Mooi zo, wegwezen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:06 schreef d4v1d het volgende:
En dan ook maar de tripo hé.
Wekker om 5:30 dus doei.
Groetjes aan mama.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:06 schreef d4v1d het volgende:
En dan ook maar de tripo hé.
Wekker om 5:30 dus doei.
hewat?quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:09 schreef Karina het volgende:
ik snap deze tt niet hoor. .... en fok!of bedoel je fok david?
ho ho ho.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:10 schreef sp3c het volgende:
fuck david
fuck hem
in zijn reet
maar het is al weg
Oh ik zie het nogquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:10 schreef sp3c het volgende:
fuck david
fuck hem
in zijn reet
maar het is al weg
Ik krijg steeds banners over dikke vrouwenquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
Ik krijg nu een banner voor suikerspinsuiker. Popcorn was toepasselijker geweest.
Het is een hintquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik krijg steeds banners over dikke vrouwenOh en van de SDAP. Waar ik in eerste instantie iets anders in las trouwens.
Echt he, wat een bokkenlul.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:16 schreef Karina het volgende:
Wat een eigengeilerij weer trouwens sp3c met je sp3ctopic
Jij las er zeker ook nog een N voor.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik krijg steeds banners over dikke vrouwenOh en van de SDAP. Waar ik in eerste instantie iets anders in las trouwens.
Jaquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij las er zeker ook nog een N voor.
Ja dat dacht ik dus ookquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
JaKwam ook een beetje door de plaatjes die erbij stonden. Deed me er ook aan denken.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:59 schreef LTVDK het volgende:
Ik krijg de hele tijd zulke reclamebanners ...
[ afbeelding ]
http://www.pvda.nl/acties/destrijd
sp3ctakelquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:16 schreef Karina het volgende:
quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:16 schreef Karina het volgende:
nou en, moet ik wetenquote:
quote:
Trusten!quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:33 schreef sp3c het volgende:
nou goed, ik ga slapen
houd het netjes, ik wil geen gekut tussen falyx en fokkerweetiveel en als er tetten geplaatst worden moet iemand ze ook nog ff dm'en want ik houd niet van teruglezen
prettige voortzetting kutmensen en yoki
quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:33 schreef sp3c het volgende:
nou goed, ik ga slapen
houd het netjes, ik wil geen gekut tussen falyx en fokkerweetiveel en als er tetten geplaatst worden moet iemand ze ook nog ff dm'en want ik houd niet van teruglezen
prettige voortzetting kutmensen en yoki
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |