Dikke stuiterbanden op dat roze ding.quote:
Volgens mij zegt dit iets over het verband tussen helm verplichten en aantal fietsers in het ziekenhuis...en dan nog eigenlijk heel weinig...quote:Fietshelmen maken het verkeer niet veiliger voor fietsers. Dat is de opvallende uitkomst van een onderzoek van de University of British Columbia.
De onderzoekers keken volgens Trouw of er minder fietsers in het ziekenhuis belanden in gemeentes waar fietshelmen verplicht zijn dan in plaatsen waar dat niet zo is.
De Canadezen ontdekten dat er geen verband bestaat tussen helmgebruik en veiligheid.
Om die laatste reden heb ik een aero shirtje. Ademt veel beter.quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:09 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik zou dat ook nooit kiezen voor een cyclo. Die aero stof ademt ook veel minder goed.
Ja hoor. Misschien de 10-speed spacer er ook nog ff bij doen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 16:15 schreef Fretwork het volgende:
Heb nu de goede wielen binnen, Mavics 11 speed gaan naar de Trek met een 10 speed groep. Heb alleen een kleine spacer bij de Vision wielen gekregen (net iets minder dan 2 mm). Is dat wel genoeg, lijkt zo dun...
Aerostof ademt juist veel minder van Lawi dan normaal shirt.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:30 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Om die laatste reden heb ik een aero shirtje. Ademt veel beter.
Ja omdat er geen lucht tussen je shirt en huid doorkan, tis wel sneller/minder luchtweerstand maar met warmte ook eerder benauwd.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:41 schreef Patroon het volgende:
[..]
Aerostof ademt juist veel minder van Lawi dan normaal shirt.
Klopt. Maar wel veel beter dan m'n snelpak of een aerosuit. Normaal shirtje is trouwens echt wel goed.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:41 schreef Patroon het volgende:
[..]
Aerostof ademt juist veel minder van Lawi dan normaal shirt.
Ik ga er om de 15min ff 2min naast staan en dan weer verder.quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:36 schreef ratatat het volgende:
Ik ging net weer even op de indoor trainer. Dat ding op een vast vermogen gezet en lekker gaan peddelen. Maar omdat je eigenlijk constant aan het trappen bent gingen m'n benen helemaal naar de klote terwijl ik toch redelijk rustig aan deed. Hoe gaan jullie daarmee om? Af en toe pauze en van de fiets af? Om de zoveel tijd even de benen stil?
Is gewoon hun normale koersbroek met hun aero shirtjes.quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:09 schreef Tommeke het volgende:
Overigens maakt Castelli hele mooie aerosuits. Maar om daar nou in rond te toeren
Sommige mensen zijn wat meer bescheiden dan anderen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:01 schreef Tommeke het volgende:
Muzas joeng! Volgens mij kun jij veel beter fietsen dan je hier doet overkomen.
Ik zeg ook niet dat dat verkeerd is. Tis juist een complimentquote:Op zaterdag 14 november 2015 13:33 schreef ratatat het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn wat meer bescheiden dan anderen.
Ja omdat hij zo langzaam gaat staat hij altijd goed scherp erop idd.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:49 schreef Fretwork het volgende:
Het enige dat ik steeds van Muzas zie zijn foto's waarop hij de berg vol furie aanvalt. Ik stem in met Tommekes punt.
Jaquote:
quote:Op zondag 15 november 2015 17:17 schreef Tommeke het volgende:
Vandaag 100 km in m'n eentje door wind en regen gefietst. Was een mooi ritje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |