Het liefst achter de decoder.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op een themakanaal zou beter zijn
Vrijdag is meestal showbizzaids.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Deze goedkope showbizz meuk hoort thuis in de show van Tan.
Ilse heeft geen ervaringen met breuken.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:33 schreef Specularium het volgende:
Ilse heeft ook geen idee waar dit over gaat.
Ach ze ziet er nog niet slecht uit voor d'r leeftijd. Maar ik vind het gewoon zo mooi hoe ze doet en hoe ze praatquote:Op vrijdag 6 november 2015 23:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Bij Ilse beginnen de jaren inmiddels ook te tellen
Ik vind haar nogal nep, commercieel en gemaakt.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ach ze ziet er nog niet slecht uit voor d'r leeftijd. Maar ik vind het gewoon zo mooi hoe ze doet en hoe ze praat
Bij haar heb ik dat juist helemaal niet.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind haar nogal nep, commercieel en gemaakt.
Het beste is er wel vanaf idd. In 1997 was het nog een stuk beter.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Bij Ilse beginnen de jaren inmiddels ook te tellen
Ik ook niet nee. Sowieso heb ik een zwak voor het Twentse dialect, ook al kom ik er niet vandaan.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bij haar heb ik dat juist helemaal niet.
Ajax-fan.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat heeft dat wijf naast Pieter trouwens een fás-ci-ne-ren-de neus.
Gevalletje 'jullie luisteren de makkelijke populaire liedjes, maar ik de wat ongure weinig gedraaide ondergewaardeerde pareltjes'. Vreselijk dat soort figuren.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:43 schreef marcodej het volgende:
Die JB lijkt me een vreselijke aansteller.
#TeamWaylon
Leo Blokhuisquote:Op vrijdag 6 november 2015 23:50 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Gevalletje 'jullie luisteren de makkelijke populaire liedjes, maar ik de wat ongure weinig gedraaide ondergewaardeerde pareltjes'. Vreselijk dat soort figuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |