Het is echt verschrikkelijk.quote:Op zondag 8 november 2015 23:05 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dit kan echt niet. Tom is zo slecht.
quote:Op zondag 8 november 2015 23:06 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Precies, als spelers als Vejinovic erbij zitten kun je beter gewoon ff een tijdje als land niet meedoen, tot je weer een beetje een normale selectie hebt. Gewoon over een jaar of twee weer kijken of we weer eens voorzichtig mee kunnen doen aan een kwalificatie'tje ofzo.
quote:Op zondag 8 november 2015 23:07 schreef Rabieluh het volgende:
Wat een fucking kutaflevering, volgende week kijk ik weer.
In welke situaties bedoel je zonedekking? Ik zit nu heel profetisch te denken maar het beste voorbeeld is imo wel Ajax - PSV vorige maand hoe Ajax te pakken isquote:Op zondag 8 november 2015 22:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hé Ajacied, ik waardeer jouw mening dus ik wil je iets vragen.
Ik lees en hoor regelmatig dat Ajax in de competitie zo weinig tegenstand krijgt omdat ze met combinatiespel onder de positiedekking van elke zwakke tegenstander uit kunnen voetballen. Zie Roda vorige week. Maar als ze internationaal gaan spelen, speler tegenstanders compact en met zonedekking waar ze slecht mee om kunnen gaan.
Waarom doen niet meer teams in de Eredivisie dat?Hebben we geen coaches die weten hoe het moet? Of zijn de spelers daar niet goed genoeg voor, en wat heb je dan extra nodig voor zonedekking?
Dat is wat mij betreft hoe voetbal gespeeld mag worden. Ook al zal je een vijftal situaties krijgen waarbij ploegen een scherpe counter uitvoeren.quote:
quote:Op zondag 8 november 2015 23:07 schreef Rabieluh het volgende:
Wat een fucking kutaflevering, volgende week kijk ik weer.
Hier leggen ze het beter uit dan ik dat kan. Volgens mij had jij die ook al gezien.quote:Op zondag 8 november 2015 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In welke situaties bedoel je zonedekking? Ik zit nu heel profetisch te denken maar het beste voorbeeld is imo wel Ajax - PSV vorige maand hoe Ajax te pakken is
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHquote:Op zondag 8 november 2015 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mensen die eerst drie bier wegdrinken en dan pijltjes in een bord gaan gooien. Sport.
Nog niet, maar dat doe ik straks of morgen wel.quote:Op zondag 8 november 2015 23:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hier leggen ze het beter uit dan ik dat kan. Volgens mij had jij die ook al gezien.
http://www.catenaccio.nl/(...)kan-maken-in-europa/
Wel in een spoiler zetten he. Voor je het weet lezen ze mee en zal je je naam niet meer waard zijn.quote:Op zondag 8 november 2015 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In welke situaties bedoel je zonedekking? Ik zit nu heel profetisch te denken maar het beste voorbeeld is imo wel Ajax - PSV vorige maand hoe Ajax te pakken is
quote:Op zondag 8 november 2015 23:11 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Weet je wat het ergste is ? Dat er 200 km verder in het 'kleine' Belgische Gent een coach zit die met lef en aanvallend voetbal in Europa elke ploeg die hij tegenkomt in de ogen kijkt .... Speelt het soort voetbal dat Ajax zou moeten spelen ...quote:Op zondag 8 november 2015 23:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hier leggen ze het beter uit dan ik dat kan. Volgens mij had jij die ook al gezien.
http://www.catenaccio.nl/(...)kan-maken-in-europa/
Mary Kok-Willemsen (Zwolle, 7 januari 1978) is een Nederlandse trainster. Sinds 2011 is ze hoofd vrouwenvoetbal bij FC Twente. Ze is tevens het bezit van het diploma Trainer Coach Iquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |