Dan moet je zo'n 1100 km fietsen. Moet kunnen.......quote:Op maandag 9 november 2015 23:35 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
De Turkse Rivièra is best veilig. Zolang je maar niet per ongeluk de grens met Syrië over fietst.
Shit happens natuurlijk.quote:Op maandag 9 november 2015 23:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan moet je zo'n 1100 km fietsen. Moet kunnen.......
Guess Collections.quote:Op maandag 9 november 2015 23:37 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Omega is voor paupers.
Patek Phillipe is het enige merk wat telt.
Horloges, de moderne kraaltjes en spiegeltjes.quote:Op maandag 9 november 2015 23:37 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Omega is voor paupers.
Jij kijkt teveel Homeland, Mani.quote:Op maandag 9 november 2015 23:38 schreef Mani89 het volgende:
Als je als blanke 1 stap zet in Iran word je gelijk opgehangen aan een hijskraan.
quote:Op maandag 9 november 2015 23:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Horloges, de moderne kraaltjes en spiegeltjes.
Ik ben gewoon blij met mijn Tissotquote:Op maandag 9 november 2015 23:37 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Omega is voor paupers.
Een of ander boek dat niemand heeft gelezen.quote:
Er schijnt dan ook een nijpend tekort aan hijskranen te zijn in Iran.quote:Op maandag 9 november 2015 23:38 schreef Mani89 het volgende:
Als je als blanke 1 stap zet in Iran word je gelijk opgehangen aan een hijskraan.
Topshow.quote:Op maandag 9 november 2015 23:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij kijkt teveel Homeland, Mani.
Ik taxeer ze, wat de gek ervoor betaald. Maar de waarde beklijft.quote:Op maandag 9 november 2015 23:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Horloges, de moderne kraaltjes en spiegeltjes.
Nah. De Duitsers blijven ze van aanvoer voorzien.quote:Op maandag 9 november 2015 23:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er schijnt dan ook een nijpend tekort aan hijskranen te zijn in Iran.
BOBquote:Op maandag 9 november 2015 23:41 schreef tralalala het volgende:
[..]
Echt? Heb niet meer gekeken nadat Majoor Winters werd opgehangen.
Ja, het is nog steeds van topkwaliteit. En nu zelfs actueler dan ooit want het gaat over IS en Syrie.quote:Op maandag 9 november 2015 23:41 schreef tralalala het volgende:
[..]
Echt? Heb niet meer gekeken nadat Majoor Winters werd opgehangen.
Dat zijn anders wel verhalen waar je mee aan kan komen op verjaardagen.quote:Op maandag 9 november 2015 23:43 schreef luxerobots het volgende:
Bij Knevel en Brink was een keer een jongen op vakantie naar Mexico. Wat aan het flirten met een meisje in de club. Werd vervolgens buiten in elkaar geslagen, werd veroordeeld want dat meisje had een machtige vriend. Belandde in de gevangenis en werd daar mishandeld.
Ik blijf liever weg uit zulke landen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |