Als er 'Made in China' opstaat weet je toch al dat het kut is en gemaakt is in vervuilende fabrieken?quote:Op woensdag 11 november 2015 13:44 schreef Gerolsteiner het volgende:
De nakomelingen van het derde rijk willen geen producten uit de Westbank, verder is alles uit China wel fijn natuurlijk. Dat bloed spoel je er gewoon af.
En als er 'Made in Westoever' staat? Dan moet je uitkijken voor achtergebleven traangas of zo?quote:Op woensdag 11 november 2015 13:46 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als er 'Made in China' opstaat weet je toch al dat het kut is en gemaakt is in vervuilende fabrieken?
Ja, of er zit ineens een pijpenkrul in je blik bonen.quote:Op woensdag 11 november 2015 13:48 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
En als er 'Made in Westoever' staat? Dan moet je uitkijken voor achtergebleven traangas of zo?
quote:Op woensdag 11 november 2015 13:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja, of er zit ineens een pijpenkrul in je blik bonen.
Je komt, wederom, niet veel verder dan ad hominems.quote:Op woensdag 11 november 2015 13:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, het uitermate relevant. Het is de grondslag, het tapijt geweest voor de gebeurtenissen nu. Het riedeltje boze moslims zijn boos omdat de Koran zegt dat ze de wereld moeten veroveren en Joden slecht zijn mag je wel in je kont stoppen, of elders waar er geen licht schijnt. Dat is namelijk je reinste kolder dat specifiek dat de grondslag is voor het conflict.
Je benadering is zo zwart wit dat je even het streven naar een Groot-Israëlische staat onder (delen van) de Joods / Israëlische bevolking maar vergeet. Maar het is uitermate gemakkelijk om moslims met nazi's te koppelen en met termen als Dar Al Islam te gaan zwaaien, terwijl het onderliggende probleem onbenoemd blijft: namelijk de onrechtmatige bezetting door Israel.
Welke argumenten? Je verzint hele episodes over moslims en verwacht vervolgens een inhoudelijk antwoord terug? En passant koppel je impliciet moslims met nazi's, willen Palestijnen de Joden dood hebben, maakt een boel suggestieve opmerkingen (stel de moslims eens de vraag waarom de Asmogendheden de 1e wereldoorlog hebben verloren, wtf), maar verwacht wel dat er een redelijk antwoord terug komt op een fantasieverhaal. Over hooghartigheid gesproken.quote:Op woensdag 11 november 2015 14:34 schreef Karrs het volgende:
[..]
Je komt, wederom, niet veel verder dan ad hominems.
Probeer de volgende keer nou eens met argumenten te discussiëren als je mee wil praten in deze discussie. En dan niet met die hooghartige en volkomen misplaatste "wat weet jij er nou van"-houding.
Nope, dit is niet veel beter. Vermoedens, beschuldigingen, wapperende vingertjes, maar geen argumenten. Try again.quote:Op woensdag 11 november 2015 14:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Welke argumenten? Je verzint hele episodes over moslims en verwacht vervolgens een inhoudelijk antwoord terug? En passant koppel je impliciet moslims met nazi's, willen Palestijnen de Joden dood hebben, maakt een boel suggestieve opmerkingen (stel de moslims eens de vraag waarom de Asmogendheden de 1e wereldoorlog hebben verloren, wtf), maar verwacht wel dat er een redelijk antwoord terug komt op een fantasieverhaal. Over hooghartigheid gesproken.
Hopelijk worden als straf voor dit antisemitische label snel een aantal grote, nieuwe nederzettingen bekend gemaakt.quote:Op woensdag 11 november 2015 13:39 schreef xpompompomx het volgende:
Israël voelt zich nogal snel aangevallen, lijkt het wel:
EU voert etiket Westoever in, ondanks Israëlisch verzet
[..]
Dus alles wat niet aardig is t.o.v. Israël is antisemitisme? Dit lijkt aardig op de Zwarte Piet discussie. Zint het niet? Dan racisme.quote:Op woensdag 11 november 2015 15:57 schreef berko13 het volgende:
[..]
Hopelijk worden als straf voor dit antisemitische label snel een aantal grote, nieuwe nederzettingen bekend gemaakt.
Als de EU beslist alles te boycotten van wat zij Palestijns grondgebied noemen, waarom worden de gebieden die China (Tibet), Turkije (Noord-Cyprus) en Marokko (Westelijke Sahara) dan niet geboycot? Europa is hervallen in zijn eeuwenoude waarden: pure jodenhaat.quote:Op woensdag 11 november 2015 16:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dus alles wat niet aardig is t.o.v. Israël is antisemitisme? Dit lijkt aardig op de Zwarte Piet discussie. Zint het niet? Dan racisme.
Dus alles wat tegen Israël is, dus inderdaad antisemitisme. Bedankt, dat wilde ik even weten.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:23 schreef berko13 het volgende:
[..]
Als de EU beslist alles te boycotten van wat zij Palestijns grondgebied noemen, waarom worden de gebieden die China (Tibet), Turkije (Noord-Cyprus) en Marokko (Westelijke Sahara) dan niet geboycot? Europa is hervallen in zijn eeuwenoude waarden: pure jodenhaat.
Verklaar jij dan eens waarom joden BUITEN Israël ook altijd doelwit zijn, ook vóórdat joden naar het Palestijnse mandaat trokken.? Moslims zouden toch juist blij moeten zijn dat joden buiten Israël (gaan) wonen?quote:Op woensdag 11 november 2015 13:31 schreef Mutant01 het volgende:
Nee, het uitermate relevant. Het is de grondslag, het tapijt geweest voor de gebeurtenissen nu. Het riedeltje boze moslims zijn boos omdat de Koran zegt dat ze de wereld moeten veroveren en Joden slecht zijn mag je wel in je kont stoppen, of elders waar er geen licht schijnt. Dat is namelijk je reinste kolder dat specifiek dat de grondslag is voor het conflict.
Om mijn argument te begrijpen heb je 1. een intellectuele basis 2. goede wil nodig. Ik heb de indruk dat u minstens één van deze twee mist.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dus alles wat tegen Israël is, dus inderdaad antisemitisme. Bedankt, dat wilde ik even weten.
Ah, hét teken van onmacht, de persoonlijke aanval. Indien deze ingezet moet worden beschouw ik de discussie als gewonnen.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:56 schreef berko13 het volgende:
[..]
Om mijn argument te begrijpen heb je 1. een intellectuele basisl nodig. Ik heb de indruk dat u minstens één van deze twee mist.
Hou eens op met die onzin. Dit is dus het "maar hunnie doen het ookquote:Op woensdag 11 november 2015 17:23 schreef berko13 het volgende:
[..]
Als de EU beslist alles te boycotten van wat zij Palestijns grondgebied noemen, waarom worden de gebieden die China (Tibet), Turkije (Noord-Cyprus) en Marokko (Westelijke Sahara) dan niet geboycot? Europa is hervallen in zijn eeuwenoude waarden: pure jodenhaat.
Geef jij om de Palestijnen?quote:Op woensdag 11 november 2015 03:47 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Dit is letterlijk goedkeuren gast en ik zie jou en verscheidene anderen over elkaar heen buitelen om te wijzen en terrorisme te roepen, maar waren de aanslagen die vooraf gingen aan de oprichting van de Israëlische staat dan geen terrorisme? Of was het toen wel geoorloofd? En wanneer een Israëlische burger een steen gooit naar een Palestijn, is het dan ook een stenen gooiende terrorist?
Jij weet net zo goed als mij dat dit een antisemitische actie is van de EU en hiermee opzettelijk Israël viseert. En dat de EU hier een zware prijs voor zal betalen.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:02 schreef Karrs het volgende:
[..]
Hou eens op met die onzin. Dit is dus het "maar hunnie doen het ook"-argument waar ik het eerder ook over had.
De VN erkent de gebieden die Israël heeft bezet nou eenmaal niet. Dit past gewoon in die lijn.
Vertel.quote:Op woensdag 11 november 2015 21:46 schreef berko13 het volgende:
En dat de EU hier een zware prijs voor zal betalen.
Nee, dat weet ik niet zo goed als jij.quote:Op woensdag 11 november 2015 21:46 schreef berko13 het volgende:
[..]
Jij weet net zo goed als mij dat dit een antisemitische actie is van de EU en hiermee opzettelijk Israël viseert. En dat de EU hier een zware prijs voor zal betalen.
Iedereen die het Joodse volk of Israël pijn heeft gedaan in het verleden werd gestraft door God, en dat zal ook nu gebeuren.quote:
Hitler is niet gestraft door god, hij heeft er zelf een eind aan gemaakt om zo onder de straf van de Russen of de Geallieerden uit te komen, daar heeft god verder weinig over te zeggen gehad.quote:Op woensdag 11 november 2015 22:41 schreef berko13 het volgende:
[..]
Iedereen die het Joodse volk of Israël pijn heeft gedaan in het verleden werd gestraft door God, en dat zal ook nu gebeuren.
Dit is oprecht een van onzinnigste vergelijkingen die ik ooit heb gelezen.quote:Op zondag 8 november 2015 21:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe fokkers zouden reageren als ze met 1,4 miljoen anderen op een land gezet worden, in grootte vergelijkbaar met ons prachtige eiland Texel. Zonder enige vooruitzichten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |