Man, ik ga zelfs naar een sollicitatiegesprek niet in overhemd en nette broekquote:Op vrijdag 13 november 2015 14:06 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ekte wielrenners verschijnen buiten het fietsen om in een net overhemd met nette broek. Haartjes gekamd en lekker geurtje op.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:05 schreef Leonos het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor, durf ook nooit met wielerpakkie in de trein ofzo
Wij krijgen aeropak met 2 zakjes op de rug.quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja superpro ga je dan je biba's en pomp en sportvoeding en daaljasje/windstopper aan je frame vasttapen?
Ojaquote:Op vrijdag 13 november 2015 14:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja superpro ga je dan je biba's en pomp en sportvoeding en daaljasje/windstopper aan je frame vasttapen?
Snelpak is alleen voor koers tot 2/3uur lengte he?
Ja die heb je nu ook maar daar kan niet heel veel in?quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:07 schreef Patroon het volgende:
[..]
Wij krijgen aeropak met 2 zakjes op de rug.
Dat hoeft ook niet als je solliciteert in een fabriekquote:Op vrijdag 13 november 2015 14:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Man, ik ga zelfs naar een sollicitatiegesprek niet in overhemd en nette broek
[..]
Vroeg me gewoon af of het done of not done was
Ik zou dat ook nooit kiezen voor een cyclo. Die aero stof ademt ook veel minder goed.quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:08 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja die heb je nu ook maar daar kan niet heel veel in?
Zie ik er uit als een arbeiderquote:Op vrijdag 13 november 2015 14:08 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet als je solliciteert in een fabriek
En spekzolen zekerquote:Op vrijdag 13 november 2015 14:06 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ekte wielrenners verschijnen buiten het fietsen om in een net overhemd met nette broek. Haartjes gekamd en lekker geurtje op.
Klopt. Maar dat is voor mij echt geen reden om opeens overhemden te dragen. Vind d'r niets aan.quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:14 schreef Patroon het volgende:
Kijk maar naar Kaas, die is buiten het fietsen om (op de fiets ook trouwens) een ekte baas.
dat komt vanzelf als je later groot bentquote:Op vrijdag 13 november 2015 14:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat is voor mij echt geen reden om opeens overhemden te dragen. Vind d'r niets aan.
Snelpak voor criteriums..quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Snelpak kweenie, lijkt me niets.
Wel superpro natuurlijk voor de marmotte
[..]
Bedoel meer dat je daar met je wielerkloffie komt aanslenteren.
SORRY DAT IK HET VRAAG HOOR
Kano, we kleden je hier wel ff aan. Begin nou eens met zoiets..... de rest komt nog welquote:Op vrijdag 13 november 2015 14:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat is voor mij echt geen reden om opeens overhemden te dragen. Vind d'r niets aan.
Dat is wel mooi ja. Die eerste dan.quote:Op vrijdag 13 november 2015 15:11 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Kano, we kleden je hier wel ff aan. Begin nou eens met zoiets..... de rest komt nog wel
[ afbeelding ]
Of blijf je liever zo rondlopen?
[ afbeelding ]
Fuck, heb geen kamquote:Op vrijdag 13 november 2015 14:06 schreef Patroon het volgende:
[..]
Die fiets valt me nu pas opquote:Op vrijdag 13 november 2015 16:15 schreef muzas het volgende:
[..]
Ventieldopjes![]()
Quickrelease verkeerde kant op
Krijg je met die hitsige vrijgezellen. Geen gevoel voor prioriteit.quote:
Moet ook wel in zijn business.quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:14 schreef Patroon het volgende:
Kijk maar naar Kaas, die is buiten het fietsen om (op de fiets ook trouwens) een ekte baas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |