Tsja, ik heb geen ervaring met de service via het forum, dus kan daar weinig over zeggen. Ik lees wel eens mee in de reacties, en kan niet verder komen dan de conclusie dat het prima werkt.
Wat zou er beter kunnen? Misschien dat vermeld wordt wat de evt. bijkomende kosten kunnen zijn in termen van invoerbelasting bij specifieke producten. Betaling via ideal zou lekker zijn, maar of dat realistisch is? Ook het idee van een EU-opslag sta ik wel achter. Sommigen doen dit al immers.
En ik vraag me ook af of het voor de meest populaire producten het mogelijk is om duidelijkere foto's te publiceren (dus echt hoge resolutie) en/of video's van een unboxing zodat je weet wat je krijgt, iig qua uiterlijk. Een van de voordelen van een site als
Banggood is verder dat ze bereid zijn een 'echte foto' van een product te tonen, dus geen render of opgepoetste variant met alleen een witte achtergrond. Als we die in hogere resolutie zouden kunnen krijgen of het product op die manier getoond wordt in een video die minimaal 1080p is, is het makkelijk om een betere indruk van een product te krijgen. Ik begrijp dat het niet te doen is voor alle producten en redelijk onzinnig voor iets als een USB-kabel. Maar voor de populairdere producten, zoals de best verkopende bluetooth speakers, telefoons, etc. zou dit mogelijk moeten zijn?
Op deze manier hoef je hier geen anderen voor aan te spreken die vervolgens met een vaag verhaal komen. Hooguit over de functionele prestaties.
[ Bericht 3% gewijzigd door Djoetma op 07-11-2015 15:02:52 ]