Karinaquote:Op maandag 9 november 2015 22:06 schreef Karina het volgende:
Smoothies vind ik niet zo mannelijk hoor.
Mag ik je nu aanrakenquote:Op maandag 9 november 2015 22:09 schreef Tagliano het volgende:
Ik kan melden dat mijn ouders exact dezelfde huistelefoon hebben
Jaloers? Leuke man toch.quote:Op maandag 9 november 2015 22:10 schreef luckass het volgende:
Henry schut. Heeft ie in de sportschool gezeten ofzo.
Daar wil ik wel eens met mijn mannen klauwen aanzittenquote:Op maandag 9 november 2015 22:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Jij zou hier ook wel op willen zitten volgens mij, WcPot
quote:
Ik welquote:Op maandag 9 november 2015 22:15 schreef Karina het volgende:
Ja want mannen blijven ook altijd slank natuurlijk.
Ja, heb je mij nog nooit gezien?quote:Op maandag 9 november 2015 22:15 schreef Karina het volgende:
Ja want mannen blijven ook altijd slank natuurlijk.
Nee..quote:Op maandag 9 november 2015 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ze is een beetje rood omdat ze nerveus is.
Nee.quote:
Van samson?quote:Op maandag 9 november 2015 22:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij doet het een stuk beter dan Dione of Gert.
de man heeft geen mening en stelt nooit een kritische vraagquote:Op maandag 9 november 2015 22:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij doet het een stuk beter dan Dione of Gert.
Volgend jaar gaat Herman de Schermman de Tourshow doen.quote:Op maandag 9 november 2015 22:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die is alweer afgeschreven , mag lekker het korfbal doen
Opschieten meidquote:Op maandag 9 november 2015 22:26 schreef Karina het volgende:
Oh man nu moet de VI ep geplugged worden natuurlijk
Zijn we eindelijk een beetje van de boekjes en de groente afquote:Op maandag 9 november 2015 22:26 schreef Karina het volgende:
Oh man nu moet de VI ep geplugged worden natuurlijk
Steffaniequote:Op maandag 9 november 2015 22:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Charlotte heeft in de haven gewerkt
quote:Op maandag 9 november 2015 22:30 schreef Tagliano het volgende:
Mooi dat er zo weinig geknipt wordt ook
Vind jij jou zo een man nou aantrekkelijk?quote:Op maandag 9 november 2015 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Of een ontzettende hipster. Denk dat hij ook quinoia eet
Heul nietquote:Op maandag 9 november 2015 22:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Merel ziet er over 10 jaar ook zo uit
Natuurlijk niet. Veel te soft.quote:Op maandag 9 november 2015 22:38 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Vind jij jou zo een man nou aantrekkelijk?
quote:Op maandag 9 november 2015 22:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Maxim ziet er ook nog best strak uit voor z'n leeftijd![]()
/nohommo
Bohhquote:Op maandag 9 november 2015 22:41 schreef luckass het volgende:
[..]
even langs om haar een veeg te geven terwijl ze zon jurkje aan heeft
Ga hosselen danquote:Op maandag 9 november 2015 22:42 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik woon om de hoek bij haar
Maar ik ben verlegen
Ik heb tactiek bedacht.quote:
Oh man zo goed dit.quote:
Niet genoeg eerquote:Op maandag 16 november 2015 22:10 schreef Pascalus het volgende:
Dit programma moet de televisierring winnen.
Nostalgiegolf slaat je vol in het gezicht.quote:
Haha in je aussie vol uit de naadquote:Op maandag 16 november 2015 22:11 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Nostalgiegolf slaat je vol in het gezicht.
Ik begon wat later met de harde muziek, toen was 't allemaal omgeslagen broeken, kisten en houthakkersshirts ofzo.quote:Op maandag 16 november 2015 22:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha in je aussie vol uit de naad
Die periode vond ik persoonlijk iets minder.quote:Op maandag 16 november 2015 22:13 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik begon wat later met de harde muziek, toen was 't allemaal omgeslagen broeken, kisten en houthakkersshirts ofzo.
En de Skaters.quote:Op maandag 16 november 2015 22:13 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik begon wat later met de harde muziek, toen was 't allemaal omgeslagen broeken, kisten en houthakkersshirts ofzo.
Ja ergens wel, toch enorm genoten toen, in de NightTrain in Middelburg, keiharde gierende hardcore, beveiligers die na een tijd je aanspraken op het te harde gestamp op het podium, niet gek want de platen knalden er soms uit.quote:Op maandag 16 november 2015 22:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die periode vond ik persoonlijk iets minder.
Even geen vrouwen in dit topic, dit is voor mannenquote:Op maandag 16 november 2015 22:15 schreef Karina het volgende:
Ik krijg nu wel trek in pistachenootjes.
Ik zap nu naar sexacademy daarna ben ik er gewoon weerquote:Op maandag 16 november 2015 22:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Even geen vrouwen in dit topic, dit is voor mannen
Ze mag achter het scherm zitten.quote:Op maandag 16 november 2015 22:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Even geen vrouwen in dit topic, dit is voor mannen
quote:Op maandag 16 november 2015 22:25 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Gewoon geluid uit en wat mannelijke muziek opzetten.
SCHAAM JEquote:Op maandag 16 november 2015 22:27 schreef WcPot het volgende:
Heb ik gewoon deze aflevering gemistMorgen maar even terug kijken
Is het waardquote:Op maandag 16 november 2015 22:27 schreef WcPot het volgende:
quote:Op maandag 16 november 2015 22:27 schreef WcPot het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |