abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Manager PR/Moderator zondag 8 november 2015 @ 14:50:51 #221
269689 crew  Viv
pi_157401304
quote:
7s.gif Op zondag 8 november 2015 14:27 schreef Barreltje het volgende:
ik kom dit topic ook even uitzwaaien -O-
helaas vandaag toch ongesteld geworden..
dus.. nu even een kleine pauze.
Jammer voor nu, maar veel succes met het sporten! :)
pi_157402946
quote:
7s.gif Op zondag 8 november 2015 14:27 schreef Barreltje het volgende:
ik kom dit topic ook even uitzwaaien -O-
helaas vandaag toch ongesteld geworden..
dus.. nu even een kleine pauze.

Kan degene die de nieuwe OP moet maken dat onder mijn spoiler zetten? :)

ik hoop dat ik over 5 maanden niemand meer in dit topic vind :)
Succes baarmoeders en zaadsoldaatjes!! *O* *G*
Jammer lieverd :*
pi_157403062
He jammer Barrel! :*
pi_157411952
Jammer Barrel! :* Hopelijk na je pauze snel verder naar het volgende topic.

Ik vind 7 dagen ook lang, langlang geleden voor F. was het altijd korter.
En gelukkig doet ze er eventjes over voordat ze bij ons is en horen we haar aankomen. Maar het was vanochtend echt licht en ze mocht echt naar mama. En dan moet ze tussenin, drinken en MOET papa aan de andere kant liggen, en die mag ECHT NIET aan mama zitten. }:| }:|
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_157412148
Wat jammer Barrel! Hopelijk tot snel weer!
pi_157418863
Jammer barrel, veel succes met trainen en tot over een paar maanden!
pi_157421655
Barrel. :*
  maandag 9 november 2015 @ 13:34:13 #229
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_157423895
:) :*

tnx dames! het geeft niet.. wel balen natuurlijk dat ik nu minstens 37 ben als ik m'n eerste kindje mag ontmoeten.. ik ben gewoon een beetje laat gestart met dat hele huisje boompje beesje :P

Komt allemaal wel goed! eerst as vrijdag afspraak met anesthesist, dan ergens in januari de kijk operatie en dan in maart en april batsen alsof we elkaar 5 maanden niet gezien hebben.. *O* *G* oh wacht ;) :P

Ik ga jullie op de hoogte houden van mijn avonturen ;) en ik blijf lekker lurken en de newbies voorzien van advies :) ik weet nog toen ik hier voor het eerst kwam en van de hoed of de rand wist _O-

en nu, hup batsen jullie allemaal! en streepjes piesen! ik wil een lege OP als ik weer aan de beurt ben! ~O> ~O> ~O> ~O> ~O>
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_157426133
Hoi :W
Wij zijn sinds augustus bezig voor een tweede. Officieel eigenlijk sinds september want mijn eisprong viel in augustus gelijk met de plaatselijke kermis :+
Nu een dilemma want we hebben pas een vakantie geboekt met schoonzus en kids. Maar als het komende maand raak zou zijn dan valt de ud op de eerste dag van die vakantie 8)7 niet handig, maar wie weet duurt het nog maanden voor het raak is...

Ik lurk hier wel al tijden mee en volg alles op de voet :)
pi_157426324
Barreltje wat jammer -O- succes met het hardlopen super knap dat je dat gaat doen. En succes in januari! Laat je ons nog weten wat daar de uitkomst van is?

Hallo angelatje! Welkom hier!
Volgens mij hebben wij samen in z&g gepost bij onze eerste?
Oe dat is lastig idd met die vakantie. Heb je een goede annulerings verzekering afgesloten voor t geval dat?
pi_157426400
Welkom Angelatje, haha kermis. Vind het een grappig fenomeen. Ben er niet mee opgegroeid maar collega's nemen altijd vrij op de maandag en dinsdag erna. Dus kan me voorstellen dat dat niet een fijne combi is met babies maken :p

Tot ziens barreltje! We zien wel in welk topic;) en ik duim voor je dat de komende maanden omvliegen :)
pi_157428183
Welkom angelatje en tot gauw Barreltje!

Ik heb net een afspraak gemaakt met de huisarts, en hier in dit privacy-vrije kantoor is dat nogal een opgave, maar de assistente deed erg haar best.
"Waarvoor wilt u naar de arts?"
"Ja uhhh ik zit op kantoor dus dat is een beetje lastig."
"Heeft u hartproblemen?"
"Nee."
"Heeft u maagproblemen?"
"Nee."
"Heeft u..." afijn een hele lijst.
"Nee, ik heb alleen een verwijsbrief nodig waarschijnlijk."
:')

Maar goed, donderdag naar de huisarts, spijkers met koppen slaan. Of een verwijsbrief krijgen om de Frauenarzt spijkers met koppen te laten slaan.
pi_157428354
We hebben idd samen gepost ikke! En manlief heeft de vakantie geregeld en dus geen annuleringsverzekering afgesloten :'( vanavond maar even kijken of ik dat kan regelen. Schoonzus weet niet dat we voor de tweede gaan.

barreltje veel succes en misschien tot over een paar maanden.
pi_157429184
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 17:04 schreef angelatje het volgende:
We hebben idd samen gepost ikke! En manlief heeft de vakantie geregeld en dus geen annuleringsverzekering afgesloten :'( vanavond maar even kijken of ik dat kan regelen. Schoonzus weet niet dat we voor de tweede gaan.

barreltje veel succes en misschien tot over een paar maanden.
scheelt dat je een annuleringsverzekering vaak beter los kan afsluiten. goedkoper en betere dekking (ff opletten of zwangerschap niet is uitgesloten en wat de regels zijn, ook voor je partner) ;)
pi_157430549
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 17:52 schreef Elleska het volgende:

[..]

scheelt dat je een annuleringsverzekering vaak beter los kan afsluiten. goedkoper en betere dekking (ff opletten of zwangerschap niet is uitgesloten en wat de regels zijn, ook voor je partner) ;)
Bedankt voor de tip ^O^
pi_157430551
FBTO heeft een goede annuleringsverzekering...

(Hoi trouwens ;) )
:)
pi_157432133
Waren jullie toen niet aan t verbouwen? En er was iets met een storm? Of heb ik nou de verkeerde voor me.
Leuk dat jullie ook voor een 2e gaan!
Wat hebben jullie eigenlijk voor een reis geboekt?

Gala altijd handig als je zo moet bellen :D maar het is wel gelukt dus. Succes donderdag
pi_157432602
Roomsnoes, heb je al opnieuw getest? O-)

Jammer Barreltje! Heel veel succes met trainen en de kijkoperatie! Ik hoop dat je over een paar maanden allemaal nieuwe mensen in dit topic aantreft ;)

Welkom angelatje :W Lastig he dat vooruit plannen, omdat het misschien raak kan zijn?
Duurde het bij je 1e lang om zwanger te worden?
  Manager PR/Moderator maandag 9 november 2015 @ 20:29:36 #240
269689 crew  Viv
pi_157432818
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 20:21 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Lastig he dat vooruit plannen, omdat het misschien raak kan zijn?
Vanochtend op het werk wilde een collega weten of ze alvast haar zomervakantie kon gaan boeken, en ik hoor mezelf zeggen dat ik er sowieso wel ben om de boel draaiende te houden omdat ik niet op vakantie ga. Daarna pas nagedacht over eventueel zwangerschapsverlof... :X
pi_157433662
Niet nodig om te testen :)
pi_157434331
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 20:29 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Vanochtend op het werk wilde een collega weten of ze alvast haar zomervakantie kon gaan boeken, en ik hoor mezelf zeggen dat ik er sowieso wel ben om de boel draaiende te houden omdat ik niet op vakantie ga. Daarna pas nagedacht over eventueel zwangerschapsverlof... :X
Maar in je verlof komt er wel een vervanger toch? ;)
Hier plannen aan het maken voor het nieuwe festivalseizoen, maar ik hoop daar toch echt met dikke buik te gaan of niet.

Jammer Roomsnoes!
pi_157434853
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 20:05 schreef ikke_84 het volgende:
Waren jullie toen niet aan t verbouwen? En er was iets met een storm? Of heb ik nou de verkeerde voor me.
Leuk dat jullie ook voor een 2e gaan!
Wat hebben jullie eigenlijk voor een reis geboekt?

Gala altijd handig als je zo moet bellen :D maar het is wel gelukt dus. Succes donderdag
Ja we zijn nog steeds aan het verbouwen. Nu zijn we bezig met de keuken en hopelijk is die met een paar maanden klaar.

Geen spannende reis ofzo hoor, maar gewoon een vakantiepark in Nederland. Maar is wel fijn als het goed geregeld is mocht het toch raak zijn. En ik ga denk ik mijn schoonzus ook op de hoogte brengen zodat ze er misschien een beetje rekening mee kan houden.

Bij de eerste Was het in 1 keer raak. Maar ik ga er vanuit dat het nu wat langer gaat duren
:)
  Manager PR/Moderator maandag 9 november 2015 @ 21:26:39 #244
269689 crew  Viv
pi_157434856
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 21:13 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Maar in je verlof komt er wel een vervanger toch? ;)
Nee dat denk ik niet, mijn collega's moeten dan waarschijnlijk gewoon wat harder werken. :Y) Je hebt ongeveer een jaar inwerktijd nodig om mijn werk zelfstandig te kunnen doen, dus dat schiet niet op voor die paar maanden.
pi_157435433
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 20:29 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Herkenbaar :X
Dan zeg ik ... Jaaaaa da's goed hoor! Plan maar!

En ondertussen denk ik ... Met een heel klein beetje geluk sta ik dan op het punt van ontploffen tegen die tijd :X

Maar ook dat komt wel weer goed :*
pi_157435441
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 20:51 schreef Roomsnoes het volgende:
Niet nodig om te testen :)
He shit, leek me wel weer gezellig met jou in Z&G!
  maandag 9 november 2015 @ 22:09:53 #247
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_157436610
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 21:40 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

WAIT WHUT?? :o *O* ?

of heb ik wat gemist de afgelopen weken?? :|W
pi_157436830
Zeg twink, heb je wat te melden hier?!?!

Ik ben er niet sip van hoor. T had een groot wonder geweest ;) Volgende ronde iets vaker tussen de lakens :P
pi_157437278
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 21:40 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

:o
  Moderator maandag 9 november 2015 @ 22:27:15 #250
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_157437305
Barrel balen dat het niet raak is -O- Maar goed om je nu helemaal te richten op sporten, dat komt een zwangerschap later ook weer ten goede :s)

Angelatje welkom! Ik was in het begin ook erg bezig met of ik dingen wel kon boeken want "stel dat" maar heb het snel losgelaten. De kans dat je tegen die tijd niet (hoog)zwanger bent is namelijk nog groter. En als het wel zo is dan valt er ook wel weer een mouw aan te passen :)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_157442333
O sorry ik druk me wat verkeerd uit ben ik bang :o
Nee vanaf volgende week gaan we er weer voor en ik heb er ziiiihhiiin in! *O*

Hoewel ervaringen vanuit het verleden niks zeggen over garanties in de toekomst, hoop ik uiteraard (net als jullie allemaal) dat het weer snel raak is.

Dus ik bedoelde meer dat ALS room zwanger zou zijn, ik dan hoopte dat ik snel zou volgen. Sorry :o
pi_157442348
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 15:20 schreef angelatje het volgende:
Hoi :W
Wij zijn sinds augustus bezig voor een tweede. Officieel eigenlijk sinds september want mijn eisprong viel in augustus gelijk met de plaatselijke kermis :+
Nu een dilemma want we hebben pas een vakantie geboekt met schoonzus en kids. Maar als het komende maand raak zou zijn dan valt de ud op de eerste dag van die vakantie 8)7 niet handig, maar wie weet duurt het nog maanden voor het raak is...

Ik lurk hier wel al tijden mee en volg alles op de voet :)
Hoi! Wij hebben ook samen gepost toen. Ik heb toen met open bek en tong ip de sokken verbaasd over je dak. Of eigenlijk het gebrek aan een dak :o
pi_157442388
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 08:44 schreef Twinkle20 het volgende:
O sorry ik druk me wat verkeerd uit ben ik bang :o
Nee vanaf volgende week gaan we er weer voor en ik heb er ziiiihhiiin in! *O*

Hoewel ervaringen vanuit het verleden niks zeggen over garanties in de toekomst, hoop ik uiteraard (net als jullie allemaal) dat het weer snel raak is.

Dus ik bedoelde meer dat ALS room zwanger zou zijn, ik dan hoopte dat ik snel zou volgen. Sorry :o
Day zijn geen grappen hč! Ik was al onderweg naar de kast voor de pompom's! ;)
pi_157442775
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 08:48 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Day zijn geen grappen hč! Ik was al onderweg naar de kast voor de pompom's! ;)
Nee eerst ga ik jou en een heleboel anderen uitzwaaien naar z&g :Y ^O^
  dinsdag 10 november 2015 @ 09:42:03 #255
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_157443089
tsskk.. en ik de hele nacht F5-en -O-

succes iig Twinkle!
pi_157443615
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 09:17 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Nee eerst ga ik jou en een heleboel anderen uitzwaaien naar z&g :Y ^O^
Met zn alle tegelijk over!!
pi_157447616
Kast opgeruimd: kan ik hier nog iemand blij maken met 3 zwangerschapstesten* (die 2v5 van de Kruidvat?) :)
*1 doosje zit nog helemaal dicht, uit die andere is één test gebruikt.

Exp: 2016-03-25 en da's ons iets te snel voor nog een Minion ;)

Mogen weg tegen verzendkosten (brievenbuspakje is ¤3,95 geloof ik)! En ik duim uiteraard heel hard mee dat ze dubbele strepen op gaan leveren! ^O^

Edit: graag even een quote/PM/DM, want kom hier niet dagelijks ;)

En weg! :)

[ Bericht 9% gewijzigd door twist02 op 10-11-2015 15:58:53 ]
pi_157447842
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 10:23 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Met zn alle tegelijk over!!
Ik blijf hier forever. O+
  dinsdag 10 november 2015 @ 14:59:21 #259
149959 SQ
snelle trees
pi_157448813
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 13:50 schreef twist02 het volgende:
Kast opgeruimd: kan ik hier nog iemand blij maken met 3 zwangerschapstesten* (die 2v5 van de Kruidvat?) :)
*1 doosje zit nog helemaal dicht, uit die andere is één test gebruikt.

Exp: 2016-03-25 en da's ons iets te snel voor nog een Minion ;)

Mogen weg tegen verzendkosten (brievenbuspakje is ¤3,95 geloof ik)! En ik duim uiteraard heel hard mee dat ze dubbele strepen op gaan leveren! ^O^

Edit: graag even een quote/PM/DM, want kom hier niet dagelijks ;)
Volgens mij passen die ook wel in een gewone envelop :Y scheelt nog wat verzendkosten ;)
disclaimer
pi_157449007
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 08:45 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Hoi! Wij hebben ook samen gepost toen. Ik heb toen met open bek en tong ip de sokken verbaasd over je dak. Of eigenlijk het gebrek aan een dak :o
Hoi Hilz:W
Ja klopt, laten we het maar niet over het dak hebben |:( gelukkig was het net op tijd klaar allemaal.
pi_157449893
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 14:59 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Volgens mij passen die ook wel in een gewone envelop :Y scheelt nog wat verzendkosten ;)
Ja, heb zo'n kartonnen envelop liggen :Y maar het gaat vooral om het gewicht natuurlijk. Dus die ¤3,95 is maximaal!
Zag je quote alert en dacht even dat er een tweede Mauw aan zat te komen :D
  dinsdag 10 november 2015 @ 15:53:51 #262
149959 SQ
snelle trees
pi_157449954
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 15:50 schreef twist02 het volgende:

[..]

Ja, heb zo'n kartonnen envelop liggen :Y maar het gaat vooral om het gewicht natuurlijk. Dus die ¤3,95 is maximaal!
Zag je quote alert en dacht even dat er een tweede Mauw aan zat te komen :D
Nee, niet vķķr 2017 hoor :D
Kan me je gedachte voorstellen tho :')
disclaimer
pi_157450472
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 14:04 schreef Cygne het volgende:

[..]

Ik blijf hier forever. O+
Ik moest toch even lachen... :@ ;( :@

you know I love you :*
S. 2014
J. 2016
pi_157450567
Beetje of topic maar kreeg net een brief dat mijn verzekering ermee stopt per 1 januari.
Heeft er iemand een advies voor een goede verzekering? Vooral qua vergoedingen bij een zwangerschap en bevalling. Verder maak ik eigenlijk nergens gebruik van.
  dinsdag 10 november 2015 @ 16:57:55 #265
149959 SQ
snelle trees
pi_157451232
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 16:23 schreef ikke_84 het volgende:
Beetje of topic maar kreeg net een brief dat mijn verzekering ermee stopt per 1 januari.
Heeft er iemand een advies voor een goede verzekering? Vooral qua vergoedingen bij een zwangerschap en bevalling. Verder maak ik eigenlijk nergens gebruik van.
Verloskundige hulp wordt sowieso altijd 100% vergoed. Zelf ben ik bij CZ verzekerd en heb met de basis aanvullende verzekering alleen de standaard eigen bijdrage voor kraamzorg hoeven betalen. Maar het is natuurlijk geheel afhankelijk van welke zorg je wel of niet belangrijk vindt. Voor de meeste dingen heb je geen aanvullende verzekering nodig. Sommige zaken zoals een kraampakket, of een volledige vergoeding van een poliklinische bevalling kunnen wel door een aanvullende verzekering vergoed worden. Reken wel even uit of de kosten opwegen tegen de baten (maw, vaak ben je aan extra premie meer kwijt dan dat je het gewoon zelf zou betalen ;))
disclaimer
  dinsdag 10 november 2015 @ 17:09:05 #266
409579 LuDann
All the way
pi_157451462
Ik vond het zelf heel prettig om lactatiekundige zorg en de zwangerschapscursus vergoed te krijgen. Delta Lloyd is vrij compleet in dat soort zorg, maar om die reden niet de allergoedkoopste.
pi_157451580
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 17:09 schreef LuDann het volgende:
Ik vond het zelf heel prettig om lactatiekundige zorg en de zwangerschapscursus vergoed te krijgen. Delta Lloyd is vrij compleet in dat soort zorg, maar om die reden niet de allergoedkoopste.
Idem als hierboven en ik had om die reden een CZ gezinnen aanvullende verzekering afgesloten.
Maar, dat was omdat ik al bij cz zat en pas na ging denken over de verzekering toen ik al zwanger was. Cz liet me na januari de aanvullende verzekering wijzigen voor de extra vergoedingen, ik heb hem dus geen volledig jaar
gehad. Kan dus ook een tip zijn.
pi_157451751
Ohra heeft de meegroeiservice, dan kan je je verzekering wijzigen als je zwanger bent. Qua vergoedingen en dergelijke heb ik er nog niet naar gekeken.
pi_157451808
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 16:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ik moest toch even lachen... :@ ;( :@

you know I love you :*
_O-
:*
pi_157454320
Gewoon ff op independer kijken als eind van de maand de premies bekend zijn. Voor mij is ziekenhuis bevalling ook een must (moet er niet aan denken dat thuis te doen) en zodoende kwam ik bij vgz uit. Maar dat kan volgend jaar zomaar weer een andere aanbieder zijn als dat voordeliger is! Goed vergelijken hoor, t kan zo een tientje of meer per maand schelen, na een jaar kun je van dat bedrag toch weer andere leuke dingen doen.
Warempel, een drempel.
pi_157454366
Hier FBTO met gezinsmodule die aan en uit kan, vond ik heel handig.
S. 2014
J. 2016
pi_157455041
Thx allemaal :*
Ik zal er volgende maand eens goed naar kijken als de premies bekend zijn.
pi_157457229
Hier ook CZ, ben er erg tevreden mee. Snelle vriendelijke service. Ik heb de basis aanvullende verzekering, die dekte ook de combinatietest en 200 euro lactatiekundige. Moest alleen eigen bijdrage kraamzorg zelf betalen.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_157457545
Ik moet er ook nog induiken, verzekeringen. Ben wel van plan om aanvullend erbij te nemen. Met F. hebben we het er ook uitgehaald toen.

Vandaag nog even mijn tattoo bij laten werken, nu het nog kan ;) Kan dat ook weer van mijn checklist!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_157458075
Ow vergoeden ze combinatie test ook ja? Dacht dat dat altijd voor eigen rekening was tenzij je een uitslag had die verder onderzocht kon worden. En idd lactatiekundige is ook wel iets waar ik over na wil denken. Bij Mats lukte de bv namelijk niet... Nou genoeg om over na te denken dus. Misschien even een lijstje maken wat ik wel en niet zou willen.

Wat voor een tattoo heb je marjolijntje?
Altijd fijn als je weer wat kan afstrepen :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')