Er is weinig over van die Iraanse beschaving sinds de mosselmannen het voor het zeggen hebben.quote:Op maandag 9 november 2015 23:28 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Iraans nieuwjaar is ouder. De beschaving ook. Niet zo moeilijk om daar een verband tussen te zien.
Hoe verklaar je dat de grootste festiviteiten in het land niet-Islamitisch zijn dan? Zoals het fenomeen 'zwarte piet' en 'sinterklaas'?quote:Op maandag 9 november 2015 23:29 schreef luxerobots het volgende:
Er is weinig over van die Iraanse beschaving sinds de mosselmannen het voor het zeggen hebben.
Dat is toch die maatschappij die het weiland bij Schiphol omploegde?quote:Op maandag 9 november 2015 23:29 schreef Intellectueel het volgende:
Bestaat Onur Air nog? Ook zo'n fijne maatschappij.
Dat was Turkish Airlines toch gewoon?quote:Op maandag 9 november 2015 23:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat is toch die maatschappij die het weiland bij Schiphol omploegde?
Ramadan wordt volkomen genegeerd.quote:Op maandag 9 november 2015 23:30 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dat de grootste festiviteiten in het land niet-Islamitisch zijn dan? Zoals het fenomeen 'zwarte piet' en 'sinterklaas'?
Klopt.quote:Op maandag 9 november 2015 23:30 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Dat was Turkish Airlines toch gewoon?
Nee dat was Erdogan Airlines.quote:Op maandag 9 november 2015 23:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik land, hij landt, weilandquote:Op maandag 9 november 2015 23:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kijk "Onze man in Teheran eens"quote:Op maandag 9 november 2015 23:29 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Er is weinig over van die Iraanse beschaving sinds de mosselmannen het voor het zeggen hebben.
Ik ken zoveel mensen die onterecht negatief praten over Aeroflot dat ik er geen sarcasme meer in kan herkennen.quote:Op maandag 9 november 2015 23:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het was ook sarcastisch.
Je weet wederom niet waar je het over hebt.quote:Op maandag 9 november 2015 23:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ramadan wordt volkomen genegeerd.
Oja, inderdaad.quote:Op maandag 9 november 2015 23:30 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Dat was Turkish Airlines toch gewoon?
Kan je niet ergens een eigen topic maken om ongegeneerd op Iran te fappen.quote:Op maandag 9 november 2015 23:32 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Je weet wederom niet waar je het over hebt.
Ik ga in december naar Turkije.quote:Op maandag 9 november 2015 23:32 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Zijn sowieso niet veel islamitische landen over waar je veilig op vakantie kunt gaan.
Jij begon dwaas.quote:Op maandag 9 november 2015 23:32 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Kan je niet ergens een eigen topic maken om ongegeneerd op Iran te fappen.
Valt best mee anders.quote:Op maandag 9 november 2015 23:32 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Zijn sowieso niet veel islamitische landen over waar je veilig op vakantie kunt gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |