En nu even concreet.quote:Op zondag 8 november 2015 23:46 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Dezelfde club die reeds 270.000.000 doden op hun naam heeft staan. Een club met een gezonde expansiedrift. I.i.g. gezond voor hen, de slachtoffers zijn meestens dood en kunnen hun stem niet meer laten horen. Dat vindt links NL dan weer makkelijk. Bijltjesdag komt.
Mijn betbetbetoveroverovergrootmoeder moest katoenplukken in de brandende zon. Nu kan ik niet naar het uwv om werk te zoeken en ben ik arbeidsongeschikt. Ook heb ik daardoor mijn school niet af kunnen maken omdat het mij altijd zo van mijn concentratie af hield.quote:Op zondag 8 november 2015 23:25 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ja dat is gek. Mijn grootouders zijn ook onderdrukt door de Duitsers (WO2), maar ik heb totaal niets tegen Duitsers. Dat was toen, ik leef nu. Dat zou voor de nazaten van slachtoffers van de apartheid ook moeten gelden. Het blijft een eeuwig excuus voor eigen tekortkomingen of het totale gebrek aan eigen verantwoordelijkheid. Het ligt altijd aan een ander, het ingebakken slachtofferschap.
Dat is jou angst. Denk eerder dat die er harder aan komt dan dat wij wensen.quote:
Denk beter aan Hindu Kush. Of behoor jij tot de aanvallers?quote:Op zondag 8 november 2015 23:44 schreef sp3c het volgende:
wat moet ik mij bij bijltjesdag voorstellen?
met zijn allen keihard minder minder minder roepen op de dam en snel weer terug naar huis voor het bord-op-schoot momentje of wat
Waarheid? Waarom zou jouw veronderstelling wel waarheid zijn en die van Bluesdude niet?quote:Op zondag 8 november 2015 23:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
[..]
Waarom type jij voor mij?
Trouwens, ik suggereer helemaal niets. Vraag het ze zelf en je komt er vanzelf wel achter. Lastig alleen voor je denk ik om met die waarheid om te gaan.
Mijn angst is dat bijltjesdag niet komt?quote:Op zondag 8 november 2015 23:48 schreef Red_85 het volgende:
Dat is jou angst. Denk eerder dat die er harder aan komt dan dat wij wensen.
de moslims gaan de Engelsen in elkaar slaan?quote:Op zondag 8 november 2015 23:48 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Denk beter aan Hindu Kush. Of behoor jij tot de aanvallers?
Je kunt toch ook gewoon man en paard noemen?quote:Op zondag 8 november 2015 23:49 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Doe zelf even de minste moeite. Er is maar één ideologie met een dergelijk groot moordsaldo.
Dat is wel een mooie voor het ZP topic.quote:Op zondag 8 november 2015 23:46 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik zeg dat toch ook tegen jou. Jij bent een van die lieden.
Er is volop Nederlandse cultuur en wij hebben mensen die dat niet zien niet nodig in Nederland.
Die mensen breken de Nederlandse cultuur af
quote:Op zondag 8 november 2015 23:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Mijn betbetbetoveroverovergrootmoeder moest katoenplukken in de brandende zon. Nu kan ik niet naar het uwv om werk te zoeken en ben ik arbeidsongeschikt. Ook heb ik daardoor mijn school niet af kunnen maken omdat het mij altijd zo van mijn concentratie af hield.
Nu wil ik geld van de staat, want het is allemaal hun schuld dat ik niet zo rijk ben als die witte studiebol met zijn blankvrouw en die grote auto....
[..]
Dat is jou angst. Denk eerder dat die er harder aan komt dan dat wij wensen.
Niet de geschiedenis verdraaien. Wat jij doet staat gelijk aan Holocaustontkenning. Al heb je daar mogelijk ook weinig moeite mee.quote:Op zondag 8 november 2015 23:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
de moslims gaan de Engelsen in elkaar slaan?
Ah, je gaat weer zo doen. Selectief anders de post lezen.quote:Op zondag 8 november 2015 23:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn angst is dat bijltjesdag niet komt?
Ik ben je effe kwijt.
Ook daar, zat kansen voor zwarten. Die ze niet aanpakken.quote:Op zondag 8 november 2015 23:51 schreef KreKkeR het volgende:
[..]![]()
Anders verdiep je je even in de vrij recente Amerikaanse geschiedenis of zo?
Juist niet. Dat maak jij er wederom van. Omdat je dat graag ziet, net zoals krekker en dan lekker met het PC vingertje kan wijzen.quote:Op zondag 8 november 2015 23:53 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom lopen bepaalde types hier zo driftig te hopen op een bijltjesdag?
Wie de schoen past....quote:Op zondag 8 november 2015 23:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Juist niet. Dat maak jij er wederom van. Omdat je dat graag ziet, net zoals krekker en dan lekker met het PC vingertje kan wijzen.
Ik hoop juist op een normale gemoedelijke samenleving. Maar de scherpe randjes zorgen hier voor tegenstellingen die niemand uiteindelijk wil zien.
Hier maak je wederom een denkfout. De meesten willen niet een bijltjesdag, het wordt hen opgedwongen door een stel idioten die niet van de geschiedenis willen leren. Of dat juist wel gedaan hebben maar dat zou hen ronduit kwaadaardig maken. Massaimmigratie leidt altijd tot strijd. Grote overheden die met bevolkingsgroepen lopen te sjouwen leiden tot grootschalige sterfte (Armenen), overheden die welvaart herverdelen zoals nu gebeurt idem, zie Holodomor. Een bepaalde ideologie c.q. religie die altijd er op gebrand is geweest om uit te breiden middels het zwaard maakt het onvermijdelijk dat er een bijltjesdag komt.quote:Op zondag 8 november 2015 23:53 schreef KoosVogels het volgende:
Ik merk dat aan beide zijden van dit specifieke debat ook de spanningen oplopen. Wrs dat dat de behoefte is aan een soort catharsis.quote:Op zondag 8 november 2015 23:53 schreef KoosVogels het volgende:
Ik zeg nergens dat er geen kansen zijn voor zwarten. Ik geef alleen aan dat jouw spottende vergelijking kant noch wal raakt.quote:Op zondag 8 november 2015 23:53 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ook daar, zat kansen voor zwarten. Die ze niet aanpakken.
Dat gaat de werkelijke problemen niet oplossen. Maar blijf vooral oogkleppen aanbevelen. Steeds minder mensen zullen naar je luisteren.quote:Op maandag 9 november 2015 00:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wrs dat dat de behoefte is aan een soort catharsis.
Over welke bijltjesdag heb je het ?quote:Op zondag 8 november 2015 23:37 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Hier maak je een denkfout. Bijltjesdag komt. De vraag is alleen wie de bijl hanteert.
PC vingertje wijzen??? Ga toch weg manquote:Op zondag 8 november 2015 23:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Juist niet. Dat maak jij er wederom van. Omdat je dat graag ziet, net zoals krekker en dan lekker met het PC vingertje kan wijzen.
Ik hoop juist op een normale gemoedelijke samenleving. Maar de scherpe randjes zorgen hier voor tegenstellingen die niemand uiteindelijk wil zien.
Om deze post even samen te voegen met deze:quote:Op maandag 9 november 2015 00:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik merk dat aan beide zijden van dit specifieke debat ook de spanningen oplopen. Wrs dat dat de behoefte is aan een soort catharsis.
Wanneer dat kruitvat nog verder volloopt, de sfeer nog scherper wordt en men nog niet wil leren van de geschiedenis:quote:Op maandag 9 november 2015 00:00 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Hier maak je wederom een denkfout. De meesten willen niet een bijltjesdag, het wordt hen opgedwongen door een stel idioten die niet van de geschiedenis willen leren. Of dat juist wel gedaan hebben maar dat zou hen ronduit kwaadaardig maken. Massaimmigratie leidt altijd tot strijd. Grote overheden die met bevolkingsgroepen lopen te sjouwen leiden tot grootschalige sterfte (Armenen), overheden die welvaart herverdelen zoals nu gebeurt idem, zie Holodomor. Een bepaalde ideologie c.q. religie die altijd er op gebrand is geweest om uit te breiden middels het zwaard maakt het onvermijdelijk dat er een bijltjesdag komt.
Naar mij?quote:Op maandag 9 november 2015 00:05 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Dat gaat de werkelijke problemen niet oplossen. Maar blijf vooral oogkleppen aanbevelen. Steeds minder mensen zullen naar je luisteren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |