gegundquote:
Komt dat schot.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:34 schreef CocaColaLight het volgende:
Episch commentaar op sbs moet ik wel toegeven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is een punt in Manchester en winst tegen CSKA voldoende?
Niet dat dat gaat gebeuren maar oke.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
FT? Welke club is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben jij in t stadion ook zo negatief? Lijkt me vreselijk voor je burenquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is een punt in Manchester en winst tegen CSKA voldoende?
Niet dat dat gaat gebeuren maar oke.
Veel te riskant idd.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze pot was toch ook nooit het betten waard.
Tete > Ariasquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:35 schreef TLC het volgende:
Kunnen we Guardado, Arias en Moreno niet gewoon een Nederlands paspoort geven en tegen de FIFA zeggen dat ze nooit een interland hebben gespeeld ?
Maar je cluppie heb wel gewonnen.quote:
In het stadion is echt iedereen zo.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
ben jij in t stadion ook zo negatief? Lijkt me vreselijk voor je buren
Nouja, ik weet niet of jij PSV tegen de Graafschap - of uberhaupt dit seizoen - hebt gezien. Kwam op mij over als gratis geld.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze pot was toch ook nooit het betten waard.
Ik weet niet of jij Wolfsburg - PSV hebt gezien.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nouja, ik weet niet of jij PSV tegen de Graafschap - of uberhaupt dit seizoen - hebt gezien. Kwam op mij over als gratis geld.
De Graafschap zou in Duitsland Europees voetbal halen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:36 schreef bombmannl het volgende:
Ik snap wel dat Bayern zo makkelijk kampioen wordt. Wat een troosteloos hoopje die club
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |