We kunnen er om lachen maar frustrerend is het wel natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 november 2015 09:46 schreef nick333 het volgende:
Uit 6000 kandidates is dit dus de beste zwartharige.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Deal with itquote:Op zaterdag 7 november 2015 09:46 schreef nick333 het volgende:
Uit 6000 kandidates is dit dus de beste zwartharige.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ben opzich best benieuwd naar het dramaquote:Op zaterdag 7 november 2015 10:05 schreef female81 het volgende:
Zou me niks verbazen als er nog best wat achter die zogenaamd schattige facade schuil gaat.
Het lijkt me zo'n écht 'meisje-meisje', en dan met alle onhebbelijkheden en alles erop en eraan. Beetje kattig.quote:Op zaterdag 7 november 2015 10:06 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ben opzich best benieuwd naar het drama
Jindra daar is letterlijk deze vrouw: http://i.imgur.com/1Pvh7AR.gifquote:Op zaterdag 7 november 2015 09:51 schreef Banaanhangwagen het volgende:
http://gfycat.com/ImmaterialMelodicHackee
Lieve Jindra, er ging iets mis maar wat![]()
quote:Op zaterdag 7 november 2015 10:10 schreef female81 het volgende:
[..]
Het lijkt me zo'n écht 'meisje-meisje', en dan met alle onhebbelijkheden en alles erop en eraan. Beetje kattig.
quote:Op zaterdag 7 november 2015 09:14 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Het was al slim gespeeld van Studio100 vanaf het moment dat ze die stemprocedure hebben verzonnen. Ik begrijp nog steeds niet hoe je als stemmer van thuis uit enige invloed zou kunnen hebben gehad. In die zin maakte het helemaal niet uit wie tegen wie stond, er werden toch geen punten of volgorde bekendgemaakt.
Denk juist dat Hanne een fel tantetje kan zijnquote:Op zaterdag 7 november 2015 10:10 schreef female81 het volgende:
[..]
Het lijkt me zo'n écht 'meisje-meisje', en dan met alle onhebbelijkheden en alles erop en eraan. Beetje kattig.
We zullen t zien of deze groep ook een blonde dood sterftquote:Op zaterdag 7 november 2015 10:10 schreef female81 het volgende:
Thank God for small favours.quote:Op zaterdag 7 november 2015 10:30 schreef Sparkeltje het volgende:
Het enige goede wat hier uit gaat voorkomen is het feit dat ons Klaasje snel zal verkassen naar de zuiderburen.🙆🏼
Dit was wel het hoogtepunt van de avond. Lisaquote:Op zaterdag 7 november 2015 10:17 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
We zullen t zien of deze groep ook een blonde dood sterftIk zie Hanne en Marthe wel een soort Karen en Kristel vriendschap vormen
![]()
En voor alle thirsty hetero mannen; een mooi momentje uit mn favorietje liedje.![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |