abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157335097
Betalen via Ideal zou prettig zijn, de app bevalt goed en zou meer deals willen zien voor 1 cent bv bij iedere bestelling boven de 30 Euro.
Wat ik nog mis in de winkel is een (goed?)mondmaskertje met luchtfilter voor het (fiets)verkeer.
Heb zelf goede ervaringen met Banggood en zou graag de telefoon willen winnen.
pi_157335315
Hee Banggood, super site hoor misschien kunnen jullie je ook richten op de zakelijke markt en nog voor die groep bulk korting regelen wanneer ze ook voldoende afnemen.
en zeker weten de ideal regelen

groet M
Hoi Hoi hier de Vinkevener van Vinkeveen
pi_157335654
Ik doe mee. Voor de rest heb ik niet veel te klagen, behalve dat het misschien leuk zou zijn om af en toe wat coupons/kortingscodes voorbij te zien komen.
pi_157335740
Je zou zeggen alles op FOK! is perfect.
Nou ja bijna perfect.
Na de lancering van het nieuwe gezicht van FOK! (stukken beter dan het was), heeft het een tijdje geduurd voor we de zoekfunctie via een knop/link weer op de pagina hadden staan.
Maar telkens als ik de zoekfunctie gebruik om een bericht van een paar dagen oud te zoeken lukt me dat nooit.
Ondanks de juist gekozen trefwoorden (trefwoorden waarvan ik 100% zeker weet dat ze in de tekst voorkomen).
Dan had ik nog het idee om naast de reacties ook het artikel zelf te kunnen plussen/liken, zodat jullie van de redactie kunnen zien welke artikels gewaardeerd worden en welke niet (misschien handig voor het bepalen welk artikel wel te plaatsten en welke niet).
Voor de rest kan ik jullie alleen maar een dikke pluim geven voor hoe zaken gaan op FOK!.
If you say 'plz' because it is shorter then 'please' , then i will say 'No' because it is shorter then 'Ýes'.
pi_157335975
Er is niet veel dat ik zou willen zien veranderen, behalve dat de opmaak/style van de website wel wat aan de drukkere kant is, en dan heb ik het over de lange titels van producten. Gewoon iets simpels als "UMI Hammer S" zou voldoende zijn, met de technische details op de productpagina zelf.
pi_157336547
Als ik naar jullie pagina toe ga op mijn mobiel, dan staat er shipnent naar USA en currency naar $. Verander ik dit naar Nederland en ¤, dan veranderen de prijzen naar euro's, maar dan hou ik de dollar reclames.

Dit was de eerste keer dat ik naar jullie site ging, maar ik zal thuis nog wel beter gaan kijken.
pi_157336986
Op betalen met ideal na zou ik niks weten.

Geen klachten dus dat is opzich positief!
pi_157337494
Eigen vrij weinig of geen klachten , alleen mogen soms de verpakkingen wel wat beter laatst kreeg ik een hele gekreukelde muursticker.
Verder komen de pakjes op tijd en tot nu toe altijd aan.

Een puntje zeuren is dat ik de site wat onoverzichtelijk vind mede door alle adds.
En natuurlijk doe ik graag mee. ^O^ ^O^ ^O^
“Don’t walk in front of me… I may not follow
Don’t walk behind me… I may not lead
Walk beside me… just be my friend”
pi_157337900
Ik vind Banggood eigenlijk al de beste Chinashop.

Maar misschien is het mogelijk om douaneservices aan te bieden, zoals bij Amerikaanse verkopers op eBay wel eens kan. Zo hoeft je (duurdere) pakje nooit onnodig lang bij de douane te blijven liggen en weet je vooraf waar je exact aan toe bent Ik denk dat de onzekerheid hierbij namelijk een hoop mensen tegenhoudt om wat duurdere zaken te bestellen.
Don't let my username fool you...
pi_157338617
Een automatische vraag via de mail of je het product al binnen hebt of niet. Soms kan het lang duren voordat er wat binnen is, dan een mailtje sturen dat je het niet vergeet.
pi_157339385
ben tevreden over Banggood, dat voorop gesteld. Maar de bulk-prijzen zijn niet meer zo aantrekkelijk voor mij als zakelijke inkoper. Alles uit China lijkt duurder te zijn geworden t.o.v. 4 jaar geleden (net als uit de USA overigens. De dollarkoers zal hier wellicht van invloed op zijn, maar stukprijzen liggen tegenwoordig 300-1000% hoger dan een aantal jaar geleden, dus het kan niet alleen aan de koers liggen. Dat is wel jammer.
  donderdag 5 november 2015 @ 18:13:30 #62
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_157340284
De mogelijkheid om categorieën toe te voegen aan een persoonlijk aan te maken lijst. Denk Kleding, gadgets of elektronica.

Bij nieuwe webshop producten worden er dan (wekelijks of maandelijks) via de mail aan de hand van de voor jouw persoonlijke criteria de nieuwe producten getoond.
pi_157340788
Ik wil deze Hammer wel eens goed uittesten. Ziet eruit als prima phone.

Wat beter kan, tjah. Voor mij is BG al de beste Chinashop. Wat wel nice zou zijn, groter aanbod van smartphones in de EU warehouse. Kan ik om de paar maanden een smartphone kopen :P
pi_157341187
Nuttige actie, ik heb eigenlijk geen tips de site is goed zoals het is maar er kunnen altijd meer leuke acties en prijsvragen erbij!
  Moderator donderdag 5 november 2015 @ 19:02:03 #65
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_157341580
Ik heb nog nooit bij Banggood geshopped eerlijk gezegd maar als jullie vaker goede prijzen aan mij zouden weggeven dan zou de site voor mij als Nederlander een stuk aantrekkelijker worden denk ik
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_157341635
Tja wat zou ik anders willen zien... Misschien een iets consequentere verzendtijd. Soms is een produkt een kleine week onderweg, soms 3 weken. Maar goed ik snap ook dat dit lastig te ondervangen is en hier veel factoren van op invloed zijn.

Wellicht de reviews dan. Die zijn soms in een taal die ik niet begrijp. Misschien kan er een vertaalfunctie ingebouwd worden. Kijk je de site in het engels dan worden de niet Engelse reviews vertaald maar het Engels.
Music was my first love, and it will be my last.
pi_157341761
Wat mij betreft mag banggood wel weer wat meer interessante flash de als krijgen. Is alweer een tijdje geleden dat ik daar wat interessants tussen zag staan.
  Moderator donderdag 5 november 2015 @ 20:26:42 #68
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_157344223
Ideal of afterpay zou fijn zijn! Verder ziet alles er mooi en duidelijk uit op de website :)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  donderdag 5 november 2015 @ 20:43:37 #69
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_157344913
Een breder assortiment in het EU warehouse zou gewaardeerd worden.
pi_157344977
Ben altijd zeer tevreden over Banggood. Relatief snelle levering. Aftersales is ook goed. Prijzen zijn vaak concurrerend. Prima webshop waar ik graag bestel.

Een punt van verbetering zou de nieuwsbrief kunnen zijn. Regelmatig ontvang ik twee verschillende nieuwsbrieven binnen een uur. Daarnaast zou de informatie van de artikelen beter kunnen in de nieuwsbrief.
pi_157346618
Het zou mooi zijn als vooral de grotere en zwaardere producten via EU warehouse geleverd kunnen worden. Zoals oa de quadcopters en tablets.
Overal het algemeen een uitgebreidere sortering in het EU warehouse zou ik op prijs stellen.

Ik ben over het algemeen tevreden met Banggood mbt levering en klachten afhandeling. De enkele klacht die ik had is zonder al te veel heen en weer berichten en tijdrekken afgehandeld.
Een enkele keer klopt de uitleverdatum op de site niet, of wordt telkens verschoven. Het zou in dat geval op prijs gesteld worden als dit ook bijgehouden wordt in de orderstatus ipv alleen de melding "processing"
.
mbt de site van Banggood.com zou een uitgebreidere zoekoptie welkom zijn. Nu is dat alleen op steekwoord of categorie en kan je sorteren op diverse mogelijkheden. Voor telefoons, tablets en andere elektronische apparatuur zou ik dat veel gedetailleerder willen zien, zoals cpu keuze, besturingssysteem enz.

[ Bericht 12% gewijzigd door elinx op 05-11-2015 21:34:23 ]
pi_157347433
Banggood is voor mij al een van de beste chinashops. ^O^ Ik bestel vaak op Banggood, of via AliExpress.

Verbeterpunten zouden kunnen zijn, een groter assortiment in de EU warehouse. Maar misschien nog belangrijker, een BTW verzekering, voor als je gepakt wordt door de douane. Ik kan zo niet even terugvinden welke shop het is, maar ik heb het een keer eerder gebruikt. Voor een tientje meer kon ik dan een verzekering afsluiten, zodat als ik BTW moet betalen ik dat vergoed krijg.

Uiteraard doe ik graag mee voor de Umi Hammer S! 8-)
pi_157347541
Goede service van Banggood, ook hier op het forum reageren jullie altijd netjes.
Weinig op of aanmerkingen.

Wellicht eens wat meer leuke kortingen voor een bepaald item voor forumleden.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_157348031
Thomas, ik vind dat je het goed doet hier op FOK!. Je gaat overal snel achteraan en regelt het veel zaken waarbij je écht ons (de klanten) op één zet!

Het enige wat ik misschien een klein beetje mis (en dat is geen groot gemis) als koopgrage gierige Nederlander is een topic/post waar alle actieve coupons instaan. Dat gemis komt ook alleen omdat jij zoveel relaxte coupons weet te regelen. Er is in dit subfora een topic met de blitzwolf coupon, dan nog een losse met coupons en de coupons van 'de zak van sinterklaas'.
pi_157351801
Ik heb al een paar keer om een pricematch gevragen, maar heb hier nog nooit antwoord op gehad.
Het liefste bestel ik bij Gearbest aangezien ik het wel zo fijn vind dat de webcare in het Nederlands is en dat de mensen goed geholpen worden hier door Banggood ( en daarmee duid ik op Thomas :) )
pi_157353530
Leuke actie! Misschien is het mogelijk om aan Nederlandse gebruikers een melding te geven zodra ze een bedrag in het winkelmandje hebben waarvoor ze import/BTW moeten betalen.
pi_157353762
Op zich vrij tevreden. Veel mensen hebben al veel gezegd maar ook ik denk dat iDEAL echt een grote toevoeging zou zijn.

Keep up the good work
Ja, hoi!
pi_157353991
Ik ben al blij te zien dat recentelijk de webchat functie is toegevoegd, en nu ook de FOk support! iDEAL zou een goede toevoeging zijn. Misschien is het mogelijk een soort europees warehouse te maken via waar producten geretourneerd kunnen worden. Nu kost het ~30 euro voor een pakketje terug te sturen. Vaak overschrijdt dit de waarde van het pakket en dat is voor zowel Banggood als klant niet praktisch. Als er ergens lokaal een soort centraal magazijn is via waar alles per (container?) retour kan zou dit veel schelen qua geld en tijd (shipping en processing time).
  vrijdag 6 november 2015 @ 10:40:08 #79
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_157355115
Qua serviceverlening heb ik via FOK met jullie nog niet echt te maken gehad.
Wat wel handig is dat er een NL'er aan boord is bij Banggood om het zo de gebruikers hier makkelijker te maken. Verder nog geen enkele problemen gehad met orders bij Banggood, ik wacht wel nog op 1 pakketje :P

Meer producten in de EU warehouse zou het aantrekkelijker maken om 'risicovolle douane producten' aan te schaffen, en ik deel de mening met andere gebruikers over Ideal.
I have no rival, no man can be my equal. ♥
  vrijdag 6 november 2015 @ 10:44:43 #80
403665 Tocqueville
Rustig blijven
pi_157355193
Misschien UMI aanbieden in de EU warehouse. Ideal is ook wel zo makkelijk. Prijzen inclusief BTW en Import tonen onder de verkoopprijzen? Verder is het perfect!
  roze vrijdag 6 november 2015 @ 14:10:30 #81
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_157359204
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 11:14 schreef Bart het volgende:
Ik zou graag een taalfilter zien op de reviews bij producten. Als ik bijvoorbeeld bij http://www.banggood.com/O(...)tphone-p-977406.html kijk, dan zie ik onderaan twee Russische, één Spaanse, en één Engelse review staan. Ik wil kunnen filteren op enkel Engels en Nederlands, bijvoorbeeld.
Hier ben ik het helemaal mee eens :) Dit is wat mij bij meerdere Chinese webshops 'stoort'. Dus ik quote je even.

En meer telefoons in de EU warehouse zal leuk zijn.
Your beauty never ever scared me.
pi_157360598
Het enige wat ik vind dat bij Banggood beter kan is de levering van sommige producten. Mijn drone bijvoorbeeld werd verzonden met Sweden Post. Dit duurde beduidend langer dan andere leveringen van Banggood. Wellicht is hierin een verbeterslag mogelijk.

Verder heb ik heel weinig aan te merken op de service :)
Rage your dream to break through the darkness, like a streak to the peak, it will eliminate the frozen night.
Rage your dream to explore the road.
pi_157364523
Goeie actie!

Een goede chat functie zou soms wel handig zijn :)
pi_157365061
Tsja, ik heb geen ervaring met de service via het forum, dus kan daar weinig over zeggen. Ik lees wel eens mee in de reacties, en kan niet verder komen dan de conclusie dat het prima werkt.

Wat zou er beter kunnen? Misschien dat vermeld wordt wat de evt. bijkomende kosten kunnen zijn in termen van invoerbelasting bij specifieke producten. Betaling via ideal zou lekker zijn, maar of dat realistisch is? Ook het idee van een EU-opslag sta ik wel achter. Sommigen doen dit al immers.

En ik vraag me ook af of het voor de meest populaire producten het mogelijk is om duidelijkere foto's te publiceren (dus echt hoge resolutie) en/of video's van een unboxing zodat je weet wat je krijgt, iig qua uiterlijk. Een van de voordelen van een site als Banggood is verder dat ze bereid zijn een 'echte foto' van een product te tonen, dus geen render of opgepoetste variant met alleen een witte achtergrond. Als we die in hogere resolutie zouden kunnen krijgen of het product op die manier getoond wordt in een video die minimaal 1080p is, is het makkelijk om een betere indruk van een product te krijgen. Ik begrijp dat het niet te doen is voor alle producten en redelijk onzinnig voor iets als een USB-kabel. Maar voor de populairdere producten, zoals de best verkopende bluetooth speakers, telefoons, etc. zou dit mogelijk moeten zijn?

Op deze manier hoef je hier geen anderen voor aan te spreken die vervolgens met een vaag verhaal komen. Hooguit over de functionele prestaties.

[ Bericht 3% gewijzigd door Djoetma op 07-11-2015 15:02:52 ]
pi_157366735
iDeal. Hier de meest gebruikte vorm van betaling, AliExpress heeft het bijvoorbeeld wel.
url
pi_157367666
Ik als digibeet zou een ''how to China shop'' handleiding wel prettig vinden. Gewoon in Jip&Janneke taal. (Hoe ga je dat vertalen? :+ )
''Durf'' nu niks te bestellen uit het buitenland :@

Oh en ik ben nodig toe aan een nieuwe telefoon, dus ik zou graag meedoen :)
  vrijdag 6 november 2015 @ 21:20:06 #87
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_157368815
Ik ben eigenlijk heel erg tevreden met banggood :) Ik bestel er regelmatig en een Nederlandse webcare op FOK! geeft echt het idee dat er naar wensen van Nederlandse klanten wordt geluisterd.

Misschien een klein dingetje als tip: toen ik de EARSON ER-151 bestelde, kwam deze zonder doos, maar in een grijze plastic enveloppe...Een earson kan veel hebben, maar je weet het nooit wat er onderweg allemaal kan gebeuren.
pi_157374119
Ik vind jullie site overzichtelijk en ik vind de NL webcare superhandig!

Het enige wat ik nog een beetje mis, is het aanbod van tablet PC's in de EU warehouse. Door de douaneheffing geeft een EU warehouse bij mij de doorslag bij dergelijke (duurdere) aankopen.
pi_157375274
Niks aan te merken op banggood, nog steeds mijn favoriete shop :Y
Met de feestdagen in het vooruitzicht zou het leuk zijn op 5 december speciaal voor de (gierige) Nederlanders een actie te houden.
You can't be late if you don't show up.
pi_157382340
Vind Banggood een prima winkel, maar wat me wel handig lijkt is dat als je over de 22 euro gaat je in je winkelwagen zien wat ongeveer het verwachtte bedrag is aan importkosten en btw.
- Ready Player One
pi_157382545
Banggood is één van mijn favoriete Chinashopping winkels, mede omdat het aanbod zo groot is en de service goed is (snelle reactie op mails, snelle verzending). Ik zou zeggen: ga zo door!

Het enige dat nog verbeterd zou kunnen worden is de voorraad in het EU warehouse, zodat de (hoge) importkosten omzeild kunnen worden.
pi_157386744
Een keer een powerbank besteld via jullie, en daar geen problemen mee gehad. Het enige wat me stoort zijn de vele advertenties die er gewoon in gaar Engels staan.

Verder topsite!
pi_157396790
Wat beter kan in mijn ogen, is de service na 6 maanden. Service van Banggood is top hoor, maar ik kocht een maand of 7 geleden relatief dure Nillkin-kabeltjes. Deze drie kabels zijn allemaal stuk (bekend probleem), dus hierover gemaild met Banggood en ze geven aan dat er na 6 maanden niets meer mee kunnen. Erg slecht vind ik persoonlijk en natuurlijk niet de garantie-termijn die we hier kennen.

Maar mijn favoriete Chinashop, without a doubt.
  zondag 8 november 2015 @ 13:48:35 #94
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_157399754
Ik zou graag wat meer duidelijkheid over de shipping methodes zien. We weten ondertussen allemaal wel dat onder andere Sweden post gewoon flink de tijd neemt met bezorgen. Echter si meestal op jullie website niet te zien of het met Chine/Sweden/Hong Kong Post mee gaat bij de (goedkopere) non-DHL/FEDEX opties.

Mocht het een afweging zijn van enkele centen op een bestelling (dit is mijn vermoeden) gok ik dat veel mensen, inclusief mezelf, die graag betalen.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_157404616
Omdat Banggood nu al mijn favoriete china shop is, heb ik zelf weinig aan te merken.

Als ik in mijn omgeving kijk zijn er veel mensen nog steeds "bang" om in China te bestellen. Dus als je deze doelgroep over de streep kan trekken om een bestelling te plaatsen dan gaat er een nieuwe markt open. Dit kan door bv. goede garantie afhandeling in NL, servicedesk in NL, contactpunt in NL.
pi_157407645
Ik zou willen dat Banggood (en andere websites) iets transparanter zijn over eventuele aanvullende kosten voor de koper.
  Moderator zondag 8 november 2015 @ 19:09:34 #97
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_157407933
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 18:57 schreef opperkleurder het volgende:
Ik zou willen dat Banggood (en andere websites) iets transparanter zijn over eventuele aanvullende kosten voor de koper.
Zoals?
Invoerrechten etc. zijn kosten waar zij geen invloed op hebben, dat is aan de douane en degene die het inklaart, die berekent ook die kosten weer door.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_157408016
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 19:09 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Zoals?
Invoerrechten etc. zijn kosten waar zij geen invloed op hebben, dat is aan de douane en degene die het inklaart, die berekent ook die kosten weer door.
Ik wil zien dit product zit boven de zoveel euro dus houdt rekening met invoerrechten a zoveel euro, of dit product heeft een waarde onder de zoveel euro en dus zijn er geen invoerrechten te betalen. Gewoon in 1x de totale mogelijke kosten. Per warehouse zou dit ook weer anders moeten zijn.
  Moderator zondag 8 november 2015 @ 19:24:31 #99
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_157408313
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 19:13 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Ik wil zien dit product zit boven de zoveel euro dus houdt rekening met invoerrechten a zoveel euro, of dit product heeft een waarde onder de zoveel euro en dus zijn er geen invoerrechten te betalen. Gewoon in 1x de totale mogelijke kosten. Per warehouse zou dit ook weer anders moeten zijn.
Dat is niet te voorspellen, want het hangt af van de aangegeven waarde, of er verzendkosten zijn aangegeven, de vervoerder die het in Nederland afhandelt, het is allemaal veel en veel te random, je kunt niet verwachten dat de verkoper daar rekening mee houdt, dat moet je zelf uitzoeken.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  zondag 8 november 2015 @ 22:00:02 #100
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_157413835
De service hier op FOK! is prima. Wellicht kunnen jullie (nog) eens vragen welke producten de FOK!kers graag met korting willen kopen en daar coupons voor uitgeven.

In het algemeen kun je het denk ik voor Nederlanders aantrekkelijker maken bij Banggood te shoppen door het assortiment van het EU warehouse uit te breiden.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')