quote:Op zondag 8 november 2015 21:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vraag ze het eens zelf wat ze voelen. 9/10 haat NL.
Je gaat mij niet vertellen dat je met bovenstaande niet wil suggereren dat deze lui over het algemeen Nederland niet als thuisland zien?quote:Op zondag 8 november 2015 21:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Misschien spreek ik wel waarheid. Weet jij veel?
Vraag even in de Bijlmer aan een aantal willekeurige inwoners met een Surinaamse achtergrond wat voor land zij als thuisland zien. [...]
Jij zult versteld staan. [...]
Op zich niet zo heel gek he? Gezien het feit hun ouders en/of grootouders nog achterin de bus moesten zitten i.v.m. hun ras.quote:Op zondag 8 november 2015 23:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben doorgaans niet zo met m'n huidskleur bezig, in tegenstelling tot veel van die gangsta-rappers die per "liedje" wel honderd keer "nigga" zeggen.
[..]
Die zijn al uitgemoord door de zwarten. Bovendien: Ik heb geen tweede thuisland. Die racisme-roepers wel.quote:Op zondag 8 november 2015 23:20 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Maar er is geen Nederlandse cultuur meer , roep je.
Wat doe je dan nog in dit buitenland? Ga ergens heen waar nog Nederlandse cultuur is. Is Zuid-Afrika bij de Boeren iets voor je?
Ja dat is gek. Mijn grootouders zijn ook onderdrukt door de Duitsers (WO2), maar ik heb totaal niets tegen Duitsers. Dat was toen, ik leef nu. Dat zou voor de nazaten van slachtoffers van de apartheid ook moeten gelden. Het blijft een eeuwig excuus voor eigen tekortkomingen of het totale gebrek aan eigen verantwoordelijkheid. Het ligt altijd aan een ander, het ingebakken slachtofferschap.quote:Op zondag 8 november 2015 23:22 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Op zich niet zo heel gek he? Gezien het feit hun ouders en/of grootouders nog achterin de bus moesten zitten i.v.m. hun ras.
En nee, daarmee zeg ik niet dat ik voorstander ben v/h gebruik v/d term 'nigga' als geuzennaam.
Wat zeg je me nou?quote:Op zondag 8 november 2015 23:23 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Die zijn al uitgemoord door de zwarten. Bovendien: Ik heb geen tweede thuisland. Die racisme-roepers wel.
Waar haal je dat toch steeds vandaan? Waarom zou het land waar iemands ouders of grootouders zijn geboren hun tweede thuisland zijn?quote:Op zondag 8 november 2015 23:23 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Die zijn al uitgemoord door de zwarten. Bovendien: Ik heb geen tweede thuisland. Die racisme-roepers wel.
Bijltjesdag komt niet. Jullie hebben mijn belastingcenten en die van andere goedmensen veel te hard nodig.quote:Op zondag 8 november 2015 23:12 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Het is mijn thuisland. In tegenstelling tot de meeste racisme-roepers heb ik geen tweede thuisland, en al helemaal geen tweede nationaliteit. Maar ik ga zoals vele anderen die Nederland terug willen PVV stemmen, die ook nu weer een nieuwe hoogtepunt bereikt in de peilingen. Bijltjesdag komt vanzelf.
Ik heb liever mijn centen terug en dan mag de overheid bonnetjes indienen voor hetgeen ze voor mij gedaan hebben. Daarna stappen we af van loonbelasting en doen we alleen nog aan belastingheffing voor specifieke doeleinden zoals infrastructuur, leger en politie.quote:Op zondag 8 november 2015 19:46 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Jij zou eens moeten weten hoe groot de kans is dat jij er wel degelijk gebruik van maakt! [bla bla...]
Zeg dat tegen die racisme-roepers! Geen plek in de wereld waar ze zo veel kansen krijgen als hier, en toch ondankbaarquote:Op zondag 8 november 2015 23:29 schreef Bluesdude het volgende:
Wat loop je nog te klooien in dit land? Het is niet jouw cultuur....je vind het allemaal vreselijk. ga dan weg.
Daar hoef ik niets voor te doen. Dat doen ze zelf. Ik benoem de feiten: http://www.dagelijksestan(...)acht-in-zuid-afrika/quote:Op zondag 8 november 2015 23:30 schreef KreKkeR het volgende:
Om de een of andere reden lijk jij wel heel erg je best te doen negers in het algemeen als barbaren/beesten uit te beelden.
Wat hebben zij daar mee van doen? Hoor jij NL'ers van nu zingen over dat hun moeders/ oma's zo onderdrukt zijn in WOII? Lekker boeiend, het overkomt jou niet. Het is over. Slaven bestaan niet meer en iedereen mag zitten in de bus waar hij wil.. Waarom mag een zwarte dan wel nigganigganigga'en? Als je er niet aan herinnerd wil worden, doe het zelf dan ook niet.quote:Op zondag 8 november 2015 23:22 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Op zich niet zo heel gek he? Gezien het feit hun ouders en/of grootouders nog achterin de bus moesten zitten i.v.m. hun ras.
En nee, daarmee zeg ik niet dat ik voorstander ben v/h gebruik v/d term 'nigga' als geuzennaam.
Ik voel persoonlijk niet de behoefte om landgenoten met een andere kijk op zaken dan ik, te grazen te nemen.quote:Op zondag 8 november 2015 23:37 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Hier maak je een denkfout. Bijltjesdag komt. De vraag is alleen wie de bijl hanteert.
quote:Op zondag 8 november 2015 23:20 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
[..]
Je gaat mij niet vertellen dat je met bovenstaande niet wil suggereren dat deze lui over het algemeen Nederland niet als thuisland zien?
Waarom type jij voor mij?quote:Op zondag 8 november 2015 21:54 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Altijd lekker makkelijk, van afstand voor anderen praten niet?
Hier maak je weer een denkfout. Wij zullen beide slachtoffer zijn. Nou ja, jij in ieder geval, ik hoogstwaarschijnlijk ook. Met dank aan jou.quote:Op zondag 8 november 2015 23:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik voel persoonlijk niet de behoefte om landgenoten met een andere kijk op zaken dan ik, te grazen te nemen.
Wie hanteert de bijl, beste knul?quote:Op zondag 8 november 2015 23:42 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Hier maak je weer een denkfout. Wij zullen beide slachtoffer zijn. Nou ja, jij in ieder geval, ik hoogstwaarschijnlijk ook.
Dat hangt er van af.quote:Op zondag 8 november 2015 23:42 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Hier maak je weer een denkfout. Wij zullen beide slachtoffer zijn. Nou ja, jij in ieder geval, ik hoogstwaarschijnlijk ook. Met dank aan jou.
Je maakt een grote denkfout: Het gaat niet om landgenoten met een andere kijk op zaken. Het gaat om mensen die Nederland weggeven aan vreemde mogendheden en dat is gewoon strafbaar.quote:Op zondag 8 november 2015 23:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik voel persoonlijk niet de behoefte om landgenoten met een andere kijk op zaken dan ik, te grazen te nemen.
Ik zeg dat toch ook tegen jou. Jij bent een van die lieden.quote:Op zondag 8 november 2015 23:38 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Zeg dat tegen die racisme-roepers! Geen plek in de wereld waar ze zo veel kansen krijgen als hier, en toch ondankbaar
Dezelfde club die reeds 270.000.000 doden op hun naam heeft staan. Een club met een gezonde expansiedrift. I.i.g. gezond voor hen, de slachtoffers zijn meestens dood en kunnen hun stem niet meer laten horen. Dat vindt links NL dan weer makkelijk. Bijltjesdag komt.quote:Op zondag 8 november 2015 23:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wie hanteert de bijl, beste knul?
Tot ongeveer 15-20 jaar geleden was er in NL nog behoorlijk wat haat jegens de Duitsers. Het is pas iets van de laatste periode dat dit wat is minder is geworden.quote:Op zondag 8 november 2015 23:25 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ja dat is gek. Mijn grootouders zijn ook onderdrukt door de Duitsers (WO2), maar ik heb totaal niets tegen Duitsers. Dat was toen, ik leef nu. Dat zou voor de nazaten van slachtoffers van de apartheid ook moeten gelden. Het blijft een eeuwig excuus voor eigen tekortkomingen of het totale gebrek aan eigen verantwoordelijkheid. Het ligt altijd aan een ander, het ingebakken slachtofferschap.
Beetje zoals Breivik schreef denk ik. Alle linkse politici en sympathisanten tegen de muur? Je kunt je nu nog even indekken wrs door te zeggen dat je in feite heel rechts bent.quote:Op zondag 8 november 2015 23:44 schreef sp3c het volgende:
wat moet ik mij bij bijltjesdag voorstellen?
met zijn allen keihard minder minder minder roepen op de dam en snel weer terug naar huis voor het bord-op-schoot momentje of wat
Sleep het kabinet voor de rechter.quote:Op zondag 8 november 2015 23:45 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Je maakt een grote denkfout: Het gaat niet om landgenoten met een andere kijk op zaken. Het gaat om mensen die Nederland weggeven aan vreemde mogendheden en dat is gewoon strafbaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |