Mooi zo, wegwezen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:06 schreef d4v1d het volgende:
En dan ook maar de tripo hé.
Wekker om 5:30 dus doei.
Groetjes aan mama.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:06 schreef d4v1d het volgende:
hewat?quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:09 schreef Karina het volgende:
ik snap deze tt niet hoor. .... en fok!of bedoel je fok david?
ho ho ho.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:10 schreef sp3c het volgende:
fuck david
fuck hem
in zijn reet
maar het is al weg
Oh ik zie het nogquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:10 schreef sp3c het volgende:
fuck david
fuck hem
in zijn reet
maar het is al weg
Ik krijg steeds banners over dikke vrouwenquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
Ik krijg nu een banner voor suikerspinsuiker. Popcorn was toepasselijker geweest.
Het is een hintquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik krijg steeds banners over dikke vrouwenOh en van de SDAP. Waar ik in eerste instantie iets anders in las trouwens.
Echt he, wat een bokkenlul.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:16 schreef Karina het volgende:
Wat een eigengeilerij weer trouwens sp3c met je sp3ctopic
Jij las er zeker ook nog een N voor.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik krijg steeds banners over dikke vrouwenOh en van de SDAP. Waar ik in eerste instantie iets anders in las trouwens.
Jaquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij las er zeker ook nog een N voor.
Ja dat dacht ik dus ookquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
JaKwam ook een beetje door de plaatjes die erbij stonden. Deed me er ook aan denken.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:59 schreef LTVDK het volgende:
Ik krijg de hele tijd zulke reclamebanners ...
[ afbeelding ]
http://www.pvda.nl/acties/destrijd
sp3ctakelquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:16 schreef Karina het volgende:
quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:16 schreef Karina het volgende:
nou en, moet ik wetenquote:
quote:
Trusten!quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:33 schreef sp3c het volgende:
nou goed, ik ga slapen
houd het netjes, ik wil geen gekut tussen falyx en fokkerweetiveel en als er tetten geplaatst worden moet iemand ze ook nog ff dm'en want ik houd niet van teruglezen
prettige voortzetting kutmensen en yoki
quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:33 schreef sp3c het volgende:
nou goed, ik ga slapen
houd het netjes, ik wil geen gekut tussen falyx en fokkerweetiveel en als er tetten geplaatst worden moet iemand ze ook nog ff dm'en want ik houd niet van teruglezen
prettige voortzetting kutmensen en yoki
quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:32 schreef Karina het volgende:
Nou leuk helicopters en ijshockeymannen
jij post ze toch altijd?quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:34 schreef Karina het volgende:
ja doei je bent zelf een kutmens.
en als er tetten worden gepost haal ik ze wel weg
Ik ben er ook altijd.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:34 schreef Karina het volgende:
ja doei je bent zelf een kutmens.
en als er tetten worden gepost haal ik ze wel weg
Ik ga ook slapen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan moet jij het doen want ik ga ook zo slapen.
Als ik het maar leuk vindquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is ook voor niemand leuk natuurlijk.
Die zien we vannacht pas om 2:00quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:55 schreef Specularium het volgende:
moemoe is vast ook nog wel wakker.
Waarom denk je dat ik even kom buurten?quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:55 schreef Specularium het volgende:
moemoe is vast ook nog wel wakker.
Appel.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
Waarom gaat iedereen ineens vroeg slapen? Is dat nieuwe mode of zo?
Ik snap er ook niet veel van, schijnt een trend te zijnquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
Ga jij lekker tot 3:00 splitsquotes zitten typen die niemand leest.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:06 schreef d4v1d het volgende:
quote:
Elfletterig denkt voor zichzelf na en is dus bij geen enkele religie aangesloten, vanwege de achterhaalde, eeuwenoude, zwakzinnige denkbeelden.quote:
Van alle kerken is dat veruit de beste.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:41 schreef Yasmin23 het volgende:
Wel! Bij de kerk van het Vliegend Spaghetti monster.
Was een leuk item. Een beetje gelijk heeft hij wel.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:11 schreef Njosnavelin het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)an_over_vleesch.html
Zonde van de lelijke tatoeage.quote:
Ik vind dat je onaardig doet tegen Mani89.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:19 schreef Njosnavelin het volgende:
Meen ik wel, vind er echt niks aan. Onsmakelijk ventje.
Alles is leuker dan het vorige NWS SC-topic.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:47 schreef Specularium het volgende:
Dat South Park spelletje is wel leuker dan dit topic.
wordquote:
Kom anders zelf bij de FP werkenquote:
Ik zie je anders nog steeds online staan...quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:06 schreef d4v1d het volgende:
Het volgende topic noemen we naar jou.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:16 schreef Karina het volgende:
Taalgebruik is elfletterig.quote:
Okéquote:Op woensdag 4 november 2015 00:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga jij lekker tot 3:00 splitsquotes zitten typen die niemand leest.
is dat een haiku?quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:10 schreef sp3c het volgende:
fuck david
fuck hem
in zijn reet
maar het is al weg
Ben blij dat hij er is, heb ik toch nog iemand om op neer te kijken.quote:Op woensdag 4 november 2015 00:34 schreef Specularium het volgende:
Wat is Elfletterig ook een zeldzame paardenlul.
Ik weet niet hoe lang hij is.quote:Op woensdag 4 november 2015 00:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ben blij dat hij er is, heb ik toch nog iemand om op neer te kijken.
quote:Op woensdag 4 november 2015 00:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang hij is.
1m90. Dus je moet vrij lang zijn om op mij neer te kijken.quote:Op woensdag 4 november 2015 00:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang hij is.
Ik 1,m91, no jokequote:Op woensdag 4 november 2015 00:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
1m90. Dus je moet vrij lang zijn om op mij neer te kijken.
Ik moest van jou splitsquotes doen, trouwens. Dus ik dacht: laat ik eens reageren op interessante berichten die ik vanavond heb gemist. Om mijn afwezigheid te compenseren, zeg maar.quote:Op woensdag 4 november 2015 00:34 schreef Specularium het volgende:
Wat is Elfletterig ook een zeldzame paardenlul.
Oh, was je weg dan?quote:Op woensdag 4 november 2015 00:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik moest van jou splitsquotes doen, trouwens. Dus ik dacht: laat ik eens reageren op interessante berichten die ik vanavond heb gemist. Om mijn afwezigheid te compenseren, zeg maar.
Ik word nooit gemist hier. Behalve als ik een maand wegblijf.quote:Op woensdag 4 november 2015 00:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oh, ja we hebben je gemist ofzo.
Reden staat al een paar posts terug.quote:Op woensdag 4 november 2015 00:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik word nooit gemist hier. Behalve als ik een maand wegblijf.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:06 schreef d4v1d het volgende:
[relmof] Fylaxering [/relmof]quote:
Ja. Wat was er met dit topic aan de hand joh.quote:Op woensdag 4 november 2015 16:59 schreef Fokker89 het volgende:
Hoi, ik ben er, dus het topic is weer open voor vandaag.
Dit topic is het zat! C'est Ca.quote:Op woensdag 4 november 2015 17:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja. Wat was er met dit topic aan de hand joh.
Is Haramquote:Op woensdag 4 november 2015 17:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Zal jou eens de mond snoeren met mijn 10 inch strap on
Oke, wat ga je eten?quote:Op woensdag 4 november 2015 17:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Niks, laten we maar gewoon posten.
Eet smakelijk.quote:Op woensdag 4 november 2015 17:25 schreef Crip het volgende:
Ik ga alvast vertellen wat ik ga eten, ga zo sushi afhalen en dan een mc flurry oreo halen.
JA hij is weer terug.
/fattiedagboek
Kabeljauw.quote:Op woensdag 4 november 2015 17:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Dnkje jij ook, vis is sws altijd +1.
Wat voor een vis?
Sushiquote:Op woensdag 4 november 2015 17:25 schreef Crip het volgende:
Ik ga alvast vertellen wat ik ga eten, ga zo sushi afhalen en dan een mc flurry oreo halen.
JA hij is weer terug.
/fattiedagboek
Overdag hebben we allemaal een leven.quote:Op woensdag 4 november 2015 17:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja. Wat was er met dit topic aan de hand joh.
Of we doen in ieder geval alsof we dat hebben.quote:Op woensdag 4 november 2015 18:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Overdag hebben we allemaal een leven.
Gandalfquote:
Arno is terugquote:
quote:Op woensdag 4 november 2015 20:50 schreef anonymoussie het volgende:
Ik was gewoon naar Spanje met mijn vriendin. We zijn verloofd.![]()
En in de tussentijd heb ik ook nog alle Tudor afleveringen gekeken, want die had ik nooit helemaal gezien en die gaat er binnenkort af.
Tudors
Wat is deze danquote:Op woensdag 4 november 2015 20:50 schreef anonymoussie het volgende:
Ook goed, gefeliciteerd dan maarquote:Op woensdag 4 november 2015 20:51 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Probeer het een beetje te rekken.
Ouderwetsch dat je dan eerst wil trouwenquote:Op woensdag 4 november 2015 20:53 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja we willen ook aan een kindje beginnen. Dus dan maar trouwen, vind ik wel spannend.
quote:
Dank jullie 🍻quote:Op woensdag 4 november 2015 20:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ook goed, gefeliciteerd dan maar.
Ja.quote:Op woensdag 4 november 2015 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ouderwetsch dat je dan eerst wil trouwenMaar wanneer is de bruiloft?
quote:Op woensdag 4 november 2015 20:55 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja.
Heb ik dat ook een keer gedaan.
Ik zie de uitnodiging wel verschijnenquote:Op woensdag 4 november 2015 20:56 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komende zomer.
Ga volgende week langs bij de burgerlijke stand.
quote:Op woensdag 4 november 2015 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zie de uitnodiging wel verschijnen
Oooooh, wat leukquote:Op woensdag 4 november 2015 20:50 schreef anonymoussie het volgende:
En in de tussentijd heb ik ook nog alle Tudor afleveringen gekeken, want die had ik nooit helemaal gezien en die gaat er binnenkort af.
Tudors
Gelukkig komt de eerste eerder dan de tweede.quote:Op woensdag 4 november 2015 20:58 schreef anonymoussie het volgende:
Ik wil trouwens maar 1 kind.
En zij 2.
Dus dat moeten we nog uitvogelen.
Ik doe die tweede wel.quote:Op woensdag 4 november 2015 20:58 schreef anonymoussie het volgende:
En zij 2.
Misschien wordt het wel een tweelingquote:Op woensdag 4 november 2015 20:58 schreef anonymoussie het volgende:
En zij 2.
Moemoe.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oooooh, wat leuk.
Was het een romantisch aanzoek?
quote:Op woensdag 4 november 2015 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien wordt het wel een tweeling
Ik ga alvast een stukje schrijven. Kunnen we dan leuk met z'n allen opvoeren.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:06 schreef Specularium het volgende:
Dus wij zijn allemaal uitgenodigd, lijkt me leuk.
Uhm nee.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:03 schreef Fokker89 het volgende:
Ga je nou ook stoppen met blowen Wibi?
Kom je dan zeker weten?quote:Op woensdag 4 november 2015 21:06 schreef Specularium het volgende:
Dus wij zijn allemaal uitgenodigd, lijkt me leuk.
Klinkt wel romantischquote:Op woensdag 4 november 2015 21:03 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Moemoe.
Nou, heel cliché eigenlijk.![]()
Maar ook weer bijzonder.
Na een romantisch etentje aan het strand.
quote:Op woensdag 4 november 2015 21:12 schreef moemoe het volgende:
[..]
Klinkt wel romantisch.
Mooie ringen?
Zij heeft wel een mooie verlovingsring.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:12 schreef moemoe het volgende:
[..]
Klinkt wel romantisch.
Mooie ringen?
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar de jurk van Wibi.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:12 schreef Fokker89 het volgende:
Zullen we het hier weer gewoon over tieten hebben?
quote:Op woensdag 4 november 2015 21:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar de jurk van Wibi.
Gelukkig is de trouwring belangrijker dan de verlovingsringquote:Op woensdag 4 november 2015 21:15 schreef anonymoussie het volgende:
Zij heeft wel een mooie verlovingsring.
O wee als ik merk dat ze nep blij is.
Trouwringen gaan we samen uitzoeken.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 4 november 2015 20:50 schreef anonymoussie het volgende:
Tudors
Ja uiteraard.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Gelukkig is de trouwring belangrijker dan de verlovingsring.
Dit is juist.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik wel, LTKDV gaat ook lees ik net.
quote:Op woensdag 4 november 2015 21:12 schreef Fokker89 het volgende:
Zullen we het hier weer gewoon over tieten hebben?
Mani.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Welke FOK!ker is dit?
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 4 november 2015 20:50 schreef anonymoussie het volgende:
Zou goed kunnen. Laag vetpercentage.quote:
Gefeliciteerd!!!quote:Op woensdag 4 november 2015 21:15 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Zij heeft wel een mooie verlovingsring.
O wee als ik merk dat ze nep blij is.
Trouwringen gaan we samen uitzoeken.
Seiko heeft wel dameshorloges en Swatch heeft hele leuke, ongeveer ¤90,- - ¤150,-quote:Op woensdag 4 november 2015 21:58 schreef Peunage het volgende:
Noem eens een dameshorlogemerk wat niet meteen 80 miljard euro kost.
Nee ik ga zo slapen.quote:
Is jullie eigen schuld.quote:Op woensdag 4 november 2015 22:48 schreef Uccie het volgende:
Verder zijn mannen natuurlijk gewoon 3x kut.
Je hebt zelf een kut.quote:Op woensdag 4 november 2015 22:48 schreef Uccie het volgende:
Nou nou nou, wat een generalisatie.quote:Op woensdag 4 november 2015 22:48 schreef Uccie het volgende:
Helemaal niet, ik zit er alleen maar bij en ik zie het gebeuren.quote:
Nee, jullie willen alleen maar dure horloges.quote:Op woensdag 4 november 2015 22:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik zit er alleen maar bij en ik zie het gebeuren.
Allemaal haantjes, dat doen wij vrouwen niet.
Ik niet, ik heb dus een swatch van ¤85,- en een Seiko van de markt van ¤100 ofzoquote:Op woensdag 4 november 2015 22:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, jullie willen alleen maar dure horloges.
Daar eet ik 2 maanden van.quote:Op woensdag 4 november 2015 22:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb dus een swatch van ¤85,- en een Seiko van de markt van ¤100 ofzo
quote:Op woensdag 4 november 2015 22:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Verjaardagsgeld. En ik doe met de ene al 3 jaar en de ander 7 jaar.quote:
Naaisquote:Op woensdag 4 november 2015 22:55 schreef YokiKater het volgende:
Bling Bling, cuz money ain't a thang.
[ afbeelding ]
Een foto van 2012quote:Op woensdag 4 november 2015 22:55 schreef YokiKater het volgende:
[ afbeelding ]
Hugequote:Op woensdag 4 november 2015 22:55 schreef YokiKater het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, jullie maken alleen maar een chaos van het kippenhok.quote:Op woensdag 4 november 2015 22:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Qftquote:Op woensdag 4 november 2015 22:48 schreef Uccie het volgende:
Nee, zo werkt het niet.quote:Op woensdag 4 november 2015 23:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, jullie maken alleen maar een chaos van het kippenhok.
Batterij is duurder dan mijn horlog.quote:Op woensdag 4 november 2015 23:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, nu heb ik een Pulsar van 300,- en de batterij is ook nog eens leeg.
[ afbeelding ]
Mjah, ik hou wel van knappe horloges.quote:Op woensdag 4 november 2015 23:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Batterij is duurder dan mijn horlog.
Ik vind het vooral fijn als ik kan zien hoe laat het is.quote:Op woensdag 4 november 2015 23:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, ik hou wel van knappe horloges.
Daar hebben we tegenwoordig een telefoon voor.quote:Op woensdag 4 november 2015 23:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind het vooral fijn als ik kan zien hoe laat het is.
Dat is waar...en dan bellen we met een horloge.quote:Op woensdag 4 november 2015 23:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Daar hebben we tegenwoordig een telefoon voor.
Mjaquote:Op woensdag 4 november 2015 23:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is waar...en dan bellen we met een horloge.
Nou ja ik niet, afgezien dat ik het dure lelijke dingen vind, kan ik een smartwatch om doen als riem.quote:
Ik vind ze ook oerlelijk, en zie er ook totaal het nut niet van.quote:Op woensdag 4 november 2015 23:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ja ik niet, afgezien dat ik het dure lelijke dingen vind, kan ik een smartwatch om doen als riem.
Smartwatch hoef ik ook niet, ziet er niet uit en ik ben toch geen Knightriderquote:Op woensdag 4 november 2015 23:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ja ik niet, afgezien dat ik het dure lelijke dingen vind, kan ik een smartwatch om doen als riem.
Mijn baas heeft dat uitgelegd, je kan namelijk je telefoon laten vallen met de camera aan als er dames voorbij lopen en dan op je horloge zien wat de camera ziet.quote:Op woensdag 4 november 2015 23:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik vind ze ook oerlelijk, en zie er ook totaal het nut niet van.
Jesus Christquote:Op woensdag 4 november 2015 23:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn baas heeft dat uitgelegd, je kan namelijk je telefoon laten vallen met de camera aan als er dames voorbij lopen en dan op je horloge zien wat de camera ziet.
Jammer dat het dragen ervan nogal patserig overkomt.quote:Op woensdag 4 november 2015 23:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, ik hou wel van knappe horloges.
Oh, dat is wel een goede trouwens.quote:Op woensdag 4 november 2015 23:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn baas heeft dat uitgelegd, je kan namelijk je telefoon laten vallen met de camera aan als er dames voorbij lopen en dan op je horloge zien wat de camera ziet.
Lolwatquote:Op woensdag 4 november 2015 23:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:
Daar gaat het mij niet om, ik vind een oldskool digitaal Casio horloge nog het gaafst. En dan gewoon een Atari shirt of zo, want nerd.quote:Op woensdag 4 november 2015 23:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jammer dat het dragen ervan nogal patserig overkomt.
Ik heb het ook over die dure dingen met dieptemeters en alles die nergens op slaan.quote:Op woensdag 4 november 2015 23:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar gaat het mij niet om, ik vind een oldskool digitaal Casio horloge nog het gaafst. En dan gewoon een Atari shirt of zo, want nerd.
quote:Op woensdag 4 november 2015 23:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar gaat het mij niet om, ik vind een oldskool digitaal Casio horloge nog het gaafst. En dan gewoon een Atari shirt of zo, want nerd.
Dat is ook onzin als je het niet nodig hebt. En als je het wel nodig hebt dan koop je er geen een bij de juwelier maar gewoon een goede Suunto of zo.quote:Op woensdag 4 november 2015 23:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb het ook over die dure dingen met dieptemeters en alles die nergens op slaan.
Nee, dat lijkt me niet heel gezond als je dat blijft doen.quote:Op woensdag 4 november 2015 23:31 schreef Mani89 het volgende:
Dit is dag 4 van mijn alcoholloze maand, ik heb tot nu toe al de alcohol gecompenseerd met chips, is dit een goed idee?
Bedankt voor je response, ik weet dat ik op je kan rekenen.quote:Op woensdag 4 november 2015 23:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me niet heel gezond als je dat blijft doen.
Maar ik doe met je mee hoor.quote:Op woensdag 4 november 2015 23:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bedankt voor je response, ik weet dat ik op je kan rekenen.
Ik heb ooit eens gevraagd of tegenstanders van die lui, dan antipasti zijn, maar niemand kon daar antwoord op geven.quote:Op woensdag 4 november 2015 23:37 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb een plaatje gevonden die deze hele SC samenvat.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 november 2015 23:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens gevraagd of tegenstanders van die lui, dan antipasti zijn, maar niemand kon daar antwoord op geven.
quote:Op woensdag 4 november 2015 23:37 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb een plaatje gevonden die deze hele SC samenvat.
[ afbeelding ]
Gewoon is niet de titel die ik daar aan wil hangen, maar ok.quote:
Is allemaal gekkigheid joh.quote:Op woensdag 4 november 2015 23:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gewoon is niet de titel die ik daar aan wil hangen, maar ok.
Triggerstengel zijn oom noemt het ook kerriesaus.quote:Op donderdag 5 november 2015 00:03 schreef d4v1d het volgende:
nieuwe kebabturk uitgeprobeerd.
Turkse pizza was koud en die gast heeft er kerriesaus op geflikkert ipv knoflooksaus ?
quote:Op donderdag 5 november 2015 00:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Fokker, Rockiejj en ik vinden het echt fantastisch
quote:
Die in de moskeequote:Op donderdag 5 november 2015 00:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Triggerstengel zijn oom noemt het ook kerriesaus.
Welke was dat?
Als we meeten eten we samen een zak pinda's.quote:Op donderdag 5 november 2015 01:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Specularium, wat ben je toch een vlinderpleister.
Wees geen vlinderpleister, wees een bever.
Lijkt me lekkerder dan een zak pleistersquote:Op donderdag 5 november 2015 01:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als we meeten eten we samen een zak pinda's.
Wel eerst naar de WC gaan zonder handen te wassen.quote:Op donderdag 5 november 2015 01:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als we meeten eten we samen een zak pinda's.
Je speelt nu met mijn privéquote:Op woensdag 4 november 2015 21:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Welke FOK!ker is dit?
[ afbeelding ]
Deze act ga je toch niet volhouden als je in Groningen bent he?quote:Op woensdag 4 november 2015 23:31 schreef Mani89 het volgende:
Dit is dag 4 van mijn alcoholloze maand, ik heb tot nu toe al de alcohol gecompenseerd met chips, is dit een goed idee?
Ik had nog koffie tenminstequote:Op donderdag 5 november 2015 06:48 schreef anonymoussie het volgende:
Geef nou maar toe, de ochtenden waren eenzaam zonder mij hè.
Ik moest even terugzoeken vanwaar de felicitaties, maar gevonden.quote:Op woensdag 4 november 2015 20:50 schreef anonymoussie het volgende:
Tudors
Ga je anders GHB in mijn limonade stoppen? Nee hoor wees niet bang, ik maak een uitzondering, en ik ga me ook helemaal volstoppen met coke.quote:Op donderdag 5 november 2015 03:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze act ga je toch niet volhouden als je in Groningen bent he?
Corriequote:Op donderdag 5 november 2015 09:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moest even terugzoeken vanwaar de felicitaties, maar gevonden.
Gefeliciteerd (denk ik) Ik had geen idee dat mensen dat nog deden joh, verloven
En nog een verlovingsring ook, toe maar.
Nou ja ik heb zelf nooit willen trouwen dus vandaar eigenlijkquote:Op donderdag 5 november 2015 10:20 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Corrie![]()
Hoe bedoel je, denk je?
Jaa, doe ik nog iets in mijn leven.
Is toch ook niets mis mee.quote:Op donderdag 5 november 2015 10:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja ik heb zelf nooit willen trouwen dus vandaar eigenlijkmaar voor jullie vind ik het leuk hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |