scheelt dat je een annuleringsverzekering vaak beter los kan afsluiten. goedkoper en betere dekking (ff opletten of zwangerschap niet is uitgesloten en wat de regels zijn, ook voor je partner)quote:Op maandag 9 november 2015 17:04 schreef angelatje het volgende:
We hebben idd samen gepost ikke! En manlief heeft de vakantie geregeld en dus geen annuleringsverzekering afgeslotenvanavond maar even kijken of ik dat kan regelen. Schoonzus weet niet dat we voor de tweede gaan.
barreltje veel succes en misschien tot over een paar maanden.
Bedankt voor de tipquote:Op maandag 9 november 2015 17:52 schreef Elleska het volgende:
[..]
scheelt dat je een annuleringsverzekering vaak beter los kan afsluiten. goedkoper en betere dekking (ff opletten of zwangerschap niet is uitgesloten en wat de regels zijn, ook voor je partner)
Vanochtend op het werk wilde een collega weten of ze alvast haar zomervakantie kon gaan boeken, en ik hoor mezelf zeggen dat ik er sowieso wel ben om de boel draaiende te houden omdat ik niet op vakantie ga. Daarna pas nagedacht over eventueel zwangerschapsverlof...quote:Op maandag 9 november 2015 20:21 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Lastig he dat vooruit plannen, omdat het misschien raak kan zijn?
Maar in je verlof komt er wel een vervanger toch?quote:Op maandag 9 november 2015 20:29 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Vanochtend op het werk wilde een collega weten of ze alvast haar zomervakantie kon gaan boeken, en ik hoor mezelf zeggen dat ik er sowieso wel ben om de boel draaiende te houden omdat ik niet op vakantie ga. Daarna pas nagedacht over eventueel zwangerschapsverlof...
Ja we zijn nog steeds aan het verbouwen. Nu zijn we bezig met de keuken en hopelijk is die met een paar maanden klaar.quote:Op maandag 9 november 2015 20:05 schreef ikke_84 het volgende:
Waren jullie toen niet aan t verbouwen? En er was iets met een storm? Of heb ik nou de verkeerde voor me.
Leuk dat jullie ook voor een 2e gaan!
Wat hebben jullie eigenlijk voor een reis geboekt?
Gala altijd handig als je zo moet bellenmaar het is wel gelukt dus. Succes donderdag
Nee dat denk ik niet, mijn collega's moeten dan waarschijnlijk gewoon wat harder werken.quote:Op maandag 9 november 2015 21:13 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Maar in je verlof komt er wel een vervanger toch?
Herkenbaarquote:Op maandag 9 november 2015 20:29 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Vanochtend op het werk wilde een collega weten of ze alvast haar zomervakantie kon gaan boeken, en ik hoor mezelf zeggen dat ik er sowieso wel ben om de boel draaiende te houden omdat ik niet op vakantie ga. Daarna pas nagedacht over eventueel zwangerschapsverlof...
WAIT WHUT??quote:Op maandag 9 november 2015 21:40 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
He shit, leek me wel weer gezellig met jou in Z&G!
quote:Op maandag 9 november 2015 21:40 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
He shit, leek me wel weer gezellig met jou in Z&G!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |