Klote weer he, ik keek ook al zuur naar de tv toen ik daar reclame voor zag.quote:Op zondag 8 november 2015 22:47 schreef Kopsterk het volgende:
Tyfus ik realiseer me net dat er aanstaand weekend weer interlands zijn. Flikker nou eens op met die onzin
Walgelijk jaquote:Op zondag 8 november 2015 22:47 schreef Kopsterk het volgende:
Tyfus ik realiseer me net dat er aanstaand weekend weer interlands zijn. Flikker nou eens op met die onzin
quote:Op zondag 8 november 2015 22:47 schreef Kopsterk het volgende:
Straks weer een kwartier over Van Persie.quote:Op zondag 8 november 2015 22:47 schreef Kopsterk het volgende:
Sinkgraven...doe normaalquote:Op zondag 8 november 2015 22:49 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Gudelj bankie, middenveld Bazoer, Klaassen/Sinkgraven en Ziyech. Ik zeg doen.
quote:Op zondag 8 november 2015 22:47 schreef Kopsterk het volgende:
quote:Op zondag 8 november 2015 22:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Straks weer een kwartier over Van Persie.
Frank gaat Gudelj er echt niet naast zetten.quote:Op zondag 8 november 2015 22:49 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Gudelj bankie, middenveld Bazoer, Klaassen/Sinkgraven en Ziyech. Ik zeg doen.
Nee, slechte mentaliteit en een te groot egoquote:
Daar speelt hij al.quote:Op zondag 8 november 2015 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopen dat Ziyech naar t buitenland gaat
Ik gok dat die weer genoeg krediet heeft na die vrije trap waar Kenneth een showduik deed.quote:Op zondag 8 november 2015 22:49 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Frank gaat Gudelj er echt niet naast zetten.
Ja die had ik moeten aan zien komen...quote:
Wales en Duitsland.quote:Op zondag 8 november 2015 22:52 schreef Kopsterk het volgende:
Tegen wie spelen we volgende week eigenlijk zo'n zinloos oefeninterlandje?
Dat vingertjequote:Op zondag 8 november 2015 22:52 schreef Slobeend het volgende:
Henk is net Bert van Marwijk. Je mening heel gewichtig en semi-boos brengen. Rot op.
Ik vind het vaak wel leukquote:Op zondag 8 november 2015 22:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
De Korte Corner is een belachelijk slecht item.
Een minuut aan pure oor- en oogkanker... Dat dit kan in Nederland.
Heb nog steeds zin in volgend jaar zomer. Heel stiekem is het ergens wel fijn dat alleen de voetballiefhebbers blijven kijken. Al was het met Oranje wel een beter EK geweest.quote:
gogmequote:Op zondag 8 november 2015 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Interlandvoetbal....
Iedereen gaat weer schreeuwen dat het Nederlands voetbal in een crisis zit en er meer fysiek, inzet, mentaliteit nodig is. Cringe.
Maar ik heb niet echt iets om voor te juichen, en alle andere potten staat voor mij weinig op het spel omdat Nederland niet meer geloot kan worden.quote:Op zondag 8 november 2015 22:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb nog steeds zin in volgend jaar zomer. Heel stiekem is het ergens wel fijn dat alleen de voetballiefhebbers blijven kijken. Al was het met Oranje wel een beter EK geweest.
Dat zeggen de voetballeken onder ons ja.quote:Op zondag 8 november 2015 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Interlandvoetbal....
Iedereen gaat weer schreeuwen dat het Nederlands voetbal in een crisis zit en er meer fysiek, inzet, mentaliteit nodig is. Cringe.
Vanmiddag veel fysiek, ook weer niet goed.quote:Op zondag 8 november 2015 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Interlandvoetbal....
Hé Ajacied, ik waardeer jouw mening dus ik wil je iets vragen.quote:Op zondag 8 november 2015 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Interlandvoetbal....
Ik heb ook niks te juichen bij Feyenoord - Ajax maar toch in een kroeg gekeken vandaagquote:Op zondag 8 november 2015 22:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar ik heb niet echt iets om voor te juichen, en alle andere potten staat voor mij weinig op het spel omdat Nederland niet meer geloot kan worden.
Al heb ik wel een zwak voor Ierland, hopelijk halen ze het EK.
Dat vraag ik me dus ook af. Sowieso snap ik niet waarom de journalisten uitgebreid struikelen over de keuze van Danny. De uitleg is alleen belabberd. Zeg gewoon dat je hem een kutspeler vindt en je een hekel aan zijn gedrag hebt.quote:Op zondag 8 november 2015 22:57 schreef Kopsterk het volgende:
Van Persie bakt er tegenwoordig toch gewoon geen kenker meer van? Waarom is iedereen zo verrast
neequote:Op zondag 8 november 2015 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft iemand een leuk plaatje voor de pot van vrijdag?
Ook de jorunalisten.quote:Op zondag 8 november 2015 22:57 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dat zeggen de voetballeken onder ons ja.
Arsenal heeft hem op het juiste moment verkocht ja.quote:Op zondag 8 november 2015 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rond 2012 was wel zijn topperiode
Toen hadden we een top-ek.quote:Op zondag 8 november 2015 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rond 2012 was wel zijn topperiode
Ik weet dat het allemaal hartstikke oneerlijk is, maar kijk eens naar wedstrijden van Bayern.quote:Op zondag 8 november 2015 22:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vanmiddag veel fysiek, ook weer niet goed.
Doen die ook ns wat goed.quote:Op zondag 8 november 2015 23:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Arsenal heeft hem op het juiste moment verkocht ja.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 8 november 2015 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet dat het allemaal hartstikke oneerlijk is, maar kijk eens naar wedstrijden van Bayern.
Dit kan echt niet. Tom is zo slecht.quote:Op zondag 8 november 2015 23:04 schreef Dagoduck het volgende:
Wanneer komt de echte vervanger van Jack?
Sowieso Nederlands Elftal gedoe boeit niemand.quote:Op zondag 8 november 2015 23:05 schreef Wave103 het volgende:
Dit boeit toch echt niemand? Deze gasten spelen toch nooit meer voor een WK/EK
Precies, als spelers als Vejinovic erbij zitten kun je beter gewoon ff een tijdje als land niet meedoen, tot je weer een beetje een normale selectie hebt. Gewoon over een jaar of twee weer kijken of we weer eens voorzichtig mee kunnen doen aan een kwalificatie'tje ofzo.quote:
Het is echt verschrikkelijk.quote:Op zondag 8 november 2015 23:05 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dit kan echt niet. Tom is zo slecht.
quote:Op zondag 8 november 2015 23:06 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Precies, als spelers als Vejinovic erbij zitten kun je beter gewoon ff een tijdje als land niet meedoen, tot je weer een beetje een normale selectie hebt. Gewoon over een jaar of twee weer kijken of we weer eens voorzichtig mee kunnen doen aan een kwalificatie'tje ofzo.
quote:Op zondag 8 november 2015 23:07 schreef Rabieluh het volgende:
Wat een fucking kutaflevering, volgende week kijk ik weer.
In welke situaties bedoel je zonedekking? Ik zit nu heel profetisch te denken maar het beste voorbeeld is imo wel Ajax - PSV vorige maand hoe Ajax te pakken isquote:Op zondag 8 november 2015 22:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hé Ajacied, ik waardeer jouw mening dus ik wil je iets vragen.
Ik lees en hoor regelmatig dat Ajax in de competitie zo weinig tegenstand krijgt omdat ze met combinatiespel onder de positiedekking van elke zwakke tegenstander uit kunnen voetballen. Zie Roda vorige week. Maar als ze internationaal gaan spelen, speler tegenstanders compact en met zonedekking waar ze slecht mee om kunnen gaan.
Waarom doen niet meer teams in de Eredivisie dat?Hebben we geen coaches die weten hoe het moet? Of zijn de spelers daar niet goed genoeg voor, en wat heb je dan extra nodig voor zonedekking?
Dat is wat mij betreft hoe voetbal gespeeld mag worden. Ook al zal je een vijftal situaties krijgen waarbij ploegen een scherpe counter uitvoeren.quote:
quote:Op zondag 8 november 2015 23:07 schreef Rabieluh het volgende:
Wat een fucking kutaflevering, volgende week kijk ik weer.
Hier leggen ze het beter uit dan ik dat kan. Volgens mij had jij die ook al gezien.quote:Op zondag 8 november 2015 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In welke situaties bedoel je zonedekking? Ik zit nu heel profetisch te denken maar het beste voorbeeld is imo wel Ajax - PSV vorige maand hoe Ajax te pakken is
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHquote:Op zondag 8 november 2015 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mensen die eerst drie bier wegdrinken en dan pijltjes in een bord gaan gooien. Sport.
Nog niet, maar dat doe ik straks of morgen wel.quote:Op zondag 8 november 2015 23:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hier leggen ze het beter uit dan ik dat kan. Volgens mij had jij die ook al gezien.
http://www.catenaccio.nl/(...)kan-maken-in-europa/
Wel in een spoiler zetten he. Voor je het weet lezen ze mee en zal je je naam niet meer waard zijn.quote:Op zondag 8 november 2015 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In welke situaties bedoel je zonedekking? Ik zit nu heel profetisch te denken maar het beste voorbeeld is imo wel Ajax - PSV vorige maand hoe Ajax te pakken is
quote:Op zondag 8 november 2015 23:11 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Weet je wat het ergste is ? Dat er 200 km verder in het 'kleine' Belgische Gent een coach zit die met lef en aanvallend voetbal in Europa elke ploeg die hij tegenkomt in de ogen kijkt .... Speelt het soort voetbal dat Ajax zou moeten spelen ...quote:Op zondag 8 november 2015 23:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hier leggen ze het beter uit dan ik dat kan. Volgens mij had jij die ook al gezien.
http://www.catenaccio.nl/(...)kan-maken-in-europa/
Mary Kok-Willemsen (Zwolle, 7 januari 1978) is een Nederlandse trainster. Sinds 2011 is ze hoofd vrouwenvoetbal bij FC Twente. Ze is tevens het bezit van het diploma Trainer Coach Iquote:
Ja manquote:Op zondag 15 november 2015 22:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je zit in spanning voor de samenvatting?
quote:Op zondag 15 november 2015 22:30 schreef Rabieluh het volgende:
Fransen bombarderen 'hoofdstad' IS in Syrië
Stormfrontpage.quote:Op zondag 15 november 2015 22:30 schreef Rabieluh het volgende:
Fransen bombarderen 'hoofdstad' IS in Syrië
Laat ze maar lekker vanuit holen en grotten opereren. ISquote:
Rustig Stijnquote:Op zondag 15 november 2015 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
WAAROM HEBBEN VROUWEN EEN MENING OVER VOETBAL
goede vraagquote:Op zondag 15 november 2015 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook niet blond en blauwe ogen. Struikrover.quote:Op zondag 15 november 2015 22:36 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik krijg een beetje een naar gevoel bij haar
Dadelijk beginnen ze nog over de zwarte Pieten discussie.quote:
Vogelverschrikker van Mulderquote:Op zondag 15 november 2015 22:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook niet blond en blauwe ogen. Struikrover.
Nu staat er zeker een man aan het roer.quote:Op zondag 15 november 2015 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah ze schijnt trainster van FC Twente vrouwen te zijn (geweest).
eensquote:Op zondag 15 november 2015 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon interlandvoetbal verbieden.
Gewoon 1 keer in de 4 jaar een WK organiseren met alle landenquote:Op zondag 15 november 2015 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
2 ballen zelfsquote:Op zondag 15 november 2015 22:40 schreef Zipportal het volgende:
Kan dat wijf wel een bal hooghouden?
Humberto heeft gesproken.twitter:HumbertoTan twitterde op zondag 15-11-2015 om 22:36:43Hoe heet die mevrouw? Ik schakel net iets later in... #StudioVoetbal reageer retweet
net als vluchtelingenquote:Op zondag 15 november 2015 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Afrikaanse genen.quote:Op zondag 15 november 2015 22:41 schreef Evertjan het volgende:
Tete heeft kracht snelheid lengte en zijn fysiek vermogen mee
Humbertoquote:Op zondag 15 november 2015 22:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Humberto heeft gesproken.twitter:HumbertoTan twitterde op zondag 15-11-2015 om 22:36:43Hoe heet die mevrouw? Ik schakel net iets later in... #StudioVoetbal reageer retweet
Ik stelde net al dezelfde vraag en wil derhalve graag afstand nemen van Humberto Tan.quote:Op zondag 15 november 2015 22:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hij wil haar ook in zijn show hebbenquote:Op zondag 15 november 2015 22:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
dezenquote:Op zondag 15 november 2015 22:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik stelde net al dezelfde vraag en wil derhalve graag afstand nemen van Humberto Tan.
Bij deze dus.
Dan doen Nederlanders nietquote:Op zondag 15 november 2015 22:42 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Wat dus gewoon EPO blijkt te zijn
twitter:marlous1979 twitterde op zondag 15-11-2015 om 22:42:31Ik ben een vrouw die van voetbal houdt, maar dit is gewoon niet goed #studiovoetbal #nietdoen reageer retweet
Omdat korfballers dat ook hebbenquote:Op zondag 15 november 2015 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 15 november 2015 22:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:marlous1979 twitterde op zondag 15-11-2015 om 22:42:31Ik ben een vrouw die van voetbal houdt, maar dit is gewoon niet goed #studiovoetbal #nietdoen reageer retweet
hij is gestopt toch?quote:Op zondag 15 november 2015 22:44 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Sow, hij is nog jong man, wat doe je?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |