Zonder de publieke omroep hadden de anti-Pieten nooit een podium gekregen. Geen Pauw (en Witteman), geen Rondom Tien, geen DWDD, geen Sinterklaasjournaal.quote:Op maandag 9 november 2015 16:30 schreef Fylax het volgende:
Patrick Mathurin wil de nieuwe Sinterklaas worden
Als het aan Patrick Mathurin ligt wordt het roer wat betreft Sinterklaas compleet omgegooid. De acteur wil namelijk de nieuwe Sinterklaas van Nederland worden. Een donkere Sint als rolmodel voor alle kinderen met een kleurtje. "Ik ga solliciteren naar de rol van Sint, die van de intocht en het Sinterklaasjournaal. Ik wil de verandering zijn” zegt Mathurin. Op de dag dat het eerste Sinterklaasjournaal wordt uitgezonden schuift hij geheel in stijl aan en vertelt hij over zijn ambitie om de nieuwe Sinterklaas te worden.
wtf wat een onzin
sinterklaas is wit niet zwart
Te veel lof.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee joh, Waylon is een ontzettende paardenlul.
Het interesseert me werkelijk echt geen ene pepernoot.quote:Op maandag 9 november 2015 17:03 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Zonder de publieke omroep hadden de anti-Pieten nooit een podium gekregen. Geen Pauw (en Witteman), geen Rondom Tien, geen DWDD, geen Sinterklaasjournaal.
De meerderheid van de Nederlanders is voor Zwarte Piet, terwijl de publieke omroep continu voor veranderingen pleit.
Het is gewoon uitermate ironisch, de uitkeringskunstenaar bepaalt met uw belastinggeld wat wij moeten denken.quote:Op maandag 9 november 2015 22:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het interesseert me werkelijk echt geen ene pepernoot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |