abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 7 november 2015 @ 02:23:41 #1
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_157375608
.

Na 10 zenuwslopende weken is de nieuwe K3 eindelijk bekend!

Karen, Kristel en Josje geven hun kroon door aan Hanne, Marthe en Klokhuisje! Vanaf 18 april beginnen zij officieel als enige echte K3, maar tot dan vergezellen ze the originals op hun afscheidstournee.

[ Bericht 17% gewijzigd door bogtrotter op 07-11-2015 02:44:16 ]
pi_157375622
Het is overigens wel jammer dat bijvoorbeeld bij De Efteling niemand op het idee komt om zanggroepen te formeren, zoals Gertjuh dat heeft gedaan in Belgie. Dan hebben we snel onze eigen dames die voor kinderen zingen
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_157375630
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 02:03 schreef bogtrotter het volgende:
Vriend is nu uitgesteld aan het herbekijken en is nog niet gespoild. Hij was vorige week nog fan van Marthe maar sinds nu plots niet meer en nu gaat hij (net als ik) voor Lauren, Jindra en Hanne. Ik wacht op de ontgoocheling.
Is dat leedvermaak of medeleven dat ik proef? ;)
pi_157375634
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 02:22 schreef WhiteBeard het volgende:
Het is overigens wel jammer dat bijvoorbeeld bij De Efteling niemand op het idee komt om zanggroepen te formeren, zoals Gertjuh dat heeft gedaan in Belgie. Dan hebben we snel onze eigen dames die voor kinderen zingen
Maar Gertjuh heeft het niet bedacht he, K3 kwam toevallig aan en hij heeft het gekocht. En ok granted; uitgewerkt. Maar ik wil toch wel denken dat het succes aan de meiden erin kwam en dus (naar mijn gevoel) minder gaat worden naarmate er om de 3 jaar een wisseling van de wacht komt met eenzelfde shades of white.

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 02:22 schreef bogtrotter het volgende:
Ik zag iemand hier al over spreken als "het eerste seizoen van K3 zoekt K3". Wat mij betreft mag het echt ieder jaar opnieuw. Dan vind ik het niet zo erg om toch een jaartje naar Klavecimbeltje te kijken.
:Y :Y :Y :Y
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157375646
Kan er mij iemand zeggen waarin Hanne beter is dan Jindra? Qua persoonlijkheid, zang, looks en acteren komt Hanne niet tot haar enkels. Enige voordeel van Hanne is dat ze misschien wat braver en sympathieker is. Jindra moet roodharig worden en haar plaats innemen! :( :(

KUTSHOW
  zaterdag 7 november 2015 @ 02:32:00 #7
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_157375665
pi_157375672
Bwhahah als jij dat gezet heb hou ik voor eeuwig van je. *O*
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157375677
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 02:28 schreef berko13 het volgende:
Kan er mij iemand zeggen waarin Hanne beter is dan Jindra? Qua persoonlijkheid, zang, looks en acteren komt Hanne niet tot haar enkels. Enige voordeel van Hanne is dat ze misschien wat braver en sympathieker is. Jindra moet roodharig worden en haar plaats innemen! :( :(

KUTSHOW
Dat is ook gewoon niet uit te leggen. Ook afgelopen avond zat ze niet zuiver op de noten, maar dat krijg je als je in land woont waar als je boven het maaiveld komt je kop eraf gaat en middelmatigheid overblijft. Dat is zowel in Belgie als in Nederland het geval. In Belgie nog een graadje erger dan in Nederland.

Jindra's kop ging eraf toen ze met kop en schouders boven de anderen uitstak. Het is eigenlijk heel tragisch dat we in zulke landen wonen
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
  zaterdag 7 november 2015 @ 02:34:12 #10
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_157375681
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 02:33 schreef Poedelpoes het volgende:
Bwhahah als jij dat gezet heb hou ik voor eeuwig van je. *O*
I wish! Maar ik heb er oprecht niets mee te maken.

Te veel liefde.
pi_157375687
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 02:34 schreef bogtrotter het volgende:
Te veel liefde.
Aww :9 Ik wil de persinterviews trouwens wel lezen..ik las ergens dat Cactusje tot de 'zotteke' van de groep is benoemd. :{w
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157375697
Zelfs Demi en Suzan zongen beter dan Hanne en bewogen ook beter dan Hanne, maar daar gaat het in de Benelux niet over. Je moet gewoon middelmatig zijn, dan bereik je meer
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_157375727
Ik denk dat ze bij Studio 100 beseffen dat de nieuwe K3 sowieso geen succes zal worden, en ze daarom nu enkel voor publiekslievelingen hebben gekozen om nog 1 keer goed te cashen.
pi_157375736
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 02:43 schreef nick333 het volgende:
Ik denk dat ze bij Studio 100 beseffen dat de nieuwe K3 sowieso geen succes zal worden, en ze daarom nu enkel voor publiekslievelingen hebben gekozen om nog 1 keer goed te cashen.
Dan vind ik het jammer, als dat de reden is. Dan hadden ze gewoon de faves van de K3tjes kunnen kiezen. :N
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157375757
Hier kan Hanne niet aan tippen, echt niet

Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_157375780
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 02:43 schreef nick333 het volgende:
Ik denk dat ze bij Studio 100 beseffen dat de nieuwe K3 sowieso geen succes zal worden, en ze daarom nu enkel voor publiekslievelingen hebben gekozen om nog 1 keer goed te cashen.
Het eerste jaar zal nog wel gaan met die nieuwe K3 show met de oude K3 die daar nog een rol heeft, maar daarna gaat het kaarsje langzaam uit.
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_157375836
Als ze samen met Albertooo in de kerstshow zitten zal het awkward worden.

Maar inderdaad, ik zie deze drie niet ver komen.
pi_157375849
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 03:05 schreef nick333 het volgende:
Als ze samen met Albertooo in de kerstshow zitten zal het awkward worden.
Hahahah jaa die was zo Lauren fan :9~ :9~
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  zaterdag 7 november 2015 @ 03:11:10 #19
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_157375864
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2015 06:04 schreef Koen Crucke het volgende:

Dit is mijn voorkeur voor de volgende K3 meisje in de eerste plaats Lauren , dan Hanne en dan Jindra, stemmen maar

Nou, die man wist wel waar hij 't over had.
pi_157375879
Gert is echt een lafaard, tijdens dat optreden van K-L-H keek hij niet eens op.



Echt de laatste keer dat ik in zo'n commerciele zever trap.
pi_157376058
Net de show gezien. Alles begint met een goed liedje, dat blijft. 10000lb is top. Toch had ik lauren in de combis boven marthe, hoe leuk ik haar ook vind. Helikopterplatformpje moet ik gewoon niet en lisa was bij voorbaat kansloos. Toch gaat deze k3 het wel een poosje volhouden, want publieksfavoriet, ijzersterk team erachter en geen echt botsende karakters.
Hoewel het een rollercoaster was op tv vond ik de date toch de moeite waard :p Slaap wel allemaal
't Echte en 't ware!
pi_157376090
Met wat bier en de K3 hits op de achtergrond toch nog alle posts van deze avond doorgelezen, zouden ze bij Studio100 niet vrolijk van worden mochten ze dat even doorlezen.
Mooi om te zien dat er toch nog zijn die tot de conclusie komen dat er gekozen is voor de meest maakbare kanditaten.

Afsluiten met mijn favoriete gif van de avond.
pi_157376181
Jindra moet maken dat ze bijvoorbeeld in Engeland of de VS komt. In dat soort landen worden ambitie, gedrevenheid en willen winnen gewaardeerd. Niet in het armzalige Beneluxe waar als je met je hoofd boven het maaiveld uit komt je hoofd wordt afgehakt. Daarom is het met zang-, dans- en acteerkunst in de Benelux ook karig gesteld. Een kind op school wat telkens een 9 of meer haalt op wiskunde is de pineut van de klas en dikwijls onderwerp van pesten. Dat is ook gebeurd met Jindra toen bleek dat zij gewoon in alles de beste was om één van de K3 te worden. Een hele lastercampagne en pogingen tot karaktermoord kreeg ze over zich heen op sociale media. Die hele lastercampagne zegt echter niks over Jindra, maar alles over de bekrompen mentaliteit in onze doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg calvinistische Benelux. Het is eigenlijk diep triest voor echt talent als Jindra van Schaijk om in de Benelux geboren te worden. Je gesternte staat dan al bij voorbaat verkeerd. Een gemiste kans ook voor Studio 100 om aan meisjes te tonen dat amibitie, gedrevenheid en willen winnen goed is en niet verkeerd. Gert Verhulst koos de makkelijke weg van de middelmatigheid gesteund door een volk die middelmatigheid verkiest boven echt talent en daardoor rekent op weer een vette bankrekening en zo is de massa der middelmatigheid weer tevreden. Zo werd een zoektocht naar echt talent weer een zoektocht naar de middelmatigheid. Proficiat Studio 100 met deze educatieve blunder. Het is eigenlijk precies wat die journaliste van de Telegraaf TV op internet probeerde te zeggen "als zij het kunnen kan ik het ook". Met andere woorden K3 zijn moet eigenlijk geen reet voorstellen. Dat is wat we onze kinderen dus meegeven. Dus bij een volgende K3 zoekt kan Karin uit de Dorpsstraat 4 in Ons Dorp gewoon K3 worden. Ze moet alleen niet het talent van Jindra van Schaijk hebben want dan hakken we Karin's hoofd af. Stel je voor dat echt talent het zou winnen! Dan is het "als zij het kunnen, kan ik het ook" om zeep. Een volk van middelmatigheid en een Studio 100 van de middelmatigheid pikt dat niet.

Wat je bij K3 zoekt zag zie je ook bij Expeditie Robinson. Ook daar worden die personen die echt een Robinson zouden kunnen zijn weggewerkt. Uiteindelijk wint dan ook daar een middelmatig persoon die de titel Robinson niet waardig is, maar het middelmatige volk heeft weer het idee "als die het kan kan ik het ook".

Hetzelfde bij The Voice of Holland. Daarom dat de winnaars van die shows niet tot een glanzende carriere in The industry komen. Middelmatigheid alom in de lage landen

Bij The Voice nog de opmerking dat zelfs de coaches middelmatig zijn en internationaal geen moer voorstellen en waarom zou dat ook alweer zijn?. Dat is bij the Voice UK wel anders. De coaches in Nederland draaien niet eens als daar een echt talent staat of als die volgens hen te oud is

In Belgie kan je het zelfs vertalen naar het voetbal. Belgie heeft sinds lange tijd weer een goed elftal. De bondscoach heeft een goed team op poten gezet, WK kwartfinale en is zelfs nummer 1 op de FIFA ranglijst. Is men Marc Wilmots nu dankbaar voor zijn werk? Welnee, er wordt al uitgebreid aan de poten van zijn stoel gezaagd. Kom je boven het maaiveld uit? Afhakken die kop.

De manier waarop Jindra kansloos werd gemaakt om K3 Zoekt K3 te winnen zit in onze manier van tegen talent aan te kijken. en de manier waarop haar kop werd afgehakt zegt nogmaals niks over Jindra, maar alles over de middelmatigheid die het volk kennelijk graag ziet

[ Bericht 4% gewijzigd door WhiteBeard op 07-11-2015 05:48:14 ]
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_157376326
Wat betreft de post hiervoor, zie ook wat ik hier gisterenmiddag postte, over de 'grijze' deelnemers die bij TVOH zo ver komen: TAL / [The Voice of Holland 6] No one knows

En heeft Josje echt zo'n bikkelhard, kil karakter of lijkt dat maar zo? Er was gisterenavond geen enkele vorm van emotie te bekennen aan het hele mens, behalve dan die 'blij dat ik hiervan verlost ben'-smirk op d'r gezicht. Bah. :{

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2015 07:32:51 ]
pi_157376354
Keek net even dat 10000lb terug,maar wie van hun klinkt zoals Jindra? Want hoorde echt Jindra volgens mij tijdens het refrein.


Tevens rip k3.

Tevens ik werkte ergens waar heel de dag een k3 special op herhaling stond, en ik hoor nog vaak Karen:"het is heel graag gedaan!" Zeggen... wow das al 12 jaar geleden :o

[ Bericht 2% gewijzigd door Glitter_Aardbei op 07-11-2015 08:13:08 ]
pi_157376467
Nou. Na een goeie nacht slaap kan je met een objectievere kijk terugkijken op de heftige emotionele gebeurtenissen.
Om eerlijk te zijn kon ik Hanne en Klaatje deze keer ineens nauwelijks op valse noten betrappen. Hun stem voelde zelfs nieuwe meer zo fragiel aan, gaf niet meer het gevoel alsof ze henzelf door de nummers aan het heenworstelen waren en tegen elke nieuwe regel opzagen. De nieuwe nummers zijn zangtechnisch een pak makkelijker, maar de oude repertoire was in het begin van de show ook acceptabel gezongen.
Misschien gewoon wel op het juiste moment gepiekt, wie zal het zeggen waardoor het komt. Jindra had daarentegen haar slechtste avond, misschien expres verkloot omdat ze net als Josje kapot zal gaan eraan, misschien ook wel te hard haar best gedaan in alle vorige shows (die achteraf beslissingstechnisch geen drol voorstelden). We zullen het nooit weten.
Marthe en Lauren was mij om het even. Met beide beslissingen konden ze geen fout maken. De enige fout was ze dezelfde haarkleur geven want ze waren kandidaten #1 en #2 met afstand.
En wat was Klaasje (ja, ze verdient het om nu de bij die naam genoemd te worden) een bloedmooie wandelende barbiepop de hele avond zeg :@ . Enkel met haar als eyecandy brengt ze op dat vlak genoeg mee voor de hele groep.

Ik heb de nieuwe groep nu al enigszins geaccepteerd en ik ga ze op den duur ook wel in mijn hart kunnen sluiten. Het zijn stuk voor stuk knuffelbare schatjes en niks tegen hen.

Het is enkel jammer de manier waarop het is gegaan. Lange onnodige nepshows waar kansloze topwijven aan het lijntje zijn gehouden als kanonnenvoer zoals Suzan, Demi, Laura en zelfs een aantal die al met hun koffertje klaarstonden voor de bus en een week vrij hadden genomen in hun agenda, die na een uur weer werden werden weggestuurd. Met als toppunt het vernielen van Lisa's haar (net of ze in een schoorsteen vast had gezeten) en vernielen van Jindra's haar (veel te hard, strak en kil).

Maargoed, ik wil er niet te lang een nare nasmaak aan overhouden en ik wil vooruit kijken. Ik snap dat het bedrijfsleven nou eenmaal zo werkt, en ze de nieuwe schatjes gaan ons ook ongetwijfeld mooie momenten brengen. Daarnaast ik gun het de afvallers ondanks gebruikt te zijn dat ze hun tijdelijke hype/bekendheid maximaal kunnen benutten.

Kusje en knuffel voor iedereen. Nee geen verbasteringen van Klaasjes naam, echt kusje :* en echte knuffel *; .
pi_157376470
quote:
3s.gif Op zaterdag 7 november 2015 02:09 schreef Dirk het volgende:
Na K2 stonden zelfs versies met alle verschillende kandidaten op iTunes.
Omg, is er nog te komen aan die files?
pi_157376549
Dat was de meest waardeloze nacht in tijden. Komt overigens niet door K3, maar door de laatst overgebleven mug van het jaar. Heel lekker als je maar 5 uur om te slapen hebt :(

En dan ook nog wakker worden met de verschrikkelijke foto van het nieuwe trio. Nick333's posts maken dat dan wel weer enigszins goed moet ik zeggen. Maar ik blijf het echt verbazend vinden.
pi_157376565
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 08:03 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Nou. Na een goeie nacht slaap kan je met een objectievere kijk terugkijken op de heftige emotionele gebeurtenissen.
Om eerlijk te zijn kon ik Hanne en Klaatje deze keer ineens nauwelijks op valse noten betrappen. Hun stem voelde zelfs nieuwe meer zo fragiel aan, gaf niet meer het gevoel alsof ze henzelf door de nummers aan het heenworstelen waren en tegen elke nieuwe regel opzagen. De nieuwe nummers zijn zangtechnisch een pak makkelijker, maar de oude repertoire was in het begin van de show ook acceptabel gezongen.
Misschien gewoon wel op het juiste moment gepiekt, wie zal het zeggen waardoor het komt. Jindra had daarentegen haar slechtste avond, misschien expres verkloot omdat ze net als Josje kapot zal gaan eraan, misschien ook wel te hard haar best gedaan in alle vorige shows (die achteraf beslissingstechnisch geen drol voorstelden). We zullen het nooit weten.
Marthe en Lauren was mij om het even. Met beide beslissingen konden ze geen fout maken. De enige fout was ze dezelfde haarkleur geven want ze waren kandidaten #1 en #2 met afstand.
En wat was Klaasje (ja, ze verdient het om nu de bij die naam genoemd te worden) een bloedmooie wandelende barbiepop de hele avond zeg :@ . Enkel met haar als eyecandy brengt ze op dat vlak genoeg mee voor de hele groep.

Het is enkel jammer de manier waarop het is gegaan. Lange onnodige nepshows waar kansloze topwijven aan het lijntje zijn gehouden als kanonnenvoer zoals Suzan, Demi, Laura en zelfs een aantal die al met hun koffertje klaarstonden voor de bus en een week vrij hadden genomen in hun agenda, die na een uur weer werden werden weggestuurd. Met als toppunt het vernielen van Lisa's haar (net of ze in een schoorsteen vast had gezeten) en vernielen van Jindra's haar (veel te hard, strak en kil).

Zowaar een nuttige quote van je ;) Maar Lauren en Marthe is natuurlijk niet om het even. En ik vind persoonlijk 1 eyecandy wel aan de magere kant. Bovendien is dat in zo'n groepje volgens mij heel ongemakkelijk, als je 1 lekker wijf hebt en 2 minder mooie. Dat had je vroeger al op de basisschool. De chicks trokken allemaal naar elkaar toe.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2015 08:28:09 ]
pi_157376599
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 03:13 schreef nick333 het volgende:
Gert is echt een lafaard, tijdens dat optreden van K-L-H keek hij niet eens op.

[ afbeelding ]

Echt de laatste keer dat ik in zo'n commerciele zever trap.
Valt me toch ook echt tegen van kristel en Karen. (Josje nooit heel serieus genomen)
pi_157376628
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 08:24 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Zowaar een nuttige quote van je ;) Maar Lauren en Marthe is natuurlijk niet om het even. En ik vind persoonlijk 1 eyecandy wel aan de magere kant. Bovendien is dat in zo'n groepje volgens mij heel ongemakkelijk, als je 1 lekker wijf hebt en 2 minder mooie. Dat had je vroeger al op de basisschool. De chicks trokken allemaal naar elkaar toe.
Klaasje is niet eens eye candy man. Zeker een leuke meid maar ook wel een beetje 13 in een dozijn als je gaat vergelijken met wat er rondloopt op de campussen en hockeyclubs in Utrecht, Leiden, Maastricht, Groningen en Amsterdam (ik begreep dat Klaasje ook uit die wereld kwam).
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_157376629
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 08:03 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Nou. Na een goeie nacht slaap kan je met een objectievere kijk terugkijken op de heftige emotionele gebeurtenissen.
Om eerlijk te zijn kon ik Hanne en Klaatje deze keer ineens nauwelijks op valse noten betrappen. Hun stem voelde zelfs nieuwe meer zo fragiel aan, gaf niet meer het gevoel alsof ze henzelf door de nummers aan het heenworstelen waren en tegen elke nieuwe regel opzagen. De nieuwe nummers zijn zangtechnisch een pak makkelijker, maar de oude repertoire was in het begin van de show ook acceptabel gezongen.
Misschien gewoon wel op het juiste moment gepiekt, wie zal het zeggen waardoor het komt. Jindra had daarentegen haar slechtste avond, misschien expres verkloot omdat ze net als Josje kapot zal gaan eraan, misschien ook wel te hard haar best gedaan in alle vorige shows (die achteraf beslissingstechnisch geen drol voorstelden). We zullen het nooit weten.
Marthe en Lauren was mij om het even. Met beide beslissingen konden ze geen fout maken. De enige fout was ze dezelfde haarkleur geven want ze waren kandidaten #1 en #2 met afstand.
En wat was Klaasje (ja, ze verdient het om nu de bij die naam genoemd te worden) een bloedmooie wandelende barbiepop de hele avond zeg :@ . Enkel met haar als eyecandy brengt ze op dat vlak genoeg mee voor de hele groep.

Ik heb de nieuwe groep nu al enigszins geaccepteerd en ik ga ze op den duur ook wel in mijn hart kunnen sluiten. Het zijn stuk voor stuk knuffelbare schatjes en niks tegen hen.

Het is enkel jammer de manier waarop het is gegaan. Lange onnodige nepshows waar kansloze topwijven aan het lijntje zijn gehouden als kanonnenvoer zoals Suzan, Demi, Laura en zelfs een aantal die al met hun koffertje klaarstonden voor de bus en een week vrij hadden genomen in hun agenda, die na een uur weer werden werden weggestuurd. Met als toppunt het vernielen van Lisa's haar (net of ze in een schoorsteen vast had gezeten) en vernielen van Jindra's haar (veel te hard, strak en kil).

Maargoed, ik wil er niet te lang een nare nasmaak aan overhouden en ik wil vooruit kijken. Ik snap dat het bedrijfsleven nou eenmaal zo werkt, en ze de nieuwe schatjes gaan ons ook ongetwijfeld mooie momenten brengen. Daarnaast ik gun het de afvallers ondanks gebruikt te zijn dat ze hun tijdelijke hype/bekendheid maximaal kunnen benutten.

Kusje en knuffel voor iedereen. Nee geen verbasteringen van Klaasjes naam, echt kusje :* en echte knuffel *; .
Eens ! 100% eens ! _O_
pi_157376679
quote:
Bedankt! Maar hoe langer ik hier naar kijk, hoe belachelijker ik het vind dat ze Marthe en Lauren tegenover elkaar hebben gezet. Ik ga maar psychologie studeren.
pi_157376711
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 08:36 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Klaasje is niet eens eye candy man. Zeker een leuke meid maar ook wel een beetje 13 in een dozijn als je gaat vergelijken met wat er rondloopt op de campussen en hockeyclubs in Utrecht, Leiden, Maastricht, Groningen en Amsterdam (ik begreep dat Klaasje ook uit die wereld kwam).
Dan hebben we dus 0 chicks. :(

pi_157376736
Het is ook wel echt slim gepland van studio 100. Hanne en Marthe willen we er sowieso in, dus die laten we niet tegen elkaar staan. Hannes optredens waren de laatste weken matig, dus wellicht zou Lauren dat van haar winnen. Lauren dus niet tegen Hanne. In plaats daarvan verven we gewoon Lisa's haar spuuglelijk, zodat haar laatste troef (haar looks) ook verdwijnt.
Marthe hebben we de laatste 2 weken neer kunnen zetten als publiekslieveling, dus die moet een battle tegen Lauren kunnen winnen, die de laatste weken niet veel in beeld is geweest. Probleem opgelost.
pi_157376749
The Voice heeft zelfs de finale van K3zK3 verslagen qua kijkers.

Naar de show keken in Nederland gemiddeld 1.255.000 mensen. Het moment waarop de nieuwe groep bekend werd gemaakt werd bekeken gezien door 1.892.000 kijkers.

Ter vergelijking... Naar de finale van K2zK3 keken gemiddeld 2.449.000 mensen. Het marktaandeel was toen ook bijna 3x zo hoog
pi_157376780
klik om te spelen
pi_157376806
gfycats dan maar. imgur knipt steeds laatste stukje eraf.
http://gfycat.com/WickedComplexGavial
pi_157376820
Als het een troost is, rood haar is zo vreselijk moeilijk te onderhouden omdat je het er zo snel uitwast. Ik gok ook zomaar dat Lisa een spoeling heeft, dus even een head en shoulders/vitamine c masker en ze is het rood weer kwijt :)
pi_157376890
http://gfycat.com/AntiqueEarnestAntelopegroundsquirrel

Als iemand een manier weet om gfycats hier te embedden dan graag.
Of als iemand weet of je countrylocked youtubevids toch kan importeren in imgur dan zou dat ook veel schelen. Dan komen er sneller en een groter aantal gifjes :*
pi_157376921
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 09:01 schreef Banaanhangwagen het volgende:
gfycats dan maar. imgur knipt steeds laatste stukje eraf.
http://gfycat.com/WickedComplexGavial
Wow wat ziet Klaasje er daar leuk uit.
pi_157376926
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 08:50 schreef Maartenfr12 het volgende:
Het is ook wel echt slim gepland van studio 100. Hanne en Marthe willen we er sowieso in, dus die laten we niet tegen elkaar staan. Hannes optredens waren de laatste weken matig, dus wellicht zou Lauren dat van haar winnen. Lauren dus niet tegen Hanne. In plaats daarvan verven we gewoon Lisa's haar spuuglelijk, zodat haar laatste troef (haar looks) ook verdwijnt.
Marthe hebben we de laatste 2 weken neer kunnen zetten als publiekslieveling, dus die moet een battle tegen Lauren kunnen winnen, die de laatste weken niet veel in beeld is geweest. Probleem opgelost.
Het was al slim gespeeld van Studio100 vanaf het moment dat ze die stemprocedure hebben verzonnen. Ik begrijp nog steeds niet hoe je als stemmer van thuis uit enige invloed zou kunnen hebben gehad. In die zin maakte het helemaal niet uit wie tegen wie stond, er werden toch geen punten of volgorde bekendgemaakt.
  zaterdag 7 november 2015 @ 09:14:59 #43
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_157376929
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 02:33 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Dat is ook gewoon niet uit te leggen. Ook afgelopen avond zat ze niet zuiver op de noten, maar dat krijg je als je in land woont waar als je boven het maaiveld komt je kop eraf gaat en middelmatigheid overblijft. Dat is zowel in Belgie als in Nederland het geval. In Belgie nog een graadje erger dan in Nederland.

Jindra's kop ging eraf toen ze met kop en schouders boven de anderen uitstak. Het is eigenlijk heel tragisch dat we in zulke landen wonen
niet zuiver op de noten, dat hoort mijn peuter niet hoor :D
  zaterdag 7 november 2015 @ 09:23:26 #44
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_157376998
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 08:21 schreef Maartenfr12 het volgende:
Dat was de meest waardeloze nacht in tijden. Komt overigens niet door K3, maar door de laatst overgebleven mug van het jaar. Heel lekker als je maar 5 uur om te slapen hebt :(

En dan ook nog wakker worden met de verschrikkelijke foto van het nieuwe trio. Nick333's posts maken dat dan wel weer enigszins goed moet ik zeggen. Maar ik blijf het echt verbazend vinden.
sorry off topic, maar hier van de week ook twee muggen in huis gezien, maf.

On topic, nog steeds niet de moeite genomen om de luchtballonnen te zoeken en luisteren.
pi_157377010
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 09:14 schreef aswesleep het volgende:

[..]

Het was al slim gespeeld van Studio100 vanaf het moment dat ze die stemprocedure hebben verzonnen. Ik begrijp nog steeds niet hoe je als stemmer van thuis uit enige invloed zou kunnen hebben gehad. In die zin maakte het helemaal niet uit wie tegen wie stond, er werden toch geen punten of volgorde bekendgemaakt.
Dat ook ja. Al heb ik dus niet de volledige show gevolgd gister.
pi_157377030
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 09:23 schreef Marrije het volgende:

[..]

sorry off topic, maar hier van de week ook twee muggen in huis gezien, maf.

On topic, nog steeds niet de moeite genomen om de luchtballonnen te zoeken en luisteren.
Vond ik ook het minst leuke nummer van alle nieuwen die we hebben gehoord.
De andere 5 staan al de hele ochtend op repeat *O*
pi_157377042
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 09:23 schreef Marrije het volgende:

[..]

sorry off topic, maar hier van de week ook twee muggen in huis gezien, maf.

On topic, nog steeds niet de moeite genomen om de luchtballonnen te zoeken en luisteren.
Klimaatverandering he. ;) Ik heb zelf inmiddels de moeite genomen om een paar filmpjes terug te kijken, maar ik kan er niet naar kijken, sorry. Echt synchroon loopt het ook allemaal niet. Jindra, Lisa en Lauren hadden het 3 maanden geleden al beter gedaan.
pi_157377230
Uit 6000 kandidates is dit dus de beste zwartharige.



_O- _O- _O-

[ Bericht 3% gewijzigd door nick333 op 07-11-2015 10:00:32 ]
pi_157377247
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 09:46 schreef nick333 het volgende:
Uit 6000 kandidates is dit dus de beste zwartharige.

[ afbeelding ]

_O- _O- _O-
We kunnen er om lachen maar frustrerend is het wel natuurlijk.
pi_157377276
http://gfycat.com/ImmaterialMelodicHackee

Lieve Jindra, er ging iets mis maar wat ;( :N
pi_157377289
Ik kan me Klaasje niet voorstellen als "Zotte" tbh _O-

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157377383
Jammer dat lief en sympathiek onschuldig overkomen het heeft gewonnen van klasse en bakken talent (Klaasje vs Jindra)
op zoek naar iemand die handig is met proxies voor een kleine opdracht
pi_157377386
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 09:46 schreef nick333 het volgende:
Uit 6000 kandidates is dit dus de beste zwartharige.

[ afbeelding ]

_O- _O- _O-
Deal with it 8-)


Oh serieus je edits worden steeds erger _O-
pi_157377409
Zou me niks verbazen als er nog best wat achter die zogenaamd schattige facade schuil gaat. :+

Edit: was reactie op Poedelpoes.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2015 10:05:52 ]
pi_157377417
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 10:05 schreef female81 het volgende:
Zou me niks verbazen als er nog best wat achter die zogenaamd schattige facade schuil gaat.
Ben opzich best benieuwd naar het drama >:)
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157377437
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 10:06 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Ben opzich best benieuwd naar het drama >:)
Het lijkt me zo'n écht 'meisje-meisje', en dan met alle onhebbelijkheden en alles erop en eraan. Beetje kattig.
  zaterdag 7 november 2015 @ 10:10:43 #59
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_157377446
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 09:51 schreef Banaanhangwagen het volgende:
http://gfycat.com/ImmaterialMelodicHackee

Lieve Jindra, er ging iets mis maar wat ;( :N
Jindra daar is letterlijk deze vrouw: http://i.imgur.com/1Pvh7AR.gif

[ Bericht 5% gewijzigd door DumpTruck op 07-11-2015 10:14:55 (geen inline dom gifje) ]
Schapen zijn relax.
pi_157377451
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 10:10 schreef female81 het volgende:

[..]
Het lijkt me zo'n écht 'meisje-meisje', en dan met alle onhebbelijkheden en alles erop en eraan. Beetje kattig.
pi_157377452
Dit was alles wat er uit de show te halen was jongens, nog 1x een overzicht: Zat zo strak in elkaar allemaal dat er weinig gein werd getrapt (en dus geen flauwe gifjes).

http://gfycat.com/WickedComplexGavial
http://gfycat.com/AntiqueEarnestAntelopegroundsquirrel
http://gfycat.com/MediumWeightyBooby
http://gfycat.com/SillyWateryGrunion
http://gfycat.com/FrankGleefulGoosefish
http://gfycat.com/ImmaterialMelodicHackee
pi_157377487
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 09:14 schreef aswesleep het volgende:

[..]

Het was al slim gespeeld van Studio100 vanaf het moment dat ze die stemprocedure hebben verzonnen. Ik begrijp nog steeds niet hoe je als stemmer van thuis uit enige invloed zou kunnen hebben gehad. In die zin maakte het helemaal niet uit wie tegen wie stond, er werden toch geen punten of volgorde bekendgemaakt.
pi_157377503
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 10:10 schreef female81 het volgende:

[..]

Het lijkt me zo'n écht 'meisje-meisje', en dan met alle onhebbelijkheden en alles erop en eraan. Beetje kattig.
Denk juist dat Hanne een fel tantetje kan zijn :) Hoe dan ook, jammer van Jindra en Lisa.
pi_157377504
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 10:10 schreef female81 het volgende:
Het lijkt me zo'n écht 'meisje-meisje', en dan met alle onhebbelijkheden en alles erop en eraan. Beetje kattig.
We zullen t zien of deze groep ook een blonde dood sterft _O- Ik zie Hanne en Marthe wel een soort Karen en Kristel vriendschap vormen *;

En voor alle thirsty hetero mannen; een mooi momentje uit mn favorietje liedje. :W

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157377526
Kunnen we het over eens zijn dat dit het slechtste talentenjacht format ooit was? Als het 2e meest favoriete trio zomaar geschrapt wordt zonder uitleg klopt er iets niet. Als de winnaar van 3 groepsopdrachten in een groepswedstrijd niet wint, is er iets fout.
Ik ga nog een tijdje zuur blijven...
pi_157377587
pi_157377627
Het enige goede wat hier uit gaat voorkomen is het feit dat ons Klaasje snel zal verkassen naar de zuiderburen.🙆🏼
pi_157377684
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 10:30 schreef Sparkeltje het volgende:
Het enige goede wat hier uit gaat voorkomen is het feit dat ons Klaasje snel zal verkassen naar de zuiderburen.🙆🏼
Thank God for small favours.
"Hij lijkt 100% op de gemiddelde bear-pornoster" - Cairon
pi_157377723
Zouden vaders nou warmlopen voor dit trio? Het zijn gewoon drie kinderen die staan op te treden.
"Hij lijkt 100% op de gemiddelde bear-pornoster" - Cairon
pi_157377724
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 10:17 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

We zullen t zien of deze groep ook een blonde dood sterft _O- Ik zie Hanne en Marthe wel een soort Karen en Kristel vriendschap vormen *;

En voor alle thirsty hetero mannen; een mooi momentje uit mn favorietje liedje. :W

[ afbeelding ]
Dit was wel het hoogtepunt van de avond. Lisa O+
SOONY
pi_157377764


Nou, bij deze afscheid genomen van mijn jeugd en het K3 fandom. het was leuk. :W
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  zaterdag 7 november 2015 @ 10:40:42 #73
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_157377772
quote:
Echt die moeder WTF.
Schapen zijn relax.
pi_157377781
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 10:40 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Echt die moeder WTF.
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- :') :')
pi_157377815
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 10:40 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Echt die moeder WTF.
Ik had niet eens door dat het haar moeder was, dacht dat het een man was op die foto (een fan van het programma of een oom of zo). :X
pi_157377840
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 10:43 schreef female81 het volgende:

[..]

Ik had niet eens door dat het haar moeder was, dacht dat het een man was op die foto (een fan van het programma of een oom of zo). :X
Dit wordt te erg. Misschien is het zo duidelijker :') :')
pi_157377845
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 10:43 schreef female81 het volgende:
Ik had niet eens door dat het haar moeder was, dacht dat het een man was op die foto (een fan van het programma of een oom of zo).
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157377847
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 10:39 schreef Poedelpoes het volgende:
[ afbeelding ]

Nou, bij deze afscheid genomen van mijn jeugd en het K3 fandom. het was leuk. :W
Reactie dochter (7).
Mooi! Maar die heeft wel kort haar (Hanne).
pi_157377859
Rara wie staat op #1 bij youtube? Meeste views en likes.

pi_157377864
Reactie zoon (5)
Niet zo mooi. Maar die heeft wel dezelfde kleur haren (Hanne)
pi_157377878
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 10:48 schreef nick333 het volgende:
Rara wie staat op #1 bij youtube? Meeste views en likes.

[ afbeelding ]
Zouden ze dan toch de verkeerde naar huis gestuurd hebben, qua donkerharig aandeel binnen de groep?

Of ligt het gewoon aan het liedje?

Ik zit zelf trouwens steeds met dat regen-nummer in m'n hoofd. :)

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2015 10:51:01 ]
pi_157377932
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 10:50 schreef female81 het volgende:

[..]

Zouden ze dan toch de verkeerde naar huis gestuurd hebben, qua donkerharig aandeel binnen de groep?

Ze hebben echt wel bewust iets ingeleverd op looks/kwaliteit voor een makkelijker meegaand karakter en misschien voor de gehele knuffelgehalte vibe die de groep nu heeft. Ik had dezelfde keuze gemaakt in Studio100's schoenen, maar vanuit de positie van mij als liefhebber is het jammer ;(
pi_157377938
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 10:50 schreef female81 het volgende:
Zouden ze dan toch de verkeerde naar huis gestuurd hebben, qua donkerharig aandeel binnen de groep?

Of ligt het gewoon aan het liedje?

Ik zit zelf trouwens steeds met dat regen-nummer in m'n hoofd.
Ik denk dat het bij die aan de Lauren - Klaasje chmie ligt

en bijv. bij het laatste liedje aan het liedje maar de combinatie was gewoon ruk daar.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157377952
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 10:55 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Ik denk dat het bij die aan de Lauren - Klaasje chmie ligt

en bijv. bij het laatste liedje aan het liedje maar de combinatie was gewoon ruk daar.
Ook een goeie. Juist een reden om die chemie op te splitsen, anders gaan ze samenklitten steeds.
pi_157378007
Die Norah complot- theorie ga ik zo ook nog geloven, arm kind. Hanne riep maar; net ging het zo goed!
Ja net, precies. Te goed dus..wieberen. Oké ze was niet mijn favoriet maar slechter dan K was het toch ook niet?
  zaterdag 7 november 2015 @ 11:07:11 #86
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_157378087
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 11:01 schreef Sparkeltje het volgende:
Die Norah complot- theorie ga ik zo ook nog geloven, arm kind. Hanne riep maar; net ging het zo goed!
Ja net, precies. Te goed dus..wieberen. Oké ze was niet mijn favoriet maar slechter dan K was het toch ook niet?
Om eerlijk te zijn; en ik was/ben enorm pro Nora: Als het echt geen opzet was zong ze te veel, te vals, te hees. Klaasje is ook geen powerhouse maar die valt eerder weg dan negatief op in een driezang.
Schapen zijn relax.
pi_157378091
Meneer Spaghetti is een held. _O_ Die gaat Gert vandaag ook nog wel bellen denk ik.
pi_157378101
Mijn enige hoop rest nog op een computerfout waardoor enkel de smsjes meetelden. -O-
pi_157378138
Is er soms ook een vergelijking met mensen die GTST kijken en Klaasje? Of zitten hier fan van GTST😖
pi_157378146
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 11:08 schreef nick333 het volgende:
Mijn enige hoop rest nog op een computerfout waardoor enkel de smsjes meetelden. -O-


Het was een niet te winnen strijd. Domme geleuter ook over die rollende R van Marthe. :')
pi_157378166
Ik vind 10.000 Luchtballonnen eigenlijk een van de zwakkere nummers van gisteravond.
"Hij lijkt 100% op de gemiddelde bear-pornoster" - Cairon
pi_157378167
Wat betreft de voormalige k3.
Karen en Kristel allebei in het zwart (rouwkleur) en Josje super bont.
pi_157378174
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 10:50 schreef female81 het volgende:

[..]

Ik zit zelf trouwens steeds met dat regen-nummer in m'n hoofd. :)
Ja! Zo leuk dat een regengeklettergevoel hebben kunnen creëren met enkel een zangmelodie :)
pi_157378199
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 11:12 schreef amaranta het volgende:
Wat betreft de voormalige k3.
Karen en Kristel allebei in het zwart (rouwkleur) en Josje super bont.
Ja idd, wsl opgelucht bijna onder het juk van Gertje vandaan.
  zaterdag 7 november 2015 @ 11:18:31 #95
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_157378244
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 11:10 schreef Sparkeltje het volgende:
Is er soms ook een vergelijking met mensen die GTST kijken en Klaasje? Of zitten hier fan van GTST😖
Ìk kijk dat iets van 5x per jaar (dan kan ik prima bijblijven ;) ) en ik vind Kwanzaa helemaal niets dus.
Schapen zijn relax.
pi_157378261
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 11:18 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Ìk kijk dat iets van 5x per jaar (dan kan ik prima bijblijven ;) ) en ik vind Kwanzaa helemaal niets dus.
😹
pi_157378329
3,6 miljoen kijkers, waarvan 1,8 miljoen uit Vlaanderen.
"Hij lijkt 100% op de gemiddelde bear-pornoster" - Cairon
pi_157378363
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 10:43 schreef female81 het volgende:

[..]

Ik had niet eens door dat het haar moeder was, dacht dat het een man was op die foto (een fan van het programma of een oom of zo). :X
Je maakt een grapje toch? Dit is Gerard...
Kwak
pi_157378366
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 10:10 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Dit was alles wat er uit de show te halen was jongens, nog 1x een overzicht: Zat zo strak in elkaar allemaal dat er weinig gein werd getrapt (en dus geen flauwe gifjes).

http://gfycat.com/WickedComplexGavial
http://gfycat.com/AntiqueEarnestAntelopegroundsquirrel
http://gfycat.com/MediumWeightyBooby
http://gfycat.com/SillyWateryGrunion
http://gfycat.com/FrankGleefulGoosefish
http://gfycat.com/ImmaterialMelodicHackee





Het is me eindelijk gelukt :@
pi_157378394
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 10:49 schreef amaranta het volgende:
Reactie zoon (5)
Niet zo mooi. Maar die heeft wel dezelfde kleur haren (Hanne)
Kinderen zijn toch ook niet gek lijkt me. Die kunnen ook wel onderscheid maken tussen knap en minder knap.
pi_157378399
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 11:29 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Het is me eindelijk gelukt :@
Klaasje maakt wel echt heel veel goed moet ik zeggen. Eindelijk gifjes waar ik blij van wordt.
pi_157378414
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 11:33 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Klaasje maakt wel echt heel veel goed moet ik zeggen. Eindelijk gifjes waar ik blij van wordt.
Kusje van Kristel en een bank vooruit :*
pi_157378432
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 11:11 schreef showtimer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Het was een niet te winnen strijd. Domme geleuter ook over die rollende R van Marthe. :')
We gaan Marthe gewoon massaal van alle gifjes en foto's afknippen in de toekomst ;)
pi_157378448
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 11:35 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Kusje van Kristel en een bank vooruit
"Rappen" _O-
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157378468
Hopelijk gaat Kristel de juf spelen in de videoclip daarvan :o
pi_157378475
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 11:29 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Het is me eindelijk gelukt :@
Ik zie nu pas je onderste 2 gifjes. Waarom? Lauren? Waarom moest jij eruit?
  zaterdag 7 november 2015 @ 11:39:59 #107
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_157378483
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 11:29 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Je maakt een grapje toch? Dit is Gerard...
Nu je het zegt, denk ik het ook. Maar het feit dat we twijfelen zegt toch al genoeg.
(Insert grapje over een vrouw en een homosexuele man door de war halen)

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 11:35 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Kusje van Kristel en een bank vooruit :*
[ afbeelding ]
*purrs*
Schapen zijn relax.
pi_157378491
Hebben we eigenlijk één achtergrondfilmpje van Lauren gezien? In tegenstelling tot Hanne (Scoutsfilmpje bij auditie) en Marthe (gedoe met die broer :r). Het ging nooit om haar persoon, enkel over haar rol in Galaxy Park.

pi_157378517
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 11:39 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Ik zie nu pas je onderste 2 gifjes. Waarom? Lauren? Waarom moest jij eruit?
ja, ik het kostte een paar keer editten tot het lukte.
pi_157378562
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 11:36 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

We gaan Marthe gewoon massaal van alle gifjes en foto's afknippen in de toekomst ;)
Haha, ik kwam net dit tegen:
quote:
Nog even dit: volgens Gert heb je een droevige blik. Zou je daar iets aan laten veranderen, mocht dat nodig zijn?
<<Vóór K3 besteedde ik weinig tijd aan mijn uiterlijk. Ik gebruikte zelfs geen schmink. Nu doe ik dat wel en dat is op zich al een grote verandering voor mij. Mijn ooghoeken hangen wat naar beneden, ja. Stel nu dat ze me vragen om een kleine ooglift te laten doen, dan zou ik dat wel doen ja. Als ik daardoor vrolijker op de foto sta, waarom niet?>>
Dat staat dus gewoon al in een contractje. _O-
pi_157378596
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 11:39 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Nu je het zegt, denk ik het ook. Maar het feit dat we twijfelen zegt toch al genoeg.
(Insert grapje over een vrouw en een homosexuele man door de war halen)

[..]

*purrs*
Ik snap de twijfel niet :+ het is gewoon gerards jasje :D
Kwak
pi_157378628
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 11:45 schreef showtimer het volgende:

[..]

Haha, ik kwam net dit tegen:

[..]

Dat staat dus gewoon al in een contractje. _O-
Haha geweldig. Ook gewoon op je 19de een ooglift, genius.

Maar goed, blijkbaar vind studio 100 het dus toch wél belangrijk. Des te onbegrijpelijker dat ze dus niet voor Lauren gekozen hebben. Denk dat Gert nu al spijt heeft.
pi_157378905
Jammer dat je geen karakters kan opereren.😔
  zaterdag 7 november 2015 @ 12:24:53 #114
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_157379055
Het was de avond van Klaasje. Maar ze zag er erg moe uit, het arme meiske kan niet eens uitslapen. Moet gelijk aan de bak voor de centjes van Gert.
pi_157379060
quote:
“Nieuwe meisjes K3 zijn sexy genoeg voor de vaders”
Hoe sexy zijn de nieuwe meisjes van K3? Onze reporter vroeg het aan acteur Koen De Bouw. "Sexy genoeg", klinkt het. Al heeft de favoriete finaliste van De Bouw het niet gehaald. Wie dat was? "Jindra", aldus De Bouw die haar naam toch even moest navragen. "Ik denk dat ze te goed was, ze bracht het geheel uit evenwicht."

http://deredactie.be/cm/v(...)477?playlist=7.39637
pi_157379077
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 12:24 schreef Boca_Raton het volgende:
Het was de avond van Klaasje. Maar ze zag er erg moe uit, het arme meiske kan niet eens uitslapen. Moet gelijk aan de bak voor de centjes van Gert.
Wat zou het maandloon zijn dat zij opstrijken??
  zaterdag 7 november 2015 @ 12:27:12 #117
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_157379085
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 12:26 schreef berko13 het volgende:

[..]

Wat zou het maandloon zijn dat zij opstrijken??
Ik denk niet veel. Echt niet veel. Het zullen wurgcontracten zijn.
  Miss 200.000.000! zaterdag 7 november 2015 @ 12:30:06 #118
367000 roos94
pi_157379119
Dat gehaat op Marthe is echt zo belachelijk. Blijkbaar vinden veel mensen haar wél leuk, anders zat ze nu niet in k3.
pi_157379137
Ik vond Josje er trouwens op het laatst bij het dankwoord er wat verloren bij staan tussen de andere 2. Ik heb altijd het gevoel gehad dat K3 vooral om Karen en Kristel draaide en dat werd gister wel duidelijk vond ik.
pi_157379148
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 12:30 schreef roos94 het volgende:
Dat gehaat op Marthe is echt zo belachelijk. Blijkbaar vinden veel mensen haar wél leuk, anders zat ze nu niet in k3.
Is het nu Marthe in plaats van Jindra? :') Echt, wat een kinderachtige figuren heb je er toch bij.
pi_157379183
De vraag is wanneer Joop van den Ende/RTL/Ketnet Jindra, Demi en Lauren contracteren en zo een killer combination vormen.
't Echte en 't ware!
pi_157379184
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 12:32 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Is het nu Marthe in plaats van Jindra? :') Echt, wat een kinderachtige figuren heb je er toch bij.
kijkers voelen zich genaaid, niet goed want dan krijg je dit. Marthe en Hanne lijken me wel oprechte karakters.
pi_157379191
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 12:30 schreef roos94 het volgende:
Dat gehaat op Marthe is echt zo belachelijk. Blijkbaar vinden veel mensen haar wél leuk, anders zat ze nu niet in k3.
Veel mensen vonden haar leuk omdat ze twee keer haar solo goed bracht en ze beter was dan Lisa. En omdat ze emo-momentjes kreeg en zo gepushed werd. Bijna iedereen verwachtte dat Lauren rood ging worden, maar nu zie je na de finale dat de keuze tussen Lauren en Marthe echt 50/50 was. Als Lauren de afgelopen weken evenveel kansen had gekregen had zij het echt kunnen worden. Dat is zo zuur voor een meisje die haar laatste hoop op een zangcarriere hierop gevestigd had. En zuur voor de liefhebbers.
pi_157379197
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 12:24 schreef berko13 het volgende:
Hoe sexy zijn de nieuwe meisjes van K3? Onze reporter vroeg het aan acteur Koen De Bouw. "Sexy genoeg", klinkt het. Al heeft de favoriete finaliste van De Bouw het niet gehaald. Wie dat was? "Jindra", aldus De Bouw die haar naam toch even moest navragen. "Ik denk dat ze te goed was, ze bracht het geheel uit evenwicht."
pi_157379215
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 12:30 schreef roos94 het volgende:
Dat gehaat op Marthe is echt zo belachelijk. Blijkbaar vinden veel mensen haar wél leuk, anders zat ze nu niet in k3.
Korreltje zout erbij graag. Echte haat mag richting het team voor het samenstellen van de duo's en de haarkleuren. :P
pi_157379221
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 12:27 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ik denk niet veel. Echt niet veel. Het zullen wurgcontracten zijn.
Heel weinig inderdaad. De contracten worden voor de bootcamp al getekend om 'de wet van vraag en aanbod' maximaal uit te buiten.
Josje scheen aan het begin een slordige 30.000 per jaar te krijgen.
  zaterdag 7 november 2015 @ 12:40:30 #127
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_157379254
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 12:38 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Heel weinig inderdaad. De contracten worden voor de bootcamp al getekend om 'de wet van vraag en aanbod' maximaal uit te buiten.
Josje scheen aan het begin een slordige 30.000 per jaar te krijgen.
30.000 Euro wat een aanfluiting zeg. Ze heeft die hele groep gered. En vrije tijd is er nauwelijks bij, dat verklapte het dochtertje van Kristel gisteravond wel toen ze zei dat mama nooit thuis was.
pi_157379272
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 12:40 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

30.000 Euro wat een aanfluiting zeg. Ze heeft die hele groep gered. En vrije tijd is er nauwelijks bij, dat verklapte het dochtertje van Kristel gisteravond wel toen ze zei dat mama nooit thuis was.
Josje heeft er heel wat voor moeten slikken.
pi_157379341
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 12:42 schreef Sparkeltje het volgende:

[..]

Josje heeft er heel wat voor moeten slikken.
Letterlijk of figuurlijk? Sorry. :@
pi_157379379
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 12:35 schreef Japepk het volgende:
De vraag is wanneer Joop van den Ende/RTL/Ketnet Jindra, Demi en Lauren contracteren en zo een killer combination vormen.
pi_157379390
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 12:47 schreef showtimer het volgende:

[..]

Letterlijk of figuurlijk? Sorry. :@
Ja, ik dacht ook al na het verzenden.. Oeps.
  zaterdag 7 november 2015 @ 12:51:58 #132
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_157379398
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 11:40 schreef nick333 het volgende:
Hebben we eigenlijk één achtergrondfilmpje van Lauren gezien? In tegenstelling tot Hanne (Scoutsfilmpje bij auditie) en Marthe (gedoe met die broer :r). Het ging nooit om haar persoon, enkel over haar rol in Galaxy Park.

[ afbeelding ]
Nu wordt ze psycholoog en zien we dit soort gifjes nooit meer terug ;(
In plaats daarvan moeten we naar Hanne kijken :N
Had Lauren gewoon rood gemaakt en dan M, K en L als samenstelling.
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_157379402
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 12:40 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

30.000 Euro wat een aanfluiting zeg. Ze heeft die hele groep gered. En vrije tijd is er nauwelijks bij, dat verklapte het dochtertje van Kristel gisteravond wel toen ze zei dat mama nooit thuis was.
Even opgezocht. 3.400 euro bruto per maand in het begin.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 7 november 2015 @ 12:53:38 #134
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_157379421
Met Lauren en Lisa erbij hadden de vaders meer plezier gehad.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_157379546
Nou, even mijn terugblik.

Geen verrassend resultaat, desondanks toch zeer teleurstellend. Dat het publiek voor grijze middelmaat kiest is bekend, ik had echter meer gehoopt en eigenlijk ook verwacht van een commercieel bedrijf als Studio 100. Nu zitten ze met de combinatie die de twee zwakste stemmen, de twee minst knappe koppies en de minste ervaring herbergt.

Voor mij persoonlijk is de conclusie in ieder geval al duidelijk. Mijn K3 periode loopt dus van de eerste aflevering van K3 zoekt K3 tot de laatste. :P
Daarvoor nooit iets met K3 gehad, kende misschien 1 of 2 liedjes van ze. Toen viel ik per toeval in de eerste auditie-aflevering en werd ik gegrepen. Ik heb al lange tijd niet meer zo meegeleefd met een tv-show. Daarvoor moet je denk ik terug naar The Voice 1 ofzo. Destijds was ik ook altijd actief op dit sub-forum, dat was nu voor het eerst in jaren weer zo. Leefde ook echt naar de vrijdagavonden toe. :@ :D

Maar gisteren tijdens het laatste optreden van de avond, en het eerste van de officiële nieuwe K3, werd mijn mening bevestigd. Ik vind dit trio he-le-maal niets. Weinig indrukwekkende zang, weinig uitgesproken karakters en weinig eye-candy. Dus vanaf nu houd ik ook weer op met het te volgen.

Ik heb het programma dus wel met erg veel plezier gevolgd, al heb ik er achteraf wel heel veel aanmerkingen op. Vooral dat het wel ontzettend voorspelbaar en ook oneerlijk was qua opzet. Werkelijk nooit een verrassing in enige vorm tijdens de liveshows. Teveel kandidates liepen erbij puur als opvulling terwijl ze nooit ook maar enige kans hebben gemaakt op een plaatsje in K3.

Beste voorbeelden hiervan zijn Demi, Lisa en op iets andere manier Lauren.

Demi spreekt voor zich, was een geweldige kandidaat waar twijfels over heersten of ze wel bij K3 paste. Volgens mij heeft ze zich beter geprofileerd op dat vlak dan men ooit had kunnen denken en nog vliegt ze er zonder onderbouwing uit. Altijd kansloos geweest dus, wat ze ook had gedaan.

Lauren is echt keihard genaaid. Die had zeker kans gemaakt maar is gewoon totaal buiten beeld gehouden. Nooit de kans gekregen zich te profileren met bijv. een solo.
Gert/Studio 100 tegen Lauren: "Ja, je bent echt een geweldige kandidate, dus je mag steeds direct door naar de volgende ronde zonder moeite te hoeven doen voor een solo. Oh, alleen je verliest uiteindelijk wel van de kandidate die zich door die solo's juist tot publieksfavoriet heeft kunnen ontwikkelen. Sorry he. Maar bedankt voor het meedoen hoor."

En natuurlijk Lisa. Ik zei het gisteren al, als ik in haar schoenen had gestaan had ik de eer aan mezelf gehouden en niet deelgenomen aan de finale gisteravond. Dit was gewoon respectloos hoe er met haar is omgegaan en daar zou ik vriendelijk voor hebben bedankt. Letterlijk 0% kans had ze. En dat was van tevoren al duidelijk toen ze met dat achterlijk rode kapsel als kanonnenvoer tegenover Hanne werd geplaatst. Dit moet voor haarzelf ook kristalhelder zijn geweest. Sprekend voorbeeld is de uitslag gisteren. Beginnen ze met de roodharige. Spanning opbouwen voor het noemen van de naam... Ja, uh... gasten: tuurlijk won Hanne daar. Want als Lisa won waren de andere twee winnaars ook gelijk bekend aangezien Lisa maar in 1 trio zat in de finaleronde... :') :{w
Uiteraard heeft Studio 100 het volste recht haar eigen favoriete trio te kiezen, maar dan heeft Lisa ook het volste recht te bedanken voor de 'eer' als programmavulling te dienen. Ik had ze het lekker zelf uit laten zoeken verder, dit is toch je eer te na?

De strijd tussen Jindra en Kopje was ik nog het meest benieuwd naar, maar daar moet ik eerlijk zeggen dat Jindra gisteren haar minste dag had. Ik vond haar ontzettend hyper in de optredens. Alsof ze XTC op had. Zag ook een sprekende gif langskomen daarvan, ogen wagenwijd open, stuiterend over dat podium. Vond ook dat ze het meest van alle kandidaten vooral bezig leek te zijn met te bedenken wat ook alweer de volgende dansbeweging was.
Dus helaas, want ik blijf haar helemaal niets vinden, maar Baasje was de terechte winnaar in die strijd.

Qua eye-candy ga ik het meest Lauren missen. Gisteren in die hotpants bij dat soldatenlied (topliedje trouwens!) en in die gouden broek bij "de kut van de juf" of hoe het ook maar heten mocht. Lekker wijf die Lauren. :9

Overigens wel bizar hoeveel nummers de kandidates voor gisteren hebben moeten instuderen.
Ieder 1 voor die eerste 'battle' (waar dat ook goed voor mocht zijn, meest nutteloze programmaonderdeel vond ik dat).
Ieder 4 voor de eerste trio-ronde.
En aangezien het niet bekend was (nou ja...) welke 5 er naar de finale-ronde zouden gaan, nogmaals 4 voor die ronde.
En allemaal hebben ze 10.000 luchtballonnen moeten instuderen voor als ze zouden winnen. Dus nog 1 nummer (weer ieder in 4 verschillende trio's).
Maakt dus 10 nummers in 13 combinaties voor iedere kandidate om in 1 week in te studeren. :o

Afrondend. Ik heb me prima vermaakt de afgelopen tijd met dit programma, ook leuk weer hier op het forum. Dank allen. En voor wie deze K3 wel leuk vindt, veel plezier met volgen. Ik laat het verder weer aan me voorbij gaan. :W

[ Bericht 0% gewijzigd door UltraR op 07-11-2015 13:24:10 ]
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_157379619
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 12:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Met Lauren en Lisa erbij hadden de vaders meer plezier gehad.
Voor zover ooit serieus sprake geweest van een uitgebreid papa-publiek, zijn ze die aanhang nu in ieder geval kwijt.

Maar volgens mij was dat sowieso al meer een media-grapje dat niet gebaseerd was op statistisch materiaal.

Ikzelf ben in ieder geval teleurgesteld.
pi_157379637
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 13:02 schreef UltraR het volgende:
Nou, even mijn terugblik.

Geen verrassend resultaat, desondanks toch zeer teleurstellend. Dat het publiek voor grijze middelmaat kiest is bekend, ik had echter meer gehoopt en eigenlijk ook verwacht van een commercieel bedrijf als Studio 100. Nu zitten ze met de combinatie die de twee zwakste stemmen, de twee minst knappe koppies en de minste ervaring herbergt.

Voor mij persoonlijk is de conclusie in ieder geval al duidelijk. Mijn K3 periode loopt dus van de eerste aflevering van K3 zoekt K3 tot de laatste. :P
Daarvoor nooit iets met K3 gehad, kende misschien 1 of 2 liedjes van ze. Toen viel ik per toeval in de eerste auditie-aflevering en werd ik gegrepen. Ik heb al lange tijd niet meer zo meegeleefd met een tv-show. Daarvoor moet je denk ik terug naar The Voice 1 ofzo. Destijds was ik ook altijd actief op dit sub-forum, dat was nu voor het eerst in jaren weer zo. Leefde ook echt naar de vrijdagavonden toe. :@ :D

Maar gisteren tijdens het laatste optreden van de avond, en het eerste van de officiële nieuwe K3, werd mijn mening bevestigd. Ik vind dit trio he-le-maal niets. Weinig indrukwekkende zang, weinig uitgesproken karakters en weinig eye-candy. Dus vanaf nu houd ik ook weer op met het te volgen.

Ik heb het programma dus wel met erg veel plezier gevolgd, al heb ik er achteraf wel heel veel aanmerkingen op. Vooral dat het wel ontzettend voorspelbaar en ook oneerlijk was qua opzet. Werkelijk nooit een verrassing in enige vorm tijdens de liveshows. Teveel kandidates liepen erbij puur als opvulling terwijl ze nooit ook maar enige kans hebben gemaakt op een plaatsje in K3.

Beste voorbeelden hiervan zijn Demi, Lisa en op iets andere manier Lauren.

Demi spreekt voor zich, was een geweldige kandidaat waar twijfels over heersten of ze wel bij K3 paste. Volgens mij heeft ze zich beter geprofileerd op dat vlak dan men ooit had kunnen denken en nog vliegt ze er zonder onderbouwing uit. Altijd kansloos geweest dus, wat ze ook had gedaan.

Lauren is echt keihard genaaid. Die had zeker kans gemaakt maar is gewoon totaal buiten beeld gehouden. Nooit de kans gekregen zich te profileren met bijv. een solo.
Gert/Studio 100 tegen Lauren: "Ja, je bent echt een geweldige kandidate, dus je mag steeds direct door naar de volgende ronde zonder moeite te hoeven doen voor een solo. Oh, alleen je verliest uiteindelijk wel van de kandidate die zich door die solo's juist tot publieksfavoriet heeft kunnen ontwikkelen. Sorry he. Maar bedankt voor het meedoen hoor."

En natuurlijk Lisa. Ik zei het gisteren al, als ik in haar schoenen had gestaan had ik de eer aan mezelf gehouden en niet deelgenomen aan de finale gisteravond. Dit was gewoon respectloos hoe er met haar is omgegaan en daar zou ik vriendelijk voor hebben bedankt. Letterlijk 0% kans had ze. En dat was van tevoren al duidelijk toen ze met dat achterlijk rode kapsel als kanonnenvoer tegenover Hanne werd geplaatst. Dit moet voor haarzelf ook kristalhelder zijn geweest. Sprekend voorbeeld is de uitslag gisteren. Beginnen ze met de roodharige. Spanning opbouwen voor het noemen van de naam... Ja, uh... gasten: tuurlijk won Hanne daar. Want als Lisa won waren de andere twee winnaars ook gelijk bekend aangezien Lisa maar in 1 trio zat in de finaleronde... :') :{w
Uiteraard heeft Studio 100 het volste recht haar eigen favoriete trio te kiezen, maar dan heeft Lisa ook het volste recht te bedanken voor de 'eer' als programmavulling te dienen. Ik had ze het lekker zelf uit laten zoeken verder, dit is toch je eer te na?

De strijd tussen Jindra en Kopje was ik nog het meest benieuwd naar, maar daar moet ik eerlijk zeggen dat Jindra gisteren haar minste dag had. Ik vond haar ontzettend hyper in de optredens. Alsof ze XTC op had. Zag ook een sprekende gif langskomen daarvan, ogen wagenwijd open, stuiterend over dat podium. Vond ook dat ze het meest van alle kandidaten vooral bezig leek te zijn met te bedenken wat ook alweer de volgende dansbeweging was.
Dus helaas, want ik blijf haar helemaal niets vinden, maar Baasje was de terechte winnaar in die strijd.

Qua eye-candy ga ik het meest Lauren missen. Gisteren in die hotpants bij dat soldatenlied en in die gouden broek bij "de kut van de juf" of hoe het ook maar heten mocht. Lekker wijf die Lauren. :9

Overigens wel bizar hoeveel nummers de kandidates voor gisteren hebben moeten instuderen.
Ieder 1 voor die eerste 'battle' (waar dat ook goed voor mocht zijn, meest nutteloze programmaonderdeel vond ik dat).
Ieder 4 voor de eerste trio-ronde.
En aangezien het niet bekend was (nou ja...) welke 5 er naar de finale-ronde zouden gaan, nogmaals 4 voor die ronde.
En allemaal hebben ze 10.000 luchtballonnen moeten instuderen voor als ze zouden winnen. Dus nog 1 nummer (weer ieder in 4 verschillende trio's).
Maakt dus 10 nummers in 13 combinaties voor iedere kandidate om in 1 week in te studeren. :o

Afrondend. Ik heb me prima vermaakt de afgelopen tijd met dit programma, ook leuk weer hier op het forum. Dank allen. En voor wie deze K3 wel leuk vindt, veel plezier met volgen. Ik laat het verder weer aan me voorbij gaan. :W
Ik zou het geschreven kunnen hebben. Dank wegwijs. _O_
pi_157379663
Zojuist telefonisch gesproken met RTL Nieuws.
"Hij lijkt 100% op de gemiddelde bear-pornoster" - Cairon
pi_157379727
quote:
6s.gif Op zaterdag 7 november 2015 13:10 schreef Gellarboy het volgende:
Zojuist telefonisch gesproken met RTL Nieuws.
*O*
Hou ons op de hoogte wanneer je waar te horen bent.
pi_157379812
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 12:35 schreef Japepk het volgende:
De vraag is wanneer Joop van den Ende/RTL/Ketnet Jindra, Demi en Lauren contracteren en zo een killer combination vormen.
Please ja. Ik kan me niet voorstellen dat Lauren met haar stem en stage pressence haar leven lang als psycholoog wilt slijten.

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 13:02 schreef UltraR het volgende:
Maar gisteren tijdens het laatste optreden van de avond, en het eerste van de officiële nieuwe K3, werd mijn mening bevestigd. Ik vind dit trio he-le-maal niets. Weinig indrukwekkende zang, weinig uitgesproken karakters en weinig eye-candy. Dus vanaf nu houd ik ook weer op met het te volgen.
Jep! Helemaal gelijk ik vind het ook mooi geweest. Fijn dat ik de echte K3 (en K3 1.2) heb mogen meemaken.



quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 13:02 schreef UltraR het volgende:
ua eye-candy ga ik het meest Lauren missen. Gisteren in die hotpants bij dat soldatenlied en in die gouden broek bij "de kut van de juf" of hoe het ook maar heten mocht. Lekker wijf die Lauren.
"Kut van de juf" _O-

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 13:02 schreef UltraR het volgende:
Afrondend. Ik heb me prima vermaakt de afgelopen tijd met dit programma, ook leuk weer hier op het forum. Dank allen. En voor wie deze K3 wel leuk vindt, veel plezier met volgen. Ik laat het verder weer aan me voorbij gaan.
^O^ Sluit ik me bij aan!
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157380059
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 13:02 schreef UltraR het volgende:
Nou, even mijn terugblik.

Geen verrassend resultaat, desondanks toch zeer teleurstellend. Dat het publiek voor grijze middelmaat kiest is bekend, ik had echter meer gehoopt en eigenlijk ook verwacht van een commercieel bedrijf als Studio 100. Nu zitten ze met de combinatie die de twee zwakste stemmen, de twee minst knappe koppies en de minste ervaring herbergt.

Voor mij persoonlijk is de conclusie in ieder geval al duidelijk. Mijn K3 periode loopt dus van de eerste aflevering van K3 zoekt K3 tot de laatste. :P
Daarvoor nooit iets met K3 gehad, kende misschien 1 of 2 liedjes van ze. Toen viel ik per toeval in de eerste auditie-aflevering en werd ik gegrepen. Ik heb al lange tijd niet meer zo meegeleefd met een tv-show. Daarvoor moet je denk ik terug naar The Voice 1 ofzo. Destijds was ik ook altijd actief op dit sub-forum, dat was nu voor het eerst in jaren weer zo. Leefde ook echt naar de vrijdagavonden toe. :@ :D

Maar gisteren tijdens het laatste optreden van de avond, en het eerste van de officiële nieuwe K3, werd mijn mening bevestigd. Ik vind dit trio he-le-maal niets. Weinig indrukwekkende zang, weinig uitgesproken karakters en weinig eye-candy. Dus vanaf nu houd ik ook weer op met het te volgen.

Ik heb het programma dus wel met erg veel plezier gevolgd, al heb ik er achteraf wel heel veel aanmerkingen op. Vooral dat het wel ontzettend voorspelbaar en ook oneerlijk was qua opzet. Werkelijk nooit een verrassing in enige vorm tijdens de liveshows. Teveel kandidates liepen erbij puur als opvulling terwijl ze nooit ook maar enige kans hebben gemaakt op een plaatsje in K3.

Beste voorbeelden hiervan zijn Demi, Lisa en op iets andere manier Lauren.

Demi spreekt voor zich, was een geweldige kandidaat waar twijfels over heersten of ze wel bij K3 paste. Volgens mij heeft ze zich beter geprofileerd op dat vlak dan men ooit had kunnen denken en nog vliegt ze er zonder onderbouwing uit. Altijd kansloos geweest dus, wat ze ook had gedaan.

Lauren is echt keihard genaaid. Die had zeker kans gemaakt maar is gewoon totaal buiten beeld gehouden. Nooit de kans gekregen zich te profileren met bijv. een solo.
Gert/Studio 100 tegen Lauren: "Ja, je bent echt een geweldige kandidate, dus je mag steeds direct door naar de volgende ronde zonder moeite te hoeven doen voor een solo. Oh, alleen je verliest uiteindelijk wel van de kandidate die zich door die solo's juist tot publieksfavoriet heeft kunnen ontwikkelen. Sorry he. Maar bedankt voor het meedoen hoor."

En natuurlijk Lisa. Ik zei het gisteren al, als ik in haar schoenen had gestaan had ik de eer aan mezelf gehouden en niet deelgenomen aan de finale gisteravond. Dit was gewoon respectloos hoe er met haar is omgegaan en daar zou ik vriendelijk voor hebben bedankt. Letterlijk 0% kans had ze. En dat was van tevoren al duidelijk toen ze met dat achterlijk rode kapsel als kanonnenvoer tegenover Hanne werd geplaatst. Dit moet voor haarzelf ook kristalhelder zijn geweest. Sprekend voorbeeld is de uitslag gisteren. Beginnen ze met de roodharige. Spanning opbouwen voor het noemen van de naam... Ja, uh... gasten: tuurlijk won Hanne daar. Want als Lisa won waren de andere twee winnaars ook gelijk bekend aangezien Lisa maar in 1 trio zat in de finaleronde... :') :{w
Uiteraard heeft Studio 100 het volste recht haar eigen favoriete trio te kiezen, maar dan heeft Lisa ook het volste recht te bedanken voor de 'eer' als programmavulling te dienen. Ik had ze het lekker zelf uit laten zoeken verder, dit is toch je eer te na?

De strijd tussen Jindra en Kopje was ik nog het meest benieuwd naar, maar daar moet ik eerlijk zeggen dat Jindra gisteren haar minste dag had. Ik vond haar ontzettend hyper in de optredens. Alsof ze XTC op had. Zag ook een sprekende gif langskomen daarvan, ogen wagenwijd open, stuiterend over dat podium. Vond ook dat ze het meest van alle kandidaten vooral bezig leek te zijn met te bedenken wat ook alweer de volgende dansbeweging was.
Dus helaas, want ik blijf haar helemaal niets vinden, maar Baasje was de terechte winnaar in die strijd.

Qua eye-candy ga ik het meest Lauren missen. Gisteren in die hotpants bij dat soldatenlied (topliedje trouwens!) en in die gouden broek bij "de kut van de juf" of hoe het ook maar heten mocht. Lekker wijf die Lauren. :9

Overigens wel bizar hoeveel nummers de kandidates voor gisteren hebben moeten instuderen.
Ieder 1 voor die eerste 'battle' (waar dat ook goed voor mocht zijn, meest nutteloze programmaonderdeel vond ik dat).
Ieder 4 voor de eerste trio-ronde.
En aangezien het niet bekend was (nou ja...) welke 5 er naar de finale-ronde zouden gaan, nogmaals 4 voor die ronde.
En allemaal hebben ze 10.000 luchtballonnen moeten instuderen voor als ze zouden winnen. Dus nog 1 nummer (weer ieder in 4 verschillende trio's).
Maakt dus 10 nummers in 13 combinaties voor iedere kandidate om in 1 week in te studeren. :o

Afrondend. Ik heb me prima vermaakt de afgelopen tijd met dit programma, ook leuk weer hier op het forum. Dank allen. En voor wie deze K3 wel leuk vindt, veel plezier met volgen. Ik laat het verder weer aan me voorbij gaan. :W
Superlatieven schieten tekort voor deze briljante, fenomenale analyse van het programma. Als ik je nog 1 tip mag geven: hou Karen en Kristel in de gaten, zijn echt fantastische vrouwen die alle credits verdienen voor de afgelopen 17 jaar. Geweldige persoonlijkheden.
pi_157380150
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 13:19 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Please ja. Ik kan me niet voorstellen dat Lauren met haar stem en stage pressence haar leven lang als psycholoog wilt slijten.

[..]

Jep! Helemaal gelijk ik vind het ook mooi geweest. Fijn dat ik de echte K3 (en K3 1.2) heb mogen meemaken.

[ afbeelding ]

[..]

"Kut van de juf" _O-

[..]

^O^ Sluit ik me bij aan!
Kun je please een gifje van het hoofd van Hanne maken. Als symbool voor deze show.
pi_157380153
Kristel moet gewoon in de jury van de Idols reboot gaan. _O_
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157380176
In het studentenwereldje is je zwart-wit bril opzetten en lekker losgaan in de mening die de menigte al had altijd lekker goed. Goed schreven ^O^ !

pi_157380186
KLekker waren natuurlijk Lauren, Klaasje en Lisa O+.
Helaas ;(.
SOONY
pi_157380282
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 13:36 schreef Maartenfr12 het volgende:
Kun je please een gifje van het hoofd van Hanne maken. Als symbool voor deze show.
Enjoy xx

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157380336
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 13:14 schreef Banaanhangwagen het volgende:
*O*
Hou ons op de hoogte wanneer je waar te horen bent.
Wordt een artikel!
"Hij lijkt 100% op de gemiddelde bear-pornoster" - Cairon
pi_157380344
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 13:42 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Enjoy xx

[ afbeelding ]
Haha hier gaat het zowaar nog. Ik bedoelde eigenlijk een zoom-in van het vorige plaatje.



Deze foto is zo ongelofelijk veelzeggend. Josje...
pi_157380432
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 13:45 schreef Maartenfr12 het volgende:
Deze foto is zo ongelofelijk veelzeggend. Josje...
Karen en Kristel zijn ook echt voor afscheid/begravenis gekleed terwijl Josje outfit gewoon blij is. 8)7
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157380448
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 13:50 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Karen en Kristel zijn ook echt voor afscheid/begravenis gekleed terwijl Josje outfit gewoon blij is. 8)7
Haha om het nog allemaal extra symbolisch te maken. Wat zal Josje opgelucht zijn zeg. Die was er echt helemaal klaar mee.
pi_157380470
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 13:50 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Karen en Kristel zijn ook echt voor afscheid/begravenis gekleed terwijl Josje outfit gewoon blij is. 8)7
Mwa, zo zou ik niet naar een begravenis gaan.
pi_157380494
http://m.spitsnieuws.nl/comment/reply/264823

Niet al te positieve commentaren. Klaasje redt de meubelen.
  zaterdag 7 november 2015 @ 13:53:47 #153
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_157380497
Ik vond Josje ook een beetje wazig gisteren
Hopelijk komt er nog wat sleaze en dirt naar buiten wat er zich allemaal achter de schermen heeft afgespeeld :P
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_157380525
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 13:53 schreef L3viathan het volgende:
Ik vond Josje ook een beetje wazig gisteren
Hopelijk komt er nog wat sleaze en dirt naar buiten wat er zich allemaal achter de schermen heeft afgespeeld :P
Josje miste spontaniteit en was ook erg matig met kinderen. Dat heeft haar een beetje genekt.
pi_157380541
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 13:52 schreef mootie het volgende:
Mwa, zo zou ik niet naar een begravenis gaan.
Ze zijn misschien zo gekleed voor de begravenis van Josje. :Y)
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 13:50 schreef Maartenfr12 het volgende:
Haha om het nog allemaal extra symbolisch te maken. Wat zal Josje opgelucht zijn zeg. Die was er echt helemaal klaar mee.
Jaa, ze had wel de laatste maanden wat respectvoller mogen afsluiten vind ik. Ze zegt ook steeds in interviews "aah de kinderen zullen ons wel vergeten". Kristel en Karen kijken der dan zo aan van. :? :?

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 13:53 schreef L3viathan het volgende:
Ik vond Josje ook een beetje wazig gisteren
Hopelijk komt er nog wat sleaze en dirt naar buiten wat er zich allemaal achter de schermen heeft afgespeeld
*O*
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157380633
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 13:45 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Haha hier gaat het zowaar nog. Ik bedoelde eigenlijk een zoom-in van het vorige plaatje.

[ afbeelding ]

Deze foto is zo ongelofelijk veelzeggend. Josje...

Hier staat ze er nog meer buiten :'(
Lijkt er echt op dat de oude K3 helemaal òp was.
  zaterdag 7 november 2015 @ 14:01:30 #157
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_157380637
quote:
Ik blijf echt vierkant achterover vallen van Jindra haar benen hier. Leuk spul.
pi_157380684
Ik ben voor een naamswijziging... HaMKaas

-Eerste letters worden (effectief) gebruikt
-Spreek je de individuele letters los en achter elkaar uit, kom je op de naam
-Meervoud, net als bij Ka drie
-Nederlanders zijn kaas en Belgen..., die zullen vast wel van ham houden.
  zaterdag 7 november 2015 @ 14:07:07 #159
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_157380737
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 10:48 schreef nick333 het volgende:
Rara wie staat op #1 bij youtube? Meeste views en likes.

[ afbeelding ]
Begrijpelijk. Ik draaide zelf ook echt bijna bij over Klantenkaartje tijdens dit optreden. Ik begon haar bijna leuk te vinden.
pi_157380857
Nu ik de optredens van gisteravond op nieuw kijk en lusiter, en dan vooral het eindoptreden bedenk ik me hoe kenmerkend de stemmen van Karen en Kristel waren. Dat geluid zoals hier krijgen we dus nooit meer terug. -O-



_O_
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157381002
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 14:01 schreef bogtrotter het volgende:

[..]

Ik blijf echt vierkant achterover vallen van Jindra haar benen hier. Leuk spul.

:o :@
  zaterdag 7 november 2015 @ 14:30:59 #162
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_157381146
quote:
O+ die strips waren zó tof vroeger, heb er nog steeds een paar :D
TEAM TAFEL
pi_157381314
"Hij lijkt 100% op de gemiddelde bear-pornoster" - Cairon
  zaterdag 7 november 2015 @ 14:49:45 #164
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_157381448
quote:
Gaaf interview, en goed verwoord!
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_157381455
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 10:30 schreef Sparkeltje het volgende:
Het enige goede wat hier uit gaat voorkomen is het feit dat ons Klaasje snel zal verkassen naar de zuiderburen.🙆🏼
Wat een niveau dit _O-

En alsof het werkelijk zo boeit welke meiden er staan. K3 is ook niet in één dag shows gaan verkopen. Dat is zo gegroeid. En deze meiden starten met een basis aan succesvolle muziek, regie, choreograaf, etc.
Ik vind het leuke meiden (al heb ik niks met Hanne, maar ze oogt lief en leuk voor kinderen, net als de andere twee).
Als de liedjes verkopen, dan verkoopt het groepje het ook.

En of Josje zegt dat kinderen ze vergeten. Logisch toch? De gemiddelde K3 fan is kleuter. Mijn dochter kent Kathleen dan weer niet.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_157381515
Klaasje zei gister na één van de optredens in een groepje iets van dat het zo goed klikt met elkaar. Was dat met Marthe en Lisa? Of Marthe en Hanne?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 7 november 2015 @ 14:56:12 #167
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_157381571
Het enige waar ik me in alle gifjes en filmpjes toch echt aan blijf storen is de manier waarop Marthe beweegt. Ik vind het echt driehonderd keer niks. Leuke meid, ik begrijp dat het publiek op onder de indruk was, want ze zingt goed en ze is sowieso wel heel lief en vriendelijk en emotioneel stabiel en weet ik wat nog allemaal. Maar ze danst zo truttig en zo awkward met haar handje in elkaar getrokken of zwaaiend met dat ellendige vingertje.

Dat vind ik dan veel erger dan hoe haar kop eruit ziet of hoe men er nog geen enkele keer echt in geslaagd is om haar een leuk kapsel aan te meten.
pi_157381575
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 14:49 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Gaaf interview, en goed verwoord!
Sluit ik me bij aan!
pi_157381592
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 14:49 schreef houdjemond het volgende:
Gaaf interview, en goed verwoord!
Thanks!
Die reacties er onder. _O-.
"Hij lijkt 100% op de gemiddelde bear-pornoster" - Cairon
pi_157381776
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 12:42 schreef Sparkeltje het volgende:

[..]

Josje heeft er heel wat voor moeten slikken.
Viel wel mee. Die relatie met Gertjuh duurde maar een blauwe maandag
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_157381900
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_157381905
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 november 2015 14:57 schreef Gellarboy het volgende:
Die reacties er onder. .
Natte dromen _O-

klik om te spelen
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  zaterdag 7 november 2015 @ 15:18:48 #173
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_157381958
quote:
Wauw, 9 kaartjes ook :o Maar mooi interview :)
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_157382073
T'is te hopen voor Klaasje dat ze niet zó ontzettend onder stress komt te staan, dat ze op haar 29ste net zo afgepeigerd oogt als haar voorgangster. :N

Als ik de leeftijden van de (oude) K3-dames niet zou weten, zou ik haar een jaar of 3 jonger geschat hebben dan de andere twee, ipv 10/11. Het is niet alleen dit screenshot, het valt me al langer op dat het frisse er vanaf is.

pi_157382194
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  zaterdag 7 november 2015 @ 15:32:43 #176
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_157382202
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 november 2015 14:57 schreef Gellarboy het volgende:

[..]

Thanks!
Die reacties er onder. _O-.
Goed verwoord allemaal, en als we er nuchten onder blijven komt het inderdaad vast goed. En het is niet dat studio100 al het oude materiaal gaat vernietigen.
Van de reacties vind ik de suggestie dat je op de nieuwere/jongere meisjes wilt gaan creepen wel leuk, ik vermoed dat dát een van de minste problemen gaat zijn. ;)

Hoe gaat die eindtour btw in elkaar steken? Zoals ik het begreep is het een beetje 50-50 oud/nieuw tijdens de concerten. Of gaat het nieuw met af en toe oud zijn of andersom?
Schapen zijn relax.
pi_157382272
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 15:25 schreef female81 het volgende:
T'is te hopen voor Klaasje dat ze niet zó ontzettend onder stress komt te staan, dat ze op haar 29ste net zo afgepeigerd oogt als haar voorgangster. :N

Als ik de leeftijden van de (oude) K3-dames niet zou weten, zou ik haar een jaar of 3 jonger geschat hebben dan de andere twee, ipv 10/11. Het is niet alleen dit screenshot, het valt me al langer op dat het frisse er vanaf is.

Zou deze generatie het zo lang volhouden? Stel dat ze nu een contract van een jaar of 3 tekenen (aan een relatief bescheiden startsalaris), dan nog 1 keertje verlengen en hup weer op zoek naar de volgende. Wat een wereld is het toch.
pi_157382615
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 13:02 schreef UltraR het volgende:

Overigens wel bizar hoeveel nummers de kandidates voor gisteren hebben moeten instuderen.
Ieder 1 voor die eerste 'battle' (waar dat ook goed voor mocht zijn, meest nutteloze programmaonderdeel vond ik dat).
Ieder 4 voor de eerste trio-ronde.
En aangezien het niet bekend was (nou ja...) welke 5 er naar de finale-ronde zouden gaan, nogmaals 4 voor die ronde.
En allemaal hebben ze 10.000 luchtballonnen moeten instuderen voor als ze zouden winnen. Dus nog 1 nummer (weer ieder in 4 verschillende trio's).
Maakt dus 10 nummers in 13 combinaties voor iedere kandidate om in 1 week in te studeren. :o
Bedenk me nu dat Hanne dus ook daadwerkelijk 10 optredens heeft gedaan gisteren! 8)7
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_157382648
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 15:57 schreef UltraR het volgende:
Bedenk me nu dat Hanne dus ook daadwerkelijk 10 optredens heeft gedaan gisteren!
Dan heeft ze t nog best redelijk gedaan :Y
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157382676
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 12:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vond Josje er trouwens op het laatst bij het dankwoord er wat verloren bij staan tussen de andere 2. Ik heb altijd het gevoel gehad dat K3 vooral om Karen en Kristel draaide en dat werd gister wel duidelijk vond ik.
Josje was dan ook maar een 2e leg natuurlijk, Karen en Kristel hebben het groot gemaakt.

10000 luchtballonnen zit al de hele dag in mijn hoofd :D

Hanne kan ik nu ook wel waarderen, als je in 4 van de 5 winnende combinaties zingt heb je het dik verdiend
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_157382749
Bij mij zit kusjessoldaten in m'n hoofd.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_157382763
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 16:00 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Josje was dan ook maar een 2e leg natuurlijk, Karen en Kristel hebben het groot gemaakt.

10000 luchtballonnen zit al de hele dag in mijn hoofd :D

Hanne kan ik nu ook wel waarderen, als je in 4 van de 5 winnende combinaties zingt heb je het dik verdiend
Dat had ze meer te danken aan het feit dat ze al favoriet was en tegenover een matig rossige Lisa stond. Maar ze deed het leuk vond ik!
pi_157382772
Hier is het de hele dag een mix van 10.000 Luchtballonnen en 'wat doe je als het binnen regent? Zet een emmer onder het gat' :D
pi_157382830
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 13:50 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Haha om het nog allemaal extra symbolisch te maken. Wat zal Josje opgelucht zijn zeg. Die was er echt helemaal klaar mee.
Josje werd ook compleet neergesabelt door de Vlaamse media. En als ik dan die reacties las op zo'n artikel... echt daar lusten de honden soms geen brood van. Komt ook wel door het feit van Vlamingen Nederlanders gewoon niet moeten. Ik vind dat ze het nog lang heeft volgehouden.
  zaterdag 7 november 2015 @ 16:08:46 #186
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_157382837
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 16:04 schreef UltraR het volgende:
Bij mij zit kusjessoldaten in m'n hoofd.
Hier is het "Jij bent de bom". Wat een schijf.
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 16:05 schreef Maartel het volgende:
Dat had ze meer te danken aan het feit dat ze al favoriet was en tegenover een matig rossige Lisa stond. Maar ze deed het leuk vond ik!
Wel grappig dat de uiteindelijke K3 dus ook uit de meisjes komt die in de meeste combinaties zaten. 4 keer Hanne, 3 keer Klaasje, 3 keer Marthe. Dat was dus al wel meteen te denken. Zo was het tweede deel van de show niet eens meer echt nodig.
pi_157383035
"Het zal geen probleem zijn om nog een paar jaar verder te gaan"
Binnen een paar jaar zijn we er weer van af!
pi_157383206
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 14:56 schreef bogtrotter het volgende:
Het enige waar ik me in alle gifjes en filmpjes toch echt aan blijf storen is de manier waarop Marthe beweegt. Ik vind het echt driehonderd keer niks. Leuke meid, ik begrijp dat het publiek op onder de indruk was, want ze zingt goed en ze is sowieso wel heel lief en vriendelijk en emotioneel stabiel en weet ik wat nog allemaal. Maar ze danst zo truttig en zo awkward met haar handje in elkaar getrokken of zwaaiend met dat ellendige vingertje.

Dat vind ik dan veel erger dan hoe haar kop eruit ziet of hoe men er nog geen enkele keer echt in geslaagd is om haar een leuk kapsel aan te meten.
Ik vind het meer het totaalplaatje. Zang was vrij goed, maar ik vond nou ook weer niet dat ze er absoluut met kop en schouders bovenuit stak. Op alle andere vlakken is het onder de maat. (Acteren moeilijk te beoordelen) Ik vind haar ook niet supersympathiek, kan nog best een irritant kind (met nadruk op kind) zijn denk ik. Daarbij baseer ik mij op de bootcamp waarbij ze anderen zangles gaf.
pi_157383274
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 16:08 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Josje werd ook compleet neergesabelt door de Vlaamse media. En als ik dan die reacties las op zo'n artikel... echt daar lusten de honden soms geen brood van. Komt ook wel door het feit van Vlamingen Nederlanders gewoon niet moeten. Ik vind dat ze het nog lang heeft volgehouden.
Tja, ik begrijp echt niet waar die haat vandaan komt. De Belgen zijn niet gestegen in mijn achting deze paar weken moet ik zeggen. (Voor zover het mogelijk is om te generaliseren) Ik vond ze kleinzielig, ambitieloos, niet grappig en zonder smaak.

Positieve uitzonderingen Karen en Kristel. Dieptepunt Koen Wauters.
  zaterdag 7 november 2015 @ 16:37:17 #191
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_157383489
quote:
dank je, super leuk!
Marthe zingt de sterren van de hemel, ik vind klaasje het zwakst.
pi_157383736
Hanne heeft echt moeite met de dans zeg. Met haar erbij vind ik het zo amateuristisch ogen. Alsof ze optreedt op een bonte avond en echt niet als de nieuwe K3. (Nu kan dat natuurlijk de komende tijd met training flink verbeteren, maar het viel me gisteren wel op).
Koel en donker bewaren
pi_157383879
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 16:26 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Tja, ik begrijp echt niet waar die haat vandaan komt. De Belgen zijn niet gestegen in mijn achting deze paar weken moet ik zeggen. (Voor zover het mogelijk is om te generaliseren) Ik vond ze kleinzielig, ambitieloos, niet grappig en zonder smaak.


Josje was vast de Nederlandse indringer. Daarbij erg direct, en de gemiddelde Belg zegt niet wat hij denkt, dus dat botst geweldig. :')

Ik ben benieuwd wat de gemiddelde Belg van Gert vindt, want hij is wel gevat en soms scherp :D
Hij is zo leuk!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_157384422
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 16:56 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Josje was vast de Nederlandse indringer. Daarbij erg direct, en de gemiddelde Belg zegt niet wat hij denkt, dus dat botst geweldig. :')

Ik ben benieuwd wat de gemiddelde Belg van Gert vindt, want hij is wel gevat en soms scherp :D
Hij is zo leuk!
Ik ben een redelijk gemiddelde Belg en vind hem top, zeker na zijn passage vorig jaar in de Slimste Mens.
pi_157384429
Ik heb toch wel eens voorbij horen komen dat de lat zo hoog lag?! Dat de nieuwe moest instappen in een veel hoger niveau. Dus dat klopte ook helemaal niet. Het volk en vooral de deelneemster zijn voor de gek gehouden en daar blijf ik bij. Heel zuur. Beter hadden ze er drie Belgen in gedaan.😭
pi_157384713
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 16:08 schreef bogtrotter het volgende:
Hier is het "Jij bent de bom". Wat een schijf.
Haha hier ook ben zooo benieuwd naar de studio versie :9~ :9~ Kusjessoldaten vind ik ook erg leuk, die had ik eig wel met Demi willen horen ipv Hanne. Haar gekke bekken en de expresies van Lauren en Jindra zouden geweldig zijn in dat liedje.

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 17:28 schreef Sparkeltje het volgende:
Ik heb toch wel eens voorbij horen komen dat de lat zo hoog lag?! Dat de nieuwe moest instappen in een veel hoger niveau. Dus dat klopte ook helemaal niet. Het volk en vooral de deelneemster zijn voor de gek gehouden en daar blijf ik bij. Heel zuur. Beter hadden ze er drie Belgen in gedaan.😭
Inderdaad, als de lat echt zo hoog lag als ze zeiden zouden Klaasje en Hanne er allang uit hebben gelegen. En haddden ze voor Jindra en Lauren gekozen. 8)7 Ze zeiden ook dat ze niet zochten naar kopietjes..terwijl ze er nu wel kopietjes van gemaakt hebben. :|W
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157385076
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 17:28 schreef Sparkeltje het volgende:
Ik heb toch wel eens voorbij horen komen dat de lat zo hoog lag?! Dat de nieuwe moest instappen in een veel hoger niveau. Dus dat klopte ook helemaal niet. Het volk en vooral de deelneemster zijn voor de gek gehouden en daar blijf ik bij. Heel zuur. Beter hadden ze er drie Belgen in gedaan.😭
Dat roepen ze ook bij elke talentenjacht, elk jaar weer.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_157385131
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 16:56 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Josje was vast de Nederlandse indringer. Daarbij erg direct, en de gemiddelde Belg zegt niet wat hij denkt, dus dat botst geweldig. :')

Ik ben benieuwd wat de gemiddelde Belg van Gert vindt, want hij is wel gevat en soms scherp :D
Hij is zo leuk!
Gert is een held en was ook top tijdens de audities. Tijdens de liveshows (voor mij helaas vooral 1 brok irritatie) viel hij mij echter zwaar tegen. Nauwelijks een kritiek woord gehoord. Minpuntjes voor Gert en voor het Vlaamse publiek dat achter hem stond te schreeuwen.

Weet echt vrijwel zeker dat hij liever met bijvoorbeeld Demi en Lauren aan de slag was gegaan, je zag het aan zijn ogen.
pi_157385177
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 17:28 schreef Sparkeltje het volgende:
Ik heb toch wel eens voorbij horen komen dat de lat zo hoog lag?! Dat de nieuwe moest instappen in een veel hoger niveau. Dus dat klopte ook helemaal niet. Het volk en vooral de deelneemster zijn voor de gek gehouden en daar blijf ik bij. Heel zuur. Beter hadden ze er drie Belgen in gedaan.😭
Nogmaals, je moet gewoon de beste dames selecteren, en helemaal niet naar land kijken. Ik heb het ook nooit erg gevonden dat K3 Vlaams was. Kristel en Karen zijn top en dat zal ik altijd blijven vinden. Heb ook nog nooit een Nederlander horen zeuren dat ze 'te Vlaams' zouden zijn ofzo.

Maar het Vlaamse publiek is blijkbaar zo kleinzeurderig dat ze echt totaal geen Nederlanders dulden. Tja, dan krijg je 2 van zulke schoonheden... Veel plezier ermee.
pi_157385197
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 16:16 schreef nick333 het volgende:
"Het zal geen probleem zijn om nog een paar jaar verder te gaan"
Binnen een paar jaar zijn we er weer van af!
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Het voelt erg onrechtvaardig, ik verheug me op een flinke rel.
pi_157385424
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 18:10 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]
Weet echt vrijwel zeker dat hij liever met bijvoorbeeld Demi en Lauren aan de slag was gegaan, je zag het aan zijn ogen.
Hij heeft in de héle reeks geen één keer positief over Lauren gesproken. Bij de auditie niet, bij de bootcamp was het "ja ze kan alles, maar dat is juist het probleem", en bij de liveshows enkel gesproken over arrogantie. Enkel bij de biggetjes was hij positief maar daar zaten Marthe en Klaasje natuurlijk bij. Volgens mij zag hij het nooit zitten met Lauren..

Eerder een gevalletje van "Ze passen niet in onze visie maar ze zijn te goed om ze zomaar te dumpen, dus wachten we er mee tot anderen populairder zijn geworden."

[ Bericht 5% gewijzigd door nick333 op 07-11-2015 18:38:17 ]
pi_157385585
Persconferentie for who cares
"Klaasje wort de zotteke" 8)7
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157385599
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 18:31 schreef nick333 het volgende:

[..]

Hij heeft in de héle reeks geen één keer positief over Lauren gesproken. Bij de auditie niet, bij de bootcamp was het "ja ze kan alles, maar dat is juist het probleem", en bij de liveshows enkel gesproken over arrogantie. Enkel bij de biggetjes was hij positief maar daar zaten Marthe en Klaasje natuurlijk bij. Volgens mij zag hij het nooit zitten met Lauren..
Daarom ben ik er inmiddels ook behoorlijk van overtuigd dat Lauren als roodharige vrijwel net zo kansloos als Lisa zou zijn geweest. Het was een gelopen race en het hele duo+haarkleur gegeven was uitsluitend voor de vorm.
  zaterdag 7 november 2015 @ 18:41:28 #204
2266 Dirk
Sleazy fucker
pi_157385600
Cyberbullying, anybody?
https://www.facebook.com/(...)8844852¬if_t=like

Hahaha. Met z'n allen op zaterdagavond online bitchen dat iemand geen leven heeft. :'). #ironie
"Hij lijkt 100% op de gemiddelde bear-pornoster"
Twitter! | Fotoboek! | DirkTube!
pi_157385627
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 18:31 schreef nick333 het volgende:

[..]

Hij heeft in de héle reeks geen één keer positief over Lauren gesproken. Bij de auditie niet, bij de bootcamp was het "ja ze kan alles, maar dat is juist het probleem", en bij de liveshows enkel gesproken over arrogantie. Enkel bij de biggetjes was hij positief maar daar zaten Marthe en Klaasje natuurlijk bij. Volgens mij zag hij het nooit zitten met Lauren..

Eerder een gevalletje van "Ze passen niet in onze visie maar ze zijn te goed om ze zomaar te dumpen, dus wachten we er mee tot anderen populairder zijn geworden."
Ik heb hem een paar keer een tamelijk positieve opmerking over Lisa horen maken. Hanne weinigs positiefs. Lauren niet echt op gelet, maar nu je het zegt. Jindra ook afgezeken om haar arrogantie. Marthe noemde hij droopy (duidelijk niet tevreden met haar looks)

Volgens mij vond Gerrit het allemaal niet zoveel met die nieuwe dames.
pi_157385680
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 november 2015 18:41 schreef Dirk het volgende:
Cyberbullying, anybody?
https://www.facebook.com/(...)id=10154472108844852¬if_t=like

Hahaha. Met z'n allen op zaterdagavond online bitchen dat iemand geen leven heeft. :'). #ironie
Schandalig. Niets van aantrekken Dirk! (Makkelijker gezegd dan gedaan wellicht)
  † In Memoriam † zaterdag 7 november 2015 @ 18:48:01 #207
43556 miss_dynastie
pi_157385733
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 13:50 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Karen en Kristel zijn ook echt voor afscheid/begravenis gekleed terwijl Josje outfit gewoon blij is. 8)7
Zijn die er gewoon uitgegooid dan? Kijk, Josje wilde echt overduidelijk niet verder, maar die andere twee....
  zaterdag 7 november 2015 @ 18:55:12 #208
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_157385877
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 november 2015 18:41 schreef Dirk het volgende:
Cyberbullying, anybody?
https://www.facebook.com/(...)8844852¬if_t=like

Hahaha. Met z'n allen op zaterdagavond online bitchen dat iemand geen leven heeft. :'). #ironie
Bespaar jezelf de moeite het te lezen, zolang je hobby iets is waar je niemand kwaad mee doet is het toch jouw leven.
Schapen zijn relax.
pi_157385895
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 16:26 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Tja, ik begrijp echt niet waar die haat vandaan komt. De Belgen zijn niet gestegen in mijn achting deze paar weken moet ik zeggen. (Voor zover het mogelijk is om te generaliseren) Ik vond ze kleinzielig, ambitieloos, niet grappig en zonder smaak.

Positieve uitzonderingen Karen en Kristel. Dieptepunt Koen Wauters.
Ik woon als Nederlander in Belgie en mij valt op dat men in Vlaanderen vijandiger tegenover Nederlanders staat dan in Nederland Nederlanders ten opzichte van Vlamingen. Wat je hier soms over die 'Ollanders" hoort neigt gewoon naar racisme. Zet voor Ollanders het woord jood of moslim en je staat hier voor de rechter.
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
  zaterdag 7 november 2015 @ 19:01:54 #210
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_157385992
Mijn moemoe is slechthorend, maar af en toe denk ik dat ze tegen mij nog meer overdrijft. Ze verstaat me niet, tot ik mijn accent in (nep) vlaams ombuig...yup....
Schapen zijn relax.
pi_157386056
Belgen zien Nederlanders vooral als een stel asocialen met een grote muil. En ze zijn gierig.

Waar woon je white?
pi_157386118
Ik heb de familie van mijn partner al tig keer uitgelegd dat ik geen Ollander, maar Nederlander ben, maar zelfs dat respect kennen ze niet
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_157386211
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 november 2015 18:41 schreef Dirk het volgende:
Cyberbullying, anybody?
https://www.facebook.com/(...)8844852¬if_t=like

Hahaha. Met z'n allen op zaterdagavond online bitchen dat iemand geen leven heeft. :'). #ironie
Ach ja de helft heeft gisterenavond waarschijnlijk gewoon zitten kijken. Ik kreeg ook vooral negatieve reacties toen ik gisterenavond vroeg of de tv op mocht, maar dan bij de ontknoping wel allemaal komen meekijken. :{w
pi_157386309
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 18:55 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Ik woon als Nederlander in Belgie en mij valt op dat men in Vlaanderen vijandiger tegenover Nederlanders staat dan in Nederland Nederlanders ten opzichte van Vlamingen. Wat je hier soms over die 'Ollanders" hoort neigt gewoon naar racisme. Zet voor Ollanders het woord jood of moslim en je staat hier voor de rechter.
Tja dat soort haat werkt bij mij altijd redelijk averechts moet ik eerlijk zeggen. Ik was altijd fan van de Belgen. Ik keek dagen naar ketnet, bij feyenoord speelden sympathieke belgische voetballers en je had natuurlijk k3.

Maar ik heb de laatste jaren ook wel de minpunten meegekregen, de belachelijke Belgenhaat naar het Nederlands elftal, het gezeik om Nederlandse arrogantie rondom K3 etcetera. Beetje jammer Belgen. Bij mij roept het dan (irrationeel of niet) vanuit de geschiedenis weer superioriteitsgevoelens op dat 'wij'als Nederlanders veel meer bereikt hebben.
pi_157386348
Je bent kinderachtig als je fan bent van K3, maar als volwassene jonge meiden digitaal af te branden is blijkbaar heel volwassen gedrag :')

Ik ben ook fan hoor, vind sommige liedjes echt ontzettend leuk. En de liedjes van k3 waren de laatste jaren niet alleen bedoeld voor de kleintjes. Ik vind sommige liedjes en vooral clips best uitdagend.
  zaterdag 7 november 2015 @ 19:24:46 #216
2266 Dirk
Sleazy fucker
pi_157386407
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 18:45 schreef Maartenfr12 het volgende:
Schandalig. Niets van aantrekken Dirk! (Makkelijker gezegd dan gedaan wellicht)
Tokkies gonna tokkie, ik lig hier echt niet wakker van. :).
"Hij lijkt 100% op de gemiddelde bear-pornoster"
Twitter! | Fotoboek! | DirkTube!
pi_157386478
Na de afscheiding van Belgie van Nederland in 1830 werden de Vlamingen overheerst en als tweede rangs burgers gezien door de Walen. Wellicht dat ze diep van binnen dat de Nederlanders verwijten? Ze wilden toch echt zelf van Nederland af. Ik heb de indruk dat Vlamingen in een rare spagaat leven met zich zelf. De meeste Belgen gaan ook eerder naar Frankrijk op vakantie dan naar Nederland
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_157386553
Ja dat laatste snap ik wel. Frankrijk versus Nederland als vakantiebestemming.. Keus is snel gemaakt lijkt me :D
pi_157386593
Toch niet. Mijn buurman en familie gaat graag naar de Waddeneilanden. Die vinden het daar geweldig
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_157386611
Nederlanders zijn beter dan Belgen in vrijwel alles, dus wanneer België het dan een keer beter doet zijn we daar wel trots op. Het is een soort plagerige rivaliteit. Als Nederland uit het EK of WK ligt vinden we dat grappig, maar niemand staat er voor te juichen hoor.

Ollander is ook absoluut niet slecht bedoeld, het is gewoon korter en fijner dan Nederlander.
pi_157386634
Anyways, hoop niet dat Klaasje zo aangepakt wordt als ze bij Josje deden.

Weet nog wel dat ze een neuspiercing had. Was net of daar in het zuiden de hel was losgebroken :') Terwijl Karen ook gewoon een tongpiercing heeft en ook nog een tattoo maar soit :)
pi_157386645
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 16:08 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Josje werd ook compleet neergesabelt door de Vlaamse media. En als ik dan die reacties las op zo'n artikel... echt daar lusten de honden soms geen brood van. Komt ook wel door het feit van Vlamingen Nederlanders gewoon niet moeten. Ik vind dat ze het nog lang heeft volgehouden.
Ha ja? Kom eens met wat voorbeelden. Want dit is mij volledig ontgaan.
Volgens mij was Josje hier wel redelijk populair.

Ze was in ieder geval mijn favoriete K3. Mooi, grappig, spontaan en qua talent (zingen, dansen, acteren) vond ik ze beter dan Karen, Kristel, Kathleen.
pi_157386673
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 19:28 schreef WhiteBeard het volgende:
Na de afscheiding van Belgie van Nederland in 1830 werden de Vlamingen overheerst en als tweede rangs burgers gezien door de Walen. Wellicht dat ze diep van binnen dat de Nederlanders verwijten? Ze wilden toch echt zelf van Nederland af. Ik heb de indruk dat Vlamingen in een rare spagaat leven met zich zelf. De meeste Belgen gaan ook eerder naar Frankrijk op vakantie dan naar Nederland
Ik ben eerlijk gezegd vrij nationalistisch, dus als je een betoog wilt horen over waarom Nederland ongeveer in alles superieur is geweest aan België moet je bij mij zijn. Heb me daar met name met voetbal (als diehard-oranjefan) aardig over opgewonden al slaat het eigenlijk helemaal nergens op.

Nederlanders hebben meestal zoiets van: Belgen zijn prima, maar ze moeten hun plaats kennen. Belgen hebben zoiets van: Nederlanders zijn arrogant en onsympathiek. Geinig dat dit soort stereotypes binnen K3 nog worden versterkt.
pi_157386701
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 19:34 schreef VDBisgod het volgende:

[..]

Ha ja? Kom eens met wat voorbeelden. Want dit is mij volledig ontgaan.
Volgens mij was Josje hier wel redelijk populair.

Ze was in ieder geval mijn favoriete K3. Mooi, grappig, spontaan en qua talent (zingen, dansen, acteren) vond ik ze beter dan Karen, Kristel, Kathleen.
Dat met die neuspiercing, die relatie met Kevin Jansen (en dat de relatie toen over ging), etc. Kan nog zo de artikelen erbij halen van hln.be als ik ff google denk ik.
pi_157386753
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 19:32 schreef nick333 het volgende:
Nederlanders zijn beter dan Belgen in vrijwel alles, dus wanneer België het dan een keer beter doet zijn we daar wel trots op. Het is een soort plagerige rivaliteit. Als Nederland uit het EK of WK ligt vinden we dat grappig, maar niemand staat er voor te juichen hoor.

Ollander is ook absoluut niet slecht bedoeld, het is gewoon korter en fijner dan Nederlander.
Ik heb jou de afgelopen week leren kennen als een Belg met smaak Nick ;) Ik snap het ook wel hoor, het is een beetje hetzelfde als wij met Duitsland hebben.
pi_157386802
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 19:36 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Dat met die neuspiercing, die relatie met Kevin Jansen (en dat de relatie toen over ging), etc. Kan nog zo de artikelen erbij halen van hln.be als ik ff google denk ik.
Die neuspiercing is geen klein bolletje zoals Hanne maar echt een ring. Ik ben al niet te vinden voor zo'n bolletje, maar een neusring keuren we hier helemaal af. "tokkie". Niet bepaald een goed voorbeeld voor de kinderen.

De kritiek op haar relaties is zever van de roddelpers. Als Karen of Kristel van de ene naar de andere vriend huppelden hadden ze net zoveel kritiek gekregen.

Verder vond ik Josje veel beter dan Kathleen.
pi_157386862
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 19:36 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Dat met die neuspiercing, die relatie met Kevin Jansen (en dat de relatie toen over ging), etc. Kan nog zo de artikelen erbij halen van hln.be als ik ff google denk ik.
Is dat dan neersabelen? Ik heb die artikelen niet gelezen natuurlijk. Dus als je een link hebt..

Maar ik denk niet dat ze harder is aangepakt omdat ze Nederlandse is. Dat is gewoon de prijs die je betaald door bekend te worden. Je privé leven staat in de roddelbladen.
pi_157386889
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 19:36 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Dat met die neuspiercing, die relatie met Kevin Jansen (en dat de relatie toen over ging), etc. Kan nog zo de artikelen erbij halen van hln.be als ik ff google denk ik.
Hmm, ik was een tijdje wel fan van Josje zo direct na K2 zoekt K3, maar toen kwamen er toch kantjes boven die mij niet bevielen en ze bij mij een soort golddigger werd. Ze was nog maar net K3 of ze schopte haar toenmalige vriend Marcel Bosman buiten. Die was kennelijk te gewoontjes geworden. Aanpappen met Gert Verhulst die al een relatie had. Homewrecker dus. Dan maar aanpappen met de die Mol. Weer een bekende Nederlander. Daarentegen ben ik juist meer sympathie voor Kristel gaan voelen.
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_157386917
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 19:42 schreef VDBisgod het volgende:

[..]

Is dat dan neersabelen? Ik heb die artikelen niet gelezen natuurlijk. Dus als je een link hebt..

Maar ik denk niet dat ze harder is aangepakt omdat ze Nederlandse is. Dat is gewoon de prijs die je betaald door bekend te worden. Je privé leven staat in de roddelbladen.
Hmja misschien wel. Ik vond dat alles te breed uitgemeten werd bij haar vergeleken bij de anderen. De misselijkmakende reacties van de lezers erbij maakten het voor mij af.

Zal even zoeken :)
pi_157386931
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 19:38 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Ik heb jou de afgelopen week leren kennen als een Belg met smaak Nick ;) Ik snap het ook wel hoor, het is een beetje hetzelfde als wij met Duitsland hebben.
Er is wel een groot verschil. Duitsland heeft Europa twee keer de vernieling in geholpen. Daarom dat ik moffen en dergelijke goed kan snappen. Maar die Nederlanders haat bij Vlamingen kan ik niet goed duiden

Mijn opa heeft nog op straffe van doodschieten met een bakfiets vol met voedsel 12 Km moeten fietsen naar een Duitse kazerne. Dit terwijl mijn moeder en andere kinderen van mijn opa en oma tegen honger aanzaten
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_157387010
http://m.hln.be/hln/m/nl/(...)vin-uit-elkaar.dhtml

Deze bijvoorbeeld (vooral de reacties). Tuurlijk hebben mensen een mening over je enzo, maar ik zou zoiets na een tijdje niet meer trekken denk ik
pi_157387127
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 19:45 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Er is wel een groot verschil. Duitsland heeft Europa twee keer de vernieling in geholpen. Daarom dat ik moffen en dergelijke goed kan snappen. Maar die Nederlanders haat bij Vlamingen kan ik niet goed duiden

Mijn opa heeft nog op straffe van doodschieten met een bakfiets vol met voedsel 12 Km moeten fietsen naar een Duitse kazerne. Dit terwijl mijn moeder en andere kinderen van mijn opa en oma tegen honger aanzaten
Hmja. De oorlog is ook al 70 jaar geleden hè? Eerlijk gezegd ben ik altijd wel een aardige Duitsland-fan geweest. Heb er niets op tegen en heb ook altijd het idee dat Duitsers Nederlanders graag mogen.

De meest fantastische Nederlanders vind ik nog steeds Brabanders. Wat een fantastisch, spontaan volk is dat. Ik bel in een callcenter en bij brabo's (met name vrouwen) zijn dat altijd fantastische gesprekken.
  Miss 200.000.000! zaterdag 7 november 2015 @ 19:56:01 #233
367000 roos94
pi_157387181
Komt er een speciaal topic waarin we de nieuwe k3 kunnen volgen?
pi_157387338
Het gaat snel in de showbizz..

pi_157387350
In ieder geval ook deze keer is de Nederlandse veruit mijn favoriete K3. :P
pi_157387394
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 19:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
Je bent kinderachtig als je fan bent van K3, maar als volwassene jonge meiden digitaal af te branden is blijkbaar heel volwassen gedrag

Ik ben ook fan hoor, vind sommige liedjes echt ontzettend leuk. En de liedjes van k3 waren de laatste jaren niet alleen bedoeld voor de kleintjes. Ik vind sommige liedjes en vooral clips best uitdagend.
:O :W

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 19:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Anyways, hoop niet dat Klaasje zo aangepakt wordt als ze bij Josje deden.

Weet nog wel dat ze een neuspiercing had. Was net of daar in het zuiden de hel was losgebroken Terwijl Karen ook gewoon een tongpiercing heeft en ook nog een tattoo maar soit
We zullen zien..Hanne heeft ook een neuspiercing..maar dat zullen ze wel negeren (net als het feit dat ze eigenlijk nog niet zo goed kan zingen) ^O^

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 19:56 schreef roos94 het volgende:
Komt er een speciaal topic waarin we de nieuwe k3 kunnen volgen?
JAAAA HET KARBONKEL TOPIC O+ O+ O+ O+
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157387531
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 19:43 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Hmm, ik was een tijdje wel fan van Josje zo direct na K2 zoekt K3, maar toen kwamen er toch kantjes boven die mij niet bevielen en ze bij mij een soort golddigger werd. Ze was nog maar net K3 of ze schopte haar toenmalige vriend Marcel Bosman buiten. Die was kennelijk te gewoontjes geworden. Aanpappen met Gert Verhulst die al een relatie had. Homewrecker dus. Dan maar aanpappen met de die Mol. Weer een bekende Nederlander. Daarentegen ben ik juist meer sympathie voor Kristel gaan voelen.
Wow wat een onzin! Misschien liep haar relatie al niet lekker! En Gert was er zelf toch ook bij toen ze wat kregen? En dat ze wat met Johnny kreeg, tsja zij komt hem vaker tegen dan de gemiddelde Nederlander. En het lijkt me juist fijn om met iemand te kunnen praten die ook in hetzelfde wereldje zit.

Ben helemaal niet pro josje ofzo (ik ken haar niet persoonlijk) maar dit is toch een mening puur op aannames?
pi_157387630
Als je als vrouw of man een relatie aangaat met iemand die al in een relatie zit dan daal je enorm in mijn achting
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_157387742
Ik heb Josje gezien bij Frans Bauer in vive le Frans. Dat ze meedeed met K2 zoekt K3 en dus een k3 zou kunnen worden, deed ze voor het geld zei ze. Ze vond het waarschijnlijk wel leuk, maar hoofdreden was geld. Nouja, wel eerlijk. Ze kwam ook niet op me over als een kil en koud figuur.
pi_157387787
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 20:12 schreef WhiteBeard het volgende:
Als je als vrouw of man een relatie aangaat met iemand die al in een relatie zit dan daal je enorm in mijn achting
Maar laten we nou eerlijk zijn, Gert is ook geen zuivere Harry. Die heeft ondertussen ook wel een doorgezakt matras...
pi_157387849
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 20:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb Josje gezien bij Frans Bauer in vive le Frans. Dat ze meedeed met K2 zoekt K3 en dus een k3 zou kunnen worden, deed ze voor het geld zei ze. Ze vond het waarschijnlijk wel leuk, maar hoofdreden was geld. Nouja, wel eerlijk. Ze kwam ook niet op me over als een kil en koud figuur.
Heb ik ook gezien ja. Wel grappig want ik vond haar juist wel kil en saai overkomen, beetje stug. Altijd super afhoudend als het om privévragen gaat. Tuurlijk is het haar privéleven, maar je moet op dat soort momenten juist een beetje meewerken en er een grapje over durven maken. (Zoals Karen)
pi_157387907
Is het toeval dat alle goede cabaretiers uit Brabant komen?

Sorry totaal off-topic, back to K3.

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2015 20:30:50 ]
pi_157388434
OK terug naar K3:

Deze medley :D :D :D



2:06 is zo geweldig en hoe kut doet Josje t dansje -O- Ze was toch danseres lijkt me niet moeilijk die tenminste dat dansje van i love you baby te onthouden. Nee leuk, deze medley. Zaal werd gek toen ze deze deden in Hoorn.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157388645
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 19:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
http://m.hln.be/hln/m/nl/(...)vin-uit-elkaar.dhtml

Deze bijvoorbeeld (vooral de reacties). Tuurlijk hebben mensen een mening over je enzo, maar ik zou zoiets na een tijdje niet meer trekken denk ik
Waarom worden wij Belgen hier ook altijd afgerekend op hln.be reacties. Neem dan op z'n minst 7sur7.be mee in rekening, dan heb je het volledige land.

Dat doet me er trouwens aan denken dat als je als K3 lid enkele kilometers over de taalgrens gaat wonen niemand je nog kent. Wat leven wij toch in een mooi land. :{
pi_157389179
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 20:50 schreef aswesleep het volgende:

[..]

Waarom worden wij Belgen hier ook altijd afgerekend op hln.be reacties. Neem dan op z'n minst 7sur7.be mee in rekening, dan heb je het volledige land.

Dat doet me er trouwens aan denken dat als je als K3 lid enkele kilometers over de taalgrens gaat wonen niemand je nog kent. Wat leven wij toch in een mooi land. :{
Eigenlijk zou die hele culturele discussie ook helemaal nergens over moeten gaan. (Ik reken jou nergens op af hoor ;)) Ik was het eerlijk gezegd nog wel een beetje eens met de Vlaamse kritiek op Josje, ik vind Josje ook niet zo leuk.

Dat je als Vlaams publiek pure middelmaat boven topkwaliteit verkiest, daar kan ik dan weer echt totaal niet bij. Heeft me wel echt teleurgesteld. Maar goed, ik zou graag nog wat meer statistisch materiaal willen als onderbouwing. (Want ik heb ook Nederlanders gehoord die op het huidige trio hebben gestemd)
pi_157389352
Ik vind het nog steeds kut dat Kuma He geen enkele keer in de K3 zoekt K3 afleveringen is gezongen :(
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157389398
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 18:40 schreef Poedelpoes het volgende:
Persconferentie for who cares
"Klaasje wort de zotteke" 8)7
Wat vind jij ervan? Ik kan er echt niet naar kijken...
pi_157389410
Hoe toevallig is het trouwens dat Lauren in oktober vorig jaar nog met Gene Thomas in een tv-programma zat. En een jaar later vervangt ze bijna zijn vrouw (Kristel) :s)

pi_157389538
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 21:21 schreef nick333 het volgende:
Hoe toevallig is het trouwens dat Lauren in oktober vorig jaar nog met Gene Thomas in een tv-programma zat. En een jaar later vervangt ze bijna zijn vrouw (Kristel) :s)

[ afbeelding ]
Lauren die er met Gene Thomas vandoor gaat. Wow, dat zou me een rel zijn :)
pi_157389793
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 21:20 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Wat vind jij ervan? Ik kan er echt niet naar kijken...
Nu lachen ze nog....
Klinkt een beetje negatief, maar ik vind ze ook vrij naief overkomen. Volgens mij hebben ze geen idee wat er voor hun ligt.
pi_157390106
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 21:34 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Nu lachen ze nog....
Klinkt een beetje negatief, maar ik vind ze ook vrij naief overkomen. Volgens mij hebben ze geen idee wat er voor hun ligt.
Voor meisjes met ambitie (Lisa, Jindra en Lauren om er maar eens een paar te noemen ;)) moet dit fantastisch zijn. Mooi salaris, nationale beroemdheid, grote optredens, wellicht mogelijkheden om ook een groter tienerpubliek aan te spreken. (Leek mij echt mogelijk)

Voor meisjes die houden van wijntjes drinken en padvinderij lijkt me dit een stuk moeilijker job.
pi_157390460
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 21:20 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Wat vind jij ervan? Ik kan er echt niet naar kijken...
Het komt idd nogal 'awkward' over, ze zitten duidelijk in een vage roes. :D

Zou dit zo'n groep worden waarbij over pakweg 15 jaar opeens allemaal verhalen naar buiten komen over wurgcontracten en gezeik met geld? Het lijken me geen meisjes die zich met dat soort dingen bezig houden (nóg niet). Daar hadden ze met Lauren en Jindra ongetwijfeld gehaaider types mee binnen gehaald, zegt m'n intuïtie.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2015 22:00:58 ]
pi_157390705
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 21:53 schreef female81 het volgende:

[..]

Het komt idd nogal 'awkward' over, ze zitten duidelijk in een vage roes. :D

Zou dit zo'n groep worden waarbij over pakweg 15 jaar opeens allemaal verhalen naar buiten komen over wurgcontracten en gezeik met geld? Het lijken me geen meisjes die zich met dat soort dingen bezig houden (nóg niet).
Nee dat is waar. En wat ziet Klaasje er prachtig uit hè, ongelofelijk.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2015 22:02:40 ]
pi_157390801
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 21:53 schreef female81 het volgende:

[..]

Het komt idd nogal 'awkward' over, ze zitten duidelijk in een vage roes. :D

Zou dit zo'n groep worden waarbij over pakweg 15 jaar opeens allemaal verhalen naar buiten komen over wurgcontracten en gezeik met geld? Het lijken me geen meisjes die zich met dat soort dingen bezig houden (nóg niet). Daar hadden ze met Lauren en Jindra ongetwijfeld gehaaider types mee binnen gehaald, zegt m'n intuïtie.
Misschien werd hun gehaaidheid hun wel fataal.

Net nog even Klaasje haar auditie terug gekeken. Was ook gewoon vals... Vind de uitslag zo jammer. Vooral omdat er duidelijk naar andere zaken is gekeken dan zang en dans...
pi_157390841
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 22:05 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Misschien werd hun gehaaidheid hun wel fataal.
Ik zou niet weten waarom Lauren gehaaid zou moeten zijn. Is nergens op gebaseerd. Jindra misschien wel.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2015 22:08:22 ]
pi_157390905
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 22:00 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Nee dat is waar. En wat ziet Klaasje er prachtig uit hè, ongelofelijk.[ link | afbeelding ]
looks can be deceiving.😮
pi_157390922
Twee buurmeisjes en een barbiepop.

En dan moet je denken dat Gert zo onder de indruk was van Demi omdat zij echt al een figuur was die er stond. En dan kiezen ze toch voor deze.
pi_157390951
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 22:05 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Misschien werd hun gehaaidheid hun wel fataal.

Net nog even Klaasje haar auditie terug gekeken. Was ook gewoon vals... Vind de uitslag zo jammer. Vooral omdat er duidelijk naar andere zaken is gekeken dan zang en dans...
Vanwege de eyecandy was Klaasje toch nog wel te verantwoorden? Ik was meteen verliefd, en ze zag er nog vrij truttig uit toen ook. Ik vond haar niet zo heel slecht zingen.

Mij verbaasde meer het enorme enthousiasme bij Marthe's eerste auditie.


Josje: "Ik vind je mooi en sexy"

Zelfde gold eigenlijk ook voor Hanne.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2015 22:13:54 ]
pi_157390978
Heeft Lauren haar Facebook pagina maar gelijk verwijderd? :o
  zaterdag 7 november 2015 @ 22:15:20 #260
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_157390987
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 21:12 schreef Maartenfr12 het volgende:
Eigenlijk zou die hele culturele discussie ook helemaal nergens over moeten gaan. (Ik reken jou nergens op af hoor ;)) Ik was het eerlijk gezegd nog wel een beetje eens met de Vlaamse kritiek op Josje, ik vind Josje ook niet zo leuk.
Ik wil Josje leuk vinden, en ik geef haar het voorbeeld van de twijfel. En hoewel ze er vast mee te maken heeft was over een jaar of 5 de koek ook wel opgeweest voor K+K maar toch...
Ze komt buiten de K3 rol zelf (en die doet ze echt wel prima en leuk!) gewoon minder leuk over dan ze 6j terug was, beetje hetzelfde gevoel als ik voor de toekomst van Klaasje denk.
Aan de andere kant heb ik niets dan respect voor het feit dat zelfs als alles waar was, van de onderlinge conflicten, van financiële wensen, van willen stoppen, van haar privéleven; dan nog heeft ze wel K3 zes jaar lang verder laten bestaan, en ontzettend veel kinderen (en een degelijk aantal volwassenen; reikend van deze periode tot jarenlang) enorm blij gemaakt.

Ik zou echt een moord doen voor een onthullend boek of intervieuw ofzo, Gertje breng dat gewoon uit. Ook dingen van Kathleen die we misschien niet weten. Ik koop het direct. Ik heb een hekel aan showbizz roddels maar dit is gewoon iets dat ik echt wel eens wil weten.
Schapen zijn relax.
pi_157391001
Ja, dat sexy bij Marthe snapte ik ook niet :')

Ik vind haar eerder schattig.

Naja, ben wel benieuwd naar de videoclip straks :)
pi_157391047
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 22:11 schreef nick333 het volgende:
Twee buurmeisjes en een barbiepop.

En dan moet je denken dat Gert zo onder de indruk was van Demi omdat zij echt al een figuur was die er stond. En dan kiezen ze toch voor deze.


Fenomenale gif blijft dit.
  zaterdag 7 november 2015 @ 22:18:21 #263
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_157391054
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 20:01 schreef nick333 het volgende:
Het gaat snel in de showbizz..

[ afbeelding ]
Om de een of andere reden raakt dit mij, het is zo kil

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 22:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ja, dat sexy bij Marthe snapte ik ook niet :')
Ja dat snap ik niet eens, en ik vind haar (tijdens de show/nu. Met K3 styling en wat meer groeien in haar rol) wel een schattig en aantrekkelijk meisje. Maar tijdens de auditie was het gewoon meisje-van-de-buren die goed genoeg zingt.
Schapen zijn relax.
pi_157391077
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 22:14 schreef Maartel het volgende:
Heeft Lauren haar Facebook pagina maar gelijk verwijderd? :o
Nee?
pi_157391089
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 22:19 schreef showtimer het volgende:

[..]

Nee?
Oh, als ik op Lauren de Ruyck zoek vind ik niks?
pi_157391094
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 22:19 schreef Maartel het volgende:

[..]

Oh, als ik op Lauren de Ruyck zoek vind ik niks?
https://www.facebook.com/laurenderuyck
pi_157391131
quote:
Thanks. En aww @ haar 'ik had het verwacht'.
Dat gevoel had ik al toen ze aan het begin van de avond zei dat ze vooral van elk moment ging genieten.

Verliezers waren trouwens alle drie echt enórm gracieus en sympathiek over hun nederlaag. Zou dat contractueel moeten of zijn ze echt zo sportief en professioneel?
pi_157391179
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 22:21 schreef Maartel het volgende:

[..]

Thanks. En aww @ haar 'ik had het verwacht'.
Dat gevoel had ik al toen ze aan het begin van de avond zei dat ze vooral van elk moment ging genieten.

Verliezers waren trouwens alle drie echt enórm gracieus en sympathiek over hun nederlaag. Zou dat contractueel moeten of zijn ze echt zo sportief en professioneel?
Hmm goeie. Vond het bij Lisa oprecht overkomen, maar bij Jindra toch wel een beetje gespeeld.
pi_157391232
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 22:24 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Hmm goeie. Vond het bij Lisa oprecht overkomen, maar bij Jindra toch wel een beetje gespeeld.
Alles wat Jindra doet is een beetje theater. Ik vraag me af of dat 'fake' is of gewoon de manier van doen van een 'musicalmeisje'.
Ik kan me ergens moeilijk voorstellen dat ze écht denkt dat men niet beter had kunnen kiezen dan Klontje, maar ze bracht het in ieder geval overtuigend, zonder een vuile blik of iets dergelijks.
pi_157391245
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 21:20 schreef Maartenfr12 het volgende:
Wat vind jij ervan? Ik kan er echt niet naar kijken...
Afschuwlijk Startkabeltje irriteert me. Ze wil zo graag grappig zijn maar t werkt niet bij mij.

quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 21:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
Lauren die er met Gene Thomas vandoor gaat. Wow, dat zou me een rel zijn
hahah ik denk dat Gene en Kristel zo monogaam af zijn, dus denk dat geen van hun ooit vreemd zal gaan. Kristel in igg niet.

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 22:11 schreef nick333 het volgende:
Twee buurmeisjes en een barbiepop.

En dan moet je denken dat Gert zo onder de indruk was van Demi omdat zij echt al een figuur was die er stond. En dan kiezen ze toch voor deze.
Ik weet het *huilt*

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 22:14 schreef Maartel het volgende:
Heeft Lauren haar Facebook pagina maar gelijk verwijderd? :o
Uh nee...gelukkig niet. Ze moet haar psychologie praktijk toch promoten als ze Dr Phil wilt worden die kan zingen. https://www.facebook.com/laurenderuyck/?fref=ts

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 22:15 schreef DumpTruck het volgende:
Ik zou echt een moord doen voor een onthullend boek of intervieuw ofzo, Gertje breng dat gewoon uit. Ook dingen van Kathleen die we misschien niet weten. Ik koop het direct. Ik heb een hekel aan showbizz roddels maar dit is gewoon iets dat ik echt wel eens wil weten.
Omg ja please. Ik zou het meteen willen filmen. Die biopic wordt sowieso een en al drama, met wat we nu al weten wat die meiden in hun prive leven hebben meegemaakt.

quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 22:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hmm goeie. Vond het bij Lisa oprecht overkomen, maar bij Jindra toch wel een beetje gespeeld.


1:22
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157391282
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 22:21 schreef Maartel het volgende:

[..]

Thanks. En aww @ haar 'ik had het verwacht'.
Dat gevoel had ik al toen ze aan het begin van de avond zei dat ze vooral van elk moment ging genieten.

Verliezers waren trouwens alle drie echt enórm gracieus en sympathiek over hun nederlaag. Zou dat contractueel moeten of zijn ze echt zo sportief en professioneel?
Dat gevoel overheerste vorige week al toen ze oprecht teleurgesteld was aangezien ze opnieuw en definitief geen live solo mocht doen.

Je vond de diverse complimenten voor de kleurspoeling bij Lisa ook professioneel? ;)
pi_157391296
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 22:29 schreef showtimer het volgende:

[..]

Dat gevoel overheerste vorige week al toen ze oprecht teleurgesteld was aangezien ze opnieuw en definitief geen live solo mocht doen.

Je vond de diverse complimenten voor de kleurspoeling bij Lisa ook professioneel? ;)
Wie maakte die complimenten?
pi_157391322
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 22:30 schreef Maartel het volgende:

[..]

Wie maakte die complimenten?
Hanne?
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157391323
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 22:18 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Om de een of andere reden raakt dit mij, het is zo kil

[..]

Ja dat snap ik niet eens, en ik vind haar (tijdens de show/nu. Met K3 styling en wat meer groeien in haar rol) wel een schattig en aantrekkelijk meisje. Maar tijdens de auditie was het gewoon meisje-van-de-buren die goed genoeg zingt.
Inderdaad. Meisje-van-de-buren vind ik nog wat hoog ingezet.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2015 22:32:23 ]
pi_157391334
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 22:30 schreef Maartel het volgende:

[..]

Wie maakte die complimenten?
Hanne en Kristel sowieso.
pi_157391335


;(
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157391336
Jindra gaf echt nog interviews aan meerdere journalisten, maar Lauren en Lisa lijken meteen verdwenen te zijn. Jammer.

Een beeld gevonden van bij de afterparty :) https://instagram.com/p/9yLuBHGY2G/
pi_157391355
Waarom was Gert zo vlak? Hij keek amper, weinig emotie, terwijl toen Demi afviel hij wel verdrietig was. Was dat allemaal gespeeld dan? Zou Josje echt het woord Klaasje hebben willen zeggen? Ze zei er weinig liefs bij. Wat een harnas dan.
pi_157391357
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 22:31 schreef Maartenfr12 het volgende:
Inderdaad. Meisje-van-de-buren vind ik nog wat hoog ingezet.
Tijdens de after party achtige ding eerste live show vergeleken mensen haar met Selena Gomez _O-
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157391396
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 22:32 schreef nick333 het volgende:
Jindra gaf echt nog interviews aan meerdere journalisten, maar Lauren en Lisa lijken meteen verdwenen te zijn. Jammer.

Een beeld gevonden van bij de afterparty :) https://instagram.com/p/9yLuBHGY2G/
Jindra en Lisa zijn morgen ook op Nederlandse tv. Lauren verwacht ik helaas sneller in een vliegtuig dan ergens in een talkshow ofzo.
pi_157391402
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 22:33 schreef Sparkeltje het volgende:
Waarom was Gert zo vlak? Hij keek amper, weinig emotie, terwijl toen Demi afviel hij wel verdrietig was. Was dat allemaal gespeeld dan? Zou Josje echt het woord Klaasje hebben willen zeggen? Ze zei er weinig liefs bij. Wat een harnas dan.
Dat is ook wat mij opviel bij Josje. We zullen het waarschijnlijk nooit weten...
pi_157391435
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 22:35 schreef showtimer het volgende:
Jindra en Lisa zijn morgen ook op Nederlandse tv. Lauren verwacht ik helaas sneller in een vliegtuig dan ergens in een talkshow ofzo.
Dat zeiden ze ook in dat interview (wat misschien een grapje moest zijn) dat als Lauren en/of Hanne het niet worden ze gelijk naar een warm land zouden vluchten.. :X
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  Miss 200.000.000! zaterdag 7 november 2015 @ 22:38:09 #284
367000 roos94
pi_157391459
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 22:32 schreef nick333 het volgende:
Jindra gaf echt nog interviews aan meerdere journalisten, maar Lauren en Lisa lijken meteen verdwenen te zijn. Jammer.

Een beeld gevonden van bij de afterparty :) https://instagram.com/p/9yLuBHGY2G/
Waarom was Marthe er niet bij
pi_157391462
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 22:29 schreef showtimer het volgende:

[..]

Dat gevoel overheerste vorige week al toen ze oprecht teleurgesteld was aangezien ze opnieuw en definitief geen live solo mocht doen.

Je vond de diverse complimenten voor de kleurspoeling bij Lisa ook professioneel? ;)
Eigenlijk was de finale vorige week al. Ik zou graag mijn quote terugvinden van 2 weken geleden waarbij ik al voorspelde dat het toen al vrijwel zeker was dat Hanne door zou gaan omdat de jury zelfs bij een uitzonderlijk slechte prestatie nog zou zeggen dat ze het verdient had op basis van het totaalplaatje. Kortom, zo'n finale gaat echt helemaal nergens over. Je hoopt dan toch nog op een stunt, op iets verassends, iets revolutionairs. Heeft er geen seconde ingezitten.
pi_157391472
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 22:38 schreef roos94 het volgende:
Waarom was Marthe er niet bij
Marthe sliep vast al. Die drinkt ook zeker niet. :')
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157391511
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 22:35 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Dat is ook wat mij opviel bij Josje. We zullen het waarschijnlijk nooit weten...
Josje gaf eerder haar wildcard toch aan Jindra? Jindra heeft misschien alles niet even handig gedaan, maar Josje teleurgesteld? Dat lijkt me ook niet echt.
pi_157391539
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 22:35 schreef showtimer het volgende:
Jindra en Lisa zijn morgen ook op Nederlandse tv. Lauren verwacht ik helaas sneller in een vliegtuig dan ergens in een talkshow ofzo.
Ik denk ook dat ze niet van de media aandacht houdt, ik bedoel ze weet dat ze knap is en goed kan zingen dus ze kan evt beroemd worden. Maar denk dat ze ook een 'echte' baan wilt vandaar die studie psychologie...
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  zaterdag 7 november 2015 @ 22:41:52 #289
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_157391548
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 22:27 schreef Maartel het volgende:

[..]

Alles wat Jindra doet is een beetje theater. Ik vraag me af of dat 'fake' is of gewoon de manier van doen van een 'musicalmeisje'.
Ik kan me ergens moeilijk voorstellen dat ze écht denkt dat men niet beter had kunnen kiezen dan Klontje, maar ze bracht het in ieder geval overtuigend, zonder een vuile blik of iets dergelijks.
Ik ken (amateur) musical mensen en zo zijn ze op zich wel, Jindra heeft wel een tikje kapsonses denk ik maar ze heeft ook talent dus op zich vond ik dat niet erg.
Ze had prima in een drieluik "de ijdele" of in een rol zoals HalloK3 de humoristisch hoogbollige kunnen zijn. Een paar trainingen jezelf charmanter presenteren van Studio100 en dat had echt prima gelopen.
Schapen zijn relax.
pi_157391572
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 22:15 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Ik wil Josje leuk vinden, en ik geef haar het voorbeeld van de twijfel. En hoewel ze er vast mee te maken heeft was over een jaar of 5 de koek ook wel opgeweest voor K+K maar toch...
Ze komt buiten de K3 rol zelf (en die doet ze echt wel prima en leuk!) gewoon minder leuk over dan ze 6j terug was, beetje hetzelfde gevoel als ik voor de toekomst van Klaasje denk.
Aan de andere kant heb ik niets dan respect voor het feit dat zelfs als alles waar was, van de onderlinge conflicten, van financiële wensen, van willen stoppen, van haar privéleven; dan nog heeft ze wel K3 zes jaar lang verder laten bestaan, en ontzettend veel kinderen (en een degelijk aantal volwassenen; reikend van deze periode tot jarenlang) enorm blij gemaakt.

Ik zou echt een moord doen voor een onthullend boek of intervieuw ofzo, Gertje breng dat gewoon uit. Ook dingen van Kathleen die we misschien niet weten. Ik koop het direct. Ik heb een hekel aan showbizz roddels maar dit is gewoon iets dat ik echt wel eens wil weten.
Is ook wel waar. Maar 6 jaar geleden kwam ze toch wat meer over als een oprecht meiske, de laatste 3 jaar zat ze meer in de verdedigende rol. En daar is ze gewoon matig mee omgegaan. Heb ook nog een Belgisch radio-interview van een jaartje geleden teruggeluisterd waarbij ze samen met een reporter op het toilet zat. De reporter maakte een vrij onschuldig grapje over haar relaties. Josje raakte oprecht geirriteerd en zelfs kwaad, dat soort acties is funest voor je imago. De kinderen waren wel fan van haar, maar ze heeft het toch niet helemaal waar kunnen maken.
pi_157391587
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 22:40 schreef showtimer het volgende:

[..]

Josje gaf eerder haar wildcard toch aan Jindra? Jindra heeft misschien alles niet even handig gedaan, maar Josje teleurgesteld? Dat lijkt me ook niet echt.
Ze zullen toch hun echte mening niet mogen zeggen? Gertje moet er mee door. Heeft hij ook duidelijk verteld.
pi_157391613
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 22:42 schreef Maartenfr12 het volgende:
Is ook wel waar. Maar 6 jaar geleden kwam ze toch wat meer over als een oprecht meiske, de laatste 3 jaar zat ze meer in de verdedigende rol. En daar is ze gewoon matig mee omgegaan. Heb ook nog een Belgisch radio-interview van een jaartje geleden teruggeluisterd waarbij ze samen met een reporter op het toilet zat. De reporter maakte een vrij onschuldig grapje over haar relaties. Josje raakte oprecht geirriteerd en zelfs kwaad, dat soort acties is funest voor je imago. De kinderen waren wel fan van haar, maar ze heeft het toch niet helemaal waar kunnen maken.
Ik ben dan weer zo iemand die zich dan afvraagt hoe dit zou gaan als t Madelon of Noa was...Madelon lijkt me een soort Jindra (maar dan volwassener) en niemand moest Noa al vanaf t begin.. :X
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157391623
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 22:40 schreef showtimer het volgende:

[..]

Josje gaf eerder haar wildcard toch aan Jindra? Jindra heeft misschien alles niet even handig gedaan, maar Josje teleurgesteld? Dat lijkt me ook niet echt.
Ach, ik denk dat zo'n 75% van die shows doorgestoken kaart is geweest, dus dan zal de uitslag ook niet bijster eerlijk zijn verlopen.
pi_157391665
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 22:41 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Ik denk ook dat ze niet van de media aandacht houdt, ik bedoel ze weet dat ze knap is en goed kan zingen dus ze kan evt beroemd worden. Maar denk dat ze ook een 'echte' baan wilt vandaar die studie psychologie...
Als ze de impact van haar vorige (tv-)werk beter had ingeschat, dan was ze hier waarschijnlijk niet eens aan begonnen.
pi_157391670
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 22:32 schreef nick333 het volgende:
Jindra gaf echt nog interviews aan meerdere journalisten, maar Lauren en Lisa lijken meteen verdwenen te zijn. Jammer.

Een beeld gevonden van bij de afterparty :) https://instagram.com/p/9yLuBHGY2G/
Terecht, ik zou ook meteen weg zijn gegaan als ik Lisa was. Volkomen terecht.
pi_157391694
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 22:45 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ach, ik denk dat zo'n 75% van die shows doorgestoken kaart is geweest, dus dan zal de uitslag ook niet bijster eerlijk zijn verlopen.
Nee, maar daarom. Dat Klaasje niet DE favoriet van Josje was, is niet zo verrassend.
pi_157391707
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 22:40 schreef showtimer het volgende:

[..]

Josje gaf eerder haar wildcard toch aan Jindra? Jindra heeft misschien alles niet even handig gedaan, maar Josje teleurgesteld? Dat lijkt me ook niet echt.
Josje en Karen deden maar wat tijdens eigenlijk elke auditie en elke liveshow. Waren als jury moeilijk serieus te nemen.
pi_157391729
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 22:49 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Josje en Karen deden maar wat tijdens eigenlijk elke auditie en elke liveshow. Waren als jury moeilijk serieus te nemen.
Karen was met haar Demi juist enorm standvastig. ;)
pi_157391739
Het is ook niet dat t niet te zien is dat 75% fake was. -O- Jammer gertjuh ;(
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157391748
Ik blijf toch fan van Jindra ik hoop dat ze verder gaat komen dan die drie bij elkaar.😀
pi_157391769
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 22:49 schreef showtimer het volgende:
Karen was met haar Demi juist enorm standvastig.
daarom, denk dat er op een gegeven moment echt een kans was dat het Lauren, Jindra en Demi werden maar Gert heeft geen ballen. :')
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')