Voor het publiek kan dat nog een verschil maken, maar de jurykeuze zal wel vastliggen voor de show begint.quote:Op vrijdag 6 november 2015 00:57 schreef Japepk het volgende:
De individuele battles tellen niet mee toch?
Oké niet lelijk, maar wel bij de twee minst mooiequote:Op vrijdag 6 november 2015 00:58 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Marthe is niet (meer) lelijk![]()
Maakt me niet uit dat ik hier niet mee in Maartenfr12's selecte groepje van vleeskeurders kom.
Ik kon het niet meer aanzien...quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2015 00:57 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ergens is het veelzeggend dat Gertje de leukste K3 nooit heeft kunnen krijgen
Maar de mooiste Vlaamse is nu gejinxt zonder ttquote:Op vrijdag 6 november 2015 00:59 schreef nick333 het volgende:
[..]Oké niet lelijk, maar wel bij de twee minst mooie
Shit, nu te laat om Kristel gifs te spammen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 01:04 schreef DumpTruck het volgende:
Ik wist niet hoe je hier een thread in een reeks aanmaakt, nu is de officiële Kristel Appriciation Station onder een andere naam verdergezet.
Kittyquote:Op vrijdag 6 november 2015 01:04 schreef bogtrotter het volgende:
Nummers die we nog niet (of echt té weinig) hebben gehoord in deze zoektocht:
BIJJJ DE POLIIIEE-HIIIE-SIIIEEEEquote:Op vrijdag 6 november 2015 01:04 schreef bogtrotter het volgende:
Nummers die ik morgen echt niet nog eens wil horen:
quote:Op vrijdag 6 november 2015 01:04 schreef bogtrotter het volgende:
EFFE OM HET ECHT OVER K3 TE HEBBEN.
- Kusjesdag
- Kuma Hé
- Frans Liedje
- KUSJESDAG
- Tele-Romeo
- Yeke Yeke
- Feest
- Fucking KUSJESDAG
- Je hebt een vriend
- Wanneer zie ik jouw rug
- Oya Lele
- Ik voel me plots weer zo
- Oya Lele
- Doe het nog een keer zo
- OYA LELE
- ZING MET ONS MEE
- OYA OYEEEEEE
- trouwen, anyone?quote:Op vrijdag 6 november 2015 01:04 schreef bogtrotter het volgende:
- Kusjesdag - meh, omdat je het zou verwachten
- Kuma Hé - nooit wat gevonden
- Frans Liedje- jaaaa, had deze echt verwacht bij de audities!
- KUSJESDAG - Missed oppurtunity!
- Tele-Romeo - Hoort erbij, doe mij een blub ik ben een vis, hippie shake, toveren
- Yeke Yeke - nah, de minste van de fantasieliedjes
- Feest - nooit iets mee gehad
- Fucking KUSJESDAG
AGREEEquote:Op vrijdag 6 november 2015 01:04 schreef bogtrotter het volgende:Nummers die ik morgen echt niet nog eens wil horen:
- Je hebt een vriend
- Oya Lele
- Oya Lele
- OYA LELE
- ZING MET ONS MEE
- OYA OYEEEEEE
+Oma's aan de Top voor persoonlijke nostalgie, en Parapluutje want dat nummer is geweldig.quote:Op vrijdag 6 november 2015 01:04 schreef bogtrotter het volgende:
- Kusjesdag
- Kuma Hé
- Frans Liedje
- KUSJESDAG
- Tele-Romeo
- Yeke Yeke
- Feest
- Fucking KUSJESDAG
- Kusjesdag
- Kuma Hé
- Frans Liedje
- KUSJESDAG
- Tele-Romeo
- Yeke Yeke
- Feest
- Fucking KUSJESDAG
- Je hebt een vriend
- Oya Lele
- Oya Lele
- OYA LELE
- ZING MET ONS MEE
- OYA OYEEEEEE
Do it!quote:Op vrijdag 6 november 2015 01:04 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Shit, nu te laat om Kristel gifs te spammen.
Ik vraag me af hoeveel volgende boards de wijziging gewoon overnemen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 01:00 schreef Japepk het volgende:
[..]
Ik kon het niet meer aanzien...
Wie spot de haat in de op?OMG ik ben aan het cyberpesten
![]()
Ik vind ons nog vrij levendig voor dit tijdstip hoor.quote:Op vrijdag 6 november 2015 01:12 schreef Japepk het volgende:
niet naar vragen, niets te klagen...
Geen gifjes please(alleen als ze leuk zijn), daar is het vorige topic aan gestorven
...en aan onze levensloosheid
Denk maar zo, die date is iig een teken dat je een sociaal leven hebt.quote:Op vrijdag 6 november 2015 01:14 schreef Japepk het volgende:
Redelijke deal. Fuck, moet dus morgen ook de finale missen door die date en besef me nu dat Fok negeren moeilijker gaat zijn dan facebook/twitter een paar uur links te laten liggen... Jullie zijn te goed...
"Hé, jongens, ik ben een songtekst aan het schrijven, soms eens wat dingen op die echt absoluut niet waar zijn over de politie?"quote:
Nog 1 dingetje dan; Kristel is dun/slank/mager minder knap! Doe maar een pondje meer, slager!quote:
Ja... ik moet morgen ook wel fris en fruitig wil ik als een idioot het binnen recordtijd naar huis redden om zo min mogelijk van de aflevering te missen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 01:18 schreef Japepk het volgende:
True, heb er ook echt wel zin in![]()
Ik maak nu even de afweging; nu naar bed gaan en een uurtje extra slapen, en dus morgen een uurtje extra kwijt met teruglezen of mijn ogen open proberen te houden en verder te.... Ach, beslissing gemaakt, tot morgen!
Maak het ook niet te laat, morgen wordt een spannende dag!
Wat is Karen eigenlijk een goeie zangeres.quote:Op vrijdag 6 november 2015 01:28 schreef nick333 het volgende:
Ik wil die nieuwe K3 dit wel eens horen doen (vanaf 36:30)
Fotoshop.quote:Op vrijdag 6 november 2015 01:25 schreef lunatic1985 het volgende:
En nog iets om morgen over te praten:
[ afbeelding ]
- Kusjesdag
- Kuma Hé
- Frans Liedje
- KUSJESDAG
- Tele-Romeo
- Yeke Yeke
- Feest
- Fucking KUSJESDAG
quote:Op vrijdag 6 november 2015 01:12 schreef Japepk het volgende:
Geen gifjes please(alleen als ze leuk zijn), daar is het vorige topic aan gestorven
Hartje Karenquote:Op vrijdag 6 november 2015 01:28 schreef nick333 het volgende:
Ik wil die nieuwe K3 dit wel eens horen doen (vanaf 36:30)
Denk dat er geen één zo hoog raakt.
Maar goed, ik ga ook slapen.
Jindra 'moet leren om even binnen de chemie van K3 te komen'. Gohquote:Op vrijdag 6 november 2015 08:59 schreef showtimer het volgende:
Meteen maar even de laatste knipselkrant.![]()
Dat is 2 keer zo veel kans op Klaasjequote:Op vrijdag 6 november 2015 09:46 schreef Gellarboy het volgende:
Friendly reminder: twee Nederlanders en een Belg.
Zelfkennis.quote:Op vrijdag 6 november 2015 09:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jindra 'moet leren om even binnen de chemie van K3 te komen'. Goh
Maar zonder dollen, ik denk dat Gert ze wel genoeg vormt, mochten er irritante trekjes zijn, dus ik vind het prima wie er in K3 komt. Dat je precies de 3 krijgt die je wilt, dat is voor weinig weggelegd
Meteen de enige combinatie die je amper een gok kunt noemen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 10:20 schreef TheVulture het volgende:
Marthe, Hanne en Klaasje is mijn gok
En van de voltallige Vlaamse pers aan al die artikels te zien.quote:Op vrijdag 6 november 2015 10:20 schreef TheVulture het volgende:
Als Lisa daarmee Hanne met een sensuele heupbeweging van de troon stoot dan teken ik.quote:Op vrijdag 6 november 2015 09:46 schreef Gellarboy het volgende:
Hoeft er ook niks geverfd te wordenquote:Op vrijdag 6 november 2015 10:20 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op vrijdag 6 november 2015 10:20 schreef TheVulture het volgende:
Dat zijn gewoon ongeïnteresseerde journalisten die een artikel moeten schrijven van de baas over een onderwerp wat ze niet boeit. Die kijken ff wie de meeste likes op Facebook heeft en schrijven daar snel wat omheen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 10:23 schreef aswesleep het volgende:
[..]
En van de voltallige Vlaamse pers aan al die artikels te zien.
Ik hoop toch nog op een verassing anders wordt die laatste uitzending wel erg voorspelbaar.
No way, dat zou hier misschien zo zijn. In Vlaanderen is dit al een week gespreksonderwerp nummer 1.quote:Op vrijdag 6 november 2015 10:30 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon ongeïnteresseerde journalisten die een artikel moeten schrijven van de baas over een onderwerp wat ze niet boeit. Die kijken ff wie de meeste likes op Facebook heeft en schrijven daar snel wat omheen.
Studio 100 zal daar toch een creatieve draai aan moeten geven, we'll see.quote:Op vrijdag 6 november 2015 10:26 schreef Gellarboy het volgende:
Door die make-overs is natuurlijk niets meer zeker, maar als Klaasje tegenover Jindra staat dan legt ze het af.
Een lose-lose situatie.
Het meest storende is dan nog dat de showbizz reporter gewoon schrijft dat dit de favo combo is van Gert en de voltallige K3.quote:Op vrijdag 6 november 2015 10:30 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon ongeïnteresseerde journalisten die een artikel moeten schrijven van de baas over een onderwerp wat ze niet boeit. Die kijken ff wie de meeste likes op Facebook heeft en schrijven daar snel wat omheen.
edit: Of ze willen inspelen op de hype, niet wetende dat ze al 2 weken achterlopen op die hype en ie aan het zakken is.
Als het vanavond kleurentechnisch nog steeds kan, is dat misschien ook wel gewoon zo.quote:Op vrijdag 6 november 2015 10:39 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Het meest storende is dan nog dat de showbizz reporter gewoon schrijft dat dit de favo combo is van Gert en de voltallige K3.
quote:Op vrijdag 6 november 2015 10:37 schreef Revanches het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)lijke-keuze-K3.dhtml
Ze laat hier iets teveel los. Duidelijk dat ze nu enkel het stemmen meetellen omdat die toch al overeenkwamen met hun eigen mening.quote:Aanvankelijk zou de publieksvoting zelfs niet officieel meetellen. De stemmen zouden dan enkel als een soort populariteitstest dienen. Uiteindelijk werd beslist om het anders aan te pakken. "De stem van de kijker, of je die nu officieel meetelt of niet, leg je niet zomaar naast je neer."
..
Maar volgens Van Mensel verschilt de mening van het publiek "niet zo heel erg" als die van Studio 100.
Ja dat bedoelde ik gisterenquote:Op vrijdag 6 november 2015 01:19 schreef lunatic1985 het volgende:
Iets met Klaasjes muts, haren en gelekt
[ afbeelding ]
Nee, ze vind K3 wel leuk, maar ze volgt het nog niet echt. Ze weet ook de namen nog niet enzo. Ze kan dan wel weer alle karakters uit Mario opnoemenquote:Op vrijdag 6 november 2015 09:36 schreef Gellarboy het volgende:
Heb je haar de uitzendingen niet terug laten kijken?
Ja excuus, ik had mijn bek alweer opengetrokken voor ik ze helemaal uit had gelezen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 10:39 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Het meest storende is dan nog dat de showbizz reporter gewoon schrijft dat dit de favo combo is van Gert en de voltallige K3.
Die laatste twee reporters lijkt het inderdaad minder te schelen en die durven dan wel afwijken.
Dat is nog niks. Ik wordt nog steeds geschrokken en badend in het zweet veel te vroeg wakker van een Niels Destadsbader die bij de audities steeds zegt: "Ha, de kinderen zijn al mee, dat is al goe!"quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:01 schreef bogtrotter het volgende:
Dit is echt niet gezond meer. Ik heb vannacht gedroomd dat Marthe haar neus had gebroken en Demi dan toch maar terug mee mocht doen.
Ik eis een schadevergoeding van Studio 100 voor het verpesten van mijn leven.
Hm, Kliekje gebruikt haar twitter en facebook zó slim met posts die een positieve maar nog steeds bescheiden vibe om haar heen creëren. En vaak ook nog op een manier dat de grotere media op een positieve manier aandacht eraan schenkt. Maar het 1 sluit het andere niet uit natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:05 schreef bogtrotter het volgende:
Klankje: "Reacties op social media lees ik niet"
Maakt dus helemaal niet uit of we Kliekje hier afzeiken of niet en zeggen dat ze buiten haar uiterlijk weinig in de aanbieding heeft, ze leest het toch niet.
Je ziet spokenquote:Op vrijdag 6 november 2015 11:07 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
https://instagram.com/p/9ntekWkcVs/
Hier is Klaasje gewoon blond? Daarnaast staat ook een blonde volgens mij?
Ja lap, ze geven nu al duidelijk weg dat Axana nog steeds blond is. Nu is de liveshow totaal niet spannend meer.quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:07 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
https://instagram.com/p/9ntekWkcVs/
Hier is Klaasje gewoon blond? Daarnaast staat ook een blonde volgens mij?
Nou ik vind dat best een show verpester. Had toch gehoopt dat Axana Groen haar zou hebben..quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:11 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Ja lap, ze geven nu al duidelijk weg dat Axana nog steeds blond is. Nu is de liveshow totaal niet spannend meer.
Viel mij ook op ja. Ben daarom ook benieuwd wat ze met Jindra gaan doen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 10:52 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
[..]
Ze laat hier iets teveel los. Duidelijk dat ze nu enkel het stemmen meetellen omdat die toch al overeenkwamen met hun eigen mening.
Is dit nu allemaal fanfictie of baseer je dit ergens op?quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:25 schreef kweetutniet het volgende:
Ow ja.... -
- De kamergenoten hebben vanavond niet dezelfde kleur.
- De onzekere en minst ervaren met media meiden staan tegenover elkaar. (K&H)
- De ervaren rotten kampen tegen elkaar (J & L)
- De meiden die er altijd staan kampen ook tegen elkaar. (M & L)
Helaas kan mijn Favo combi niet (J, L, M)
bron?quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:25 schreef kweetutniet het volgende:
Ow ja.... -
Vrij accurate beschrijving van de 6 kandidatenquote:Op vrijdag 6 november 2015 11:25 schreef kweetutniet het volgende:
Ow ja.... -
Je moet even onderscheid maken tussen La en Liquote:Op vrijdag 6 november 2015 11:29 schreef kweetutniet het volgende:
Ik kan mijn bron natuurlijk niet prijs geven...
Ok, vooruit dan maar. Na een analyse van 9 uitzendingen is dit mijn onderbuik gevoel
Zeker. Veel mensen roepen Hanne en Marthe zodat ze de haarkleuren niet verkeerd kunnen gokken en ze niet dom lijken.quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:25 schreef Maartel het volgende:
Ik ben heel benieuwd wat de kleuren gaan doen. Ik denk dat Hanne haar favorietenpositie ook wel een beetje dankte aan haar haarkleur, net als dat het Klaasje hielp dat ze de enige blonde 'niet-Jindra' was.
quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:01 schreef bogtrotter het volgende:
Dit is echt niet gezond meer. Ik heb vannacht gedroomd dat Marthe haar neus had gebroken en Demi dan toch maar terug mee mocht doen.
Ik eis een schadevergoeding van Studio 100 voor het verpesten van mijn leven.
quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:25 schreef Maartel het volgende:
Ik ben heel benieuwd wat de kleuren gaan doen. Ik denk dat Hanne haar favorietenpositie ook wel een beetje dankte aan haar haarkleur, net als dat het Klaasje hielp dat ze de enige blonde 'niet-Jindra' was.
Dit is weer zo'n reden waarom de kleuters hier niet in hadden betrokken moeten worden.quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:50 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
De anderen vond ze ook leuk, alleen Marthe minder want (haha) die had een trui aan en geen jurk :p
Ze zullen ook al wel weten welke kant ze op willen. Plus dat ze anders 20 combi's hadden moeten laten optreden vanavondquote:Op vrijdag 6 november 2015 13:03 schreef MissJ het volgende:
Weet niet of het hier al gezegd is, maar wat ik echt heel vreemd vind, is dat ze de haarkleuren blijkbaar al voor de laatste aflevering hebben bepaald en geregeld. Daarmee sluiten ze bepaalde combinaties namelijk al uit. Maar goed, het zal wel
Das wel vaag inderdaadquote:Op vrijdag 6 november 2015 13:03 schreef MissJ het volgende:
Weet niet of het hier al gezegd is, maar wat ik echt heel vreemd vind, is dat ze de haarkleuren blijkbaar al voor de laatste aflevering hebben bepaald en geregeld. Daarmee sluiten ze bepaalde combinaties namelijk al uit. Maar goed, het zal wel
zoiets zal het wel zijn. Hoewel ik ook denk dat ze al heel lang weten wie zij de nieuwe K3 willen laten worden.quote:Op vrijdag 6 november 2015 13:05 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ze zullen ook al wel weten welke kant ze op willen. Plus dat ze anders 20 combi's hadden moeten laten optreden vanavond
quote:Op vrijdag 6 november 2015 13:03 schreef MissJ het volgende:
Ongetwijfeld, al vraag ik me dan ergens ook wel weer af of ze zich nou al weken bijvoorbeeld Lauren als blondine hebben zitten voorstellen bij ieder optreden, of dat de hele make-overs er niet toe deden.quote:Op vrijdag 6 november 2015 13:12 schreef MissJ het volgende:
[..]
zoiets zal het wel zijn. Hoewel ik ook denk dat ze al heel lang weten wie zij de nieuwe K3 willen laten worden.
Ik denk vooral dat ze niet hadden verwacht dat het grote publiek vrij eensgezind zou zijn en zelf de kleurtjes vroegtijdig bij elkaar ging puzzelen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 13:16 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, al vraag ik me dan ergens ook wel weer af of ze zich nou al weken bijvoorbeeld Lauren als blondine hebben zitten voorstellen bij ieder optreden, of dat de hele make-overs er niet toe deden.
Ik denk dat dat wel goed is ingedektquote:Op vrijdag 6 november 2015 13:17 schreef Poedelpoes het volgende:
Heel circus opgebouwd, en dan blaast het volgend jaar gewoon op in Gert z'n gezicht.
Ja, zet Hanne maar lekker tegenover Marthe, zodat niemand de avond ingaat met het gevoel dat ze al zeker is van haar plekje.quote:Op vrijdag 6 november 2015 14:12 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik hoop dat ze Hanne bruin/zwart hebben geverfd. Gooit de boel wel open.
Jammer dat Maarten er niet isquote:Op vrijdag 6 november 2015 14:13 schreef Maartel het volgende:
Ik heb het idee dat echt hoogblond Klaasje helemaal niet zo zou staan, heeft ze een veel te gebruind gezicht voor, dat wordt al snel ordinair.
Aan de andere kant, wat kost een potje verf?quote:Op vrijdag 6 november 2015 14:18 schreef Ynske het volgende:
vraag me af in hoeverre veel mensen veranderd zijn qua haarkleur, want dan moet je dus steeds de kleur blijven aanpassen.
zou me niets verbazen als ze maar 1 naar rood doen en t daar bij laten
A la 2 Unlimited, toen de mensen erachter het idee hadden dat de poppetjes op de voorgrond best vervangen konden worden. De naam was tenslotte vertrouwd.quote:Op vrijdag 6 november 2015 13:17 schreef Poedelpoes het volgende:
Heel circus opgebouwd, en dan blaast het volgend jaar gewoon op in Gert z'n gezicht.
Dit topic knalt uit zijn voegen in 3.. 2.. 1..quote:Op vrijdag 6 november 2015 14:47 schreef Poedelpoes het volgende:
OK KUNNEN WE GERARD NU AUB ONTSLAAN?![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nu zal Hanne er dus in komen?![]()
Ik denk dat de generale repetitie toch vrij open voor publiek is en eenvoudig binnen te glippen als je echt wilt. Beter dat ze het dan zelf naar buiten brengen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 14:55 schreef Astwice het volgende:
Hallo
Ik kan me haast niet voorstellen dat Gerard zo'n grove fout maakt!
Mocht het wel zo zijn ga ik voor Lauren-Jindra-Hanne
Kan hij dan een fatsoenlijke casting regelen. Ik verbaas mij er nog over dat de huidige finalisten alles is wat er overblijft uit 5000+ aanmeldingen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 13:17 schreef Poedelpoes het volgende:
Zijn we tenminste van hem verlost.quote:Op vrijdag 6 november 2015 14:57 schreef showtimer het volgende:
Ik hoop dat Gerard zelf ook zijn krabbel heeft moeten zetten onder de geheimhouding
En er loopt in Nederland toch genoeg blonds rond dat goed genoeg zingt + goed genoeg danst + knap genoeg is + enigszins likeable is. Líjkt me iig zo.quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:00 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Kan hij dan een fatsoenlijke casting regelen. Ik verbaas mij er nog over dat de huidige finalisten alles is wat er overblijft uit 5000+ aanmeldingen.
Ja, en dan Kathleen als andere presentatricequote:Op vrijdag 6 november 2015 15:06 schreef showtimer het volgende:
Gert lijkt me wel een kerel die Joling nu meteen van de show afhaalt, zou mooi zijn.
dat is idd ook wat ik dacht, als het waar is en geen photoshopquote:Op vrijdag 6 november 2015 14:59 schreef female81 het volgende:
Erg veel veranderd is er dus niet, slechts ééntje heeft er een duidelijk andere kleur. Ze hebben ons dus mooi gefopt, met die mutsen.
Dit inderdaad. Ik lees dat er al meer dan 200.000 kaartjes zijn verkocht voor de komende tour, maar al die mensen die een kaartje hebben gekocht hebben dat gedaan om Kristel, Karen en Josje te zien, niet om drie grieten het repertoire van K3 te zien coveren terwijl niemand nog weet wie dat zullen zijn.quote:Op vrijdag 6 november 2015 14:28 schreef female81 het volgende:
[..]
A la 2 Unlimited, toen de mensen erachter het idee hadden dat de poppetjes op de voorgrond best vervangen konden worden. De naam was tenslotte vertrouwd.
Die twee meisjes hebben, na die enorme promotiecampagne die eraan vooraf ging, maar 2 en een halve hit gehad.
Ik heb het idee dat het bij K3 ook weleens tegen zou kunnen vallen, zodra ze qua concerten volledig op eigen benen staan, zonder de drie oude leden waardoor ze in eerste instantie op sleeptouw worden genomen.
Bij K2 zoekt K3 waren er ca. 4000 inschrijvingen, terwijl er maar één opvolgster werd gezocht, nu waren er ca. 6000 inschrijvingen voor drie opvolgsters, zodat de spoeling deze keer dus om te beginnen al twee maal zo dun was. En als het al grote moeite kostte om tussen 4000 kandidates één perfect geschikte opvolgster te vinden dan kun je op je vingers natellen dat je er tussen 6000 geen drie gaat vinden van hetzelfde niveau.quote:Maar dat heeft ook met het 'is dit het beste wat er tussen +6000 kandidaten te vinden is?'-gevoel te maken, wat ik bij de laatste 6 heb.
Niet eens zo'n raar ideequote:Op vrijdag 6 november 2015 15:09 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ja, en dan Kathleen als andere presentatrice
Maar waarom zou je die fotoshop via het account van Gerard laten verspreiden?quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is idd ook wat ik dacht, als het waar is en geen photoshop
Ik zeg doen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:06 schreef showtimer het volgende:
Gert lijkt me wel een kerel die Joling nu meteen van de show afhaalt, zou mooi zijn.
Haha dit is de beste bijnaam tot nu toe.quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:14 schreef bogtrotter het volgende:
Ga je zien dat we straks alsnog met Klowntje en Marthe zitten (al vind ik Marthe dan nog niet eens zo erg).
Ditquote:Op vrijdag 6 november 2015 15:05 schreef female81 het volgende:
En er loopt in Nederland toch genoeg blonds rond dat goed genoeg zingt + goed genoeg danst + knap genoeg is + enigszins likeable is. Líjkt me iig zo.
Scout op opleidingen met mensen die 'iets sociaals' doen, en je krijgt zo een hele bende van dat soort meisjes bij elkaar (vaak zijn dat types die in veel dingen goed zijn).
Nu kunnen ze gaan kiezen uit een op social media al massaal uitgekotst talent en eentje die vooral heel mooi is en verder ternauwernood overeind blijft, wat een lol.
Same!quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:18 schreef bogtrotter het volgende:
En als het dan toch al uitgemaakt spel is had ik toch liever Demi nog in het rood gezien, dan was er tenminste nog iets leuks te zien op tv vanavond.
Hij heeft de foto zelf niet gemaakt, dus of een collega achter de schermen heeft hem deze bewust doorgestuurd, OF die collega controlt de instagram van Gerardje en niet hijzelf.quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:18 schreef Maartel het volgende:
Gerard is ordinair, ongrappig en nog heel veel andere nare dingen, maar zó dom dat ie dit perongeluk zou doen echt niet. Dit is óf opzet om mensen nog wat meer aan 't praten te krijgen óf een soort van protestactie van hem.
Demiquote:Op vrijdag 6 november 2015 15:20 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Same!Ik had dit zograag gewilt
![]()
[ afbeelding ]
Ik vond Joling & Gordon Over De Vloer echt ziek grappig.quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:18 schreef Maartel het volgende:
Gerard is ordinair, ongrappig en nog heel veel andere nare dingen.
OOOOOF ze lieten een stagair photoshoppen en uploadenquote:Op vrijdag 6 november 2015 15:22 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Hij heeft de foto zelf niet gemaakt, dus of een collega achter de schermen heeft hem deze bewust doorgestuurd, OF die collega controlt de instagram van Gerardje en niet hijzelf.
quote:
Of een assistentje van Gerard die de hele mutsenheisa niet eens heeft meegekregen. Hij zocht recent nog wel een stagiaire.quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:22 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Hij heeft de foto zelf niet gemaakt, dus of een collega achter de schermen heeft hem deze bewust doorgestuurd, OF die collega controlt de instagram van Gerardje en niet hijzelf.
En de kleuren van de jurkjes en de groepjes waarin ze per twee staan, zijn die ook gephotoshopt? Nee, ik vrees dat we het hiermee moeten doen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:24 schreef Poedelpoes het volgende:
OOOOOF ze lieten een stagair photoshoppen en uploadenmaar denk t niet...
K3 is een hondebaan hoor. Kéihárd werken voor weinig geld. Later wordt het nog een hondebaan voor wat meer geld. Echt getalenteerde grietjes gaan niet zo'n lange talentenjachtshit doen wanneer ze zelf makkelijk iets beters kunnen krijgen. Of je moet Jindra zijn en dit écht willen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:05 schreef female81 het volgende:
[..]
En er loopt in Nederland toch genoeg blonds rond dat goed genoeg zingt + goed genoeg danst + knap genoeg is + enigszins likeable is. Líjkt me iig zo.
Scout op opleidingen met mensen die 'iets sociaals' doen, en je krijgt zo een hele bende van dat soort meisjes bij elkaar (vaak zijn dat types die in veel dingen goed zijn).
Nu kunnen ze gaan kiezen uit een op social media al massaal uitgekotst talent en eentje die vooral heel mooi is en verder ternauwernood overeind blijft, wat een lol.
Dat wordt een korte stagequote:Op vrijdag 6 november 2015 15:24 schreef showtimer het volgende:
[..]
Of een assistentje van Gerard die de hele mutsenheisa niet eens heeft meegekregen. Hij zocht recent nog wel een stagiaire.
Jury durft niet voor Jindra te gaan denk je? Mja, het maakt me toch niet meer uit.quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:25 schreef Maartel het volgende:
[..]
Dat wordt een korte stage
Dit als photoshop zien is echt tegen beter weten in bidden voor een happy ending.
Maar ik doe nog wel even mee, alles om van Kloofje af te komen
Friendly reminder: gaat nooit gebeuren.quote:Op vrijdag 6 november 2015 09:46 schreef Gellarboy het volgende:
Nee, dit is de ultieme troll en ze dragen pruiken.quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:25 schreef bogtrotter het volgende:
[..]
En de kleuren van de jurkjes en de groepjes waarin ze per twee staan, zijn die ook gephotoshopt? Nee, ik vrees dat we het hiermee moeten doen.
Hadden ze dat eigenlijk vanaf t begin moeten doen, denk ik pruiken op...quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:29 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Nee, dit is de ultieme troll en ze dragen pruiken.
Vind ook jammer, ze is te getalenteerd voor de bs.quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:29 schreef bogtrotter het volgende:
Echt gewoon irritant dat Lauren zo weinig in beeld is geweest en dat je nu écht de indruk krijgt dat ze door het programma-opzet fundamenteel gesaboteerd is. Arm schaap.
Gert hoort het nieuwsquote:Op vrijdag 6 november 2015 14:47 schreef Poedelpoes het volgende:
OK KUNNEN WE GERARD NU AUB ONTSLAAN?![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
twitter:steeltje_ twitterde op vrijdag 06-11-2015 om 14:22:51Gertje, Gerard heeft net de haarkleuren verklapt op Twitter. #k3zoektk3 https://t.co/gj2l3vVoon reageer retweet
Kunnen we over een aantal jaar wel bij haar op consultatie.quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:29 schreef bogtrotter het volgende:
Echt gewoon irritant dat Lauren zo weinig in beeld is geweest en dat je nu écht de indruk krijgt dat ze door het programma-opzet fundamenteel gesaboteerd is. Arm schaap.
Hopen dan maar dat Lauren en Lisa / Hanne nog worden omgedraaid.quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:39 schreef Sparkeltje het volgende:
Nou volgens mij is het opzet. Nu gaan er mensen kijken voor twee dingen. Gerard ontslagen en of de kleur klopt. Goede stunt van studio 100.
hoop is een uitgestelde teleurstelling, zeggen zequote:Op vrijdag 6 november 2015 15:41 schreef Collide het volgende:
[..]
Hopen dan maar dat Lauren en Lisa / Hanne nog worden omgedraaid.
quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:46 schreef Sparkeltje het volgende:
Marthe Lauren en Jindra, kan dan niet meer.😔
Daar moet je niet over twijfelen, de inspraak van de smser ligt nog lager dan de invloed van onze mening op de sociale media.quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:53 schreef bogtrotter het volgende:
Als de kijker straks tien minuten lang stemt op basis van de K3-medley waar de 8 trio's om de beurten een stukje zingen... wil dat dan zeggen dat we eindelijk voor één keer wel alle stemmen van de kijker tellen en de 5 meest gekozen trio's doorsturen of zou er weer een of ander absurd systeem bedacht worden waarbij alles toch in de handjes van Gert ligt?
Ik zou als ik Gert was het idd lekker zelf bepalenquote:Op vrijdag 6 november 2015 15:53 schreef bogtrotter het volgende:
Als de kijker straks tien minuten lang stemt op basis van de K3-medley waar de 8 trio's om de beurten een stukje zingen... wil dat dan zeggen dat we eindelijk voor één keer wel alle stemmen van de kijker tellen en de 5 meest gekozen trio's doorsturen of zou er weer een of ander absurd systeem bedacht worden waarbij alles toch in de handjes van Gert ligt?
quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:53 schreef Maartenfr12 het volgende:
Deze jongen is er in geslaagd via zijn mobiel in te loggen.
Vast wel...quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:53 schreef bogtrotter het volgende:
of zou er weer een of ander absurd systeem bedacht worden waarbij alles toch in de handjes van Gert ligt?
Wat maakt het uit? Winnaar van het publiek is nu vermoedelijk ook de winnaar van Gert. Of hij moet ballen tonen en voor Jindra gaan. Misschien dat Vlaanderen het in deze situatie enigszins accepteert.quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:53 schreef bogtrotter het volgende:
True, de kleuren zelf zijn een grotere ramp dan het lekken.quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:58 schreef Maartenfr12 het volgende:
We zitten 5 uur voor de show, zo'n ramp is het toch ook weer niet dat het uitlekt?
Ik weet het niet, SBS 6 Shownieuws zet ook wel eens van die berichten online die K3 in een kut daglicht zetten...quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:57 schreef Toeps het volgende:
Zou het dan toch vooropgezet zijn, deze "rel"? Ik bedoel, VTM gaat toch niet hun eigen show spoileren?
Een deel van de spanning is er wel van af. En sommige combi's zijn nu niet meer mogelijk en daardoor zijn er al mensen ontevreden.quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:58 schreef Maartenfr12 het volgende:
We zitten 5 uur voor de show, zo'n ramp is het toch ook weer niet dat het uitlekt?
Het zou mooi zijn voor ons medialandschap als de nieuwsredactie van VTM volledig onafhankelijk is en dus mag brengen wat ze willen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:57 schreef Toeps het volgende:
Hmm, VTM post het nieuws ook: http://nieuws.vtm.be/cult(...)t-haarkleuren-k3tjes
Zou het dan toch vooropgezet zijn, deze "rel"? Ik bedoel, VTM gaat toch niet hun eigen show spoileren?
Wij worden de dupe van dit studio 100-complot Nick. Gert, denk aan de single twintigers, dit kun je niet maken.quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:26 schreef nick333 het volgende:
Ik lees dit topic een uurtje niet en de boel is ontploftt.
GERARD PLEASE
En Lauren gaat het niet halen van Marthe. fuck dit.
Ja, denk aan de arme mensen die tot 5u moeten werken.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:01 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Wij worden de dupe van dit studio 100-complot Nick. Gert, denk aan de single twintigers, dit kun je niet maken.
Dit.quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:26 schreef nick333 het volgende:
Ik lees dit topic een uurtje niet en de boel is ontploftt.
GERARD PLEASE
En Lauren gaat het niet halen van Marthe. fuck dit.
Daarom Marthe, Hanne en Jindra.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:04 schreef Memoblokje het volgende:
[..]
Dit.
WTF is er gebeurd terwijl ik weg was, man man man. Als het echt Marthe/Hanne/Klaasje wordt is dat echt een zware teleurstelling.
Zou Lisa het kunnen? Of zou ze zelfs na een wereldperformance nog opzij worden geschoven?quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:04 schreef Memoblokje het volgende:
[..]
Dit.
WTF is er gebeurd terwijl ik weg was, man man man. Als het echt Marthe/Hanne/Klaasje wordt is dat echt een zware teleurstelling.
Jaaquote:Op vrijdag 6 november 2015 16:05 schreef Maartenfr12 het volgende:
Zou Lisa het kunnen? Of zou ze zelfs na een wereldperformance nog opzij worden geschoven?
Ja, ze bungelt nu al onderaan de populariteitspolls (en terecht, want inhoudsloos)quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:05 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Zou Lisa het kunnen? Of zou ze zelfs na een wereldperformance nog opzij worden geschoven?
quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:55 schreef Poedelpoes het volgende:
Goed artikel dit trouwens: http://weekend.knack.be/l(...)link_time=1446820061
Of dat nou helemaal klopt, weet ik ook niet. Wel een topfavoriet bij de schrijfster van het artikel en ook twitter ontplofte inderdaad compleet toen ze werd uitgeschakeld. De Facebook-vind-ik-leukers hadden het aan de andere kant niet zo op haar gemunt. Ik ben het wel helemaal eens met het artikel voor de rest. Constant er op hameren dat ze stout is en er niet in past en dan kiezen voor de brave treesjes, het heeft me allemaal wel heel erg ontgoocheld.quote:publieksfavoriete Demi Matenahoru
Kom aan, je kreeg vorige week al bijna fluitconcerten toen Gert voorzichtig iets ter sprake wilde brengen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:05 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Als ik niet had geweten wie Marthe en Hanne zijn, en ik zou jouw posts hier op het forum tevoorschijn googelen, zou ik aan twee puisterige monsters denken.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:01 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Wij worden de dupe van dit studio 100-complot Nick. Gert, denk aan de single twintigers, dit kun je niet maken.
Inderdaad. Denk dat Gert haar wel ziet zitten en dat ze het zeker aankan, maar weet niet of hij en Studio 100 die trekker over durven te halen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:07 schreef showtimer het volgende:
[..]
Kom aan, je kreeg vorige week al bijna fluitconcerten toen Gert voorzichtig iets ter sprake wilde brengen.
Deze hele zoektocht was een fout. Als ze rustig achter de schermen ze bij elkaar hadden gepast dan zaten ze de komende 15 jaar niet opgescheept met talentloze grietjes puur door de hype van de gunfactor van een maandje.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:05 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Daarom Marthe, Hanne en Jindra.
Geen groot fan van Hanne haar zangkwaliteiten maar marketing-technisch moet je die niet laten vallen natuurlijk...
Gert, jong, hoe heb je het zover kunnen laten komen. Demi was minder actief dan de andere kandidates op sociale kanalen en dat heb je weerslag laten hebben op de show. Had die meiden eens wat meer afgebeuld in die villa's in weet-ik-waar. Had ze psychologisch voor de leeuwen gegooid, nog vóór je botte 10.000-luchtballonnen-bijl erin hakte. Dan was het misschien te pruimen geweest.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:07 schreef bogtrotter het volgende:
[..]
[..]
Of dat nou helemaal klopt, weet ik ook niet. Wel een topfavoriet bij de schrijfster van het artikel en ook twitter ontplofte inderdaad compleet toen ze werd uitgeschakeld. De Facebook-vind-ik-leukers hadden het aan de andere kant niet zo op haar gemunt. Ik ben het wel helemaal eens met het artikel voor de rest. Constant er op hameren dat ze stout is en er niet in past en dan kiezen voor de brave treesjes, het heeft me allemaal wel heel erg ontgoocheld.
Denk ik ook jaquote:Op vrijdag 6 november 2015 16:10 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Deze hele zoektocht was een fout. Als ze rustig achter de schermen ze bij elkaar hadden gepast dan zaten ze de komende 15 jaar niet opgescheept met talentloze grietjes puur door de hype van de gunfactor van een maandje.
quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:11 schreef Japepk het volgende:
Gert, jong, hoe heb je het zover kunnen laten komen. Demi was minder actief dan de andere kandidates op sociale kanalen en dat heb je weerslag laten hebben op de show. Had die meiden eens wat meer afgebeuld in die villa's in weet-ik-waar. Had ze psychologisch voor de leeuwen gegooid, nog vóór je botte 10.000-luchtballonnen-bijl erin hakte. Dan was het misschien te pruimen geweest.
r.i.p. Demi, r.i.p. Lauren, r.i.p. K3...
Nee laten we lekker gaan genieten van Hannequote:Op vrijdag 6 november 2015 16:06 schreef Japepk het volgende:
[..]
Ja, ze bungelt nu al onderaan de populariteitspolls (en terecht, want inhoudsloos)
Dit was echt geweldig geweest.quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:20 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Same!Ik had dit zograag gewilt
![]()
[ afbeelding ]
Niet overdrijven, zo heb ik ze nooit genoemdquote:Op vrijdag 6 november 2015 16:09 schreef female81 het volgende:
[..]
Als ik niet had geweten wie Marthe en Hanne zijn, en ik zou jouw posts hier op het forum tevoorschijn googelen, zou ik aan twee puisterige monsters denken.
Faaaak!!! Ik was er echt bijna weer overheen geraakt en nu begin ik weer als een winkel vol stekkers te balen dat Demi geen kans heeft gekregen om zich fatsoenlijk te bewijzen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:11 schreef Japepk het volgende:
[..]
Gert, jong, hoe heb je het zover kunnen laten komen. Demi was minder actief dan de andere kandidates op sociale kanalen en dat heb je weerslag laten hebben op de show. Had die meiden eens wat meer afgebeuld in die villa's in weet-ik-waar. Had ze psychologisch voor de leeuwen gegooid, nog vóór je botte 10.000-luchtballonnen-bijl erin hakte. Dan was het misschien te pruimen geweest.
r.i.p. Demi, r.i.p. Lauren, r.i.p. K3...
Dat gevoel had ik ook! Zooo jammer, heel oneerlijkquote:Op vrijdag 6 november 2015 16:23 schreef bogtrotter het volgende:
Dat hele psychologische wil ik toch ook nog eens beter getest zien. Ik bedoel, haar eigen moeder denkt duidelijk al dat Kransje het niet zou aankunnen - en daar heeft ze wellicht gelijk in. Van Demi kreeg ik de indruk dat ze begreep waar ze aan bezig was en dat ze er écht haar best voor wou doen (en daarom ook beter performde dan eender wie in de wedstrijd). Wat een klassedame, oneerlijk genekt door een programma dat voor de schattige "poppetjes" wil kiezen.
Ahahhaha die bijnamenquote:Op vrijdag 6 november 2015 16:26 schreef Zhero het volgende:
Downie, Kloontje en Hanne zou een enorme desillusie zijn
Als die lul vandaag weer aandacht krijgt ga ik serieus nog een klacht insturen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:23 schreef bogtrotter het volgende:
[..]het Koen Wauters trio (Hanne, Marthe en Kloaka)
Je hebt al een klacht ingestuurd? :pquote:Op vrijdag 6 november 2015 16:28 schreef showtimer het volgende:
Als die lul vandaag weer aandacht krijgt ga ik serieus nog een klacht insturen.
Man wat heb ik een hekel aan die gozer. (De sfeer wordt nu echt grimmigquote:Op vrijdag 6 november 2015 16:28 schreef showtimer het volgende:
[..]
Als die lul vandaag weer aandacht krijgt ga ik serieus nog een klacht insturen.
En Suzan, wmb geschikter dan wat er nu nog aan blond resteert. Ze had het best gekund, ging in de uitzendingen echt vooruit, aan het accent had ze al gewerkt.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:23 schreef bogtrotter het volgende:
[..]
Faaaak!!! Ik was er echt bijna weer overheen geraakt en nu begin ik weer als een winkel vol stekkers te balen dat Demi geen kans heeft gekregen om zich fatsoenlijk te bewijzen.
Is ze nog wel iemand's kwakje waard hier met dat haar?quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:32 schreef UltraR het volgende:
Dat nieuwe kapsel van Kwakje maakt haar trouwens wel een ontzettende barbiepop zeg...
En dat laatste gaat niet gebeuren... dus Hanne.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:33 schreef Gellarboy het volgende:
Overigens: zodra Hanne niet gekozen wordt dan zijn het 2 Nederlanders en een Belg.
Zekerquote:Op vrijdag 6 november 2015 16:33 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Is ze nog wel iemand's kwakje waard hier met dat haar?
Misschien vindt de jury dat helemaal niet erg.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:32 schreef UltraR het volgende:
Dat nieuwe kapsel van Kwakje maakt haar trouwens wel een ontzettende barbiepop zeg...
Lisa heeft letterlijk 0% kans. Ik zou gewoon vriendelijk bedanken om hiervoor nog op te komen draven als ik haar was.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:33 schreef Gellarboy het volgende:
Overigens: zodra Hanne niet gekozen wordt dan zijn het 2 Nederlanders en een Belg.
50/50, maar uiteindelijk kan de jury wel zo stemmen dat ze alles in de hand hebben.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:35 schreef Nielsch het volgende:
Ik neem aan dat de keuze aan de jury is? Of gaan sms'ers het bepalen?
Kaasje gaat nog flauwvallen van de stress straks, let maar op. En dan staan er genoeg te dringen om haar te reanimerenquote:Op vrijdag 6 november 2015 16:33 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Is ze nog wel iemand's kwakje waard hier met dat haar?
Als in 5 stemmen? Publiek, Gert en K3?quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:36 schreef nick333 het volgende:
[..]
50/50, maar uiteindelijk kan de jury wel zo stemmen dat ze alles in de hand hebben.
Lauren staat vast al paraat dan.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:36 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Kaasje gaat nog flauwvallen van de stress straks, let maar op. En dan staan er genoeg te dringen om haar te reanimeren
quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:38 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Lauren staat vast al paraat dan.![]()
Y Miguelonquote:Op vrijdag 6 november 2015 16:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Als in 5 stemmen? Publiek, Gert en K3?
Net zoals de concurrent van Susan Boyle 0% kans had? Of de concurrent van Jim Bakkum (Jamai Lohmann)? De favoriet wordt vaak genoeg tweede en laten we wel wezen, dat zou in dit geval flink terecht zijn.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:35 schreef UltraR het volgende:
Lisa heeft letterlijk 0% kans. Ik zou gewoon vriendelijk bedanken om hiervoor nog op te komen draven als ik haar was.
Het enige wat we weten is dat de stemmen van het publiek voor 50% meetellen. Waarschijnlijk krijgen de kandidates een score Eurosong-gewijs op basis van de smsjes.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Als in 5 stemmen? Publiek, Gert en K3?
Die posters toen met Jamai vs Jimquote:Op vrijdag 6 november 2015 16:38 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Net zoals de concurrent van Susan Boyle 0% kans had? Of de concurrent van Jim Bakkum (Jamai Lohmann)? De favoriet wordt vaak genoeg tweede en laten we wel wezen, dat zou in dit geval flink terecht zijn.
Lol, Jim Bakkum de favoriet t.o.v. Jamai? Hoe kom je daarbij? Dacht het niet. Jamai was huizenhoog favoriet toen. Gunfactor was sky-high, had ook nog nooit op 'de stoelen' gezeten van degenen met de minste stemmen en Jim 'woonde daar zo ongeveer' in z'n eigen woorden.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:38 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Net zoals de concurrent van Susan Boyle 0% kans had? Of de concurrent van Jim Bakkum (Jamai Lohmann)? De favoriet wordt vaak genoeg tweede en laten we wel wezen, dat zou in dit geval flink terecht zijn.
Gellar is anti-Hanne en pro-Laurenquote:Op vrijdag 6 november 2015 16:38 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:38 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
En terecht, onze stem mag gehoord worden.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:40 schreef nick333 het volgende:
[..]
Gellar is anti-Hanne en pro-Lauren![]()
![]()
True.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:43 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Ik vertrouw op die dude met de K3 tattoos.
Wij zijn hier allemaal enkel K3 fan sinds deze show weet je nog.
Dit is wel in het hol van de leeuw. Dat wordt echt legendarische tv mocht Lisa dat winnen. Of Hanne moet richting niveau Nora afzakken.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:38 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Oeh, misschien kunnen ze het 'Nora-verkeerde toonhoogte in oortjes laten horen' trucje nog eens van stal halen!quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:44 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dit is wel in het hol van de leeuw. Dat wordt echt legendarische tv mocht Lisa dat winnen. Of Hanne moet richting niveau Nora afzakken.
Uh ohquote:Op vrijdag 6 november 2015 16:45 schreef UltraR het volgende:
Oeh, misschien kunnen ze het 'Nora-verkeerde toonhoogte in oortjes laten horen' trucje nog eens van stal halen!
Dit is hoe dat gaat aflopenquote:Op vrijdag 6 november 2015 16:44 schreef UltraR het volgende:
[..]
True.![]()
En als het Hanne, Kwarkje, Marthe wordt houdt het na deze show ook weer op.
Of Hanne, Klokje, Marthe blijken het drukke werkschema niet aan te kunnen. Grootste kans daarop met dat trio. Minste ervaring, twee zwakste stemmen, jongste meisjes. Erg slap fundament vormt dat.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:46 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Dit is hoe dat gaat aflopen
-> Niemand geeft over een jaar nog geld uit om Hanne, Koekje, Marthe in het echt te mogen zien
-> ???
-> De stekker wordt eruit getrokken.
En Gertje zet Demi, Lauren en Jindra inquote:Op vrijdag 6 november 2015 16:48 schreef UltraR het volgende:
Of Hanne, Klokje, Marthe blijken het drukke werkschema niet aan te kunnen. Grootste kans daarop met dat trio. Minste ervaring, twee zwakste stemmen, jongste meisjes. Erg slap fundament vormt dat.
Omdat ze het vanavond niet individueel beoordelen maar per groepje zouden ze t nog op de leuke chemie tussen Lauren en Keesje kunnen gooien en zo toch een groepje met hun kiezen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:04 schreef nick333 het volgende:
Als Klaasje er in komt zonder Lauren gaat ze dat ook niet lang trekken volgens mij. Die twee zijn al sinds de bootcamp een duo. Fucking Hanne, echt?
Wat een anticlimax.
Als ze winnen...quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:50 schreef Maartel het volgende:
Omdat ze het vanavond niet individueel beoordelen maar per groepje zouden ze t nog op de leuke chemie tussen Lauren en Keesje kunnen gooien en zo toch een groepje met hun kiezen.
Schrale troost overigens.
En ze kunnen samen beginnen aan een cursus acteren voor dummies.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:48 schreef UltraR het volgende:
[..]
Of Hanne, Klokje, Marthe blijken het drukke werkschema niet aan te kunnen. Grootste kans daarop met dat trio. Minste ervaring, twee zwakste stemmen, jongste meisjes. Erg slap fundament vormt dat.
Zou geweldig zijn mocht Lisa even laten vallen dat ze eigenlijk geen kans meer heeft tijdens 1 van die jurycommentaren.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:35 schreef UltraR het volgende:
[..]
Lisa heeft letterlijk 0% kans. Ik zou gewoon vriendelijk bedanken om hiervoor nog op te komen draven als ik haar was.
Is dat idd. gebeurd? Want Nora zei al dat ze er zelf niets van had gemerkt, hoe vals het was.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:45 schreef UltraR het volgende:
[..]
Oeh, misschien kunnen ze het 'Nora-verkeerde toonhoogte in oortjes laten horen' trucje nog eens van stal halen!
quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:43 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Ik vertrouw op die dude met de K3 tattoos.
Geen bewijs voor, maar precies om die reden denk ik dat dus. Het was echt uitzonderlijk uit de toon en als je dat zelf dan niet eens hoort, tja, dan denk ik dat zij wellicht iets anders hoorde in haar oortjes dan wij zonder die oortjes.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:55 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Is dat idd. gebeurd? Want Nora zei al dat ze er zelf niets van had gemerkt, hoe vals het was.
En dat waren dan diegene die het hardst klaagden over het feit hoe Jindra werd aangepakt... Tja.quote:
Dat de meisjes achter de schermen in de documentaire zeiden dat het tijdens de repetitie veel beter klonk en zelfs "kei goed" was, brengt me toch ook aan het twijfelen. Nu wil ik die beelden van haar repetitie ook wel eens bekijken.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:57 schreef UltraR het volgende:
[..]
Geen bewijs voor, maar precies om die reden denk ik dat dus. Het was echt uitzonderlijk uit de toon en als je dat zelf dan niet eens hoort, tja, dan denk ik dat zij wellicht iets anders hoorde in haar oortjes dan wij zonder die oortjes.
Ik heb er ook aan gedacht. En omdat het live was, konden ze haar opmerking er niet uitknippen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:57 schreef UltraR het volgende:
[..]
Geen bewijs voor, maar precies om die reden denk ik dat dus. Het was echt uitzonderlijk uit de toon en als je dat zelf dan niet eens hoort, tja, dan denk ik dat zij wellicht iets anders hoorde in haar oortjes dan wij zonder die oortjes.
Ik vind het wel geestig deze namenquote:Op vrijdag 6 november 2015 16:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
En dat waren dan diegene die het hardst klaagden over het feit hoe Jindra werd aangepakt... Tja.
Denk het niet, ze begon al van haar eerst woord op een foute hoogte.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:55 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Is dat idd. gebeurd? Want Nora zei al dat ze er zelf niets van had gemerkt, hoe vals het was.
Touché. Met dat verschil dat dit naam-dingetje volgens mij grappig is en bij Jindra het puur afbranden was zonder de minste poging tot humor.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
En dat waren dan diegene die het hardst klaagden over het feit hoe Jindra werd aangepakt... Tja.
Same, Klaasje heeft geluk dat ze niet Pippi Lotte is...quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:01 schreef UltraR het volgende:
Touché. Met dat verschil dat dit naam-dingetje volgens mij grappig is en bij Jindra het puur afbranden was zonder de minste poging tot humor.
We hebben toestemming gekregen van Gellerboy. Ik weet de onderbouwing niet meer precies maar dat zijn slechts kleine details.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Blaasje is as we speak de garderobe van Marthe aan 't saboterenquote:Op vrijdag 6 november 2015 17:01 schreef nick333 het volgende:
[..]
Denk het niet, ze begon al van haar eerst woord op een foute hoogte.
Ik ben echt benieuwd naar de chemie tussen Klaasje en Marthe vanavond.
Hopelijk vraagt ze live om op Lauren te stemmen ipv Marthe
[ afbeelding ]
Oke dit is de beste bijnaamquote:Op vrijdag 6 november 2015 17:02 schreef Maartel het volgende:
Blaasje is as we speak de garderobe van Marthe aan 't saboteren
Eens, maar ja. Hanne gaat het wel winnen, al was het alleen al omdat dat de enige manier is waarop er 2 Vlamingen in K3 kunnen komen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:02 schreef Boca_Raton het volgende:
Mijn favoriete K3 is: Lauren, Lisa en Jindra. Denk ik. Zoiets. Hanne in ieder geval niet.
Om eerlijk te zijn vind ik het best wel in dezelfde categorie vallen. Het een maakt misschien meer 'indruk' dan het ander, maar eigenlijk is het minstens net zo 'zielig'quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:01 schreef UltraR het volgende:
[..]
Touché. Met dat verschil dat dit naam-dingetje volgens mij grappig is en bij Jindra het puur afbranden was zonder de minste poging tot humor.
Zijn het alleen de Vlamingen die Hanne leuk vinden? Of ook Nederlanders?quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:03 schreef UltraR het volgende:
[..]
Eens, maar ja. Hanne gaat het wel winnen, al was het alleen al omdat dat de enige manier is waarop er 2 Vlamingen in K3 kunnen komen.
Dus voor mij Lauren, Jindra, Hanne.
Echt geen idee. Zou wel benieuwd zijn naar de stemresultaten gesplitst naar nationaliteit.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:04 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zijn het alleen de Vlamingen die Hanne leuk vinden? Of ook Nederlanders?
Och, vanaf morgenochtend worden alle 6 die meiden volcontinu uitgescholden ("Kankerteef, je hebt mijn jeugd verwoest. Brand in de hel hoer! Groetjes, Janneke 9 jaar oud.") dus Blaasje en Gaasje gaat ze wel overleven hoor.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:03 schreef iBenny het volgende:
Om eerlijk te zijn vind ik het best wel in dezelfde categorie vallen. Het een maakt misschien meer 'indruk' dan het ander, maar eigenlijk is het minstens net zo 'zielig'
Er zullen genoeg Nederlanders zijn die ook met het 'enige roodharige' argument komen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:04 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zijn het alleen de Vlamingen die Hanne leuk vinden? Of ook Nederlanders?
Wie is Gaasje nou weer haahahahahhaaquote:Op vrijdag 6 november 2015 17:05 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Och, vanaf morgenochtend worden alle 6 die meiden volcontinu uitgescholden ("Kankerteef, je hebt mijn jeugd afgepakt. Brand in de hel hoer! Groetjes, Janneke 9 jaar oud.") dus Blaasje en Gaasje gaat ze wel overleven hoor.
quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:05 schreef Gellarboy het volgende:
("Kankerteef, je hebt mijn jeugd afgepakt. Brand in de hel hoer! Groetjes, Janneke 9 jaar oud.")
Dezelfde als Blaasje.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:06 schreef Boca_Raton het volgende:
Wie is Gaasje nou weer haahahahahhaa
En dezelfde als Haasje, Kaarsje, Laarsje, Laafje, Koekje, Kloekje, Kluifje, Kuifje, Kraantje, Vaasje, Dwaasje, Kwarkje, Kaasje, Kistje, en zo verder.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:07 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dezelfde als Blaasje.. Lastig lastig moeilijk moeilijk.
Waarschijnlijk net zoveel problemen als om het continu verkeerd uitspreken van Karen's naam, Miguel's naam en Hanne's naam, het verwarren van de halve en hele finale... $B$6 doesn't care.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:08 schreef Boca_Raton het volgende:
Zal Joling nog problemen krijgen met het plaatsen van die foto?
quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:08 schreef bogtrotter het volgende:
[..]
En dezelfde als Haasje, Kaarsje, Laarsje, Laafje, Koekje, Kloekje, Kluifje, Kuifje, Kraantje, Vaasje, Dwaasje, Kwarkje, Kaasje, Kistje, en zo verder.
't Is heel gemakkelijk. Iedereen doet mee. Hand in hand, oog in oog. Tand om tand, oog om oog.
Dat zal. Maar als je er mensen op aanspreekt, vervolgens exact hetzelfde doet (weliswaar in een andere vorm), dan kun je daar ook wat van vinden...quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:05 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Och, vanaf morgenochtend worden alle 6 die meiden volcontinu uitgescholden ("Kankerteef, je hebt mijn jeugd afgepakt. Brand in de hel hoer! Groetjes, Janneke 9 jaar oud.") dus Blaasje en Gaasje gaat ze wel overleven hoor.
Maar hier is voor getekend, zo begreep ik. Niet voor het verhaspelen van namen en finales.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:10 schreef Gellarboy het volgende:
Nou, ik ga
[..]
Waarschijnlijk net zoveel problemen als om het continu verkeerd uitspreken van Karen's naam, Miguel's naam en Hanne's naam, het verwarren van de halve en hele finale... $B$6 doesn't care.
Hij noemde haar in 2009 ook al voortdurend Karin, maar 6 jaar later mag die circushond blijkbaar nog steeds presenteren... en weet hij nog steeds niet hoe ze überhaupt heet. Begrijp ik dan weer niks van.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:10 schreef Gellarboy het volgende:
Nou, ik ga
[..]
Waarschijnlijk net zoveel problemen als om het continu verkeerd uitspreken van Karen's naam, Miguel's naam en Hanne's naam, het verwarren van de halve en hele finale... $B$6 doesn't care.
Dat laatste vind ik ook klinken als een soort sneer omdat Gert 'm vlak voor de show nog even heeft benadrukt dat 't niet om hem gaat oid.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:11 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar hier is voor getekend, zo begreep ik. Niet voor het verhaspelen van namen en finales.
Overigens maakt ie er een zooitje van. Hij corrigeert zichzelf continu met 'Oh nee, het gaat hier niet over mij'.
Duhhhhh
De vorige keer met Josje is het wel heel goed uitgepakt. Zij is echt heel goed geworden. Vergeet niet dat deze meisjes nog zo groen als gras zijn en zullen veranderen door alle aandacht en roem. Dat hebben Karen, Kristel en Josje al gehad. Dat zijn echte persoonlijkheden geworden. Wat er nu op het toneel staat, vanavond, nog niet.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zal. Maar als je er mensen op aanspreekt, vervolgens exact hetzelfde doet (weliswaar in een andere vorm), dan kun je daar ook wat van vinden...
Maar goed. Wat er vanavond ook uit mag komen, het is toch niks. Je kunt gerust zeggen dat er vanavond een eind komt aan K3 en dat er vervolgens een dappere poging wordt gedaan dat succes op te pakken en te evenaren, maar dat gaat toch niet lukken. In ieder geval... wat mij betreft niet. Het was een leuke poging, maar de opzet van het programma had gewoon anders moeten zijn.
Dat moet je ook tegen Joling zeggen anders gaat de show over hem. Zo simpel is het. Ik mag 'm graag, maar je moet er bovenop zitten anders blaat ie alleen maar over zichzelf. De rest interesseert 'm namelijk niet zo erg.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:12 schreef Maartel het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik ook klinken als een soort sneer omdat Gert 'm vlak voor de show nog even heeft benadrukt dat 't niet om hem gaat oid.
Ik ben toch niet @kroepoekjemeijer aan het tweeten en zeggen dat niemand haar leuk vindt en dat ze onder de grond moet kruipen of dat ze een rottige nepkop heeft en dat ze een aandachtshoer is en weet ik wat nog. We noemen haar gewoon "Klinkje" omdat Alieke er voor gekozen heeft om zich zo in de wedstrijd te gooien. Als een soort koosnaampje.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:11 schreef iBenny het volgende:
Dat zal. Maar als je er mensen op aanspreekt, vervolgens exact hetzelfde doet (weliswaar in een andere vorm), dan kun je daar ook wat van vinden...
K2 zoekt K3 was puur een talentenjacht naar de ene beste. Nu doen ze inderdaad dezelfde afvalformat en komen ze er bij de laatste 8 achter van 'oh shit we moeten eigenlijk een groep van 3 vormen uit deze kandidaten'quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:12 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
De vorige keer met Josje is het wel heel goed uitgepakt. Zij is echt heel goed geworden. Vergeet niet dat deze meisjes nog zo groen als gras zijn en zullen veranderen door alle aandacht en roem. Dat hebben Karen, Kristel en Josje al gehad. Dat zijn echte persoonlijkheden geworden. Wat er nu op het toneel staat, vanavond, nog niet.
Maar daar had je toch nog een soort van K3. K3 is -hoe je het wend of keert- Karen, Kristel en Kathleen. Josje is daar in zekere mate onderdeel geweest van het succes dat volgde, maar toch minder K3. De intentie van het programma is om de huidige drie te vervangen. En dat is wat mij betreft volkomen verkeerd. Dat valt namelijk niet te vervangen. Het doel van het programma had (nogmaals... naar mijn idee) een zoektocht naar een nieuwe kindergroep moeten zijn. K3 zal het in ieder geval niet meer zijn na vandaag.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:12 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
De vorige keer met Josje is het wel heel goed uitgepakt. Zij is echt heel goed geworden. Vergeet niet dat deze meisjes nog zo groen als gras zijn en zullen veranderen door alle aandacht en roem. Dat hebben Karen, Kristel en Josje al gehad. Dat zijn echte persoonlijkheden geworden. Wat er nu op het toneel staat, vanavond, nog niet.
Dat ben ik niet met je eens. Josje was ook een bleek meiske toen ze begon, dat is echt een vamp geworden, sterker en wel. Deze nieuwe meisjes moet je nog leren kennen! Geef dat nou ff tijd.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:16 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
K2 zoekt K3 was puur een talentenjacht naar de ene beste. Nu doen ze inderdaad dezelfde afvalformat en komen ze er bij de laatste 8 achter van 'oh shit we moeten eigenlijk een groep van 3 vormen uit deze kandidaten'
Ik heb K3 nooit gevolgd, alleen af en toe een liedje gehoord. Nu hoor ik pas hoe leuk ze zijn. Maar ik snap heel goed dat je een zo'n succesvol trio niet kunt vervangen en zomaar dóór kunt gaan. Dat begrijp ik wel ja.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar daar had je toch nog een soort van K3. K3 is -hoe je het wend of keert- Karen, Kristel en Kathleen. Josje is daar in zekere mate onderdeel geweest van het succes dat volgde, maar toch minder K3. De intentie van het programma is om de huidige drie te vervangen. En dat is wat mij betreft volkomen verkeerd. Dat valt namelijk niet te vervangen. Het doel van het programma had (nogmaals... naar mijn idee) een zoektocht naar een nieuwe kindergroep moeten zijn. K3 zal het in ieder geval niet meer zijn na vandaag.
Hoewel ik momenteel verre van gelukkig of overtuigd ben, denk ik toch nog dat we de mensen van Studio 100 niet helemaal moeten onderschatten. Ik geloof er niks van dat die nu pas over samenstellingen na zouden gaan denken.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:16 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
K2 zoekt K3 was puur een talentenjacht naar de ene beste. Nu doen ze inderdaad dezelfde afvalformat en komen ze er bij de laatste 8 achter van 'oh shit we moeten eigenlijk een groep van 3 vormen uit deze kandidaten'
Is dat geen leuke nieuwe naam voor hen: het Broodtrommeltrio?quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:20 schreef UltraR het volgende:
Al heb ik het vanaf de eerste seconde het grootst mogelijke, niet onderbouwde, onzingerucht gevonden: het broodtrommeltrio behoort ook nog tot de mogelijkheden. Lauren, Jindra, Hanne. Mijn favoriet nu ook nog.
Jeetje, wie gaat de kinderen van Gertje dan onthoofden?quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:21 schreef Maartel het volgende:
De actie van Gerard kan nog een protest zijn vanwege Brooddoosgate..
(ik hoop het)
Vandaar dat al dat IS volk nu hier binnen wordt gelaten, heel toevallig net nu K3 zoekt K3 bezig is! De puzzelstukjes vallen op hun plaats.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:22 schreef showtimer het volgende:
[..]
Jeetje, wie gaat de kinderen van Gertje dan onthoofden?
Onze gebeden gaan niet verhoord worden. (Zou bidden helpen in dit soort situaties?)quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:02 schreef Boca_Raton het volgende:
Mijn favoriete K3 is: Lauren, Lisa en Jindra. Denk ik. Zoiets. Hanne in ieder geval niet.
Die kansen hebben ze zelf wel open gelaten natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:24 schreef bogtrotter het volgende:
Tja, in principe is er 1 kans op de 8 dat brooddoosgate uitkomt. Ook 1 kans op de 8 dat Koen Wauters de hele wedstrijd heeft gemanipuleerd natuurlijk.
Die laatste kans acht ik nog een stuk groter. Wat een gozer...quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:24 schreef bogtrotter het volgende:
Tja, in principe is er 1 kans op de 8 dat brooddoosgate uitkomt. Ook 1 kans op de 8 dat Koen Wauters de hele wedstrijd heeft gemanipuleerd natuurlijk.
quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:23 schreef UltraR het volgende:
[..]
Vandaar dat al dat IS volk nu hier binnen wordt gelaten, heel toevallig net nu K3 zoekt K3 bezig is! De puzzelstukjes vallen op hun plaats.
Im crying ik ga echt dood om deze discussiequote:Op vrijdag 6 november 2015 17:15 schreef bogtrotter het volgende:
Ik ben toch niet @kroepoekjemeijer aan het tweeten en zeggen dat niemand haar leuk vindt en dat ze onder de grond moet kruipen of dat ze een rottige nepkop heeft en dat ze een aandachtshoer is en weet ik wat nog. We noemen haar gewoon "Klinkje" omdat Alieke er voor gekozen heeft om zich zo in de wedstrijd te gooien. Als een soort koosnaampje.
Is ook een ander woord dat met een k begint dat ik al heel lang had kunnen gebruiken. Maar ik heb ook manieren en zo praatje niet over meisjes. Zelfs niet over Knikkertje.
quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:16 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Oke, maar ze vervangen niet zo maar iedere willekeurige meidengroep. Ze volgen K3 op. En hoe belachelijk iedereen hun ook vind, ze hebben in 17 jaar toch wel een soort respect verdient, en om die hele legacy nu door Klaasje en Hanne naar beneden worden gehaald is kut hoor.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:18 schreef Boca_Raton het volgende:
Dat ben ik niet met je eens. Josje was ook een bleek meiske toen ze begon, dat is echt een vamp geworden, sterker en wel. Deze nieuwe meisjes moet je nog leren kennen! Geef dat nou ff tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |