Die kan ik totaal niet uitstaanquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:49 schreef Heeinz het volgende:
Waarom probeert die kerel die knul van RTL Late Night na te doen
Nr3 van Duitsland niks vindenquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:47 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Eens.
Wolfsburg stelt echt nauwelijks iets voor zeg, vallen tamelijk hard door de mand.
Niemand neemt de CL serieus.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:50 schreef Rickertman96 het volgende:
De CL moet serieus zijn, geen schijtlollige kut filmpjes
Helemaal mee eens. Maar Roemenen zijn ook mensen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:50 schreef Rickertman96 het volgende:
De CL moet serieus zijn, geen schijtlollige kut filmpjes
Je vergeet Nijlandquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
De enige Nederlandse spits die echt wat kan worden is Zivkovic.
Alsof dat wat zegt. Sevilla wint ook even met 3-0 van Gladbach bijvoorbeeld. Zo goed is die Bundesliga volgens mij ook weer niet, vergelijkbaar met de PL. La Liga is toch wel twee klasses hoger, schat ik in.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nr3 van Duitsland niks vinden
Veltman is ook de enige verdediger met een beetje potentie.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
De enige Nederlandse spits die echt wat kan worden is Zivkovic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |