Die kan ik totaal niet uitstaanquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:49 schreef Heeinz het volgende:
Waarom probeert die kerel die knul van RTL Late Night na te doen
Nr3 van Duitsland niks vindenquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:47 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Eens.
Wolfsburg stelt echt nauwelijks iets voor zeg, vallen tamelijk hard door de mand.
Niemand neemt de CL serieus.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:50 schreef Rickertman96 het volgende:
De CL moet serieus zijn, geen schijtlollige kut filmpjes
Helemaal mee eens. Maar Roemenen zijn ook mensen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:50 schreef Rickertman96 het volgende:
De CL moet serieus zijn, geen schijtlollige kut filmpjes
Je vergeet Nijlandquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
De enige Nederlandse spits die echt wat kan worden is Zivkovic.
Alsof dat wat zegt. Sevilla wint ook even met 3-0 van Gladbach bijvoorbeeld. Zo goed is die Bundesliga volgens mij ook weer niet, vergelijkbaar met de PL. La Liga is toch wel twee klasses hoger, schat ik in.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nr3 van Duitsland niks vinden
Veltman is ook de enige verdediger met een beetje potentie.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
De enige Nederlandse spits die echt wat kan worden is Zivkovic.
Denk dat een NEC nog wel van Dortmund kan winnen hoorquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:51 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Alsof dat wat zegt. Sevilla wint ook even met 3-0 van Gladbach bijvoorbeeld. Zo goed is die Bundesliga volgens mij ook weer niet, vergelijkbaar met de PL. La Liga is toch wel twee klasses hoger, schat ik in.
En ons keepershoop in bange dagen is Jeroen Zoet.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:52 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Veltman is ook de enige verdediger met een beetje potentie.
Puur qua verdedigen heb ik een hoge pet op van Sven van Beek.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:52 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Veltman is ook de enige verdediger met een beetje potentie.
Wat heeft de PL hier nou weer mee te makenquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:51 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Alsof dat wat zegt. Sevilla wint ook even met 3-0 van Gladbach bijvoorbeeld. Zo goed is die Bundesliga volgens mij ook weer niet, vergelijkbaar met de PL. La Liga is toch wel twee klasses hoger, schat ik in.
Als je van dit PSV verliest val je inderdaad hard door de mand.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:47 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Eens.
Wolfsburg stelt echt nauwelijks iets voor zeg, vallen tamelijk hard door de mand.
scoren kan ie welquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Puur qua verdedigen heb ik een hoge pet op van Sven van Beek.²
Ditquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Toch altijd lekker dat iedereen na winst van een Nederlandse ploeg op een ogenschijnlijk sterke ploeg iedereen het loopt te downplayen.
Alleen dat logo is al iets waar je je natuurlijk kapot voor moet schamen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:42 schreef bechirti het volgende:
Hoppakee!!! Enige cluppie waar je je niet voor hoeft te schamen in europa. Genot
Die supporters danquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:55 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Alleen dat logo is al iets waar je je natuurlijk kapot voor moet schamen.
Op Twitter had ik deze gefavd.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Maar Roemenen zijn ook mensen.²
Dit PSV won ook van Man U. Op een of andere manier zijn ze Europees wel erg goed. Ook Ajax was overigens kansloos tegen PSV.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:53 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Als je van dit PSV verliest val je inderdaad hard door de mand.
Iddquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Toch altijd lekker dat iedereen na winst van een Nederlandse ploeg op een ogenschijnlijk sterke ploeg iedereen het loopt te downplayen.
Wat maakt een logo nou weer uitquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:55 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Alleen dat logo is al iets waar je je natuurlijk kapot voor moet schamen.
Ik weet het. Waardeloos. Hartjes in je broekje.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De FAV bestaat niet meer.
Likes, hartjes, likes, hartjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |