abonnement Unibet Coolblue
pi_157363200
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 17:08 schreef bogtrotter het volgende:

[..]

En dezelfde als Haasje, Kaarsje, Laarsje, Laafje, Koekje, Kloekje, Kluifje, Kuifje, Kraantje, Vaasje, Dwaasje, Kwarkje, Kaasje, Kistje, en zo verder.

't Is heel gemakkelijk. Iedereen doet mee. Hand in hand, oog in oog. Tand om tand, oog om oog.
:)
pi_157363218
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 november 2015 17:05 schreef Gellarboy het volgende:

[..]

Och, vanaf morgenochtend worden alle 6 die meiden volcontinu uitgescholden ("Kankerteef, je hebt mijn jeugd afgepakt. Brand in de hel hoer! Groetjes, Janneke 9 jaar oud.") dus Blaasje en Gaasje gaat ze wel overleven hoor.
Dat zal. Maar als je er mensen op aanspreekt, vervolgens exact hetzelfde doet (weliswaar in een andere vorm), dan kun je daar ook wat van vinden...

Maar goed. Wat er vanavond ook uit mag komen, het is toch niks. Je kunt gerust zeggen dat er vanavond een eind komt aan K3 en dat er vervolgens een dappere poging wordt gedaan dat succes op te pakken en te evenaren, maar dat gaat toch niet lukken. In ieder geval... wat mij betreft niet. Het was een leuke poging, maar de opzet van het programma had gewoon anders moeten zijn.
  vrijdag 6 november 2015 @ 17:11:22 #278
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_157363224
quote:
13s.gif Op vrijdag 6 november 2015 17:10 schreef Gellarboy het volgende:
Nou, ik ga

[..]

Waarschijnlijk net zoveel problemen als om het continu verkeerd uitspreken van Karen's naam, Miguel's naam en Hanne's naam, het verwarren van de halve en hele finale... $B$6 doesn't care.
Maar hier is voor getekend, zo begreep ik. Niet voor het verhaspelen van namen en finales.

Overigens maakt ie er een zooitje van. Hij corrigeert zichzelf continu met 'Oh nee, het gaat hier niet over mij'.

Duhhhhh
  vrijdag 6 november 2015 @ 17:11:28 #279
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_157363225
quote:
13s.gif Op vrijdag 6 november 2015 17:10 schreef Gellarboy het volgende:
Nou, ik ga

[..]

Waarschijnlijk net zoveel problemen als om het continu verkeerd uitspreken van Karen's naam, Miguel's naam en Hanne's naam, het verwarren van de halve en hele finale... $B$6 doesn't care.
Hij noemde haar in 2009 ook al voortdurend Karin, maar 6 jaar later mag die circushond blijkbaar nog steeds presenteren... en weet hij nog steeds niet hoe ze überhaupt heet. Begrijp ik dan weer niks van.
pi_157363245
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 17:11 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Maar hier is voor getekend, zo begreep ik. Niet voor het verhaspelen van namen en finales.

Overigens maakt ie er een zooitje van. Hij corrigeert zichzelf continu met 'Oh nee, het gaat hier niet over mij'.

Duhhhhh
Dat laatste vind ik ook klinken als een soort sneer omdat Gert 'm vlak voor de show nog even heeft benadrukt dat 't niet om hem gaat oid.
De verhoudingen liggen hoe dan ook niet zo lekker daar.
  vrijdag 6 november 2015 @ 17:12:57 #281
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_157363248
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 november 2015 17:11 schreef iBenny het volgende:

[..]

Dat zal. Maar als je er mensen op aanspreekt, vervolgens exact hetzelfde doet (weliswaar in een andere vorm), dan kun je daar ook wat van vinden...

Maar goed. Wat er vanavond ook uit mag komen, het is toch niks. Je kunt gerust zeggen dat er vanavond een eind komt aan K3 en dat er vervolgens een dappere poging wordt gedaan dat succes op te pakken en te evenaren, maar dat gaat toch niet lukken. In ieder geval... wat mij betreft niet. Het was een leuke poging, maar de opzet van het programma had gewoon anders moeten zijn.
De vorige keer met Josje is het wel heel goed uitgepakt. Zij is echt heel goed geworden. Vergeet niet dat deze meisjes nog zo groen als gras zijn en zullen veranderen door alle aandacht en roem. Dat hebben Karen, Kristel en Josje al gehad. Dat zijn echte persoonlijkheden geworden. Wat er nu op het toneel staat, vanavond, nog niet.
  vrijdag 6 november 2015 @ 17:14:05 #282
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_157363264
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 17:12 schreef Maartel het volgende:

[..]

Dat laatste vind ik ook klinken als een soort sneer omdat Gert 'm vlak voor de show nog even heeft benadrukt dat 't niet om hem gaat oid.

Dat moet je ook tegen Joling zeggen anders gaat de show over hem. Zo simpel is het. Ik mag 'm graag, maar je moet er bovenop zitten anders blaat ie alleen maar over zichzelf. De rest interesseert 'm namelijk niet zo erg.
  vrijdag 6 november 2015 @ 17:15:56 #283
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_157363286
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 november 2015 17:11 schreef iBenny het volgende:
Dat zal. Maar als je er mensen op aanspreekt, vervolgens exact hetzelfde doet (weliswaar in een andere vorm), dan kun je daar ook wat van vinden...
Ik ben toch niet @kroepoekjemeijer aan het tweeten en zeggen dat niemand haar leuk vindt en dat ze onder de grond moet kruipen of dat ze een rottige nepkop heeft en dat ze een aandachtshoer is en weet ik wat nog. We noemen haar gewoon "Klinkje" omdat Alieke er voor gekozen heeft om zich zo in de wedstrijd te gooien. Als een soort koosnaampje.

Is ook een ander woord dat met een k begint dat ik al heel lang had kunnen gebruiken. Maar ik heb ook manieren en zo praatje niet over meisjes. Zelfs niet over Knikkertje.
pi_157363297
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 17:12 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

De vorige keer met Josje is het wel heel goed uitgepakt. Zij is echt heel goed geworden. Vergeet niet dat deze meisjes nog zo groen als gras zijn en zullen veranderen door alle aandacht en roem. Dat hebben Karen, Kristel en Josje al gehad. Dat zijn echte persoonlijkheden geworden. Wat er nu op het toneel staat, vanavond, nog niet.
K2 zoekt K3 was puur een talentenjacht naar de ene beste. Nu doen ze inderdaad dezelfde afvalformat en komen ze er bij de laatste 8 achter van 'oh shit we moeten eigenlijk een groep van 3 vormen uit deze kandidaten'
pi_157363316
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 17:12 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

De vorige keer met Josje is het wel heel goed uitgepakt. Zij is echt heel goed geworden. Vergeet niet dat deze meisjes nog zo groen als gras zijn en zullen veranderen door alle aandacht en roem. Dat hebben Karen, Kristel en Josje al gehad. Dat zijn echte persoonlijkheden geworden. Wat er nu op het toneel staat, vanavond, nog niet.
Maar daar had je toch nog een soort van K3. K3 is -hoe je het wend of keert- Karen, Kristel en Kathleen. Josje is daar in zekere mate onderdeel geweest van het succes dat volgde, maar toch minder K3. De intentie van het programma is om de huidige drie te vervangen. En dat is wat mij betreft volkomen verkeerd. Dat valt namelijk niet te vervangen. Het doel van het programma had (nogmaals... naar mijn idee) een zoektocht naar een nieuwe kindergroep moeten zijn. K3 zal het in ieder geval niet meer zijn na vandaag.
  vrijdag 6 november 2015 @ 17:18:08 #286
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_157363321
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 17:16 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

K2 zoekt K3 was puur een talentenjacht naar de ene beste. Nu doen ze inderdaad dezelfde afvalformat en komen ze er bij de laatste 8 achter van 'oh shit we moeten eigenlijk een groep van 3 vormen uit deze kandidaten'
Dat ben ik niet met je eens. Josje was ook een bleek meiske toen ze begon, dat is echt een vamp geworden, sterker en wel. Deze nieuwe meisjes moet je nog leren kennen! Geef dat nou ff tijd.
  vrijdag 6 november 2015 @ 17:19:26 #287
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_157363346
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 november 2015 17:18 schreef iBenny het volgende:

[..]

Maar daar had je toch nog een soort van K3. K3 is -hoe je het wend of keert- Karen, Kristel en Kathleen. Josje is daar in zekere mate onderdeel geweest van het succes dat volgde, maar toch minder K3. De intentie van het programma is om de huidige drie te vervangen. En dat is wat mij betreft volkomen verkeerd. Dat valt namelijk niet te vervangen. Het doel van het programma had (nogmaals... naar mijn idee) een zoektocht naar een nieuwe kindergroep moeten zijn. K3 zal het in ieder geval niet meer zijn na vandaag.
Ik heb K3 nooit gevolgd, alleen af en toe een liedje gehoord. Nu hoor ik pas hoe leuk ze zijn. Maar ik snap heel goed dat je een zo'n succesvol trio niet kunt vervangen en zomaar dóór kunt gaan. Dat begrijp ik wel ja.
pi_157363350
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 17:16 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

K2 zoekt K3 was puur een talentenjacht naar de ene beste. Nu doen ze inderdaad dezelfde afvalformat en komen ze er bij de laatste 8 achter van 'oh shit we moeten eigenlijk een groep van 3 vormen uit deze kandidaten'
Hoewel ik momenteel verre van gelukkig of overtuigd ben, denk ik toch nog dat we de mensen van Studio 100 niet helemaal moeten onderschatten. Ik geloof er niks van dat die nu pas over samenstellingen na zouden gaan denken.
pi_157363361
Al heb ik het vanaf de eerste seconde het grootst mogelijke, niet onderbouwde, onzingerucht gevonden: het broodtrommeltrio behoort ook nog tot de mogelijkheden. Lauren, Jindra, Hanne. Mijn favoriet nu ook nog. :P
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
  vrijdag 6 november 2015 @ 17:21:01 #290
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_157363373
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 17:20 schreef UltraR het volgende:
Al heb ik het vanaf de eerste seconde het grootst mogelijke, niet onderbouwde, onzingerucht gevonden: het broodtrommeltrio behoort ook nog tot de mogelijkheden. Lauren, Jindra, Hanne. Mijn favoriet nu ook nog. :P
Is dat geen leuke nieuwe naam voor hen: het Broodtrommeltrio? :D :D
pi_157363386
De actie van Gerard kan nog een protest zijn vanwege Brooddoosgate..
(ik hoop het)
pi_157363400
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 17:21 schreef Maartel het volgende:
De actie van Gerard kan nog een protest zijn vanwege Brooddoosgate..
(ik hoop het)
Jeetje, wie gaat de kinderen van Gertje dan onthoofden?
pi_157363410
Of Gerard zou opstappen als brooddoosgate waar bleek.. Gerard is opgestapt.. Studio 100 moet dit zien recht te lullen: <insert haarleakgate>
pi_157363416
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 17:22 schreef showtimer het volgende:

[..]

Jeetje, wie gaat de kinderen van Gertje dan onthoofden?
Vandaar dat al dat IS volk nu hier binnen wordt gelaten, heel toevallig net nu K3 zoekt K3 bezig is! De puzzelstukjes vallen op hun plaats.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
  vrijdag 6 november 2015 @ 17:24:04 #295
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_157363425
Tja, in principe is er 1 kans op de 8 dat brooddoosgate uitkomt. Ook 1 kans op de 8 dat Koen Wauters de hele wedstrijd heeft gemanipuleerd natuurlijk.
pi_157363432
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 17:02 schreef Boca_Raton het volgende:
Mijn favoriete K3 is: Lauren, Lisa en Jindra. Denk ik. Zoiets. Hanne in ieder geval niet.
Onze gebeden gaan niet verhoord worden. (Zou bidden helpen in dit soort situaties?)
pi_157363434
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 17:24 schreef bogtrotter het volgende:
Tja, in principe is er 1 kans op de 8 dat brooddoosgate uitkomt. Ook 1 kans op de 8 dat Koen Wauters de hele wedstrijd heeft gemanipuleerd natuurlijk.
Die kansen hebben ze zelf wel open gelaten natuurlijk.
pi_157363439
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 17:24 schreef bogtrotter het volgende:
Tja, in principe is er 1 kans op de 8 dat brooddoosgate uitkomt. Ook 1 kans op de 8 dat Koen Wauters de hele wedstrijd heeft gemanipuleerd natuurlijk.
Die laatste kans acht ik nog een stuk groter. Wat een gozer...
  vrijdag 6 november 2015 @ 17:25:54 #299
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_157363444
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 17:23 schreef UltraR het volgende:

[..]

Vandaar dat al dat IS volk nu hier binnen wordt gelaten, heel toevallig net nu K3 zoekt K3 bezig is! De puzzelstukjes vallen op hun plaats.
:D :D

IS zoekt kinderen van Gert. Nieuw programma.
pi_157363462
Mensen die kritiek hebben op mij vanwege mijn kritiek op Marthe en Hanne: morgen is het feest voor jullie, dus hier moeten jullie tegen kunnen ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')