Ah, hét teken van onmacht, de persoonlijke aanval. Indien deze ingezet moet worden beschouw ik de discussie als gewonnen.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:56 schreef berko13 het volgende:
[..]
Om mijn argument te begrijpen heb je 1. een intellectuele basisl nodig. Ik heb de indruk dat u minstens één van deze twee mist.
Hou eens op met die onzin. Dit is dus het "maar hunnie doen het ookquote:Op woensdag 11 november 2015 17:23 schreef berko13 het volgende:
[..]
Als de EU beslist alles te boycotten van wat zij Palestijns grondgebied noemen, waarom worden de gebieden die China (Tibet), Turkije (Noord-Cyprus) en Marokko (Westelijke Sahara) dan niet geboycot? Europa is hervallen in zijn eeuwenoude waarden: pure jodenhaat.
Geef jij om de Palestijnen?quote:Op woensdag 11 november 2015 03:47 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Dit is letterlijk goedkeuren gast en ik zie jou en verscheidene anderen over elkaar heen buitelen om te wijzen en terrorisme te roepen, maar waren de aanslagen die vooraf gingen aan de oprichting van de Israëlische staat dan geen terrorisme? Of was het toen wel geoorloofd? En wanneer een Israëlische burger een steen gooit naar een Palestijn, is het dan ook een stenen gooiende terrorist?
Jij weet net zo goed als mij dat dit een antisemitische actie is van de EU en hiermee opzettelijk Israël viseert. En dat de EU hier een zware prijs voor zal betalen.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:02 schreef Karrs het volgende:
[..]
Hou eens op met die onzin. Dit is dus het "maar hunnie doen het ook"-argument waar ik het eerder ook over had.
De VN erkent de gebieden die Israël heeft bezet nou eenmaal niet. Dit past gewoon in die lijn.
Vertel.quote:Op woensdag 11 november 2015 21:46 schreef berko13 het volgende:
En dat de EU hier een zware prijs voor zal betalen.
Nee, dat weet ik niet zo goed als jij.quote:Op woensdag 11 november 2015 21:46 schreef berko13 het volgende:
[..]
Jij weet net zo goed als mij dat dit een antisemitische actie is van de EU en hiermee opzettelijk Israël viseert. En dat de EU hier een zware prijs voor zal betalen.
Iedereen die het Joodse volk of Israël pijn heeft gedaan in het verleden werd gestraft door God, en dat zal ook nu gebeuren.quote:
Hitler is niet gestraft door god, hij heeft er zelf een eind aan gemaakt om zo onder de straf van de Russen of de Geallieerden uit te komen, daar heeft god verder weinig over te zeggen gehad.quote:Op woensdag 11 november 2015 22:41 schreef berko13 het volgende:
[..]
Iedereen die het Joodse volk of Israël pijn heeft gedaan in het verleden werd gestraft door God, en dat zal ook nu gebeuren.
Dit is oprecht een van onzinnigste vergelijkingen die ik ooit heb gelezen.quote:Op zondag 8 november 2015 21:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe fokkers zouden reageren als ze met 1,4 miljoen anderen op een land gezet worden, in grootte vergelijkbaar met ons prachtige eiland Texel. Zonder enige vooruitzichten.
Bedankt voor deze onzinnige feedback.quote:Op donderdag 12 november 2015 16:34 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Dit is oprecht een van onzinnigste vergelijkingen die ik ooit heb gelezen.
Daar ontbreekt het een groot deel van de Palestijnen en hun nuttige idioten bij links volkomen aan. Als je als volk drie maal een ander land aanvalt en telkens verliest, moet je niet zielig doen. Overigens stoor ik me net zo hard aan religieuze Israëli's die vinden dat de Westoever van hen is, omdat het door 'God' gegeven is.quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zelfreflectie kan je verder brengen dan hersenloos wijzen naar anderen.
Graag gedaan.quote:Op donderdag 12 november 2015 16:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bedankt voor deze onzinnige feedback.
Niet meer of minder dan om een Israëliër of inwoner van ieder ander willekeurig land/gebied. Vanwaar die vraag?quote:
Iets met een aap die uit een mouw komt kruipen.quote:Op woensdag 11 november 2015 22:41 schreef berko13 het volgende:
[..]
Iedereen die het Joodse volk of Israël pijn heeft gedaan in het verleden werd gestraft door God, en dat zal ook nu gebeuren.
Minderheden zijn doorgaans altijd een target in onstabiele economische of politieke periodes. Joden zijn daar volstrekt geen uitzondering in. Het is echt geen speciaal volk. Jij doet voorkomen alsof door de geschiedenis heen alleen zij vervolgd zijn. De doorsnee moslim boeit het verder over het algemeen geen ruk waar Joden wonen. Wat moslims wel boeit is dat ze in dit geval een deel van de Palestijnse bevolking hebben verdreven en nog steeds verdrijven.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:52 schreef Toga het volgende:
[..]
Verklaar jij dan eens waarom joden BUITEN Israël ook altijd doelwit zijn, ook vóórdat joden naar het Palestijnse mandaat trokken.? Moslims zouden toch juist blij moeten zijn dat joden buiten Israël (gaan) wonen?
Eigenlijk dus gewoon kolonialisme. Bijna ieder volk zou daar tegen in verzet komen inderdaad.quote:Op donderdag 12 november 2015 19:27 schreef Mutant01 het volgende:
Wat moslims wel boeit is dat ze in dit geval een deel van de Palestijnse bevolking hebben verdreven en nog steeds verdrijven.
Omdat je schopt. En ook nog tegen de verkeerde been.quote:Op donderdag 12 november 2015 16:58 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Niet meer of minder dan om een Israëliër of inwoner van ieder ander willekeurig land/gebied. Vanwaar die vraag?
Ik heb het over rechten van de vrouw. Waaronder stemrecht. Seksuele vrijheid. Geen onderdrukking. Geen angst voelen. Kortom gelijke behandeling mannen en vrouwen.quote:Over je rant met betrekking tot de conservatief islamitische visie omtrent vrouwen wil ik graag nog wat zeggen:
Voor conservatieve moslims is het westen of Israël niet het boegbeeld van vrouwenrechten. Ze handelen niet zoals ze doen omdat ze vrouwen haten. Hun visie is dat een vrouw in een bepaalde rol hoort omdat God dat zo heeft gewild. Voor hun is het westen het boegbeeld van ongehoorzaamheid naar God.
Je kunt het oneens zijn met hun visie, dat ben ik ook, maar probeer niet te vervallen in een onjuist oordeel van hun motivaties. De traditionele rolverdeling en de plicht van een vrouw om zich te bedekken (die mannen ook hebben, maar vaak in mindere mate) kunnen negatief worden uitgelegd en zo zeker ook voelen, maar die negativiteit zit hem in het verlies van keuzevrijheid.
Bedekt over straat lopen en het huishouden doen zijn niet inherent minderwaardig. Wanneer je echter niet de vrijheid hebt om daar niet aan mee te doen, word je in een minderwaardige positie gedwongen. Dat is een subtiel, maar belangrijk verschil.
Waar heb je mij dat zien zeggen?quote:Laten we trouwens vooral niet doen alsof het de conservatieve Palestijnen tegen de verlichte Israëliërs zijn. Ook binnen Israël hebben conservatieve joden een zeer grote invloed
Dit is toevallig een topic over joden, niet over Assyriërs, christenen of homo's die ook doelwit zijn in landen waar de islam de scepter zwaait. Je doet net voorkomen of de minderheden het probleem zijn.quote:Op donderdag 12 november 2015 19:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Minderheden zijn doorgaans altijd een target in onstabiele economische of politieke periodes.
Joden zijn daar volstrekt geen uitzondering in. Het is echt geen speciaal volk. Jij doet voorkomen alsof door de geschiedenis heen alleen zij vervolgd zijn. De doorsnee moslim boeit het verder over het algemeen geen ruk waar Joden wonen. Wat moslims wel boeit is dat ze in dit geval een deel van de Palestijnse bevolking hebben verdreven en nog steeds verdrijven.
quote:do 12 nov 2015, 23:17
Joodse man belaagd in Milaan
ROME -
Een 40-jarige orthodoxe Jood Nathan Graff is donderdagavond in Milaan door onbekenden met meerdere messteken aangevallen, melden diverse Italiaanse nieuwssites. Een vrouw was ooggetuige van de aanval en heeft direct de politie gewaarschuwd.
De aanvaller droeg een capuchon om niet herkend te worden en viel Graff aan. Hij zou mogelijk met twee anderen zijn geweest, onder wie een vrouw. Volgens inwoners uit de buurt zou de dader in het Italiaans „Ik vermoord je!” hebben geroepen.
Van de identiteit van hem en de anderen is nog niets bekend. De daders zijn voortvluchtig. De aanval vond plaats voor een koosjer restaurant, vlakbij een Joodse school. Het slachtoffer was alleen en wilde naar huis gaan.
Graff, die gekleed ging als orthodoxe Jood, is direct in het ziekenhuis behandeld. Er waren messteken op zijn gezicht, waaronder een snede van zeven centimeter. Hij verkeert niet in levensgevaar. Het betreft de schoonzoon van een rabbijn in Milaan die oorspronkelijk uit Afghanistan komt.
Dat geldt toch ook voor de Joden?quote:Op woensdag 11 november 2015 03:37 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Inderdaad, er zullen vast wel andere fundamenten van oude heiligdommen te vinden zijn waar ze een moskee oid overheen kunnen bouwen.
Neerschieten voordat ze jou neersteken blijkbaar.quote:Op vrijdag 13 november 2015 10:52 schreef Karrs het volgende:
Wat moet je daar nou mee, met dat soort kinderen?
Ik bedoelde meer de gehele Palestijnse jeugd. Het lijkt de Hitlerjügend wel. Zo fanatiek en zo vol haat. Die zijn verloren voor de komende generatie.quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:02 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Neerschieten voordat ze jou neersteken blijkbaar.
Alles wordt liefdevol onder het matje "verzet" en "bezetting" geveegd. Dus blijft gewoon lekker oorlog daar tot een kant de andere kant helemaal uitroeit.quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:11 schreef Karrs het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer de gehele Palestijnse jeugd. Het lijkt de Hitlerjügend wel. Zo fanatiek en zo vol haat. Die zijn verloren voor de komende generatie.
Het lijkt me dat dit eens door de VN of Amnesty onderzocht moet worden, want dit is natuurlijk je reinste kindermishandeling. Dat kon dan wel eens voor een enorme schok zorgen in het westen. Als deze aanslagen het al niet doen.
Je kunt een zogenaamde bezetting heus niet beëindigen door roekeloos om je heen te steken. Nogmaals, een volk wat kiest voor terrorisme zal nooit echte vrijheid kennen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:15 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Alles wordt liefdevol onder het matje "verzet" en "bezetting" geveegd. Dus blijft gewoon lekker oorlog daar tot een kant de andere kant helemaal uitroeit.
Waar heb jij mij zien zeggen dat jij hebt gezegd? Idioot spelletje altijd.quote:Op donderdag 12 november 2015 20:39 schreef Szikha2 het volgende:
[..]
Omdat je schopt. En ook nog tegen de verkeerde been.
[..]
Ik heb het over rechten van de vrouw. Waaronder stemrecht. Seksuele vrijheid. Geen onderdrukking. Geen angst voelen. Kortom gelijke behandeling mannen en vrouwen.
[..]
Waar heb je mij dat zien zeggen?
Die kinderen groeien op met Mickey mouse die schreeuwt, dood aan de joden, dood aan amerika. Die haat word er met de paplepel ingegooidquote:Op vrijdag 13 november 2015 11:11 schreef Karrs het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer de gehele Palestijnse jeugd. Het lijkt de Hitlerjügend wel. Zo fanatiek en zo vol haat. Die zijn verloren voor de komende generatie.
Het lijkt me dat dit eens door de VN of Amnesty onderzocht moet worden, want dit is natuurlijk je reinste kindermishandeling. Dat kon dan wel eens voor een enorme schok zorgen in het westen. Als deze aanslagen het al niet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |