Geen bewijs voor, maar precies om die reden denk ik dat dus. Het was echt uitzonderlijk uit de toon en als je dat zelf dan niet eens hoort, tja, dan denk ik dat zij wellicht iets anders hoorde in haar oortjes dan wij zonder die oortjes.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:55 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Is dat idd. gebeurd? Want Nora zei al dat ze er zelf niets van had gemerkt, hoe vals het was.
En dat waren dan diegene die het hardst klaagden over het feit hoe Jindra werd aangepakt... Tja.quote:
Dat de meisjes achter de schermen in de documentaire zeiden dat het tijdens de repetitie veel beter klonk en zelfs "kei goed" was, brengt me toch ook aan het twijfelen. Nu wil ik die beelden van haar repetitie ook wel eens bekijken.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:57 schreef UltraR het volgende:
[..]
Geen bewijs voor, maar precies om die reden denk ik dat dus. Het was echt uitzonderlijk uit de toon en als je dat zelf dan niet eens hoort, tja, dan denk ik dat zij wellicht iets anders hoorde in haar oortjes dan wij zonder die oortjes.
Ik heb er ook aan gedacht. En omdat het live was, konden ze haar opmerking er niet uitknippen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:57 schreef UltraR het volgende:
[..]
Geen bewijs voor, maar precies om die reden denk ik dat dus. Het was echt uitzonderlijk uit de toon en als je dat zelf dan niet eens hoort, tja, dan denk ik dat zij wellicht iets anders hoorde in haar oortjes dan wij zonder die oortjes.
Ik vind het wel geestig deze namenquote:Op vrijdag 6 november 2015 16:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
En dat waren dan diegene die het hardst klaagden over het feit hoe Jindra werd aangepakt... Tja.
Denk het niet, ze begon al van haar eerst woord op een foute hoogte.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:55 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Is dat idd. gebeurd? Want Nora zei al dat ze er zelf niets van had gemerkt, hoe vals het was.
Touché. Met dat verschil dat dit naam-dingetje volgens mij grappig is en bij Jindra het puur afbranden was zonder de minste poging tot humor.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
En dat waren dan diegene die het hardst klaagden over het feit hoe Jindra werd aangepakt... Tja.
Same, Klaasje heeft geluk dat ze niet Pippi Lotte is...quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:01 schreef UltraR het volgende:
Touché. Met dat verschil dat dit naam-dingetje volgens mij grappig is en bij Jindra het puur afbranden was zonder de minste poging tot humor.
We hebben toestemming gekregen van Gellerboy. Ik weet de onderbouwing niet meer precies maar dat zijn slechts kleine details.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Blaasje is as we speak de garderobe van Marthe aan 't saboterenquote:Op vrijdag 6 november 2015 17:01 schreef nick333 het volgende:
[..]
Denk het niet, ze begon al van haar eerst woord op een foute hoogte.
Ik ben echt benieuwd naar de chemie tussen Klaasje en Marthe vanavond.
Hopelijk vraagt ze live om op Lauren te stemmen ipv Marthe
[ afbeelding ]
Oke dit is de beste bijnaamquote:Op vrijdag 6 november 2015 17:02 schreef Maartel het volgende:
Blaasje is as we speak de garderobe van Marthe aan 't saboteren
Eens, maar ja. Hanne gaat het wel winnen, al was het alleen al omdat dat de enige manier is waarop er 2 Vlamingen in K3 kunnen komen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:02 schreef Boca_Raton het volgende:
Mijn favoriete K3 is: Lauren, Lisa en Jindra. Denk ik. Zoiets. Hanne in ieder geval niet.
Om eerlijk te zijn vind ik het best wel in dezelfde categorie vallen. Het een maakt misschien meer 'indruk' dan het ander, maar eigenlijk is het minstens net zo 'zielig'quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:01 schreef UltraR het volgende:
[..]
Touché. Met dat verschil dat dit naam-dingetje volgens mij grappig is en bij Jindra het puur afbranden was zonder de minste poging tot humor.
Zijn het alleen de Vlamingen die Hanne leuk vinden? Of ook Nederlanders?quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:03 schreef UltraR het volgende:
[..]
Eens, maar ja. Hanne gaat het wel winnen, al was het alleen al omdat dat de enige manier is waarop er 2 Vlamingen in K3 kunnen komen.
Dus voor mij Lauren, Jindra, Hanne.
Echt geen idee. Zou wel benieuwd zijn naar de stemresultaten gesplitst naar nationaliteit.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:04 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zijn het alleen de Vlamingen die Hanne leuk vinden? Of ook Nederlanders?
Och, vanaf morgenochtend worden alle 6 die meiden volcontinu uitgescholden ("Kankerteef, je hebt mijn jeugd verwoest. Brand in de hel hoer! Groetjes, Janneke 9 jaar oud.") dus Blaasje en Gaasje gaat ze wel overleven hoor.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:03 schreef iBenny het volgende:
Om eerlijk te zijn vind ik het best wel in dezelfde categorie vallen. Het een maakt misschien meer 'indruk' dan het ander, maar eigenlijk is het minstens net zo 'zielig'
Er zullen genoeg Nederlanders zijn die ook met het 'enige roodharige' argument komen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:04 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zijn het alleen de Vlamingen die Hanne leuk vinden? Of ook Nederlanders?
Wie is Gaasje nou weer haahahahahhaaquote:Op vrijdag 6 november 2015 17:05 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Och, vanaf morgenochtend worden alle 6 die meiden volcontinu uitgescholden ("Kankerteef, je hebt mijn jeugd afgepakt. Brand in de hel hoer! Groetjes, Janneke 9 jaar oud.") dus Blaasje en Gaasje gaat ze wel overleven hoor.
quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:05 schreef Gellarboy het volgende:
("Kankerteef, je hebt mijn jeugd afgepakt. Brand in de hel hoer! Groetjes, Janneke 9 jaar oud.")
Dezelfde als Blaasje.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:06 schreef Boca_Raton het volgende:
Wie is Gaasje nou weer haahahahahhaa
En dezelfde als Haasje, Kaarsje, Laarsje, Laafje, Koekje, Kloekje, Kluifje, Kuifje, Kraantje, Vaasje, Dwaasje, Kwarkje, Kaasje, Kistje, en zo verder.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:07 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dezelfde als Blaasje.. Lastig lastig moeilijk moeilijk.
Waarschijnlijk net zoveel problemen als om het continu verkeerd uitspreken van Karen's naam, Miguel's naam en Hanne's naam, het verwarren van de halve en hele finale... $B$6 doesn't care.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:08 schreef Boca_Raton het volgende:
Zal Joling nog problemen krijgen met het plaatsen van die foto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |