Doe jij niet mee aan de jaarlijkse vogel tel dag?quote:Op donderdag 5 november 2015 23:33 schreef Rickertman96 het volgende:
Vogels
Dan heb je echt niks te doen
Gewoon een Range Rover nemen.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:32 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Hilda is nu wel opgelucht dat Dijkhoff niet in een monstertruck zat.
Dan komt er wel wat leven in de brouwerij.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:34 schreef luxerobots het volgende:
PvdA-bestuurders. Weet je wat ik in deze buurt mis? Asielzoekers.
Was het ook nooit.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niemand weet nu nog waarom dit ooit grappig was.
De snip.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:37 schreef Tomatenboer het volgende:
Welke vogel stond ook alweer op één van onze mooie Gulden biljetten?
quote:Op donderdag 5 november 2015 23:37 schreef Tomatenboer het volgende:
Hebben we daar nog een filmpje vanquote:Op donderdag 5 november 2015 23:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Sinds Kersseboom Parijs-Nice aankondigde als "we gaan nu naar Parijs tegen Nice" neem ik haar niet meer serieus.
Maar haar favoriete kleur is geel.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:39 schreef DrDentz het volgende:
Hilda weet gewoon alles
Het Orakel van Oranje
quote:Op donderdag 5 november 2015 23:40 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Kunnen we het niet over Trump en Putin hebben en de beestjes overlaten aan Attenborough?
[ afbeelding ]
Helaas niet, maar het was het gênantste moment ooit in Studio Sport.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Hebben we daar nog een filmpje van
Hillary doet het vooral vanwege haar ego.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:40 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Kunnen we het niet over Trump en Putin hebben en de beestjes overlaten aan Attenborough?
[ afbeelding ]
De snip?quote:Op donderdag 5 november 2015 23:37 schreef Tomatenboer het volgende:
quote:
Can't stump the Trump.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:41 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hillary doet het vooral vanwege haar ego.
Vind het maar een kitscherig ding. Bij Frans Bauer in de tuin zou ie goed gedijen.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:43 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Pauw is een prachtige vogel vind ik.
Ik kende hem voordat andere hem kende.quote:
Hij moest weg met zijn dikke BMW en er stond nog iemand voor dus ...............quote:Op donderdag 5 november 2015 23:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom is Pauw zo vroeg afgelopen?
Ik moet bij een Pauw altijd denken aan gerard joling met zn nichtenkleding. Zo over the top. Echt waay too much.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:43 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Pauw is een prachtige vogel vind ik.
quote:Rusland schrapt alle vluchten naar Egypte
Rusland heeft een week na de vliegramp in Egypte toch alle vluchten naar het land geschrapt. Opvallend, omdat president Putin en zijn staatsmedia tot vandaag een bomaanslag afdeden als ‘propaganda van het westen’. Een aanslag zou een forse tegenvaller betekenen voor de president, die de hele week al jubelverhalen over de missie in Syrië liet uitzenden. Pauw spreekt vanavond over de Russische propagandamachine met Rusland-correspondent Pieter Waterdrinker.
quote:Paus gaf exclusief interview aan Utrechtse Daklozenkrant
Daklozenkrant-verkoper Marc interviewde als eerste Nederlander de paus. Niet voor een prestigieuze krant, maar gewoon voor het Utrechts Straatnieuws. Marc werd bijgestaan door Stijn Fens, Vaticaankenner en redacteur van Trouw. In het interview ging de paus in op een bezoek aan Nederland. Nu Nederland een Argentijnse koningin heeft maken we kans, zei hij lachend. Vanavond vertellen Marc en Stijn Fens, samen met Jan-Willem Wits over hoe het interview tot stand kwam en wat de paus hen nog meer vertelde.
quote:'Volgens Jacqueline' is het antwoord op 'Volgens Robert'
‘Volgens Jacqueline’ is het vrouwelijke antwoord op de tragikomedie ‘Volgens Robert’. De eerste reeks draaide om huisarts Robert Finkelstein, die kampte met een midlifecrisis. Na vijfentwintig jaar huwelijk, vaderschap en een huisartsenpraktijk werd hij door zijn vrouw Jacqueline het huis uitgezet. In het tweede deel volgen we de belevenissen van Jacqueline. Maria Goos schreef het scenario en is vanavond bij ons te gast.
quote:The Common Linnets in 'de week van de gast'
In ‘de Week van de Gast’ neemt iedere vrijdag een bijzonder persoon de week door. Welk nieuws viel op en welke gebeurtenis kreeg te weinig aandacht? Dit keer zijn dat The Common Linnets. Ze doken deze week studio in met een van hun idolen, vlogen naar Wenen om hun nieuwe album te promoten en beginnen volgende week aan hun tour. Vanavond zijn Ilse DeLange en JB Meijers te gast om te vertellen over de afgelopen week en spelen ze de nieuwe single ‘That Part’!
Bedankt Hansquote:Op vrijdag 6 november 2015 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die is daar al tijden opgepleurd.
Zou mooi zijn, maar zal wel niet door gaan (milieu, zeikende bejaarden geluidsoverlast)quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:07 schreef Martinello het volgende:
[..]
Met Max als opvolger van Niki Lauda
Kansloos. Mosely heeft overigens ooit gezegd dat als ze weer in Nederland gingen racen, dit in Assen zou zijn....quote:
Mosley heeft er inmiddels (gelukkig) weinig meer over te zeggen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:08 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Kansloos. Mosely heeft overigens ooit gezegd dat als ze weer in Nederland gingen racen, dit in Assen zou zijn....
Zit natuurlijk ook weer wat inquote:Op vrijdag 6 november 2015 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Woont er ook al sinds 1996. Dan mag het ook wel.
Zo hoort het.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ken genoeg hier in Nederland die hier 20 jaar wonen en moeite hebben om een kopje koffie te bestellen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk dat het ook wel deels er mee te maken heeft in wat voor rol je je in een land vestigt.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ken genoeg hier in Nederland die hier 20 jaar wonen en moeite hebben om een kopje koffie te bestellen.
Op een themakanaal zou beter zijnquote:Op vrijdag 6 november 2015 23:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Deze goedkope showbizz meuk hoort thuis in de show van Tan.
Het liefst achter de decoder.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op een themakanaal zou beter zijn
Vrijdag is meestal showbizzaids.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Deze goedkope showbizz meuk hoort thuis in de show van Tan.
Ilse heeft geen ervaringen met breuken.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:33 schreef Specularium het volgende:
Ilse heeft ook geen idee waar dit over gaat.
Ach ze ziet er nog niet slecht uit voor d'r leeftijd. Maar ik vind het gewoon zo mooi hoe ze doet en hoe ze praatquote:Op vrijdag 6 november 2015 23:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Bij Ilse beginnen de jaren inmiddels ook te tellen
Ik vind haar nogal nep, commercieel en gemaakt.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ach ze ziet er nog niet slecht uit voor d'r leeftijd. Maar ik vind het gewoon zo mooi hoe ze doet en hoe ze praat
Bij haar heb ik dat juist helemaal niet.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind haar nogal nep, commercieel en gemaakt.
Het beste is er wel vanaf idd. In 1997 was het nog een stuk beter.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Bij Ilse beginnen de jaren inmiddels ook te tellen
Ik ook niet nee. Sowieso heb ik een zwak voor het Twentse dialect, ook al kom ik er niet vandaan.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bij haar heb ik dat juist helemaal niet.
Ajax-fan.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat heeft dat wijf naast Pieter trouwens een fás-ci-ne-ren-de neus.
Gevalletje 'jullie luisteren de makkelijke populaire liedjes, maar ik de wat ongure weinig gedraaide ondergewaardeerde pareltjes'. Vreselijk dat soort figuren.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:43 schreef marcodej het volgende:
Die JB lijkt me een vreselijke aansteller.
#TeamWaylon
Leo Blokhuisquote:Op vrijdag 6 november 2015 23:50 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Gevalletje 'jullie luisteren de makkelijke populaire liedjes, maar ik de wat ongure weinig gedraaide ondergewaardeerde pareltjes'. Vreselijk dat soort figuren.
Moet, anders wordt hij ook gedumpt.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat loopt die holbewoner naast Ilse steeds overdreven te lachen.
Vergeleken met Ilse is Dieuwke nogal soft idd.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan worden er stokslagen uitgedeeld.
White Album 'obscuur' noemenquote:Op vrijdag 6 november 2015 23:50 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Gevalletje 'jullie luisteren de makkelijke populaire liedjes, maar ik de wat ongure weinig gedraaide ondergewaardeerde pareltjes'. Vreselijk dat soort figuren.
Dieuwkequote:Op vrijdag 6 november 2015 23:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vergeleken met Ilse is Dieuwke nogal soft idd.
quote:Jort Kelder
Wat levert de beursgang van ABN Amro de gewone Nederlander op?
ABN Amro heeft in het derde kwartaal van dit jaar ruim een derde meer winst geboekt dan een jaar ervoor. Het goede nieuws komt twee weken nadat de bank aankondigde nog dit jaar naar de beurs te willen. Wat levert die beursgang op en wat heeft de gewone Nederlander er aan? Pauw spreekt erover met presentator en financieel journalist Jort Kelder. Raadt hij het aan om een deel van ABN Amro te kopen of is dat onverstandig?
Patrick Mathurin wil de nieuwe Sinterklaas worden
Als het aan Patrick Mathurin ligt wordt het roer wat betreft Sinterklaas compleet omgegooid. De acteur wil namelijk de nieuwe Sinterklaas van Nederland worden. Een donkere Sint als rolmodel voor alle kinderen met een kleurtje. "Ik ga solliciteren naar de rol van Sint, die van de intocht en het Sinterklaasjournaal. Ik wil de verandering zijn” zegt Mathurin. Op de dag dat het eerste Sinterklaasjournaal wordt uitgezonden schuift hij geheel in stijl aan en vertelt hij over zijn ambitie om de nieuwe Sinterklaas te worden.
Henk van Straten over zijn nieuwe boek 'Bidden en vallen'
Een verhaal over zoeken en vinden, over vasthouden en verliezen én over zijn en niet-zijn: die onderwerpen staan centraal in de nieuwste roman van schrijver Henk van Straten, ook bekend van zijn columns in Volkskrant Magazine en LINDA. ‘Bidden en vallen’ vertelt het verhaal van een consultant wiens veilige leven en huwelijk uit zijn handen dreigen te glippen na een foutje met een jonge Marokkaan in de bosjes. Vanavond praat Pauw met de schrijver over zijn nieuwste boek en de parallellen met zijn eigen leven.
Alabama Shakes bij Pauw
Een van de favoriete bands van Jeroen, Alabama Shakes, is in Nederland! Dit weekend speelden ze in een uitverkocht Paradiso en maandagvond bij Pauw. Wie nog geen genoeg van ze heeft, kan er bij zijn. Bestel hier je kaarten.
Zonder de publieke omroep hadden de anti-Pieten nooit een podium gekregen. Geen Pauw (en Witteman), geen Rondom Tien, geen DWDD, geen Sinterklaasjournaal.quote:Op maandag 9 november 2015 16:30 schreef Fylax het volgende:
Patrick Mathurin wil de nieuwe Sinterklaas worden
Als het aan Patrick Mathurin ligt wordt het roer wat betreft Sinterklaas compleet omgegooid. De acteur wil namelijk de nieuwe Sinterklaas van Nederland worden. Een donkere Sint als rolmodel voor alle kinderen met een kleurtje. "Ik ga solliciteren naar de rol van Sint, die van de intocht en het Sinterklaasjournaal. Ik wil de verandering zijn” zegt Mathurin. Op de dag dat het eerste Sinterklaasjournaal wordt uitgezonden schuift hij geheel in stijl aan en vertelt hij over zijn ambitie om de nieuwe Sinterklaas te worden.
wtf wat een onzin
sinterklaas is wit niet zwart
Te veel lof.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee joh, Waylon is een ontzettende paardenlul.
Het interesseert me werkelijk echt geen ene pepernoot.quote:Op maandag 9 november 2015 17:03 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Zonder de publieke omroep hadden de anti-Pieten nooit een podium gekregen. Geen Pauw (en Witteman), geen Rondom Tien, geen DWDD, geen Sinterklaasjournaal.
De meerderheid van de Nederlanders is voor Zwarte Piet, terwijl de publieke omroep continu voor veranderingen pleit.
Het is gewoon uitermate ironisch, de uitkeringskunstenaar bepaalt met uw belastinggeld wat wij moeten denken.quote:Op maandag 9 november 2015 22:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het interesseert me werkelijk echt geen ene pepernoot.
Kleine correctie.quote:
Ben je zelf nog een beetje bij natuurlijk.quote:Op maandag 9 november 2015 23:01 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het is gewoon uitermate ironisch, de uitkeringskunstenaar bepaalt met uw belastinggeld wat wij moeten denken.
quote:Op maandag 9 november 2015 23:12 schreef luxerobots het volgende:
[..]
In 2033 komt witte lichtgetinte Piet ons vertellen dat we in Allah moeten geloven.
https://www.facebook.com/Richy.Jansenquote:Op maandag 9 november 2015 23:12 schreef luxerobots het volgende:
[..]
In 2033 komt witte Piet ons vertellen dat we in Allah moeten geloven.
En een keiharde leugen.quote:Op maandag 9 november 2015 23:13 schreef DrDentz het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/Richy.Jansen
Allemaal posts over racisme, Sinterklaas en God, maar in zijn wallpaper staat groot "The Black Woman - God's Most Beautiful Creation"
Dat is ook racisme!!
Wat een mooie zin.quote:Op maandag 9 november 2015 23:14 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Jort heeft nu de hele dag vrij sinds hij Lauren en haar dampende schrale kut niet meer mag bevochtigen met zijn lauwe zaad.
Ik heb blijkbaar dit glamoramanieuws gemist.quote:Op maandag 9 november 2015 23:14 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Jort heeft nu de hele dag vrij sinds hij Lauren en haar dampende schrale kut niet meer mag bevochtigen met zijn lauwe zaad.
Je mag mij afschieten als ik ooit met Corendon vliegquote:Op maandag 9 november 2015 23:19 schreef Intellectueel het volgende:
Corendon, een luchtvaartmaatschappij die het uitsluitend van tokkie's moet hebben. Eigenaar is ook nog eens een Turkse NL'er.
Dankequote:
Tja, een Iraanse Nederlander had het vast beter gedaan.quote:Op maandag 9 november 2015 23:19 schreef Intellectueel het volgende:
Corendon, een luchtvaartmaatschappij die het uitsluitend van tokkie's moet hebben. Eigenaar is ook nog eens een Turkse NL'er.
Sowieso. In Iran hebben ze dan ook een zwarte piet die veel ouder is dan zijn Nederlandse broer en dat allemaal zonder gezeur.quote:Op maandag 9 november 2015 23:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Tja, een Iraanse Nederlander had het vast beter gedaan.
Beste Rob Geus, er zit sperma op mijn muur en m'n frikandel is koud.quote:Op maandag 9 november 2015 23:21 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Corendon is dat niet die toko die regelmatig bij 'red m'n vakantie' voorbij komt?
Inderdaad. Smerig land, met een opdringerig kutvolk.quote:Op maandag 9 november 2015 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Je bent ook niet helemaal bij het verstand als je voor vakantie lekker naar Egypte gaat.
Beter sperma op je muur dan op je frikandel.quote:Op maandag 9 november 2015 23:21 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Beste Rob Geus, er zit sperma op mijn muur en m'n frikandel is koud.
Onze Zwarte Piet heeft dezelfde oorsprong. Niet ouder dus.quote:Op maandag 9 november 2015 23:21 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Sowieso. In Iran hebben ze dan ook een zwarte piet die veel ouder is dan zijn Nederlandse broer en dat allemaal zonder gezeur.
Snel een selfie maken met een piramide en terug naar het resort.quote:Op maandag 9 november 2015 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Je bent ook niet helemaal bij het verstand als je voor vakantie lekker naar Egypte gaat.
En welk oorsprong is dat dan?quote:Op maandag 9 november 2015 23:22 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Onze Zwarte Piet heeft dezelfde oorsprong. Niet ouder dus.
Beste F is nu Air France Premier. Mits je vertrekt of land op Charles de Gaulle.quote:Op maandag 9 november 2015 23:19 schreef Intellectueel het volgende:
Het is een veel oudere Indo-Europese/Germaanse traditie om je gezicht zwart te maken. Bewijs maar eens dat de Iraanse Zwarte Piet ouder is.quote:Op maandag 9 november 2015 23:24 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
En welk oorsprong is dat dan?
Sinds 1994 geen dodelijke crashes meer.quote:
Iraans nieuwjaar is ouder. De beschaving ook. Niet zo moeilijk om daar een verband tussen te zien.quote:Op maandag 9 november 2015 23:26 schreef luxerobots het volgende:
Het is een veel oudere Indo-Europese/Germaanse traditie om je gezicht zwart te maken. Bewijs maar eens dat de Iraanse Zwarte Piet ouder is.
Het was ook sarcastisch.quote:Op maandag 9 november 2015 23:27 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Sinds 1994 geen dodelijke crashes meer.
(Grote nuance, daarvoor was daadwerkelijk elk toestel in Rusland onderdeel van Aeroflot, zelfs sproeivliegtuigjes, ze waren zo groot dat ze meer airframes hadden dan de top 2-13 bij elkaar of zo en geen wonder met die condities daar dat ze nog wel eens naar beneden pleurde.)
Er is weinig over van die Iraanse beschaving sinds de mosselmannen het voor het zeggen hebben.quote:Op maandag 9 november 2015 23:28 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Iraans nieuwjaar is ouder. De beschaving ook. Niet zo moeilijk om daar een verband tussen te zien.
Hoe verklaar je dat de grootste festiviteiten in het land niet-Islamitisch zijn dan? Zoals het fenomeen 'zwarte piet' en 'sinterklaas'?quote:Op maandag 9 november 2015 23:29 schreef luxerobots het volgende:
Er is weinig over van die Iraanse beschaving sinds de mosselmannen het voor het zeggen hebben.
Dat is toch die maatschappij die het weiland bij Schiphol omploegde?quote:Op maandag 9 november 2015 23:29 schreef Intellectueel het volgende:
Bestaat Onur Air nog? Ook zo'n fijne maatschappij.
Dat was Turkish Airlines toch gewoon?quote:Op maandag 9 november 2015 23:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat is toch die maatschappij die het weiland bij Schiphol omploegde?
Ramadan wordt volkomen genegeerd.quote:Op maandag 9 november 2015 23:30 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dat de grootste festiviteiten in het land niet-Islamitisch zijn dan? Zoals het fenomeen 'zwarte piet' en 'sinterklaas'?
Klopt.quote:Op maandag 9 november 2015 23:30 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Dat was Turkish Airlines toch gewoon?
Nee dat was Erdogan Airlines.quote:Op maandag 9 november 2015 23:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik land, hij landt, weilandquote:Op maandag 9 november 2015 23:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kijk "Onze man in Teheran eens"quote:Op maandag 9 november 2015 23:29 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Er is weinig over van die Iraanse beschaving sinds de mosselmannen het voor het zeggen hebben.
Ik ken zoveel mensen die onterecht negatief praten over Aeroflot dat ik er geen sarcasme meer in kan herkennen.quote:Op maandag 9 november 2015 23:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het was ook sarcastisch.
Je weet wederom niet waar je het over hebt.quote:Op maandag 9 november 2015 23:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ramadan wordt volkomen genegeerd.
Oja, inderdaad.quote:Op maandag 9 november 2015 23:30 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Dat was Turkish Airlines toch gewoon?
Kan je niet ergens een eigen topic maken om ongegeneerd op Iran te fappen.quote:Op maandag 9 november 2015 23:32 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Je weet wederom niet waar je het over hebt.
Ik ga in december naar Turkije.quote:Op maandag 9 november 2015 23:32 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Zijn sowieso niet veel islamitische landen over waar je veilig op vakantie kunt gaan.
Jij begon dwaas.quote:Op maandag 9 november 2015 23:32 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Kan je niet ergens een eigen topic maken om ongegeneerd op Iran te fappen.
Valt best mee anders.quote:Op maandag 9 november 2015 23:32 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Zijn sowieso niet veel islamitische landen over waar je veilig op vakantie kunt gaan.
De Turkse Rivièra is best veilig. Zolang je maar niet per ongeluk de grens met Syrië over fietst.quote:
Dan moet je zo'n 1100 km fietsen. Moet kunnen.......quote:Op maandag 9 november 2015 23:35 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
De Turkse Rivièra is best veilig. Zolang je maar niet per ongeluk de grens met Syrië over fietst.
Shit happens natuurlijk.quote:Op maandag 9 november 2015 23:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan moet je zo'n 1100 km fietsen. Moet kunnen.......
Guess Collections.quote:Op maandag 9 november 2015 23:37 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Omega is voor paupers.
Patek Phillipe is het enige merk wat telt.
Horloges, de moderne kraaltjes en spiegeltjes.quote:Op maandag 9 november 2015 23:37 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Omega is voor paupers.
Jij kijkt teveel Homeland, Mani.quote:Op maandag 9 november 2015 23:38 schreef Mani89 het volgende:
Als je als blanke 1 stap zet in Iran word je gelijk opgehangen aan een hijskraan.
quote:Op maandag 9 november 2015 23:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Horloges, de moderne kraaltjes en spiegeltjes.
Ik ben gewoon blij met mijn Tissotquote:Op maandag 9 november 2015 23:37 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Omega is voor paupers.
Een of ander boek dat niemand heeft gelezen.quote:
Er schijnt dan ook een nijpend tekort aan hijskranen te zijn in Iran.quote:Op maandag 9 november 2015 23:38 schreef Mani89 het volgende:
Als je als blanke 1 stap zet in Iran word je gelijk opgehangen aan een hijskraan.
Topshow.quote:Op maandag 9 november 2015 23:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij kijkt teveel Homeland, Mani.
Ik taxeer ze, wat de gek ervoor betaald. Maar de waarde beklijft.quote:Op maandag 9 november 2015 23:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Horloges, de moderne kraaltjes en spiegeltjes.
Nah. De Duitsers blijven ze van aanvoer voorzien.quote:Op maandag 9 november 2015 23:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er schijnt dan ook een nijpend tekort aan hijskranen te zijn in Iran.
BOBquote:Op maandag 9 november 2015 23:41 schreef tralalala het volgende:
[..]
Echt? Heb niet meer gekeken nadat Majoor Winters werd opgehangen.
Ja, het is nog steeds van topkwaliteit. En nu zelfs actueler dan ooit want het gaat over IS en Syrie.quote:Op maandag 9 november 2015 23:41 schreef tralalala het volgende:
[..]
Echt? Heb niet meer gekeken nadat Majoor Winters werd opgehangen.
Dat zijn anders wel verhalen waar je mee aan kan komen op verjaardagen.quote:Op maandag 9 november 2015 23:43 schreef luxerobots het volgende:
Bij Knevel en Brink was een keer een jongen op vakantie naar Mexico. Wat aan het flirten met een meisje in de club. Werd vervolgens buiten in elkaar geslagen, werd veroordeeld want dat meisje had een machtige vriend. Belandde in de gevangenis en werd daar mishandeld.
Ik blijf liever weg uit zulke landen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |