Hij is weldegelijk opgenomen. Alle 6 kandidaten hebben de partijen ingezongen. Hij wordt vannacht/morgen afgemixt.quote:Op zaterdag 7 november 2015 01:49 schreef Poedelpoes het volgende:
Over een week of 2? Ze hebben em nog niet opgenomen
IK STERF. Sorry, maar hier kom ik echt nooit meer bovenop. Een kus van de juf en een bank vooruit voor deze.quote:Op zaterdag 7 november 2015 01:49 schreef Poedelpoes het volgende:
![]()
![]()
jaaa ik wil mee naar het Karbonkeltopic
08:00.quote:Op zaterdag 7 november 2015 01:48 schreef Dirk het volgende:
Zou Lisa morgen om 09:00u, 09:30u of 09:45u een kappersafspraak hebben?
Ik had Karen dat ZO graag horen zeggen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 01:49 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ja ze kon moeilijk zeggen, "Ja mn fave Demi ligt er al uit, maar ik zou Klaasje ook wel doen als side chick"
[..]![]()
![]()
jaaa ik wil mee naar het Karbonkeltopic
Pfoeh alles gelezen en gereageerd waarop ik wou reageren![]()
Miguel slaapt nooit blijkbaar, ow ik dat die alleen test opnames waren. Dan is het wel dom vind ik als ze het niet gelijk na de finale op itunes gooien of op het K3 youtube accout uploaden (of is er een K3 VEVO account?quote:Op zaterdag 7 november 2015 01:54 schreef Dirk het volgende:
Hij is weldegelijk opgenomen. Alle 6 kandidaten hebben de partijen ingezongen. Hij wordt vannacht/morgen afgemixt.
Liever een tong van de meesterquote:Op zaterdag 7 november 2015 01:56 schreef bogtrotter het volgende:
IK STERF. Sorry, maar hier kom ik echt nooit meer bovenop. Een kus van de juf en een bank vooruit voor deze.
Jij bent de bom staat hier op repeat.quote:Op zaterdag 7 november 2015 01:55 schreef Dirk het volgende:
Zoooooo, ik vind dat "Yodelee" een tophit zeg. . #OpRepeat
Daar maakt mijn hart toch wel een sprongetje van.quote:Op zaterdag 7 november 2015 02:04 schreef nick333 het volgende:
Nog ééntje dan
https://zippy.gfycat.com/GregariousFaroffBirdofparadise.webm
Snap ik ook niks van.quote:Op zaterdag 7 november 2015 02:05 schreef Poedelpoes het volgende:
Dan is het wel dom vind ik als ze het niet gelijk na de finale op itunes gooien
Nee, ik dacht inderdaad ook wel dat het in de loop van de voorbije week allemaal werd ingezongen zodat ze direct een mixje klaar konden hebben om als single op iTunes te gooien, maar misschien komt dat toch morgen pas?quote:
Jaa zelfs voor de finale al om ons op te hypen. Ben bang dat de hype al beetje over is als deze single uit komt..aangezien in dit trio niks zit voor de oudere fansquote:Op zaterdag 7 november 2015 02:09 schreef Dirk het volgende:
Na K2 stonden zelfs versies met alle verschillende kandidaten op iTunes.
Ik hoop t. Ik wil een nightcore versie van 10000 luchtballonnenquote:Op zaterdag 7 november 2015 02:10 schreef bogtrotter het volgende:
Nee, ik dacht inderdaad ook wel dat het in de loop van de voorbije week allemaal werd ingezongen zodat ze direct een mixje klaar konden hebben om als single op iTunes te gooien, maar misschien komt dat toch morgen pas?
https://gfycat.com/EthicalSnivelingBuckeyebutterflyquote:Op zaterdag 7 november 2015 02:05 schreef bogtrotter het volgende:
[..]
Daar maakt mijn hart toch wel een sprongetje van.
Daarom hoopte ik dus eigenlijk dat we bij het begin van de liveshows de opnames van de bootcamp zelf mochten gaan remixen op een of andere website. Maar dat zou qua gebruik van social-media een beetje té geniaal geweest zijn; stel je eigen K3 samen en hoor hoe het klinkt als ze allemaal in samenzang het refreintje zingen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 02:11 schreef Poedelpoes het volgende:
Jaa zelfs voor de finale al om ons op te hypen. Ben bang dat de hype al beetje over is als deze single uit komt..aangezien in dit trio niks zit voor de oudere fans
Fok neemt enkel gifjes als .gif maar ik maak ze als .webm. Als ik ze naar .gif omzet gaan er veel details verloren.quote:Op zaterdag 7 november 2015 02:15 schreef Poedelpoes het volgende:
Plaatsen we geen gifjes hier meer nu via linkjes?
Omg, ja dat zou echt briljant zijn geweestquote:Op zaterdag 7 november 2015 02:15 schreef bogtrotter het volgende:
Daarom hoopte ik dus eigenlijk dat we bij het begin van de liveshows de opnames van de bootcamp zelf mochten gaan remixen op een of andere website. Maar dat zou qua gebruik van social-media een beetje té geniaal geweest zijn; stel je eigen K3 samen en hoor hoe het klinkt als ze allemaal in samenzang het refreintje zingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |