Aan de andere kant, wat kost een potje verf?quote:Op vrijdag 6 november 2015 14:18 schreef Ynske het volgende:
vraag me af in hoeverre veel mensen veranderd zijn qua haarkleur, want dan moet je dus steeds de kleur blijven aanpassen.
zou me niets verbazen als ze maar 1 naar rood doen en t daar bij laten
A la 2 Unlimited, toen de mensen erachter het idee hadden dat de poppetjes op de voorgrond best vervangen konden worden. De naam was tenslotte vertrouwd.quote:Op vrijdag 6 november 2015 13:17 schreef Poedelpoes het volgende:
Heel circus opgebouwd, en dan blaast het volgend jaar gewoon op in Gert z'n gezicht.
Dit topic knalt uit zijn voegen in 3.. 2.. 1..quote:Op vrijdag 6 november 2015 14:47 schreef Poedelpoes het volgende:
OK KUNNEN WE GERARD NU AUB ONTSLAAN?![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nu zal Hanne er dus in komen?![]()
Ik denk dat de generale repetitie toch vrij open voor publiek is en eenvoudig binnen te glippen als je echt wilt. Beter dat ze het dan zelf naar buiten brengen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 14:55 schreef Astwice het volgende:
Hallo
Ik kan me haast niet voorstellen dat Gerard zo'n grove fout maakt!
Mocht het wel zo zijn ga ik voor Lauren-Jindra-Hanne
Kan hij dan een fatsoenlijke casting regelen. Ik verbaas mij er nog over dat de huidige finalisten alles is wat er overblijft uit 5000+ aanmeldingen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 13:17 schreef Poedelpoes het volgende:
Heel circus opgebouwd, en dan blaast het volgend jaar gewoon op in Gert z'n gezicht.
Zijn we tenminste van hem verlost.quote:Op vrijdag 6 november 2015 14:57 schreef showtimer het volgende:
Ik hoop dat Gerard zelf ook zijn krabbel heeft moeten zetten onder de geheimhouding
En er loopt in Nederland toch genoeg blonds rond dat goed genoeg zingt + goed genoeg danst + knap genoeg is + enigszins likeable is. Líjkt me iig zo.quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:00 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Kan hij dan een fatsoenlijke casting regelen. Ik verbaas mij er nog over dat de huidige finalisten alles is wat er overblijft uit 5000+ aanmeldingen.
Ja, en dan Kathleen als andere presentatricequote:Op vrijdag 6 november 2015 15:06 schreef showtimer het volgende:
Gert lijkt me wel een kerel die Joling nu meteen van de show afhaalt, zou mooi zijn.
dat is idd ook wat ik dacht, als het waar is en geen photoshopquote:Op vrijdag 6 november 2015 14:59 schreef female81 het volgende:
Erg veel veranderd is er dus niet, slechts ééntje heeft er een duidelijk andere kleur. Ze hebben ons dus mooi gefopt, met die mutsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |