Jij gaat agr niet shinnen op je allez?quote:Op vrijdag 13 november 2015 09:36 schreef muzas het volgende:
[..]
Tijdens de profvariant wel.
Heb trouwens 1 keer eerder die toerversie gereden en schrok toen trouwens wel van het aantal fietsen wat in dat finishdorp stond. Sodeju... En 99/100 kun je zo meenemen. Zelfs kneiterdure.
Ik doe toch zo'n klein kringelslotje om mn giantje dan. Houdt de gelegenheidsdief net tegen hoop ik dan.
inb4 "niemand wil die paupergiant"
Het is wel grappig, maar ik betwijfel of het de beste oplossing is als je echt gestructureerde training wilt doen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 07:38 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Hoe vind je het? Ik heb hem er ook op staan maar ik moet nog even wachten op mijn dongel.
Ik zou eerder kiezen voor degene die het beste schakelt + het duurzaamst is, dan voor "de mooiste"quote:Op vrijdag 13 november 2015 09:57 schreef kaasplankje het volgende:
Vin de ultegra cassette ook mooier dan de sram
Ik ree op de mtb koersjes en marathon met een sram groep en ultegra 12-27 cassette en shimano ketting
Net een mail gestuurd naar ze. In de bar zitten komt wel goedquote:Op vrijdag 13 november 2015 09:24 schreef Patroon het volgende:
[..]
Je moet dan avonds echt in die bar gaan zitten...die uitbater is echt geniaal!
Oh jahquote:Op vrijdag 13 november 2015 09:58 schreef the_critic het volgende:
[..]
Jij gaat agr niet shinnen op je allez?
Weer een toerder minderquote:Op vrijdag 13 november 2015 09:58 schreef kanovinnie het volgende:
Geachte heer Vinnie, Beste Kano
Welkom als lid bij BRC Kennemerland.
Deze e-mail dient als bevestiging van uw inschrijving.
Wij wensen u een mooi wielerjaar toe
Met vriendelijke groet,
Koninklijke Nederlandsche Wielren Unie
Nu nog niet echt nee. Komt misschien nog wel.quote:
Doe het nietquote:Op vrijdag 13 november 2015 11:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nu nog niet echt nee. Komt misschien nog wel.
Yupquote:Op vrijdag 13 november 2015 12:39 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Doe het niet
Maandag en dinsdag kleding passen he!
En basis.quote:Op vrijdag 13 november 2015 12:41 schreef Andyy het volgende:
[..]
Basis?
Het is toch sport, amateur of elite?
je kan via knwu een basislicentie nemen, kost je (geloof ik) 35.- per jaar en daarmee mag je alleen club/trainings/trimmerwedstrijden rijden.quote:Op vrijdag 13 november 2015 12:41 schreef Andyy het volgende:
[..]
Basis?
Het is toch sport, amateur of elite?
En 1e jaar komt er nog ~100 euro aan medisch onderzoek bij (of 200 mocht je een uitgebreide moeten doenquote:Op vrijdag 13 november 2015 12:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
je kan via knwu een basislicentie nemen, kost je (geloof ik) 35.- per jaar en daarmee mag je alleen club/trainings/trimmerwedstrijden rijden.
Kosten van een amateur/sportklasselicentie is 50/60 Euro per jaar oid.
Ik wil graag 2 snelpak, 3 setjes kleding, sokken lange jas, windbreker, petjes,quote:
Hoe is die kleding qua kwaliteit en pasvorm enzo?quote:Op vrijdag 13 november 2015 12:52 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Ik wil graag 2 snelpak, 3 setjes kleding, sokken lange jas, windbreker, petjes,, lange collant ..
Ik ga dit jaar maar voor een snelpak, van de gewone broeken zijn voor mij de pijpen te kort en de stof te los..
En bedankt
Denk dat ze dat heel raar vinden ja, een wielrenner die op de fiets komt aanzetten. Naja zeg stel je voor.quote:Op vrijdag 13 november 2015 13:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe is die kleding qua kwaliteit en pasvorm enzo?
En kijkt men raar op als je gewoon effe op de fiets komt aanzetten?
Zal wel per persoon verschillen, maar ik vind de pijpen te kort, heb een L en een M broek.quote:Op vrijdag 13 november 2015 13:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe is die kleding qua kwaliteit en pasvorm enzo?
En kijkt men raar op als je gewoon effe op de fiets komt aanzetten?
Snelpak kweenie, lijkt me niets.quote:Op vrijdag 13 november 2015 13:48 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Zal wel per persoon verschillen, maar ik vind de pijpen te kort, heb een L en een M broek.
De L heeft te lange bretels en kleine harrie slingert te vrijelijk rond, de lengte van de pijpen is iets beter maar nog steeds vrij kort.
De M is iets beter qua pasvorm maar de stof vind ik nog steeds niet fijn. te los, heb liever een beetje compressie, pijpjes zijn heeeeeeul kort vind ik.
Shirt is wel prima, thermo jasje ook.
Je moet het echt even passen, heb een L liggen die je eventueel al kan passen.
Kwaliteit prima, pasvorm van broekjes vind ik minder.
Maar het snelpak heeft wel langere broekspijpjes en meer compressie![]()
En passen over je onderbroek heen he![]()
Bedoel meer dat je daar met je wielerkloffie komt aanslenteren.quote:Op vrijdag 13 november 2015 13:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Denk dat ze dat heel raar vinden ja, een wielrenner die op de fiets komt aanzetten. Naja zeg stel je voor.
Je hebt gelijk hoor, durf ook nooit met wielerpakkie in de trein ofzoquote:Op vrijdag 13 november 2015 14:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Snelpak kweenie, lijkt me niets.
Wel superpro natuurlijk voor de marmotte
[..]
Bedoel meer dat je daar met je wielerkloffie komt aanslenteren.
SORRY DAT IK HET VRAAG HOOR
Ekte wielrenners verschijnen buiten het fietsen om in een net overhemd met nette broek. Haartjes gekamd en lekker geurtje op.quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Bedoel meer dat je daar met je wielerkloffie komt aanslenteren.
SORRY DAT IK HET VRAAG HOOR
Ja superpro ga je dan je biba's en pomp en sportvoeding en daaljasje/windstopper aan je frame vasttapen?quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |