Klote weer he, ik keek ook al zuur naar de tv toen ik daar reclame voor zag.quote:Op zondag 8 november 2015 22:47 schreef Kopsterk het volgende:
Tyfus ik realiseer me net dat er aanstaand weekend weer interlands zijn. Flikker nou eens op met die onzin
Walgelijk jaquote:Op zondag 8 november 2015 22:47 schreef Kopsterk het volgende:
Tyfus ik realiseer me net dat er aanstaand weekend weer interlands zijn. Flikker nou eens op met die onzin
quote:Op zondag 8 november 2015 22:47 schreef Kopsterk het volgende:
Straks weer een kwartier over Van Persie.quote:Op zondag 8 november 2015 22:47 schreef Kopsterk het volgende:
Sinkgraven...doe normaalquote:Op zondag 8 november 2015 22:49 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Gudelj bankie, middenveld Bazoer, Klaassen/Sinkgraven en Ziyech. Ik zeg doen.
quote:Op zondag 8 november 2015 22:47 schreef Kopsterk het volgende:
quote:Op zondag 8 november 2015 22:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Straks weer een kwartier over Van Persie.
Frank gaat Gudelj er echt niet naast zetten.quote:Op zondag 8 november 2015 22:49 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Gudelj bankie, middenveld Bazoer, Klaassen/Sinkgraven en Ziyech. Ik zeg doen.
Nee, slechte mentaliteit en een te groot egoquote:
Daar speelt hij al.quote:Op zondag 8 november 2015 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopen dat Ziyech naar t buitenland gaat
Ik gok dat die weer genoeg krediet heeft na die vrije trap waar Kenneth een showduik deed.quote:Op zondag 8 november 2015 22:49 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Frank gaat Gudelj er echt niet naast zetten.
Ja die had ik moeten aan zien komen...quote:
Wales en Duitsland.quote:Op zondag 8 november 2015 22:52 schreef Kopsterk het volgende:
Tegen wie spelen we volgende week eigenlijk zo'n zinloos oefeninterlandje?
Dat vingertjequote:Op zondag 8 november 2015 22:52 schreef Slobeend het volgende:
Henk is net Bert van Marwijk. Je mening heel gewichtig en semi-boos brengen. Rot op.
Ik vind het vaak wel leukquote:Op zondag 8 november 2015 22:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
De Korte Corner is een belachelijk slecht item.
Een minuut aan pure oor- en oogkanker... Dat dit kan in Nederland.
Heb nog steeds zin in volgend jaar zomer. Heel stiekem is het ergens wel fijn dat alleen de voetballiefhebbers blijven kijken. Al was het met Oranje wel een beter EK geweest.quote:
gogmequote:Op zondag 8 november 2015 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Interlandvoetbal....
Iedereen gaat weer schreeuwen dat het Nederlands voetbal in een crisis zit en er meer fysiek, inzet, mentaliteit nodig is. Cringe.
Maar ik heb niet echt iets om voor te juichen, en alle andere potten staat voor mij weinig op het spel omdat Nederland niet meer geloot kan worden.quote:Op zondag 8 november 2015 22:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb nog steeds zin in volgend jaar zomer. Heel stiekem is het ergens wel fijn dat alleen de voetballiefhebbers blijven kijken. Al was het met Oranje wel een beter EK geweest.
Dat zeggen de voetballeken onder ons ja.quote:Op zondag 8 november 2015 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Interlandvoetbal....
Iedereen gaat weer schreeuwen dat het Nederlands voetbal in een crisis zit en er meer fysiek, inzet, mentaliteit nodig is. Cringe.
Vanmiddag veel fysiek, ook weer niet goed.quote:Op zondag 8 november 2015 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Interlandvoetbal....
Hé Ajacied, ik waardeer jouw mening dus ik wil je iets vragen.quote:Op zondag 8 november 2015 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Interlandvoetbal....
Ik heb ook niks te juichen bij Feyenoord - Ajax maar toch in een kroeg gekeken vandaagquote:Op zondag 8 november 2015 22:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar ik heb niet echt iets om voor te juichen, en alle andere potten staat voor mij weinig op het spel omdat Nederland niet meer geloot kan worden.
Al heb ik wel een zwak voor Ierland, hopelijk halen ze het EK.
Dat vraag ik me dus ook af. Sowieso snap ik niet waarom de journalisten uitgebreid struikelen over de keuze van Danny. De uitleg is alleen belabberd. Zeg gewoon dat je hem een kutspeler vindt en je een hekel aan zijn gedrag hebt.quote:Op zondag 8 november 2015 22:57 schreef Kopsterk het volgende:
Van Persie bakt er tegenwoordig toch gewoon geen kenker meer van? Waarom is iedereen zo verrast
neequote:Op zondag 8 november 2015 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft iemand een leuk plaatje voor de pot van vrijdag?
Ook de jorunalisten.quote:Op zondag 8 november 2015 22:57 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dat zeggen de voetballeken onder ons ja.
Arsenal heeft hem op het juiste moment verkocht ja.quote:Op zondag 8 november 2015 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rond 2012 was wel zijn topperiode
Toen hadden we een top-ek.quote:Op zondag 8 november 2015 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rond 2012 was wel zijn topperiode
Ik weet dat het allemaal hartstikke oneerlijk is, maar kijk eens naar wedstrijden van Bayern.quote:Op zondag 8 november 2015 22:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vanmiddag veel fysiek, ook weer niet goed.
Doen die ook ns wat goed.quote:Op zondag 8 november 2015 23:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Arsenal heeft hem op het juiste moment verkocht ja.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 8 november 2015 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet dat het allemaal hartstikke oneerlijk is, maar kijk eens naar wedstrijden van Bayern.
Dit kan echt niet. Tom is zo slecht.quote:Op zondag 8 november 2015 23:04 schreef Dagoduck het volgende:
Wanneer komt de echte vervanger van Jack?
Sowieso Nederlands Elftal gedoe boeit niemand.quote:Op zondag 8 november 2015 23:05 schreef Wave103 het volgende:
Dit boeit toch echt niemand? Deze gasten spelen toch nooit meer voor een WK/EK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |