abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157386802
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 19:36 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Dat met die neuspiercing, die relatie met Kevin Jansen (en dat de relatie toen over ging), etc. Kan nog zo de artikelen erbij halen van hln.be als ik ff google denk ik.
Die neuspiercing is geen klein bolletje zoals Hanne maar echt een ring. Ik ben al niet te vinden voor zo'n bolletje, maar een neusring keuren we hier helemaal af. "tokkie". Niet bepaald een goed voorbeeld voor de kinderen.

De kritiek op haar relaties is zever van de roddelpers. Als Karen of Kristel van de ene naar de andere vriend huppelden hadden ze net zoveel kritiek gekregen.

Verder vond ik Josje veel beter dan Kathleen.
pi_157386862
quote:

[..]

Dat met die neuspiercing, die relatie met Kevin Jansen (en dat de relatie toen over ging), etc. Kan nog zo de artikelen erbij halen van hln.be als ik ff google denk ik.
Is dat dan neersabelen? Ik heb die artikelen niet gelezen natuurlijk. Dus als je een link hebt..

Maar ik denk niet dat ze harder is aangepakt omdat ze Nederlandse is. Dat is gewoon de prijs die je betaald door bekend te worden. Je privé leven staat in de roddelbladen.
pi_157386889
quote:

[..]

Hmm, ik was een tijdje wel fan van Josje zo direct na K2 zoekt K3, maar toen kwamen er toch kantjes boven die mij niet bevielen en ze bij mij een soort golddigger werd. Ze was nog maar net K3 of ze schopte haar toenmalige vriend Marcel Bosman buiten. Die was kennelijk te gewoontjes geworden. Aanpappen met Gert Verhulst die al een relatie had. Homewrecker dus. Dan maar aanpappen met de die Mol. Weer een bekende Nederlander. Daarentegen ben ik juist meer sympathie voor Kristel gaan voelen.
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_157386917
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 19:42 schreef VDBisgod het volgende:

[..]

Is dat dan neersabelen? Ik heb die artikelen niet gelezen natuurlijk. Dus als je een link hebt..

Maar ik denk niet dat ze harder is aangepakt omdat ze Nederlandse is. Dat is gewoon de prijs die je betaald door bekend te worden. Je privé leven staat in de roddelbladen.
Hmja misschien wel. Ik vond dat alles te breed uitgemeten werd bij haar vergeleken bij de anderen. De misselijkmakende reacties van de lezers erbij maakten het voor mij af.

Zal even zoeken :)
pi_157386931
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 19:38 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Ik heb jou de afgelopen week leren kennen als een Belg met smaak Nick ;) Ik snap het ook wel hoor, het is een beetje hetzelfde als wij met Duitsland hebben.
Er is wel een groot verschil. Duitsland heeft Europa twee keer de vernieling in geholpen. Daarom dat ik moffen en dergelijke goed kan snappen. Maar die Nederlanders haat bij Vlamingen kan ik niet goed duiden

Mijn opa heeft nog op straffe van doodschieten met een bakfiets vol met voedsel 12 Km moeten fietsen naar een Duitse kazerne. Dit terwijl mijn moeder en andere kinderen van mijn opa en oma tegen honger aanzaten
pi_157387010
http://m.hln.be/hln/m/nl/(...)vin-uit-elkaar.dhtml

Deze bijvoorbeeld (vooral de reacties). Tuurlijk hebben mensen een mening over je enzo, maar ik zou zoiets na een tijdje niet meer trekken denk ik
pi_157387127
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 19:45 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Er is wel een groot verschil. Duitsland heeft Europa twee keer de vernieling in geholpen. Daarom dat ik moffen en dergelijke goed kan snappen. Maar die Nederlanders haat bij Vlamingen kan ik niet goed duiden

Mijn opa heeft nog op straffe van doodschieten met een bakfiets vol met voedsel 12 Km moeten fietsen naar een Duitse kazerne. Dit terwijl mijn moeder en andere kinderen van mijn opa en oma tegen honger aanzaten
Hmja. De oorlog is ook al 70 jaar geleden hè? Eerlijk gezegd ben ik altijd wel een aardige Duitsland-fan geweest. Heb er niets op tegen en heb ook altijd het idee dat Duitsers Nederlanders graag mogen.

De meest fantastische Nederlanders vind ik nog steeds Brabanders. Wat een fantastisch, spontaan volk is dat. Ik bel in een callcenter en bij brabo's (met name vrouwen) zijn dat altijd fantastische gesprekken.
  Miss 200.000.000! zaterdag 7 november 2015 @ 19:56:01 #233
367000 roos94
pi_157387181
Komt er een speciaal topic waarin we de nieuwe k3 kunnen volgen?
pi_157387338
Het gaat snel in de showbizz..

pi_157387350
In ieder geval ook deze keer is de Nederlandse veruit mijn favoriete K3. :P
pi_157387394
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 19:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
Je bent kinderachtig als je fan bent van K3, maar als volwassene jonge meiden digitaal af te branden is blijkbaar heel volwassen gedrag

Ik ben ook fan hoor, vind sommige liedjes echt ontzettend leuk. En de liedjes van k3 waren de laatste jaren niet alleen bedoeld voor de kleintjes. Ik vind sommige liedjes en vooral clips best uitdagend.
:O :W

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 19:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Anyways, hoop niet dat Klaasje zo aangepakt wordt als ze bij Josje deden.

Weet nog wel dat ze een neuspiercing had. Was net of daar in het zuiden de hel was losgebroken Terwijl Karen ook gewoon een tongpiercing heeft en ook nog een tattoo maar soit
We zullen zien..Hanne heeft ook een neuspiercing..maar dat zullen ze wel negeren (net als het feit dat ze eigenlijk nog niet zo goed kan zingen) ^O^

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 19:56 schreef roos94 het volgende:
Komt er een speciaal topic waarin we de nieuwe k3 kunnen volgen?
JAAAA HET KARBONKEL TOPIC O+ O+ O+ O+
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157387531
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 19:43 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Hmm, ik was een tijdje wel fan van Josje zo direct na K2 zoekt K3, maar toen kwamen er toch kantjes boven die mij niet bevielen en ze bij mij een soort golddigger werd. Ze was nog maar net K3 of ze schopte haar toenmalige vriend Marcel Bosman buiten. Die was kennelijk te gewoontjes geworden. Aanpappen met Gert Verhulst die al een relatie had. Homewrecker dus. Dan maar aanpappen met de die Mol. Weer een bekende Nederlander. Daarentegen ben ik juist meer sympathie voor Kristel gaan voelen.
Wow wat een onzin! Misschien liep haar relatie al niet lekker! En Gert was er zelf toch ook bij toen ze wat kregen? En dat ze wat met Johnny kreeg, tsja zij komt hem vaker tegen dan de gemiddelde Nederlander. En het lijkt me juist fijn om met iemand te kunnen praten die ook in hetzelfde wereldje zit.

Ben helemaal niet pro josje ofzo (ik ken haar niet persoonlijk) maar dit is toch een mening puur op aannames?
pi_157387630
Als je als vrouw of man een relatie aangaat met iemand die al in een relatie zit dan daal je enorm in mijn achting
pi_157387742
Ik heb Josje gezien bij Frans Bauer in vive le Frans. Dat ze meedeed met K2 zoekt K3 en dus een k3 zou kunnen worden, deed ze voor het geld zei ze. Ze vond het waarschijnlijk wel leuk, maar hoofdreden was geld. Nouja, wel eerlijk. Ze kwam ook niet op me over als een kil en koud figuur.
pi_157387787
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 20:12 schreef WhiteBeard het volgende:
Als je als vrouw of man een relatie aangaat met iemand die al in een relatie zit dan daal je enorm in mijn achting
Maar laten we nou eerlijk zijn, Gert is ook geen zuivere Harry. Die heeft ondertussen ook wel een doorgezakt matras...
pi_157387849
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 20:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb Josje gezien bij Frans Bauer in vive le Frans. Dat ze meedeed met K2 zoekt K3 en dus een k3 zou kunnen worden, deed ze voor het geld zei ze. Ze vond het waarschijnlijk wel leuk, maar hoofdreden was geld. Nouja, wel eerlijk. Ze kwam ook niet op me over als een kil en koud figuur.
Heb ik ook gezien ja. Wel grappig want ik vond haar juist wel kil en saai overkomen, beetje stug. Altijd super afhoudend als het om privévragen gaat. Tuurlijk is het haar privéleven, maar je moet op dat soort momenten juist een beetje meewerken en er een grapje over durven maken. (Zoals Karen)
pi_157387907
Is het toeval dat alle goede cabaretiers uit Brabant komen?

Sorry totaal off-topic, back to K3.

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2015 20:30:50 ]
pi_157388434
OK terug naar K3:

Deze medley :D :D :D

2:06 is zo geweldig en hoe kut doet Josje t dansje -O- Ze was toch danseres lijkt me niet moeilijk die tenminste dat dansje van i love you baby te onthouden. Nee leuk, deze medley. Zaal werd gek toen ze deze deden in Hoorn.
pi_157388645
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 19:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
http://m.hln.be/hln/m/nl/(...)vin-uit-elkaar.dhtml

Deze bijvoorbeeld (vooral de reacties). Tuurlijk hebben mensen een mening over je enzo, maar ik zou zoiets na een tijdje niet meer trekken denk ik
Waarom worden wij Belgen hier ook altijd afgerekend op hln.be reacties. Neem dan op z'n minst 7sur7.be mee in rekening, dan heb je het volledige land.

Dat doet me er trouwens aan denken dat als je als K3 lid enkele kilometers over de taalgrens gaat wonen niemand je nog kent. Wat leven wij toch in een mooi land. :{
pi_157389179
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 20:50 schreef aswesleep het volgende:

[..]

Waarom worden wij Belgen hier ook altijd afgerekend op hln.be reacties. Neem dan op z'n minst 7sur7.be mee in rekening, dan heb je het volledige land.

Dat doet me er trouwens aan denken dat als je als K3 lid enkele kilometers over de taalgrens gaat wonen niemand je nog kent. Wat leven wij toch in een mooi land. :{
Eigenlijk zou die hele culturele discussie ook helemaal nergens over moeten gaan. (Ik reken jou nergens op af hoor ;)) Ik was het eerlijk gezegd nog wel een beetje eens met de Vlaamse kritiek op Josje, ik vind Josje ook niet zo leuk.

Dat je als Vlaams publiek pure middelmaat boven topkwaliteit verkiest, daar kan ik dan weer echt totaal niet bij. Heeft me wel echt teleurgesteld. Maar goed, ik zou graag nog wat meer statistisch materiaal willen als onderbouwing. (Want ik heb ook Nederlanders gehoord die op het huidige trio hebben gestemd)
pi_157389352
Ik vind het nog steeds kut dat Kuma He geen enkele keer in de K3 zoekt K3 afleveringen is gezongen :(
pi_157389398
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 18:40 schreef Poedelpoes het volgende:
Persconferentie for who cares
"Klaasje wort de zotteke" 8)7
Wat vind jij ervan? Ik kan er echt niet naar kijken...
pi_157389410
Hoe toevallig is het trouwens dat Lauren in oktober vorig jaar nog met Gene Thomas in een tv-programma zat. En een jaar later vervangt ze bijna zijn vrouw (Kristel) :s)

pi_157389538
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 21:21 schreef nick333 het volgende:
Hoe toevallig is het trouwens dat Lauren in oktober vorig jaar nog met Gene Thomas in een tv-programma zat. En een jaar later vervangt ze bijna zijn vrouw (Kristel) :s)

[ afbeelding ]
Lauren die er met Gene Thomas vandoor gaat. Wow, dat zou me een rel zijn :)
pi_157389793
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 21:20 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Wat vind jij ervan? Ik kan er echt niet naar kijken...
Nu lachen ze nog....
Klinkt een beetje negatief, maar ik vind ze ook vrij naief overkomen. Volgens mij hebben ze geen idee wat er voor hun ligt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')