dit is verkeerde zuinigheid he?quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:49 schreef Roomsnoes het volgende:
Nee heb nog niet getest. Nog geen bloed, nog steeds koppijn, en geen idee og dit uberhaupt mijn nod is
Op zich wel, maar ben er niet zo mee bezig geweest. Ik denk dat mijn nod de 9e is. Het gevoel dat ik ongesteld moet worden komt door de buikkrampen en hoofdpijnquote:Op zaterdag 7 november 2015 18:59 schreef Fazzoletti het volgende:
Gefeliciteerd SuikerEn misschien dus al langer onderweg dan je denkt
![]()
Room, zit er weinig regelmaat in je cyclus dat je je nod niet weet?
Heel spannend, het kan zomaar heel snel gaan!quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:47 schreef Marjolijntje het volgende:
Suiker, gefeliciteerd!! Suikerklontje![]()
Na een week ongesteld is het hier eindelijk over. Kom wel gelijk zo'n beetje in mn vruchtbare dagen terecht, ben heel benieuwd! Spannend hoor!
Mijn over de datum testen deden het ook niet meer. Er was ook echt zo'n laagje aangetast. Spannend ik blijf nog even duimen voor je!quote:Op zondag 8 november 2015 08:28 schreef Roomsnoes het volgende:
Haha.
Jep!
Wakker en een test gedaan. Zo wit als omoMaar:
-Test een jaar over dato
-Nog geen bloed.
-Soort raar harde buiken gevoel, al een paar dagen
't Kan dus nog alle kanten op
Kruidvat is ongeveer 800 km verderop, helaasquote:Op zondag 8 november 2015 09:25 schreef Marjolijntje het volgende:
Spannend Roomsnoes! Geen Kruidvat open in de buurt? :p
Hier werkt peuter als anticonceptie, zo fijnen dan maar roepen dat ze een zusje wil...
quote:Op zondag 8 november 2015 08:21 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Heel spannend, het kan zomaar heel snel gaan!
Ik had vanmorgen echt een knalstreep dus ik neem hier afscheid. Hopelijk tref ik jullie heul heeeeeul snel in het volgende topic!![]()
Tis dat je zo rotzakkerig ver weg woont. Want ik heb er VEEL!!quote:Op zondag 8 november 2015 09:27 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Kruidvat is ongeveer 800 km verderop, helaasEn hier kosten de testen in de winkel minstens 10 euro. Dus ik ga vandaag wat testen online kopen
Het duurde erg lang voor die test het vocht opzoog, leeg wel uitgedroogd ofzo. Nou ja. We zien het gauw genoeg
een week ongesteld zijn is toch best standaard?quote:Op zondag 8 november 2015 08:38 schreef ikke_84 het volgende:
suiker. Hopelijk tot snel
idd spannend marjolijntje.
Een week ongesteldniet leuk
Roomsnoes wat jammer. Maar idd eigenlijk weet je nu nog niks
Gelukkig is mijn ei volgende week pas want t is me gister in de rug geschotenauwie
Jammer voor nu, maar veel succes met het sporten!quote:Op zondag 8 november 2015 14:27 schreef Barreltje het volgende:
ik kom dit topic ook even uitzwaaien
helaas vandaag toch ongesteld geworden..
dus.. nu even een kleine pauze.
Jammer lieverdquote:Op zondag 8 november 2015 14:27 schreef Barreltje het volgende:
ik kom dit topic ook even uitzwaaien
helaas vandaag toch ongesteld geworden..
dus.. nu even een kleine pauze.
Kan degene die de nieuwe OP moet maken dat onder mijn spoiler zetten?
ik hoop dat ik over 5 maanden niemand meer in dit topic vind
Succes baarmoeders en zaadsoldaatjes!!![]()
scheelt dat je een annuleringsverzekering vaak beter los kan afsluiten. goedkoper en betere dekking (ff opletten of zwangerschap niet is uitgesloten en wat de regels zijn, ook voor je partner)quote:Op maandag 9 november 2015 17:04 schreef angelatje het volgende:
We hebben idd samen gepost ikke! En manlief heeft de vakantie geregeld en dus geen annuleringsverzekering afgeslotenvanavond maar even kijken of ik dat kan regelen. Schoonzus weet niet dat we voor de tweede gaan.
barreltje veel succes en misschien tot over een paar maanden.
Bedankt voor de tipquote:Op maandag 9 november 2015 17:52 schreef Elleska het volgende:
[..]
scheelt dat je een annuleringsverzekering vaak beter los kan afsluiten. goedkoper en betere dekking (ff opletten of zwangerschap niet is uitgesloten en wat de regels zijn, ook voor je partner)
Vanochtend op het werk wilde een collega weten of ze alvast haar zomervakantie kon gaan boeken, en ik hoor mezelf zeggen dat ik er sowieso wel ben om de boel draaiende te houden omdat ik niet op vakantie ga. Daarna pas nagedacht over eventueel zwangerschapsverlof...quote:Op maandag 9 november 2015 20:21 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Lastig he dat vooruit plannen, omdat het misschien raak kan zijn?
Maar in je verlof komt er wel een vervanger toch?quote:Op maandag 9 november 2015 20:29 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Vanochtend op het werk wilde een collega weten of ze alvast haar zomervakantie kon gaan boeken, en ik hoor mezelf zeggen dat ik er sowieso wel ben om de boel draaiende te houden omdat ik niet op vakantie ga. Daarna pas nagedacht over eventueel zwangerschapsverlof...
Ja we zijn nog steeds aan het verbouwen. Nu zijn we bezig met de keuken en hopelijk is die met een paar maanden klaar.quote:Op maandag 9 november 2015 20:05 schreef ikke_84 het volgende:
Waren jullie toen niet aan t verbouwen? En er was iets met een storm? Of heb ik nou de verkeerde voor me.
Leuk dat jullie ook voor een 2e gaan!
Wat hebben jullie eigenlijk voor een reis geboekt?
Gala altijd handig als je zo moet bellenmaar het is wel gelukt dus. Succes donderdag
Nee dat denk ik niet, mijn collega's moeten dan waarschijnlijk gewoon wat harder werken.quote:Op maandag 9 november 2015 21:13 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Maar in je verlof komt er wel een vervanger toch?
Herkenbaarquote:Op maandag 9 november 2015 20:29 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Vanochtend op het werk wilde een collega weten of ze alvast haar zomervakantie kon gaan boeken, en ik hoor mezelf zeggen dat ik er sowieso wel ben om de boel draaiende te houden omdat ik niet op vakantie ga. Daarna pas nagedacht over eventueel zwangerschapsverlof...
WAIT WHUT??quote:Op maandag 9 november 2015 21:40 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
He shit, leek me wel weer gezellig met jou in Z&G!
quote:Op maandag 9 november 2015 21:40 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
He shit, leek me wel weer gezellig met jou in Z&G!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |