Jij gaat agr niet shinnen op je allez?quote:Op vrijdag 13 november 2015 09:36 schreef muzas het volgende:
[..]
Tijdens de profvariant wel.
Heb trouwens 1 keer eerder die toerversie gereden en schrok toen trouwens wel van het aantal fietsen wat in dat finishdorp stond. Sodeju... En 99/100 kun je zo meenemen. Zelfs kneiterdure.
Ik doe toch zo'n klein kringelslotje om mn giantje dan. Houdt de gelegenheidsdief net tegen hoop ik dan.
inb4 "niemand wil die paupergiant"
Het is wel grappig, maar ik betwijfel of het de beste oplossing is als je echt gestructureerde training wilt doen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 07:38 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Hoe vind je het? Ik heb hem er ook op staan maar ik moet nog even wachten op mijn dongel.
Ik zou eerder kiezen voor degene die het beste schakelt + het duurzaamst is, dan voor "de mooiste"quote:Op vrijdag 13 november 2015 09:57 schreef kaasplankje het volgende:
Vin de ultegra cassette ook mooier dan de sram
Ik ree op de mtb koersjes en marathon met een sram groep en ultegra 12-27 cassette en shimano ketting
Net een mail gestuurd naar ze. In de bar zitten komt wel goedquote:Op vrijdag 13 november 2015 09:24 schreef Patroon het volgende:
[..]
Je moet dan avonds echt in die bar gaan zitten...die uitbater is echt geniaal!
Oh jahquote:Op vrijdag 13 november 2015 09:58 schreef the_critic het volgende:
[..]
Jij gaat agr niet shinnen op je allez?
Weer een toerder minderquote:Op vrijdag 13 november 2015 09:58 schreef kanovinnie het volgende:
Geachte heer Vinnie, Beste Kano
Welkom als lid bij BRC Kennemerland.
Deze e-mail dient als bevestiging van uw inschrijving.
Wij wensen u een mooi wielerjaar toe
Met vriendelijke groet,
Koninklijke Nederlandsche Wielren Unie
Nu nog niet echt nee. Komt misschien nog wel.quote:
Doe het nietquote:Op vrijdag 13 november 2015 11:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nu nog niet echt nee. Komt misschien nog wel.
Yupquote:Op vrijdag 13 november 2015 12:39 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Doe het niet
Maandag en dinsdag kleding passen he!
En basis.quote:Op vrijdag 13 november 2015 12:41 schreef Andyy het volgende:
[..]
Basis?
Het is toch sport, amateur of elite?
je kan via knwu een basislicentie nemen, kost je (geloof ik) 35.- per jaar en daarmee mag je alleen club/trainings/trimmerwedstrijden rijden.quote:Op vrijdag 13 november 2015 12:41 schreef Andyy het volgende:
[..]
Basis?
Het is toch sport, amateur of elite?
En 1e jaar komt er nog ~100 euro aan medisch onderzoek bij (of 200 mocht je een uitgebreide moeten doenquote:Op vrijdag 13 november 2015 12:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
je kan via knwu een basislicentie nemen, kost je (geloof ik) 35.- per jaar en daarmee mag je alleen club/trainings/trimmerwedstrijden rijden.
Kosten van een amateur/sportklasselicentie is 50/60 Euro per jaar oid.
Ik wil graag 2 snelpak, 3 setjes kleding, sokken lange jas, windbreker, petjes,quote:
Hoe is die kleding qua kwaliteit en pasvorm enzo?quote:Op vrijdag 13 november 2015 12:52 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Ik wil graag 2 snelpak, 3 setjes kleding, sokken lange jas, windbreker, petjes,, lange collant ..
Ik ga dit jaar maar voor een snelpak, van de gewone broeken zijn voor mij de pijpen te kort en de stof te los..
En bedankt
Denk dat ze dat heel raar vinden ja, een wielrenner die op de fiets komt aanzetten. Naja zeg stel je voor.quote:Op vrijdag 13 november 2015 13:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe is die kleding qua kwaliteit en pasvorm enzo?
En kijkt men raar op als je gewoon effe op de fiets komt aanzetten?
Zal wel per persoon verschillen, maar ik vind de pijpen te kort, heb een L en een M broek.quote:Op vrijdag 13 november 2015 13:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe is die kleding qua kwaliteit en pasvorm enzo?
En kijkt men raar op als je gewoon effe op de fiets komt aanzetten?
Snelpak kweenie, lijkt me niets.quote:Op vrijdag 13 november 2015 13:48 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Zal wel per persoon verschillen, maar ik vind de pijpen te kort, heb een L en een M broek.
De L heeft te lange bretels en kleine harrie slingert te vrijelijk rond, de lengte van de pijpen is iets beter maar nog steeds vrij kort.
De M is iets beter qua pasvorm maar de stof vind ik nog steeds niet fijn. te los, heb liever een beetje compressie, pijpjes zijn heeeeeeul kort vind ik.
Shirt is wel prima, thermo jasje ook.
Je moet het echt even passen, heb een L liggen die je eventueel al kan passen.
Kwaliteit prima, pasvorm van broekjes vind ik minder.
Maar het snelpak heeft wel langere broekspijpjes en meer compressie![]()
En passen over je onderbroek heen he![]()
Bedoel meer dat je daar met je wielerkloffie komt aanslenteren.quote:Op vrijdag 13 november 2015 13:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Denk dat ze dat heel raar vinden ja, een wielrenner die op de fiets komt aanzetten. Naja zeg stel je voor.
Je hebt gelijk hoor, durf ook nooit met wielerpakkie in de trein ofzoquote:Op vrijdag 13 november 2015 14:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Snelpak kweenie, lijkt me niets.
Wel superpro natuurlijk voor de marmotte
[..]
Bedoel meer dat je daar met je wielerkloffie komt aanslenteren.
SORRY DAT IK HET VRAAG HOOR
Ekte wielrenners verschijnen buiten het fietsen om in een net overhemd met nette broek. Haartjes gekamd en lekker geurtje op.quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Ja superpro ga je dan je biba's en pomp en sportvoeding en daaljasje/windstopper aan je frame vasttapen?quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Man, ik ga zelfs naar een sollicitatiegesprek niet in overhemd en nette broekquote:Op vrijdag 13 november 2015 14:06 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ekte wielrenners verschijnen buiten het fietsen om in een net overhemd met nette broek. Haartjes gekamd en lekker geurtje op.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:05 schreef Leonos het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor, durf ook nooit met wielerpakkie in de trein ofzo
Wij krijgen aeropak met 2 zakjes op de rug.quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja superpro ga je dan je biba's en pomp en sportvoeding en daaljasje/windstopper aan je frame vasttapen?
Ojaquote:Op vrijdag 13 november 2015 14:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja superpro ga je dan je biba's en pomp en sportvoeding en daaljasje/windstopper aan je frame vasttapen?
Snelpak is alleen voor koers tot 2/3uur lengte he?
Ja die heb je nu ook maar daar kan niet heel veel in?quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:07 schreef Patroon het volgende:
[..]
Wij krijgen aeropak met 2 zakjes op de rug.
Dat hoeft ook niet als je solliciteert in een fabriekquote:Op vrijdag 13 november 2015 14:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Man, ik ga zelfs naar een sollicitatiegesprek niet in overhemd en nette broek
[..]
Vroeg me gewoon af of het done of not done was
Ik zou dat ook nooit kiezen voor een cyclo. Die aero stof ademt ook veel minder goed.quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:08 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja die heb je nu ook maar daar kan niet heel veel in?
Zie ik er uit als een arbeiderquote:Op vrijdag 13 november 2015 14:08 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet als je solliciteert in een fabriek
En spekzolen zekerquote:Op vrijdag 13 november 2015 14:06 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ekte wielrenners verschijnen buiten het fietsen om in een net overhemd met nette broek. Haartjes gekamd en lekker geurtje op.
Klopt. Maar dat is voor mij echt geen reden om opeens overhemden te dragen. Vind d'r niets aan.quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:14 schreef Patroon het volgende:
Kijk maar naar Kaas, die is buiten het fietsen om (op de fiets ook trouwens) een ekte baas.
dat komt vanzelf als je later groot bentquote:Op vrijdag 13 november 2015 14:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat is voor mij echt geen reden om opeens overhemden te dragen. Vind d'r niets aan.
Snelpak voor criteriums..quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Kano, we kleden je hier wel ff aan. Begin nou eens met zoiets..... de rest komt nog welquote:Op vrijdag 13 november 2015 14:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat is voor mij echt geen reden om opeens overhemden te dragen. Vind d'r niets aan.
Dat is wel mooi ja. Die eerste dan.quote:Op vrijdag 13 november 2015 15:11 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Kano, we kleden je hier wel ff aan. Begin nou eens met zoiets..... de rest komt nog wel
[ afbeelding ]
Of blijf je liever zo rondlopen?
[ afbeelding ]
Fuck, heb geen kamquote:Op vrijdag 13 november 2015 14:06 schreef Patroon het volgende:
[..]
Die fiets valt me nu pas opquote:Op vrijdag 13 november 2015 16:15 schreef muzas het volgende:
[..]
Ventieldopjes![]()
Quickrelease verkeerde kant op
Krijg je met die hitsige vrijgezellen. Geen gevoel voor prioriteit.quote:
Moet ook wel in zijn business.quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:14 schreef Patroon het volgende:
Kijk maar naar Kaas, die is buiten het fietsen om (op de fiets ook trouwens) een ekte baas.
Dikke stuiterbanden op dat roze ding.quote:
Volgens mij zegt dit iets over het verband tussen helm verplichten en aantal fietsers in het ziekenhuis...en dan nog eigenlijk heel weinig...quote:Fietshelmen maken het verkeer niet veiliger voor fietsers. Dat is de opvallende uitkomst van een onderzoek van de University of British Columbia.
De onderzoekers keken volgens Trouw of er minder fietsers in het ziekenhuis belanden in gemeentes waar fietshelmen verplicht zijn dan in plaatsen waar dat niet zo is.
De Canadezen ontdekten dat er geen verband bestaat tussen helmgebruik en veiligheid.
Om die laatste reden heb ik een aero shirtje. Ademt veel beter.quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:09 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik zou dat ook nooit kiezen voor een cyclo. Die aero stof ademt ook veel minder goed.
Ja hoor. Misschien de 10-speed spacer er ook nog ff bij doen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 16:15 schreef Fretwork het volgende:
Heb nu de goede wielen binnen, Mavics 11 speed gaan naar de Trek met een 10 speed groep. Heb alleen een kleine spacer bij de Vision wielen gekregen (net iets minder dan 2 mm). Is dat wel genoeg, lijkt zo dun...
Aerostof ademt juist veel minder van Lawi dan normaal shirt.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:30 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Om die laatste reden heb ik een aero shirtje. Ademt veel beter.
Ja omdat er geen lucht tussen je shirt en huid doorkan, tis wel sneller/minder luchtweerstand maar met warmte ook eerder benauwd.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:41 schreef Patroon het volgende:
[..]
Aerostof ademt juist veel minder van Lawi dan normaal shirt.
Klopt. Maar wel veel beter dan m'n snelpak of een aerosuit. Normaal shirtje is trouwens echt wel goed.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:41 schreef Patroon het volgende:
[..]
Aerostof ademt juist veel minder van Lawi dan normaal shirt.
Ik ga er om de 15min ff 2min naast staan en dan weer verder.quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:36 schreef ratatat het volgende:
Ik ging net weer even op de indoor trainer. Dat ding op een vast vermogen gezet en lekker gaan peddelen. Maar omdat je eigenlijk constant aan het trappen bent gingen m'n benen helemaal naar de klote terwijl ik toch redelijk rustig aan deed. Hoe gaan jullie daarmee om? Af en toe pauze en van de fiets af? Om de zoveel tijd even de benen stil?
Is gewoon hun normale koersbroek met hun aero shirtjes.quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:09 schreef Tommeke het volgende:
Overigens maakt Castelli hele mooie aerosuits. Maar om daar nou in rond te toeren
Sommige mensen zijn wat meer bescheiden dan anderen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:01 schreef Tommeke het volgende:
Muzas joeng! Volgens mij kun jij veel beter fietsen dan je hier doet overkomen.
Ik zeg ook niet dat dat verkeerd is. Tis juist een complimentquote:Op zaterdag 14 november 2015 13:33 schreef ratatat het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn wat meer bescheiden dan anderen.
Ja omdat hij zo langzaam gaat staat hij altijd goed scherp erop idd.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:49 schreef Fretwork het volgende:
Het enige dat ik steeds van Muzas zie zijn foto's waarop hij de berg vol furie aanvalt. Ik stem in met Tommekes punt.
Jaquote:
quote:Op zondag 15 november 2015 17:17 schreef Tommeke het volgende:
Vandaag 100 km in m'n eentje door wind en regen gefietst. Was een mooi ritje
Sallandse Heuvelrug en de Holterberg zaten erin. Net als de Lemelerberg. Het is dat de organisator me dat vertelde, ik registreerde dat stukje vals plat nietquote:Op zondag 15 november 2015 18:28 schreef Tommeke het volgende:
Nog over de Sallandse heuvelrug geweest Ivo? M'n schoonmoeder woont in Zwolle. Prima uitvalsbasis om een rondje Salland incl een paar keer Holterberg te doen.
Was het wat te doen qua weer?
quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Foto's van mij sta ik meestal half erop omdat de fotograaf te laat afdrukt. Ik ben dan alweer voorbij.
mooie plaat zelf zijn schaduw staat er vol opquote:Op zondag 15 november 2015 19:54 schreef Gripper het volgende:
[..]![]()
Het is mij 1x gelukt om de rode snelheidsduivel in een flits vast te leggen op beeld. Ik ben er nog steeds verbaasd om, dit is een van die foto's die je als fotograaf maar een paar keer in je leven schiet.
[ afbeelding ]
Ies photoshop ja? Afdalen op het binnenblad, die pomp en zonder brilquote:Op zondag 15 november 2015 19:54 schreef Gripper het volgende:
[..]![]()
Het is mij 1x gelukt om de rode snelheidsduivel in een flits vast te leggen op beeld. Ik ben er nog steeds verbaasd om, dit is een van die foto's die je als fotograaf maar een paar keer in je leven schiet.
[ afbeelding ]
Past misschien beter hier:quote:Op zondag 15 november 2015 19:34 schreef kamustra het volgende:
Ik overweeg een wielrenfiets te kopen maar als beginner zie ik door de bomen het bos niet meer.
Concreet kom ik de Montana Zerow tegen aan ¤500, wat ongeveer mijn budget is.
Ik weet echter niet of deze fiets ook kwalitatief in orde is? Ik ben een beginner dus mijn eisen liggen nog niet superhoog, al wil ik er natuurlijk ook een tijdje mee verder kunnen en niet elke maand stukken hebben.
Er zijn zoals ik het zie twee uitvoeringen, met andere versnellingen:
http://www.montanabike.co(...)o-xenon-2x9/?lang=en
http://www.montanabike.com/shop/zerow-shimano-claris-3x8/?lang=en
Is er een beter van deze uitvoeringen? En stelt deze fiets wat voor of kijk ik beter voor een andere?
Ik photoshop niks, dus idd, alles klopt wat je ziet!quote:Op zondag 15 november 2015 20:37 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ies photoshop ja? Afdalen op het binnenblad, die pomp en zonder bril
Is dat Kaas?quote:Op zondag 15 november 2015 19:54 schreef Gripper het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
het gaat daar bergop buzz. Remmen voor de haarspeld.quote:Op zondag 15 november 2015 20:37 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ies photoshop ja? Afdalen op het binnenblad, die pomp en zonder bril
Een goede kabeltang kopen en niet je kabels op lengte knippen met iets simpels van de Gamma.quote:Op zondag 15 november 2015 21:06 schreef Z het volgende:
Ik ga m'n kabels vervangen (binnen en buiten), heb ik nog nooit gedaan. Kan ik gewoon standaard shimano-spullen kopen? En hebben jullie tips voor een stuurlint (bruin)?
Oh, sorryquote:Op maandag 16 november 2015 06:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
het gaat daar bergop buzz. Remmen voor de haarspeld.
[ afbeelding ]
Ouwe privé detective, je weet van ieder van ons naam en toenaam, wat we op facebook posten en wat we verder uitspoken, maar ff de exif gegevens van mijn foto zoeken niet?quote:Op maandag 16 november 2015 10:56 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Oh, sorryVandaar dat alles er op staat en er geen snelheid in de foto zit omdat zelfs de spaken stil staan. Dacht eerst dat het een 1:1000 opname was.
Zoek even de klimclassic route op. Dan een beetje aanpassen.quote:Op maandag 16 november 2015 13:05 schreef muzas het volgende:
Hoe doen jullie het met routes maken in gebieden waar je nooit geweest bent? Ik zit eens te kijken naar een mooie route voor als ik toch in limburg zit voor de AGR, om de dag er voor ff -zelf- te fietsen. Maar dan ff wat anders dan die eeuwige camerig en keuteberg.
Zou dan graag richting de redoute willen en weer terug naar mechelen(li). Moet kunnen in +/-110k. Uiteraard eens met strava-routes zitten spelen, maar dan rijd je vooral over N-wegen enzo. Nu kan ik wel het lijntje gaan slepen naar willekeurige wegen die er omheenliggen, maar dat wordt een rare wirwar, en je weet niet wat voor wegen dat zijn. En dezelfde weg terug is ook weer zoiets.
Gewoon een kwestie van heel veel streetview ofzo?
Tevens een roep naar tips m.b.t. de specifieke route.
Om te beginnen popularity uitzetten, want iedereen fietst al over die N-wegen.quote:Op maandag 16 november 2015 13:05 schreef muzas het volgende:
Hoe doen jullie het met routes maken in gebieden waar je nooit geweest bent? Ik zit eens te kijken naar een mooie route voor als ik toch in limburg zit voor de AGR, om de dag er voor ff -zelf- te fietsen. Maar dan ff wat anders dan die eeuwige camerig en keuteberg.
Zou dan graag richting de redoute willen en weer terug naar mechelen(li). Moet kunnen in +/-110k. Uiteraard eens met strava-routes zitten spelen, maar dan rijd je vooral over N-wegen enzo. Nu kan ik wel het lijntje gaan slepen naar willekeurige wegen die er omheenliggen, maar dat wordt een rare wirwar, en je weet niet wat voor wegen dat zijn. En dezelfde weg terug is ook weer zoiets.
Gewoon een kwestie van heel veel streetview ofzo?
Tevens een roep naar tips m.b.t. de specifieke route.
Goeie tip thnx!quote:Op maandag 16 november 2015 13:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
Zoek even de klimclassic route op. Dan een beetje aanpassen.
En ook dezequote:Op maandag 16 november 2015 13:32 schreef Gripper het volgende:
Om te beginnen popularity uitzetten, want iedereen fietst al over die N-wegen.
En pik eens een keer een gpx van een route van LTD, hij zet al zn trainingen op strava en zo leer je leuke stukjes Limburg en de Voerstreek kennen!
Jij weet meer dan ik. Ik heb geen feestboek, daar doe ik niet aan, en de datatags, of hoe dat heet, van foto's, man daar denk ik geeneens aan. Een goed geheugen, en geeneens een schriftje zoals Patroon stellig beweert, is het enige waar ik me in deze slangenkuil nog enigszins staande kan houden.quote:Op maandag 16 november 2015 12:44 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ouwe privé detective, je weet van ieder van ons naam en toenaam, wat we op facebook posten en wat we verder uitspoken, maar ff de exif gegevens van mijn foto zoeken niet?
valt me wel een beetje tegen hoor![]()
1/500, F9, 18 mm, en ISO400
prijs kwaliteid kies ik zelf voor jagwirequote:Op zondag 15 november 2015 21:06 schreef Z het volgende:
Ik ga m'n kabels vervangen (binnen en buiten), heb ik nog nooit gedaan. Kan ik gewoon standaard shimano-spullen kopen? En hebben jullie tips voor een stuurlint (bruin)?
Lekker effe al inklusief met de vrouw op het strand bij antalja?quote:Op maandag 16 november 2015 18:46 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Jij weet meer dan ik. Ik heb geen feestboek, daar doe ik niet aan, en de datatags, of hoe dat heet, van foto's, man daar denk ik geeneens aan. Een goed geheugen, en geeneens een schriftje zoals Patroon stellig beweert, is het enige waar ik me in deze slangenkuil nog enigszins staande kan houden.
Groetjes uit Turkije!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |