Mooi zo, wegwezen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:06 schreef d4v1d het volgende:
En dan ook maar de tripo hé.
Wekker om 5:30 dus doei.
Groetjes aan mama.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:06 schreef d4v1d het volgende:
hewat?quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:09 schreef Karina het volgende:
ik snap deze tt niet hoor. .... en fok!of bedoel je fok david?
ho ho ho.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:10 schreef sp3c het volgende:
fuck david
fuck hem
in zijn reet
maar het is al weg
Oh ik zie het nogquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:10 schreef sp3c het volgende:
fuck david
fuck hem
in zijn reet
maar het is al weg
Ik krijg steeds banners over dikke vrouwenquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
Ik krijg nu een banner voor suikerspinsuiker. Popcorn was toepasselijker geweest.
Het is een hintquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik krijg steeds banners over dikke vrouwenOh en van de SDAP. Waar ik in eerste instantie iets anders in las trouwens.
Echt he, wat een bokkenlul.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:16 schreef Karina het volgende:
Wat een eigengeilerij weer trouwens sp3c met je sp3ctopic
Jij las er zeker ook nog een N voor.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik krijg steeds banners over dikke vrouwenOh en van de SDAP. Waar ik in eerste instantie iets anders in las trouwens.
Jaquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij las er zeker ook nog een N voor.
Ja dat dacht ik dus ookquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
JaKwam ook een beetje door de plaatjes die erbij stonden. Deed me er ook aan denken.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:59 schreef LTVDK het volgende:
Ik krijg de hele tijd zulke reclamebanners ...
[ afbeelding ]
http://www.pvda.nl/acties/destrijd
sp3ctakelquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:16 schreef Karina het volgende:
quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:16 schreef Karina het volgende:
nou en, moet ik wetenquote:
quote:
Trusten!quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:33 schreef sp3c het volgende:
nou goed, ik ga slapen
houd het netjes, ik wil geen gekut tussen falyx en fokkerweetiveel en als er tetten geplaatst worden moet iemand ze ook nog ff dm'en want ik houd niet van teruglezen
prettige voortzetting kutmensen en yoki
quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:33 schreef sp3c het volgende:
nou goed, ik ga slapen
houd het netjes, ik wil geen gekut tussen falyx en fokkerweetiveel en als er tetten geplaatst worden moet iemand ze ook nog ff dm'en want ik houd niet van teruglezen
prettige voortzetting kutmensen en yoki
quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:32 schreef Karina het volgende:
Nou leuk helicopters en ijshockeymannen
jij post ze toch altijd?quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:34 schreef Karina het volgende:
ja doei je bent zelf een kutmens.
en als er tetten worden gepost haal ik ze wel weg
Ik ben er ook altijd.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:34 schreef Karina het volgende:
ja doei je bent zelf een kutmens.
en als er tetten worden gepost haal ik ze wel weg
Ik ga ook slapen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan moet jij het doen want ik ga ook zo slapen.
Als ik het maar leuk vindquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is ook voor niemand leuk natuurlijk.
Die zien we vannacht pas om 2:00quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:55 schreef Specularium het volgende:
moemoe is vast ook nog wel wakker.
Waarom denk je dat ik even kom buurten?quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:55 schreef Specularium het volgende:
moemoe is vast ook nog wel wakker.
Appel.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
Waarom gaat iedereen ineens vroeg slapen? Is dat nieuwe mode of zo?
Ik snap er ook niet veel van, schijnt een trend te zijnquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
Ga jij lekker tot 3:00 splitsquotes zitten typen die niemand leest.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:06 schreef d4v1d het volgende:
quote:
Elfletterig denkt voor zichzelf na en is dus bij geen enkele religie aangesloten, vanwege de achterhaalde, eeuwenoude, zwakzinnige denkbeelden.quote:
Van alle kerken is dat veruit de beste.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:41 schreef Yasmin23 het volgende:
Wel! Bij de kerk van het Vliegend Spaghetti monster.
Was een leuk item. Een beetje gelijk heeft hij wel.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:11 schreef Njosnavelin het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)an_over_vleesch.html
Zonde van de lelijke tatoeage.quote:
Ik vind dat je onaardig doet tegen Mani89.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:19 schreef Njosnavelin het volgende:
Meen ik wel, vind er echt niks aan. Onsmakelijk ventje.
Alles is leuker dan het vorige NWS SC-topic.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:47 schreef Specularium het volgende:
Dat South Park spelletje is wel leuker dan dit topic.
wordquote:
Kom anders zelf bij de FP werkenquote:
Ik zie je anders nog steeds online staan...quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:06 schreef d4v1d het volgende:
Het volgende topic noemen we naar jou.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:16 schreef Karina het volgende:
Taalgebruik is elfletterig.quote:
Okéquote:Op woensdag 4 november 2015 00:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga jij lekker tot 3:00 splitsquotes zitten typen die niemand leest.
is dat een haiku?quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:10 schreef sp3c het volgende:
fuck david
fuck hem
in zijn reet
maar het is al weg
Ben blij dat hij er is, heb ik toch nog iemand om op neer te kijken.quote:Op woensdag 4 november 2015 00:34 schreef Specularium het volgende:
Wat is Elfletterig ook een zeldzame paardenlul.
Ik weet niet hoe lang hij is.quote:Op woensdag 4 november 2015 00:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ben blij dat hij er is, heb ik toch nog iemand om op neer te kijken.
quote:Op woensdag 4 november 2015 00:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang hij is.
1m90. Dus je moet vrij lang zijn om op mij neer te kijken.quote:Op woensdag 4 november 2015 00:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang hij is.
Ik 1,m91, no jokequote:Op woensdag 4 november 2015 00:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
1m90. Dus je moet vrij lang zijn om op mij neer te kijken.
Ik moest van jou splitsquotes doen, trouwens. Dus ik dacht: laat ik eens reageren op interessante berichten die ik vanavond heb gemist. Om mijn afwezigheid te compenseren, zeg maar.quote:Op woensdag 4 november 2015 00:34 schreef Specularium het volgende:
Wat is Elfletterig ook een zeldzame paardenlul.
Oh, was je weg dan?quote:Op woensdag 4 november 2015 00:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik moest van jou splitsquotes doen, trouwens. Dus ik dacht: laat ik eens reageren op interessante berichten die ik vanavond heb gemist. Om mijn afwezigheid te compenseren, zeg maar.
Ik word nooit gemist hier. Behalve als ik een maand wegblijf.quote:Op woensdag 4 november 2015 00:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oh, ja we hebben je gemist ofzo.
Reden staat al een paar posts terug.quote:Op woensdag 4 november 2015 00:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik word nooit gemist hier. Behalve als ik een maand wegblijf.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:06 schreef d4v1d het volgende:
[relmof] Fylaxering [/relmof]quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |