films die voor een Oscar werden genomineerd. Hij is even in Nederland voor de première van zijn nieuwste film: Maryland. Welkom Matthias!
quote:Lek uit commissie-stiekem
Het presidium, het dagelijkse bestuur van de Tweede Kamer, heeft vandaag besloten dat er een commissie komt die moet onderzoeken of er vanuit de ‘commissie-stiekem’ door fractievoorzitters is gelekt naar de pers. Eerder was bekend dat er aangifte was gedaan wegens het lekken uit deze commissie. Het NRC schreef in 2014 over twee vergaderingen van de commissie voor de Inlichtingen en Veiligheidsdiensten (CIVD), ook wel bekend als de commissie-stiekem. Dit lekken uit deze commissie is een ambtsmisdrijf. Wie zou dit gedaan kunnen hebben en waarom? Aan tafel: Sywert van Lienden en Jort Kelder.
Janine Jansen: Brahms en Bartok
Een nieuwe CD van Neerlands beste en beroemdste viooldiva! Na vioolconcerten van Mendelssohn, Bruch, Tsjaikovski en Beethoven te hebben opgenomen, buigt Janine Jansen zich op haar nieuwste over Brahms en Bartok. De recensies zijn wederom jubelend, de CD stond na één dag op 1 in iTunes Klassiek. Aan tafel: Janine Jansen.
Tafelheer: Arjen Lubach
BLIJF MET JE HANDEN VAN HET ACCUZUUR AF!!!!quote:Op donderdag 12 november 2015 19:03 schreef tralalala het volgende:
Lubach, dat wordt lachen jongens!
Die zit niet in die comissiequote:Op donderdag 12 november 2015 19:09 schreef Martinello het volgende:
Hopelijk is het Henkie Krol, zijn we eindelijk van hem af.
Henkie is altijd goudeerlijk dus die kan het niet zijn.quote:Op donderdag 12 november 2015 19:09 schreef Martinello het volgende:
Hopelijk is het Henkie Krol, zijn we eindelijk van hem af.
Geen 1 zetelpartijenquote:Op donderdag 12 november 2015 19:10 schreef Martinello het volgende:
[..]
Alle fractievoorzitters dacht ik.
Nee ,nee.quote:Op donderdag 12 november 2015 19:10 schreef Martinello het volgende:
[..]
Alle fractievoorzitters dacht ik.
Alleen gaat Diertjesmevrouw nooit naar die bijeenkomsten.quote:Sybrand van Haersma Buma (CDA)
Jesse Klaver (GroenLinks)
Diederik Samsom (PvdA)
Emile Roemer (SP)
Alexander Pechtold (D66)
Halbe Zijlstra (VVD)
Gert-Jan Segers (ChristenUnie)
Marianne Thieme (PvdD)
Kees van der Staaij (SGP)
Geert Wilders (PVV)
SP ging eerder ook nietquote:Op donderdag 12 november 2015 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee ,nee.
[..]
Alleen gaat Diertjesmevrouw nooit naar die bijeenkomsten.
Moet er niet aan denken dat types als van Klaveren en of Ozturk in deze comissie zouden zittenquote:
quote:
twitter:mariannethieme twitterde op donderdag 12-11-2015 om 11:33:15Ik ga nooit naar de Commissie Stiekem. Hoef geen structureel stiekeme info waarover niet gepraat mag worden. #stiekemgate reageer retweet
Publiek gewoon?quote:Op donderdag 12 november 2015 19:13 schreef Pedroso het volgende:
Wie is die pinguin op de eerste rij ?
Destijds was het nog van Oijk.quote:Op donderdag 12 november 2015 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee ,nee.
[..]
Alleen gaat Diertjesmevrouw nooit naar die bijeenkomsten.
Ja, daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 12 november 2015 19:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Destijds was het nog van Oijk.
Zou hij ook een leuke journaliste voor de trein hebben gegooid?quote:Op donderdag 12 november 2015 19:14 schreef tralalala het volgende:
Pechtold is fan van House of cards.
Omdat wat daar besproken wordt heel geheim is!!111!1quote:Op donderdag 12 november 2015 19:16 schreef DuvelDuvel het volgende:
Waarom heet het eigenlijk commissie stiekem
Of een trio doen met zijn vrouw en zijn dienstchaffeurquote:Op donderdag 12 november 2015 19:15 schreef Martinello het volgende:
[..]
Zou hij ook een leuke journaliste voor de trein hebben gegooid?
Net als Kanye West.quote:Op donderdag 12 november 2015 19:21 schreef Evertjan het volgende:
Nas staat ook het nieuwe Bieber album
Namen en rugnummers willen wequote:Op donderdag 12 november 2015 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha, wat Binnenhoffiguren uit het Journaille die boos zijn @ Twitter omdat DWDD speculeert wie het is.
Zal wel weer een boycot uitvloeienquote:Op donderdag 12 november 2015 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha, wat Binnenhoffiguren uit het Journaille die boos zijn @ Twitter omdat DWDD speculeert wie het is.
Jij wil graag Dirkie Kuijt zien ?quote:Op donderdag 12 november 2015 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo maar even zappen naar Ziggo Sport
quote:
twitter:jwnavis twitterde op donderdag 12-11-2015 om 19:14:40Aha, #dwdd spoort op klaagt aan en veroordeelt fractievoorzitters alvast voor lek #stiekem? #taxpayersmoneyatwork reageer retweet
twitter:tomjanmeeus twitterde op donderdag 12-11-2015 om 19:20:24Wat kunnen die deskundigen bij #dwdd schitterend speculeren zeg reageer retweet
Dirk Kuijt komt pas maandag. Dafne Schippers vandaag volgens mijquote:Op donderdag 12 november 2015 19:23 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jij wil graag Dirkie Kuijt zien ?
Hoezoquote:Op donderdag 12 november 2015 19:29 schreef SpaceOddity het volgende:
Eerste en laatste keer voor Lubach. Helaas.
Die zit hier ook meer plichtmatig heb ik het idee.quote:Op donderdag 12 november 2015 19:29 schreef SpaceOddity het volgende:
Denk het wel idd. Maar ik vind dit leuker om naar te kijken dan die andere gasten, die alles volgens het boekje doen..quote:Op donderdag 12 november 2015 19:29 schreef SpaceOddity het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |