1 2 3 4 | 1. VfL Wolfsburg 3- 6 ( 4- 2) 2. Manchester Utd 3- 4 ( 4- 4) 3. CSKA Moskou 3- 4 ( 4- 4) 4. PSV 3- 3 ( 4- 6) |
quote:Resterende duels
Speelronde 4
PSV - VfL Wolfsburg
Manchester United - CSKA Moskou
Speelronde 5
Manchester United - PSV
CSKA Moskou - VfL Wolfsburg
Speelronde 6
PSV - CSKA Moskou
VfL Wolfsburg - Manchester United
quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Excelsior is dus niet alleen beter dan Manchester United, maar ook beter dan Vfl Wolfsburg
Heracles.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Excelsior is dus niet alleen beter dan Manchester United, maar ook beter dan Vfl Wolfsburg
stop hiermeequote:Op dinsdag 3 november 2015 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
laatquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:31 schreef Makamba_ het volgende:
fok laat bij mij geen afbeeldingen meer.
Ik laad in meervoud altijd met dt.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:31 schreef Makamba_ het volgende:
Die wonnen maar met 2-1 van PSV thuis, Wolfsburg met 2-0.quote:
laten we de laatste 2 wedstrijden afwachtenquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:31 schreef VXXLL het volgende:
PSV doet het prima in de CL, moet gezegd worden
Thuis jaquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:31 schreef VXXLL het volgende:
Gewoon normaal, prima toch.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:31 schreef VXXLL het volgende:
Waar laat hij ze niet meer?quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:31 schreef Makamba_ het volgende:
Dit.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
2 thuiswedstrijden winnen, 2 uitwedstrijden verliezen.
PSV eindigt met 9 punten
Wat een volkomen debiele redenatie.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die wonnen maar met 2-1 van PSV thuis, Wolfsburg met 2-0.
Dus nee.
Excelsior heeft gewoon de pech dat ze een Nederlandse club zijn. In de premier league en bundesliga zouden ze voor een plek in de top 3 spelen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goh, al die redenaties zijn debielquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een volkomen debiele redenatie.
Ik haak af.
gegundquote:
Komt dat schot.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:34 schreef CocaColaLight het volgende:
Episch commentaar op sbs moet ik wel toegeven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is een punt in Manchester en winst tegen CSKA voldoende?
Niet dat dat gaat gebeuren maar oke.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
FT? Welke club is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben jij in t stadion ook zo negatief? Lijkt me vreselijk voor je burenquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is een punt in Manchester en winst tegen CSKA voldoende?
Niet dat dat gaat gebeuren maar oke.
Veel te riskant idd.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze pot was toch ook nooit het betten waard.
Tete > Ariasquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:35 schreef TLC het volgende:
Kunnen we Guardado, Arias en Moreno niet gewoon een Nederlands paspoort geven en tegen de FIFA zeggen dat ze nooit een interland hebben gespeeld ?
Maar je cluppie heb wel gewonnen.quote:
In het stadion is echt iedereen zo.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
ben jij in t stadion ook zo negatief? Lijkt me vreselijk voor je buren
Nouja, ik weet niet of jij PSV tegen de Graafschap - of uberhaupt dit seizoen - hebt gezien. Kwam op mij over als gratis geld.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze pot was toch ook nooit het betten waard.
Ik weet niet of jij Wolfsburg - PSV hebt gezien.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nouja, ik weet niet of jij PSV tegen de Graafschap - of uberhaupt dit seizoen - hebt gezien. Kwam op mij over als gratis geld.
De Graafschap zou in Duitsland Europees voetbal halen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:36 schreef bombmannl het volgende:
Ik snap wel dat Bayern zo makkelijk kampioen wordt. Wat een troosteloos hoopje die club
Dat heb ik.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij Wolfsburg - PSV hebt gezien.
Daarom is t zo sfeerloos. Iedereen loopt te kankeren dus.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In het stadion is echt iedereen zo.
Dit beschouw ik als een complimentquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewaagd van je om op Manchester City te betten.
allebei worden kampioenenquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:38 schreef Djnormandy het volgende:
[ afbeelding ]
Zoet en MvG allebei worden kampioenen!
Is dat die supporter met die fotocamera?quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:38 schreef Djnormandy het volgende:
[ afbeelding ]
Zoet en MvG allebei worden kampioenen!
Nee die maakte de foto.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is dat die supporter met die fotocamera?
Iedereen stond er ook maar een beetje dood bij op die tribunes toen dat werd gedraaid.quote:
Ajax wordt belangrijk. Az en fcg zijn klaar.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nederland kan goede zaken doen deze week.
Lquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:40 schreef VXXLL het volgende:
Lelijke combo van hoofd, overhemd en das heeft Jan Joost
Bansheegodquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Was Guardado maar een Nederlander.²
Az gaat verliezenquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ajax wordt belangrijk. Az en fcg zijn klaar.
Ajax wint wel.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ajax wordt belangrijk. Az en fcg zijn klaar.
Bansheeboy is back. Romiger dan ooit.quote:
Hoe kijk je aan tegen het leed voor Van Persie?quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Bansheeboy is back. Romiger dan ooit.²
En Taarabt.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Was Guardado maar een Nederlander.²
Dit valt mij tegen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:42 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Haha nee. Ik ben nog eerder voor Feyenoord dan PSV. Alhoewel....
Truequote:Op dinsdag 3 november 2015 22:42 schreef bechirti het volgende:
Hoppakee!!! Enige cluppie waar je je niet voor hoeft te schamen in europa. Genot
Loca Diaquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Helaas zie ik toch magere jaren voor Oranje. In de afgelopen 20 jaar hebben we topspitsen al van Basten, Kluivert, van Nistelrooy en van Persie gehad. Welk land is bang voor de Jong of Dost?
Het is hopen dat die Hoessen zich een beetje ontwikkelt.²
Nouri.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Helaas zie ik toch magere jaren voor Oranje. In de afgelopen 20 jaar hebben we topspitsen al van Basten, Kluivert, van Nistelrooy en van Persie gehad. Welk land is bang voor de Jong of Dost?
Het is hopen dat die Hoessen zich een beetje ontwikkelt.²
Inderdaad. Vuile teringlijers. Ophoeren met je spoilersquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ja want de mensen thuis kregen het net niet in beeld
Ik moet altijd intens genieten van je posts over spoilers.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inderdaad. Vuile teringlijers. Ophoeren met je spoilers
Op de gemiste kansen na gewoon prima gespeeld.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Kan PSV Maher niet ruilen voor Ziyech? Ik betaal mee.
Maher, ik zie hem als opvulling van het elftal. Totaal geen creativiteit.²
Ik hoor veel over die jongen. Maar als ik de beelden zie is het gewoon nummertje 1000 die te klein is en voetbalt als een junior. Dat werkt niet in de grote mannen wereld. Of je moet bij Barca spelen.quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
De enige Nederlandse spits die echt wat kan worden is Zivkovic.
Samen met Zeefuikquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen doelpunten, geen creativiteit, geen ideeën, niet bepalend. Gewoon niks.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Op de gemiste kansen na gewoon prima gespeeld.
Eens.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
8/10. gooiequote:Op dinsdag 3 november 2015 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sowwwwquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:48 schreef KingRoland het volgende:
Dit is een overwinning voor het Nederlands voetbal.
Zo dat is gezegd.
Dat heeft zo'n jonge toch niet nodig....quote:
Die kan ik totaal niet uitstaanquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:49 schreef Heeinz het volgende:
Waarom probeert die kerel die knul van RTL Late Night na te doen
Nr3 van Duitsland niks vindenquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:47 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Eens.
Wolfsburg stelt echt nauwelijks iets voor zeg, vallen tamelijk hard door de mand.
Niemand neemt de CL serieus.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:50 schreef Rickertman96 het volgende:
De CL moet serieus zijn, geen schijtlollige kut filmpjes
Helemaal mee eens. Maar Roemenen zijn ook mensen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:50 schreef Rickertman96 het volgende:
De CL moet serieus zijn, geen schijtlollige kut filmpjes
Je vergeet Nijlandquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alsof dat wat zegt. Sevilla wint ook even met 3-0 van Gladbach bijvoorbeeld. Zo goed is die Bundesliga volgens mij ook weer niet, vergelijkbaar met de PL. La Liga is toch wel twee klasses hoger, schat ik in.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nr3 van Duitsland niks vinden
Veltman is ook de enige verdediger met een beetje potentie.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denk dat een NEC nog wel van Dortmund kan winnen hoorquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:51 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Alsof dat wat zegt. Sevilla wint ook even met 3-0 van Gladbach bijvoorbeeld. Zo goed is die Bundesliga volgens mij ook weer niet, vergelijkbaar met de PL. La Liga is toch wel twee klasses hoger, schat ik in.
En ons keepershoop in bange dagen is Jeroen Zoet.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:52 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Veltman is ook de enige verdediger met een beetje potentie.
Puur qua verdedigen heb ik een hoge pet op van Sven van Beek.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:52 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Veltman is ook de enige verdediger met een beetje potentie.
Wat heeft de PL hier nou weer mee te makenquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:51 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Alsof dat wat zegt. Sevilla wint ook even met 3-0 van Gladbach bijvoorbeeld. Zo goed is die Bundesliga volgens mij ook weer niet, vergelijkbaar met de PL. La Liga is toch wel twee klasses hoger, schat ik in.
Als je van dit PSV verliest val je inderdaad hard door de mand.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:47 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Eens.
Wolfsburg stelt echt nauwelijks iets voor zeg, vallen tamelijk hard door de mand.
scoren kan ie welquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Puur qua verdedigen heb ik een hoge pet op van Sven van Beek.²
Ditquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Toch altijd lekker dat iedereen na winst van een Nederlandse ploeg op een ogenschijnlijk sterke ploeg iedereen het loopt te downplayen.
Alleen dat logo is al iets waar je je natuurlijk kapot voor moet schamen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:42 schreef bechirti het volgende:
Hoppakee!!! Enige cluppie waar je je niet voor hoeft te schamen in europa. Genot
Die supporters danquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:55 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Alleen dat logo is al iets waar je je natuurlijk kapot voor moet schamen.
Op Twitter had ik deze gefavd.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Maar Roemenen zijn ook mensen.²
Dit PSV won ook van Man U. Op een of andere manier zijn ze Europees wel erg goed. Ook Ajax was overigens kansloos tegen PSV.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:53 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Als je van dit PSV verliest val je inderdaad hard door de mand.
Iddquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Toch altijd lekker dat iedereen na winst van een Nederlandse ploeg op een ogenschijnlijk sterke ploeg iedereen het loopt te downplayen.
Wat maakt een logo nou weer uitquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:55 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Alleen dat logo is al iets waar je je natuurlijk kapot voor moet schamen.
Ik weet het. Waardeloos. Hartjes in je broekje.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De FAV bestaat niet meer.
Likes, hartjes, likes, hartjes.
Bijzonder veel.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat maakt een logo nou weer uit
Mevrouw? Een willekeurige?quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:10 schreef bombmannl het volgende:
Wat ga je dan doen? Me vrouw uit elkaar trekken.
Gemiste kans dit Philip
quote:
De ontwerper van het PSV-logo moet wel heel veel zelfspot óf totaal geen verfijnd smaakgevoel hebben gehad.quote:
Wij hebben naar verschillende wedstrijden gekeken.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Pröpper was wel erg slecht vandaag. Gelukkig zit Vejinovic bij de voorselectie.
Volgens mij druipt het sarcasme ervan af.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wij hebben naar verschillende wedstrijden gekeken.
Jij hebt over het algemeen geen humor dus zo beoordeelde ik deze post ook.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij druipt het sarcasme ervan af.
Ik vind dit geen goed excuus om je domheid te verbergenquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij hebt over het algemeen geen humor dus zo beoordeelde ik deze post ook.
Bij gelijke stand en gelijk onderling resultaat geldt het alfabet.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
waarom heeft PSV altijd vooreel tov Wolfsburg volgens JJ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |