SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorwaarden
• 1 deelname per persoon (met verschillende accounts meerdere keren meedoen is niet toegestaan)
• De actie loopt van donderdag 5 november t/m zondag 8 november, 23.59 (NL-tijd)
• De winnaar wordt door een collega gekozen en op maandag 9 november bekend gemaakt. Fok-crew mag dus ook meedoen.
Disclaimer: het risico op eventuele douanekosten ligt bij de winnaar.
[ Bericht 0% gewijzigd door Banggood op 05-11-2015 07:23:19 ]
Verrek je hebt gelijkquote:Op donderdag 5 november 2015 11:02 schreef dimmak het volgende:
Voor de users hierboven: betalen met iDeal is al mogelijk.
Dat is er toch al? rechtboven onder het kopje 'help' zie ik iets staan van chat.quote:
Hier ben ik het helemaal mee eensquote:Op donderdag 5 november 2015 11:14 schreef Bart het volgende:
Ik zou graag een taalfilter zien op de reviews bij producten. Als ik bijvoorbeeld bij http://www.banggood.com/O(...)tphone-p-977406.html kijk, dan zie ik onderaan twee Russische, één Spaanse, en één Engelse review staan. Ik wil kunnen filteren op enkel Engels en Nederlands, bijvoorbeeld.
Zoals?quote:Op zondag 8 november 2015 18:57 schreef opperkleurder het volgende:
Ik zou willen dat Banggood (en andere websites) iets transparanter zijn over eventuele aanvullende kosten voor de koper.
Ik wil zien dit product zit boven de zoveel euro dus houdt rekening met invoerrechten a zoveel euro, of dit product heeft een waarde onder de zoveel euro en dus zijn er geen invoerrechten te betalen. Gewoon in 1x de totale mogelijke kosten. Per warehouse zou dit ook weer anders moeten zijn.quote:Op zondag 8 november 2015 19:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zoals?
Invoerrechten etc. zijn kosten waar zij geen invloed op hebben, dat is aan de douane en degene die het inklaart, die berekent ook die kosten weer door.
Dat is niet te voorspellen, want het hangt af van de aangegeven waarde, of er verzendkosten zijn aangegeven, de vervoerder die het in Nederland afhandelt, het is allemaal veel en veel te random, je kunt niet verwachten dat de verkoper daar rekening mee houdt, dat moet je zelf uitzoeken.quote:Op zondag 8 november 2015 19:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik wil zien dit product zit boven de zoveel euro dus houdt rekening met invoerrechten a zoveel euro, of dit product heeft een waarde onder de zoveel euro en dus zijn er geen invoerrechten te betalen. Gewoon in 1x de totale mogelijke kosten. Per warehouse zou dit ook weer anders moeten zijn.
Dat heet DHL. en dat hebben ze alquote:Op zondag 8 november 2015 23:58 schreef IMadeYouReadThis het volgende:
Wat beter kan bij banggood is de verzendingen bij pakketen ze moeten een speciale verzending optie maken voor nederland dat je het pakket zo snel mogelijk hebt. Dat het dus niet 2 tot 3 weken duurt maar maar 3 tot 5 dagen.
Wauw. Niet verwacht maar zeer welkom!quote:Op maandag 9 november 2015 10:50 schreef Banggood het volgende:
Ik heb net de uitslag van mijn collega gekregen, en de winnaar is dimmak!
Ik weet dat dimmak tijdens de horloge give-away ook al een horloge heeft gewonnen, maar volgens de regels kon iedereen meedoen en heeft mijn collega naar eer en geweten een winnaar gekozen uit alle reacties (die ik zoals beloofd grofweg vertaald heb) op basis van wat zij de meest bruikbare suggestie vindt. Omdat ik het erg belangrijk vind dat alles eerlijk verloopt, heb ik de uitslag dus niet veranderd om zo iemand te kiezen die nog niet eerder heeft gewonnen. Ik hoop dat daar begrip voor is.![]()
Ik wil iedereen hartelijk bedanken voor de input, waarin ik veel bruikbare adviezen ben tegengekomen! Ik ga mijn best doen veranderingen waar ik zelf direct invloed op heb op korte termijn door te voeren en houd jullie hiervan op de hoogte. Grotere veranderingen (websitebreed) gaan mondeling toegelicht in een overzicht naar de juiste personen.
De komende weken geef ik nog een aantal producten weg, en ik hoop dan iemand anders blij te kunnen maken!
Geen probleem, zou lullig zijn als je wordt uitgesloten omdat je toevallig 2x achter elkaar wint.quote:Op maandag 9 november 2015 10:50 schreef Banggood het volgende:
Ik weet dat dimmak tijdens de horloge give-away ook al een horloge heeft gewonnen, maar volgens de regels kon iedereen meedoen en heeft mijn collega naar eer en geweten een winnaar gekozen uit alle reacties (die ik zoals beloofd grofweg vertaald heb) op basis van wat zij de meest bruikbare suggestie vindt. Omdat ik het erg belangrijk vind dat alles eerlijk verloopt, heb ik de uitslag dus niet veranderd om zo iemand te kiezen die nog niet eerder heeft gewonnen. Ik hoop dat daar begrip voor is.![]()
Gefeliciteerdquote:Op maandag 9 november 2015 10:53 schreef dimmak het volgende:
[..]
Wauw. Niet verwacht maar zeer welkom!Mijn Nexus 5 loopt tegen het einde.
Thnx!
Als hij binnen is, schrijf ik uiteraard een review voor op FOK!
Gefeliciteerd en ik ben benieuwd naar je review!quote:Op maandag 9 november 2015 10:53 schreef dimmak het volgende:
[..]
Wauw. Niet verwacht maar zeer welkom!Mijn Nexus 5 loopt tegen het einde.
Thnx!
Als hij binnen is, schrijf ik uiteraard een review voor op FOK!
Damn, ik zie nu pas dat de giveaway afgelopen is; gefeliciteerd Dimmak.quote:Op maandag 9 november 2015 13:42 schreef j0p3Y het volgende:
Ik heb al diverse malen bij Banggood besteld, zeer goede ervaringen mee.
tamelijk snelle levering (vanuit china), originele producten-geen namaak (oa Xiaomi powerbank en Earson ER160 gechecked op echtheid).
Vooral goede en snelle aftersales, zijn actief op het productforum (bij ieder product FAQ+). Dat was voor de ER160 van belang omdat ik de Chinees gesproken taal bij opstarten van deze BTspeaker wilde vervangen door Engels. De te downloaden firmware stond bij het product. Een vraag over afspelen vanaf SD-kaart heb ik zélf in het productforum een bijdrage aan kunnen leveren. Deze leuke 'community'-vorm met vooral de bijdrage van het bedrijf zelf doet mij regelmatig bij Banggood bestellen.
Soms vind je elders een product voor een lagere prijs, dat kun je aan Banggood voorleggen, ze reageren daar altijd netjes op en proberen die lagere prijs te benaderen of zelfs daaronder te gaan zitten. In alle opzichten een Win-Win2 situatie :-)
Maar goed, na al deze loftuitingen, wat kan er beter?.... Ik zou als enige kunnen bedenken, meer in de EU/UK-warehouse van spullen die veel gevraag worden. Dat verkort de levertijden natuurlijk, zeker nu de feestdagen eraan komen.
Gefeliciteerd Dimmak!quote:Op maandag 9 november 2015 10:50 schreef Banggood het volgende:
Ik wil iedereen hartelijk bedanken voor de input, waarin ik veel bruikbare adviezen ben tegengekomen! Ik ga mijn best doen veranderingen waar ik zelf direct invloed op heb op korte termijn door te voeren en houd jullie hiervan op de hoogte. Grotere veranderingen (websitebreed) gaan mondeling toegelicht in een overzicht naar de juiste personen.
De komende weken geef ik nog een aantal producten weg, en ik hoop dan iemand anders blij te kunnen maken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |